Kove 450 Rally

Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1071
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 193 korda
Tänatud: 119 korda

Re: Kove 450 Rally

Lugemata postitus Postitas villy »

vx800 kirjutas: 01 Okt 2024, 11:42
Lühidalt 800 on parem kui 450
Youtubes saab panna automaatselt koostatud subtiitrid + nende tõlkimine nt inglise keelde(eestikeelega raskusi tal aga eks kuidas kellegile)

Veidi tahaks lisada infot sinna, et 1 on parem vs teine.

Kokkuvõttes tahtis ta öelda, et Kove 800 on reaalne konkurent(ka oma puudustega) oma klassis teistele samalaadsetele ratastele(ktm 790/890, gs900, tenere 700), siis Kove 450 on ralli ratta kohta suht kehv, võrreldes paari teise valikuga, mida osta saab. (ktm, fantic rallikad). Häirisid tehnilised lahendused, vedrustuse seadistamine, mootori karakter

Selles suhtes on raske teda võrrelda. Kui tood ta sellest ralli klassist välja ja jätad selle emotsiooni kõrvale.. siis
a) tegemist on lahja ja ülekaalulise enduroga ..
b)tegemist on lahja 1 silindriga matkarattaga ..

st see ratas ei sobi ralli klassist välja päris ellu.. ega tegelikult ei olegi vist pointi dakarist eemal kergel enduro rattal 30L jagu paake ja muud sellega kaasnevat lisakraami, mis teevad tast Dakari jaoks sobiva ratta. Päris elus teistel EU-s korraldavatel nö rahva rallidel saab vabalt hakkama tavalise exc seeria rattaga.. katsed ei ole nii pikad, et 30L kütust vaja läheks ja nii suurt õlikogust, eraldi õliradikat jne.

Tegelt minu küsimus on, et miks meie maaletooja Müüb nt Kove 800x Pro 3 TUHAT KALLIMALT kui nt Leedu ametlik maaletooja??? 11900 vs 8990 hind...

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”