Kawasaki NINJA 7 HYBRID proovisõit

Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2653
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 191 korda
Tänatud: 395 korda

Re: Kawasaki NINJA 7 HYBRID proovisõit

Lugemata postitus Postitas Maaks »

Dusterx kirjutas: 25 Juul 2024, 07:39
Sellise ratta point on sama nagu automaailmas oli bmw i3 range extenderiga. Ehk siis, igapäeva töölesõit on möla ja saastevaba ja kui tahad tädi maali juurde sõita, kuhuni sa "roheliselt" välja ei vea, siis kütad fossiiliga edasi. Linnas on elekter kindlasti piisav, maanteel tulevad pensuka eelised. Rohepöörased või vaikuse fännid saavad osta ühe ratta/auto, mis oskab kõike, mitte ei pea omama mitut. See konseptsioon töötab ilmselt suht hästi ja kellegil otseselt närvidele ei tohiks käia...
Päris nii ei ole - sellel rattal on see hübriidsüsteem ikkagi ICE-d toetava iseloomuga. 7kW mootori ja 1,3kWh-e aku toel isegi linnas väga kaugele ei jõua. Kas Piipz oskab kommenteerida kui mitu km? (bolti tõuksi aku on ~1,1kWh, aga kaalub 10x vähem ja saab sõita mitu km?)
Küll aga on see 7(boostiga 9)kW tublisti abiks lõppkiirusel (+16% lisaks ICE-le kW) ja väga suureks abiks kiirendamisel (+54% ICE-le Nm), samas hoiab saastetaseme näitajad madalamad (need määratakse ICE järgi). (liiklus) kindlustus samuti madalam kui sama suutlikkusega ICE-ga rattal.
Jah, hind on kallis :( EDIT: Veel üks oluline puudus on sellel rattal - automaatkast :evil:
Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”