Honda Hornet: Praod õlivannis
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 2
- Liitunud: 28 Nov 2023, 16:02
- Tsikkel: Honda CB600f
- Tänanud: 2 korda
Honda Hornet: Praod õlivannis
tere kõigile!
lühidalt kokkuvõttes: Keerasin õlivahetuse käigus õlipunni veidi tugevalt kinni ja lõi prao sisse - ei ole hullu, kerisin vanni alt ära.
probleem on pigem selles, milline see vann seest välja näeb - väikseid mitteläbivaid pragusid täis - lisas pilt.
ainuke läbiv pragu on õlipunni juures pildil peaaegu mittenähtav pragu.
Küsimus:
Kas see on normaalne, et see seest selline on või peaks ma kohe mõtlema uue ostmisele, mitte selle karteri läbiva prao keevitamisele?
lühidalt kokkuvõttes: Keerasin õlivahetuse käigus õlipunni veidi tugevalt kinni ja lõi prao sisse - ei ole hullu, kerisin vanni alt ära.
probleem on pigem selles, milline see vann seest välja näeb - väikseid mitteläbivaid pragusid täis - lisas pilt.
ainuke läbiv pragu on õlipunni juures pildil peaaegu mittenähtav pragu.
Küsimus:
Kas see on normaalne, et see seest selline on või peaks ma kohe mõtlema uue ostmisele, mitte selle karteri läbiva prao keevitamisele?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6745
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 443 korda
Re: Honda Hornet: Praod õlivannis
Täiesti tavaline soojuse/külma mängimise pragudemäng.
Kohanud oma eelmistel, õlivanniga, R4 masinatel...
edu
Kohanud oma eelmistel, õlivanniga, R4 masinatel...
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Re: Honda Hornet: Praod õlivannis
Kas on ikka praod?
Tavaliselt on valuvorm kuuma materjaliga kokkupuutes pragunenud ja need jäljed on katsudes kõrgemad mitte madalamad.
Kui nii siis päris paljudel valatud asjadel juhtub selline asi ja see ei mõjuta asja praktilist kasutamist.
Korgi pragu keevitama ma ei soovitaks hakata vaid treida-keermestada sobiv hülss mis keevitada vana korgi asemele kui see on välja lõigatud.
Et korki ei peaks jõuga keerama mulle meeldib kummiga hüdroseibe kasutada mis ei nõua rohkem pingutamist kui kahe sõrme jõuga lehtvõtmel.
Tavaliselt on valuvorm kuuma materjaliga kokkupuutes pragunenud ja need jäljed on katsudes kõrgemad mitte madalamad.
Kui nii siis päris paljudel valatud asjadel juhtub selline asi ja see ei mõjuta asja praktilist kasutamist.
Korgi pragu keevitama ma ei soovitaks hakata vaid treida-keermestada sobiv hülss mis keevitada vana korgi asemele kui see on välja lõigatud.
Et korki ei peaks jõuga keerama mulle meeldib kummiga hüdroseibe kasutada mis ei nõua rohkem pingutamist kui kahe sõrme jõuga lehtvõtmel.
-
- Postitusi: 849
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Honda Hornet: Praod õlivannis
Enne lappima hakkamist vaata, mis kasutadud vann maksab... tuleb ehk odavamgi kui meistrimehele maksta
https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.