Haagis matkamiseks
-
- Postitusi: 464
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 121 korda
Re: Haagis matkamiseks
Ok lubade osa võiks ehitamise osast eraldada - viib fookuse välja. minu teada on siin kuskil selline teema olemas ka.
just lubade pärast on mu O2haagise registrimass 1100kg, mis lubab vedava sõiduki regmassi kuni 2400kg ehk suurem osa viiekohalisi M1 sedaane+universaale (nt volvo V90 2300kg, .
Nii kui vedav sõiduk läheb tummisemaks st istmekohtade arv 5+ mahtuniversaali või maasturi poole M1G, siis 2400kg on vägagi piiripealne asi ja väga üksikud sõidukid täidavad seda tingimust, üldjuhul ikka 3000+kg on need numbrid.
Volvo XC60 AWD 2,4 140kw 2017 on kurivaim 2505kg... no krt see 5kg, kuid juba aasta uuem Volvo XC60 2.0 140kW on 2390kg... hind loomulikult on + mõned tuhanded e. oluliselt rohkem, kui E kati tegemiseks...
Chrysler pacifica 2747, Sharan 2550, Tesla Model Y Long Range 2518kg jne...
Aga jah eesmärke, mille põhjal reisimise/ringi liikumise platvorm valida on väga palju, kuid peamine on ikkagi enda hingerahu/soov millega põhjendada tehtud otsust.
Laias laastus (loomulikult saab neid variatsioone edasi arendada ning muutujaid+hingerau juurde mõelda):
1. Vaja igapäev midagi vedada + paar korda reisida - kaubik!!
2. Mõni kord midagi vedada ja tihti reisida - kerghaagis + sõiduauto + majutus.
3. Kohati vaja vedada palju, veeta kohas, kus pole majutust - No pigem frugoonhaagis O2, sõiduk siis mis on... kehtivatele lubadele vastav.
4 ....
just lubade pärast on mu O2haagise registrimass 1100kg, mis lubab vedava sõiduki regmassi kuni 2400kg ehk suurem osa viiekohalisi M1 sedaane+universaale (nt volvo V90 2300kg, .
Nii kui vedav sõiduk läheb tummisemaks st istmekohtade arv 5+ mahtuniversaali või maasturi poole M1G, siis 2400kg on vägagi piiripealne asi ja väga üksikud sõidukid täidavad seda tingimust, üldjuhul ikka 3000+kg on need numbrid.
Volvo XC60 AWD 2,4 140kw 2017 on kurivaim 2505kg... no krt see 5kg, kuid juba aasta uuem Volvo XC60 2.0 140kW on 2390kg... hind loomulikult on + mõned tuhanded e. oluliselt rohkem, kui E kati tegemiseks...
Chrysler pacifica 2747, Sharan 2550, Tesla Model Y Long Range 2518kg jne...
Aga jah eesmärke, mille põhjal reisimise/ringi liikumise platvorm valida on väga palju, kuid peamine on ikkagi enda hingerahu/soov millega põhjendada tehtud otsust.
Laias laastus (loomulikult saab neid variatsioone edasi arendada ning muutujaid+hingerau juurde mõelda):
1. Vaja igapäev midagi vedada + paar korda reisida - kaubik!!
2. Mõni kord midagi vedada ja tihti reisida - kerghaagis + sõiduauto + majutus.
3. Kohati vaja vedada palju, veeta kohas, kus pole majutust - No pigem frugoonhaagis O2, sõiduk siis mis on... kehtivatele lubadele vastav.
4 ....
5aastat 50+ vanuste ratastega (Iz jupiter3, Iz49, Iz Planeta Sport, Kovrovets K58, Jawa360) sõidud Balkanil ja selle lähistel https://www.facebook.com/groups/471167806998913
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.