Rumalad või segased küsimused jms
Moderaator: Moded
Re: Rumalad või segased küsimused jms
No värvide järgi ei saa ju seletada, kui sul on skeemil kaks musta ja kolm punast juhet. Üritasin seletada funktsionaalselt - kui sa endale selgeks teed, mis sul seal seadmes tegelikult toimub, siis muutub ühendusskeem ka hetkega loogiliseks.
Ma ei viitsi joonistama hakata, hoki käib, aga kui sa viitsiksid oma skeemil igale juhtmejupile mingi numbri või tähe lisada, siis saaks ka "retsepti" kujul nõu anda.
Ma ei viitsi joonistama hakata, hoki käib, aga kui sa viitsiksid oma skeemil igale juhtmejupile mingi numbri või tähe lisada, siis saaks ka "retsepti" kujul nõu anda.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
ALM - alumine must
ALP - alumine punane
ROH - roheline
ÜP - ülemine punane
ÜM - ülemine must
Pirn+
Pirn-
Aku+
Aku-
Rohkem nagu pole.
ALP - alumine punane
ROH - roheline
ÜP - ülemine punane
ÜM - ülemine must
Pirn+
Pirn-
Aku+
Aku-
Rohkem nagu pole.
Jesper kirjutas: ↑16 Mai 2024, 17:59No värvide järgi ei saa ju seletada, kui sul on skeemil kaks musta ja kolm punast juhet. Üritasin seletada funktsionaalselt - kui sa endale selgeks teed, mis sul seal seadmes tegelikult toimub, siis muutub ühendusskeem ka hetkega loogiliseks.
Ma ei viitsi joonistama hakata, hoki käib, aga kui sa viitsiksid oma skeemil igale juhtmejupile mingi numbri või tähe lisada, siis saaks ka "retsepti" kujul nõu anda.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
ALM -> Aku -
ALP -> Pirn -
ROH -> Aku +
Pirn + -> Aku +
Juhul kui aku on 7-12V:
ÜP -> Aku +
ÜM -> Aku -
Vastasel juhul viimased 2 mõne 7-12V vooluallika külge.
ALP -> Pirn -
ROH -> Aku +
Pirn + -> Aku +
Juhul kui aku on 7-12V:
ÜP -> Aku +
ÜM -> Aku -
Vastasel juhul viimased 2 mõne 7-12V vooluallika külge.
-
- Postitusi: 230
- Liitunud: 28 Apr 2017, 16:05
- Tsikkel: Eff Zett Quus
- Tänanud: 167 korda
- Tänatud: 33 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Loodetavasti sobib siia väike rant teeremondi teemadel... Tabas täna väike mööndustega meeldiv üllatus: märgid "killu lendab" ehk pindamine... Arvasin, et tuleb jälle kilomeetreid lahtise killuga õudust... Üllatus oli suur, kui teega risti oli tehtud killust "lamavaid politseinikke"
Ilmselt siis pigi-madu all ja palju kildu seljas...
Rattaga oli suht OK sõita... Aga autoga... Ma ei tea...Kui enne olid selle tee probleemiks hullud vajumised tee välimise külje poole ehk autoga oli ikka tormise mere tunne, siis nüüd lisati veel lamavad politseinikud ka
Jutt siis Keila-Ässmäe teest...
Pole enne kohanud sellist lamavaid politseinikke tekitavat teeremonti... Kas oli seal tõesti vaja mingid juurekerked vms pigi ja killuga kinni panna või mingi uus ogarus?

Rattaga oli suht OK sõita... Aga autoga... Ma ei tea...Kui enne olid selle tee probleemiks hullud vajumised tee välimise külje poole ehk autoga oli ikka tormise mere tunne, siis nüüd lisati veel lamavad politseinikud ka

Jutt siis Keila-Ässmäe teest...
Pole enne kohanud sellist lamavaid politseinikke tekitavat teeremonti... Kas oli seal tõesti vaja mingid juurekerked vms pigi ja killuga kinni panna või mingi uus ogarus?
Tuntuim Läti rallisõitja - Kurvis Kraavis; tuntuim Läti mootorrattur - Kurvis Kallutas
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2654
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 191 korda
- Tänatud: 396 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Kub pannakse tavaliselt +, kumb - selliste ühenduste juures? 12V
Ma ise paneks sisemise +.?

Ma ise paneks sisemise +.?

Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
-
- Postitusi: 3243
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 371 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
+ käib sisse.
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Pole vist omal vaja läinud, aga on olemas samasuguste pistikutega ka vahelduvoolu adapterid, nende kohta see "+" seespool ei kehti. 

-
- Postitusi: 148
- Liitunud: 23 Mär 2004, 15:11
- Tsikkel: BMW R1100GS
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 7 korda
-
- Postitusi: 756
- Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
- Tsikkel: Neegrikaksik
- Asukoht: Faeht / Reval / Waldeck
- Tänanud: 124 korda
- Tänatud: 76 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Jah, tavaliselt on '+' sees aga nagu vanad eestlased seepeale üt'si - ära usalda ning kontrolli!
Minu jaoks on see kõik siin üks sotsiaalne eksperiment
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638

Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
-
- Postitusi: 258
- Liitunud: 11 Okt 2010, 19:37
- Tsikkel: vändast käima
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 41 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Miks maanteel sõites kord saad vastutulevalt rekkalt tuulelöögi aga siis jälle mitte? Olud nagu kõik samad
Edu,L

Edu,L
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Kui on 2 täpselt samasugust, sama kiiresti sõitvat ja sinust täpselt sama kaugel asuvat, siis ehk peaks ikka ka täpselt sama olema. Ilmselt siis mingid olud nendest muutuvad. Ka see, kas ja milline haagis järel on.
-
- Postitusi: 258
- Liitunud: 11 Okt 2010, 19:37
- Tsikkel: vändast käima
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 41 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
No vot jah, sõidad mööda Haapsalu teed nii 100...105 ja vastu tuleb palgiveok haagisega. Paned end valmis ja ei midagi, nagu oleks sõiduauto vastu tulnud. Siis tuleb järgmine täpselt samasugune ja saad sellise litaka, et kiivri nokk kerkib.... Selge see, et tee muutub, enda asend jms aga ma imestan just selle üle, et vahe nii suur vahel. Kõrge ja kergemapoolne ratas ka aitab kaasa muidugi.
Edu, L
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 570
- Liitunud: 31 Juul 2021, 19:12
- Tsikkel: R 1250 GS Adventure
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 89 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Täna jäi silma värskelt regatud Triumph Trident 660, tühimassiks märgitud 264kg kuigi tehaseandmetel on see 189kg, muu euroopa nii ka ilmselt märgib nagu tehas andmed ette annab, aga eesti ametnikud reguleerivad jälle üle. Eurodirektiivides või määrustes mis seaduses viidatud lapates jõuan mina punktini kus L-kategooria sõidukil ei arvestata juhi massi.mx77 kirjutas: ↑14 Okt 2023, 10:17kusjuures see on huvitav, miks eesti ametnikud nii käituvad. otsisin just välja eurodirektiivi sõiduki tühimassi määramiseks, siis seal on jah kirjas, et ka juhi kaal võetakse arvesse, aga selle väärtuseks on võetud 75 kg. kas eesti ametnikud arvavad, et vedelike kaal on 25 kg?ranel kirjutas: ↑02 Okt 2023, 09:29Kevadel arvele võetud päris tühimassiga 119kg ratas sai samamoodi passi 219kg. Aga see pole veel kõik. Registrimass on passis ulmelised 335kg.kiilas kirjutas: ↑02 Okt 2023, 09:20Ma arvan, et see CB500X on erandlik näide, töökaaslasel oli ja imestasin, et kaal suurem kui mu GSil.Mrtn5 kirjutas: ↑30 Sept 2023, 22:29Kas keegi on aru saanud või tähele pannud, mis ajast ja mis põhjusel mootorratta arvele võtmisel märgitakse tühimassiks nö koos juhiga (vist 75kg) mass? Päris naljakas vaadata (suvaline näide) Honda CB500x 272kg:) võimsus 35kw, ja samas on võimsuse ja massi suhe toodud 0,18kw/kg. Tühimassi pealt arvutades tuleb 0,13. Mingit väiksemat massi aga pole teh andmetes olemas! Tühimass väljendatuna koos juhiga on jälle mingi eesti ametnike geniaalne leiutis, või on keegi mujal registrites sama täheldanud? Ja kui natuke loogikat jätkates, kas mootorisõidukimaks tuleb mootorrattal registris oleva tühimassi alusel või selle muu "salapärase" massi alusel?
-
- Postitusi: 8434
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 433 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Sa peraks ilmselt vaatama, mida selle massi all mõistetakse ja milleks seda kasutatakse. Vastavalt sellele ei kuulu elektrisõiduki massi ka akud ja gaasiseadmega autol gaasiseadme balloonid, mis on jama.kiilas kirjutas: ↑03 Juun 2024, 00:29Täna jäi silma värskelt regatud Triumph Trident 660, tühimassiks märgitud 264kg kuigi tehaseandmetel on see 189kg, muu euroopa nii ka ilmselt märgib nagu tehas andmed ette annab, aga eesti ametnikud reguleerivad jälle üle. Eurodirektiivides või määrustes mis seaduses viidatud lapates jõuan mina punktini kus L-kategooria sõidukil ei arvestata juhi massi.mx77 kirjutas: ↑14 Okt 2023, 10:17kusjuures see on huvitav, miks eesti ametnikud nii käituvad. otsisin just välja eurodirektiivi sõiduki tühimassi määramiseks, siis seal on jah kirjas, et ka juhi kaal võetakse arvesse, aga selle väärtuseks on võetud 75 kg. kas eesti ametnikud arvavad, et vedelike kaal on 25 kg?
image.png
-
- Postitusi: 1781
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 122 korda
- Tänatud: 192 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Vaata teinekord mis tee kõrval toimub, see mõjutab päris tugevalt. St, kas olete põldude või metsade vahel ja kas külgtuul on või pole.
Lisaks enda paiknemine, kui rohkem paremas servas oled sellel hetkel, siis mõjutab ka vähem.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 570
- Liitunud: 31 Juul 2021, 19:12
- Tsikkel: R 1250 GS Adventure
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 89 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Mu ekraanitõmmis mida sa ilmselt kommenteerid akude ja muu koha pealt käib siiski L-kategooria sõidukite kohta ja kui tühimassi alla ei käi paagis olev kütus, siis miks peaks sinna alla käima aku? Samuti on ka selgelt öeldud, et tühimass on valmistaja poolt määratud, seega mida perset meie maanteamet sinna oma 75kg lisab kui tootja on määranud kaalu, Trimph Tridenti näitel 189kg vs 264kg, minu ekraanitõmmised on kõik riigiteataja kehtivast versioonist või selles viidatud eurodirektiivist/määrusest.mx77 kirjutas: ↑04 Juun 2024, 10:32Sa peraks ilmselt vaatama, mida selle massi all mõistetakse ja milleks seda kasutatakse. Vastavalt sellele ei kuulu elektrisõiduki massi ka akud ja gaasiseadmega autol gaasiseadme balloonid, mis on jama.kiilas kirjutas: ↑03 Juun 2024, 00:29Täna jäi silma värskelt regatud Triumph Trident 660, tühimassiks märgitud 264kg kuigi tehaseandmetel on see 189kg, muu euroopa nii ka ilmselt märgib nagu tehas andmed ette annab, aga eesti ametnikud reguleerivad jälle üle. Eurodirektiivides või määrustes mis seaduses viidatud lapates jõuan mina punktini kus L-kategooria sõidukil ei arvestata juhi massi.mx77 kirjutas: ↑14 Okt 2023, 10:17kusjuures see on huvitav, miks eesti ametnikud nii käituvad. otsisin just välja eurodirektiivi sõiduki tühimassi määramiseks, siis seal on jah kirjas, et ka juhi kaal võetakse arvesse, aga selle väärtuseks on võetud 75 kg. kas eesti ametnikud arvavad, et vedelike kaal on 25 kg?
image.png
-
- Postitusi: 8434
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 433 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Aga esita siis Transpordiametile vastav päring.kiilas kirjutas: ↑04 Juun 2024, 12:31Mu ekraanitõmmis mida sa ilmselt kommenteerid akude ja muu koha pealt käib siiski L-kategooria sõidukite kohta ja kui tühimassi alla ei käi paagis olev kütus, siis miks peaks sinna alla käima aku? Samuti on ka selgelt öeldud, et tühimass on valmistaja poolt määratud, seega mida perset meie maanteamet sinna oma 75kg lisab kui tootja on määranud kaalu, Trimph Tridenti näitel 189kg vs 264kg, minu ekraanitõmmised on kõik riigiteataja kehtivast versioonist või selles viidatud eurodirektiivist/määrusest.mx77 kirjutas: ↑04 Juun 2024, 10:32Sa peraks ilmselt vaatama, mida selle massi all mõistetakse ja milleks seda kasutatakse. Vastavalt sellele ei kuulu elektrisõiduki massi ka akud ja gaasiseadmega autol gaasiseadme balloonid, mis on jama.kiilas kirjutas: ↑03 Juun 2024, 00:29Täna jäi silma värskelt regatud Triumph Trident 660, tühimassiks märgitud 264kg kuigi tehaseandmetel on see 189kg, muu euroopa nii ka ilmselt märgib nagu tehas andmed ette annab, aga eesti ametnikud reguleerivad jälle üle. Eurodirektiivides või määrustes mis seaduses viidatud lapates jõuan mina punktini kus L-kategooria sõidukil ei arvestata juhi massi.mx77 kirjutas: ↑14 Okt 2023, 10:17
kusjuures see on huvitav, miks eesti ametnikud nii käituvad. otsisin just välja eurodirektiivi sõiduki tühimassi määramiseks, siis seal on jah kirjas, et ka juhi kaal võetakse arvesse, aga selle väärtuseks on võetud 75 kg. kas eesti ametnikud arvavad, et vedelike kaal on 25 kg?
image.png
image.png
image.png
Ma mingi hetk kah vaatasin neid EU direktiive ja siis jäi silma, et koos juhiga. Kas see kehtis kõikide kategooriate kohta enam ei mäleta.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 570
- Liitunud: 31 Juul 2021, 19:12
- Tsikkel: R 1250 GS Adventure
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 89 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Eks see on hetkel sportlik huvi, vaatan kui saan saksast mõne passi näidise, siis saadan Motodepoosse(nende poolt arvele võetud tsikkel), et miks nad maanteametil nii käituda lasevad.mx77 kirjutas: ↑04 Juun 2024, 15:06Aga esita siis Transpordiametile vastav päring.kiilas kirjutas: ↑04 Juun 2024, 12:31Mu ekraanitõmmis mida sa ilmselt kommenteerid akude ja muu koha pealt käib siiski L-kategooria sõidukite kohta ja kui tühimassi alla ei käi paagis olev kütus, siis miks peaks sinna alla käima aku? Samuti on ka selgelt öeldud, et tühimass on valmistaja poolt määratud, seega mida perset meie maanteamet sinna oma 75kg lisab kui tootja on määranud kaalu, Trimph Tridenti näitel 189kg vs 264kg, minu ekraanitõmmised on kõik riigiteataja kehtivast versioonist või selles viidatud eurodirektiivist/määrusest.mx77 kirjutas: ↑04 Juun 2024, 10:32Sa peraks ilmselt vaatama, mida selle massi all mõistetakse ja milleks seda kasutatakse. Vastavalt sellele ei kuulu elektrisõiduki massi ka akud ja gaasiseadmega autol gaasiseadme balloonid, mis on jama.kiilas kirjutas: ↑03 Juun 2024, 00:29
Täna jäi silma värskelt regatud Triumph Trident 660, tühimassiks märgitud 264kg kuigi tehaseandmetel on see 189kg, muu euroopa nii ka ilmselt märgib nagu tehas andmed ette annab, aga eesti ametnikud reguleerivad jälle üle. Eurodirektiivides või määrustes mis seaduses viidatud lapates jõuan mina punktini kus L-kategooria sõidukil ei arvestata juhi massi.
image.png
image.png
image.png
Ma mingi hetk kah vaatasin neid EU direktiive ja siis jäi silma, et koos juhiga. Kas see kehtis kõikide kategooriate kohta enam ei mäleta.
Edit: saatsin päringu transpordiametile.
Viimati muutis kiilas, 04 Juun 2024, 17:29, muudetud 1 kord kokku.
-
- Postitusi: 3243
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 371 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
See "tühimass" võib teatud kohtades probleeme tekitada, kui on teatud kaalu piirangud ratastele. Näinud ise 160kg ja 200kg kaalulimiite.
See mingi uuema ajastu teema, et arvestatakse juhi mass ka juurde. Milleks see vajalik, ei saa aru. Täiskasvanud mehed varieeruvad suurusjärk 60-150kg vahemikes.
See mingi uuema ajastu teema, et arvestatakse juhi mass ka juurde. Milleks see vajalik, ei saa aru. Täiskasvanud mehed varieeruvad suurusjärk 60-150kg vahemikes.
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6746
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 443 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Krati lasteaias tehti kiikede juurde mingist hakkepuidu(?) ja kummilaadsest segust vetruv plats.
Millega võib tegu olla ja kas eraisik saab sellega ise hakkama ja kust midagi sarnast osta/kokku segada saab?
edu
Millega võib tegu olla ja kas eraisik saab sellega ise hakkama ja kust midagi sarnast osta/kokku segada saab?
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 570
- Liitunud: 31 Juul 2021, 19:12
- Tsikkel: R 1250 GS Adventure
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 89 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Transpordiameti vastus siis selline.kiilas kirjutas: ↑04 Juun 2024, 16:27Eks see on hetkel sportlik huvi, vaatan kui saan saksast mõne passi näidise, siis saadan Motodepoosse(nende poolt arvele võetud tsikkel), et miks nad maanteametil nii käituda lasevad.mx77 kirjutas: ↑04 Juun 2024, 15:06Aga esita siis Transpordiametile vastav päring.kiilas kirjutas: ↑04 Juun 2024, 12:31Mu ekraanitõmmis mida sa ilmselt kommenteerid akude ja muu koha pealt käib siiski L-kategooria sõidukite kohta ja kui tühimassi alla ei käi paagis olev kütus, siis miks peaks sinna alla käima aku? Samuti on ka selgelt öeldud, et tühimass on valmistaja poolt määratud, seega mida perset meie maanteamet sinna oma 75kg lisab kui tootja on määranud kaalu, Trimph Tridenti näitel 189kg vs 264kg, minu ekraanitõmmised on kõik riigiteataja kehtivast versioonist või selles viidatud eurodirektiivist/määrusest.
image.png
image.png
Ma mingi hetk kah vaatasin neid EU direktiive ja siis jäi silma, et koos juhiga. Kas see kehtis kõikide kategooriate kohta enam ei mäleta.
Edit: saatsin päringu transpordiametile.
-
- Postitusi: 522
- Liitunud: 10 Juul 2012, 21:17
- Tsikkel: D Monster
- Asukoht: Tartu/Riia
- Tänanud: 78 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Paagi kaal ju läheb? Võiks ju aku massi sinna sisse lugeda aga akus olevad elektrimolekulid tuleks tõepoolest välja jättakiilas kirjutas: ↑04 Juun 2024, 12:31
Mu ekraanitõmmis mida sa ilmselt kommenteerid akude ja muu koha pealt käib siiski L-kategooria sõidukite kohta ja kui tühimassi alla ei käi paagis olev kütus, siis miks peaks sinna alla käima aku? Samuti on ka selgelt öeldud, et tühimass on valmistaja poolt määratud, seega mida perset meie maanteamet sinna oma 75kg lisab kui tootja on määranud kaalu, Trimph Tridenti näitel 189kg vs 264kg, minu ekraanitõmmised on kõik riigiteataja kehtivast versioonist või selles viidatud eurodirektiivist/määrusest.
image.png
image.png

Re: Rumalad või segased küsimused jms
Vemo V10-77-0001
Kas on võimalik piltide järgi öelda, kumb hari on pluss, pingeregulaatoripoolne või sellest kaugemal olev?
Kas on võimalik piltide järgi öelda, kumb hari on pluss, pingeregulaatoripoolne või sellest kaugemal olev?

-
- Toetajaliige
- Postitusi: 570
- Liitunud: 31 Juul 2021, 19:12
- Tsikkel: R 1250 GS Adventure
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 89 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
kaugem peaks + olema, aga ma olen neid elu jooksul sadu müünud, siis sellegi poolest ei tasu mind uskuda

Re: Rumalad või segased küsimused jms
Huvitav, kas seal on mingi nö. loogika, mida peale vaadates näeb, kumb hari on pluss või saab seda kuidagi mõõta (harjadega kokku sobivat generaatorit ei ole).
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 570
- Liitunud: 31 Juul 2021, 19:12
- Tsikkel: R 1250 GS Adventure
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 89 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
ilmselt kui tagant poolt vaadata, siis kivi/tableti(kuidas iganes keegi seda nimetab) jalgade järgi äkki, need peaks paljudel tootjatel(sinu küsitu on Bosch geneka
oma) nähtavad olema. Kõige kindlam mõnel pädeval autoelektrikul persest kinni võtta või Vana Narva 7 vanasti taastati ja müüakse geneka juppe, sealt uurida.
-
- Postitusi: 306
- Liitunud: 27 Juun 2004, 15:25
- Tsikkel: Mutt
- Asukoht: Põlvamaal põlvest põlve
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Kui kaua FB Tsiklisõprade grupis peab olema, et adminnid annaksid postitamise loa? 24. aprillist ripub kuulutus, adminnide kontakt nähtamatu ja leitamatu.
----
Voshod 3M "Freyja"~Jawa 638 "Punane Needus"~Iž Planeta 5 "Sarvik"~ Kawasaki EN500 Vulcan "Etna"~(Yamaha XTZ Super Ténéré "Rühkija")~Suzuki LS650 Savage "Putukas"~Mutt Mushman "Krants"
Voshod 3M "Freyja"~Jawa 638 "Punane Needus"~Iž Planeta 5 "Sarvik"~ Kawasaki EN500 Vulcan "Etna"~(Yamaha XTZ Super Ténéré "Rühkija")~Suzuki LS650 Savage "Putukas"~Mutt Mushman "Krants"
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.