Rumalad või segased küsimused jms
Moderaator: Moded
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
..ja on veel metallist korpusega praeahjud, kus ka mikro sisse ehitataud. Paned oma taldriku metall restile ja teeb soojaks.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1962
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Riihimäki
- Tänanud: 149 korda
- Tänatud: 184 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Jõudis minuni ühest koolimaja köögist, mis läks lammutamisele. Toimib siiani laitmatult.
Aga tänud kaasaja tutvustamise eest!

-
- Postitusi: 257
- Liitunud: 11 Okt 2010, 19:37
- Tsikkel: vändast käima
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 41 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms

Edu, L
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 3237
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 371 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Postitusi: 215
- Liitunud: 25 Mai 2012, 19:48
- Tsikkel: Ühe pütane porgand
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 25 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Euronõuded/Heitgaasid.
Mitte ükski endurokas ei saaks muidu norme täidetud. Kui sa kastis tsiklit koju ei telli, siis sa ei näegi neid piiranguid kuna maaletooja võtab kõik küljest ära. 5cm diameeter muudetakse 2cm suuruseks. 2t summuti näeb välja peaaegu nagu 4t oma.
Autodel on olnud üsna tihti KW erinevusega versioone(tavaliselt on Austria autod olnud väikema KW'ga kuna tarkvaraliselt on nii tehtud ning kajastub passis).
Enne õhulugejat autoodel seib ette lükata... ei teagi miks see parem lahendus on, kui tarkvaraliselt.
Tsiklitel on kindlasti lihtsam seda teha õhuvõtuga.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Tõenäoliselt odavuse teema ehk tarkvara on algelisem ja piiratakse füüsiliselt.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 257
- Liitunud: 11 Okt 2010, 19:37
- Tsikkel: vändast käima
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 41 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Sai muidugi ära võetud - dünoma ei hakka, aga tühikäigule tulek muutus silnähtavalt - enne otsis kergelt õigeid pöördeid, nüüd tuleb sujuvalt ja täpselt. Kanniga mingit mineku vahet otseselt ei tunne, halvem kindlasti pole. Eks jälgime kütusekulu.
Edu, L
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1962
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Riihimäki
- Tänanud: 149 korda
- Tänatud: 184 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Tehnoloogial on suur roll.
Alguses-
Kasutati eepromi põhilist süsteemi. ( Kes tahab guugeldab ise mis eeprom on. Tõesti ei jaksa lahti kirjutada ) Miinusena väike data maht, Õudus kuubis üle kirjutada. ( Aeglane )
Muidu lollikindel, peab temperatuuri kõikumistele vastu ja ei vaja elus hoidmiseks elektrilist toidet.
Tänapäev-
Põhimõtteliselt auto, traktor, paat ja lennuk või mis iganes muu, kus ekraan- tähendab jookseb mingi softi najal.
Isegi tänapäevased masinad.
Näide- Manitou upitaja.
Spoiler

Enamjaolt kasutatakse mälukaarti ja Linuxi põhist süsteemi, et saavutada süsteemi kiirus ja sujuvus.
Miinusena peab kogu asja "elus hoidma". Pildil oleva Cobo 3B6 Tera 7 ekraanil on näiteks oma väike akupatarei selle jaoks, mille eluiga on 25 aastat.
Kui aku eemaldada või parim enne saab läbi, on absoluutselt kõik pühitud puhtaks.
Legaalne pool-
Tarkvara on tootjapoolne intelektuaalne vara ja omand, ning nad võivad ( kui viitsiksid ) tehnika omaniku süüdistada selle näppimises jne.
Kui veel aastatuhande alguse - ja plus 10 autosid saab suht lihtsa vaevaga kiiremaks/ võimsamaks/ kurjemaks, siis tootjad on üha rohkem pööranud tähelepanu chipimise populaarsusele.
BMW läks isegi nii kaugele, et tegi üüber kõva kaitse protokolli. Asjapulgad aga leidsid juhuslikult teise sobiva kiibi.

Vägikaika vedu käib kusjuures mitmel rindel. Isegi traktoritega, hea ja hoiatav näide on John Deer.
https://eu.desmoinesregister.com/story/ ... 126749001/
Asi lõppes väikese järeleandmisega.
Ja jätkub ilmselt pikalt veel sellega https://tractorhacking.github.io/ ( Traktorite häkkimise sait )Deere & Co. says it will make expanded repair software available to customers, a win for farmers who have lobbied for years for the ability to do their own mechanical work.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1962
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Riihimäki
- Tänanud: 149 korda
- Tänatud: 184 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Spoiler
-
- Postitusi: 1453
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 291 korda
- Tänatud: 233 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Et sisuliselt nagu rasperry Pi?Vint kirjutas: ↑07 Nov 2023, 17:26On seadme enda tuumik, mis loob võimekuse infot jooksutada ja teine osa koosneb siis programmist mis näivad meile seierite ja muude vidinatena.
Enamjaolt kasutatakse mälukaarti ja Linuxi põhist süsteemi, et saavutada süsteemi kiirus ja sujuvus.
Miinusena peab kogu asja "elus hoidma". Pildil oleva Cobo 3B6 Tera 7 ekraanil on näiteks oma väike akupatarei selle jaoks, mille eluiga on 25 aastat.
Kui aku eemaldada või parim enne saab läbi, on absoluutselt kõik pühitud puhtaks.

Kindel, et masinates sees on SD-kaardid? Neil on kombeks õhtale minna.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1962
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Riihimäki
- Tänanud: 149 korda
- Tänatud: 184 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Sd kaart on levinud, andme maht jääb tegelikult ju suht väikeseks. Näide mille tõin on mul kodus katsejäneseks ja tehase poolt 320mb kaardiga. See tõsteti muidugi ümber, display vahetuse käigus. Sellet on pildil16Gb
Specsid saad siit järgi vaadata. Äge vidin muidu https://mega.nz/file/QEQDDQIS#plpwNiC6K ... Llq-RGf6io
Nad ei ole kusjuures kõike ära kasutanud, mida kiip võimaldab ja seal ei ole ka kõike kirjas, näiteks wifi liite olemasolu.
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
https://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=66710
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 128
- Liitunud: 31 Aug 2004, 16:51
- Tsikkel: S10
- Asukoht: Kiili
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Siis misasi seal (peale teema pealkirja) paanikat peaks tekitama?franz125 kirjutas: ↑10 Nov 2023, 19:00Panen lingi siia teema alla sest minu rumal ja segane küsimus Macile on see kaua ta apoliitiliseks jääda kavatseb.Eeldatavalt saab kogu teema ka motikatele kenasti ümber kantida.
https://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=66710
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
See peaks olema sama asi, mille üle viimasel paaril kuul ka Rootsi erinevates vanaautode - nii originaalsete kui customite-hotrodide - ringkondades on omajagu muret tuntud.joekas kirjutas: ↑10 Nov 2023, 19:25Siis misasi seal (peale teema pealkirja) paanikat peaks tekitama?franz125 kirjutas: ↑10 Nov 2023, 19:00Panen lingi siia teema alla sest minu rumal ja segane küsimus Macile on see kaua ta apoliitiliseks jääda kavatseb.Eeldatavalt saab kogu teema ka motikatele kenasti ümber kantida.
https://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=66710
Ma ei jõua praegu seda läbi lugeda, et kas tolles eestikeelses ka, aga väidetavalt on see asi lausa nii jabur, et need autod, mis pole viimase kahe aasta jooksul ülevaatusel käinud, kuuluvad loovutamisele ilma kompensatsioonita. Kõlab päris naiivselt ja vist ka hüsteerilisena, eksole, aga tundub, et see teema ei ole mitte midagi sellist, mis autohuviliste elu kuidagi ilusamaks hakkab tegema.
Tsitaat ühest Rootsi allikast:
MHRF (Motorhistoriska Riksförbundet): EU's ELV regulation threat to the automotive hobby!
- If your vehicle is classified as scrap, ownership can be taken away from you - without compensation! summarizes Jan Tägt at MHRF the future if the EU proposal goes through.
The Motor Historical Society has received the Government Office's referral on the EU Commission's proposal that today's ELV directive be replaced by a regulation. The regulation regulates what happens to the vehicles, so-called End-of-Life Vehicles, when they are to be scrapped.
A definition of historic vehicles means that many, but not all, can be exempted. For the latter and for so-called youngtimers, other enthusiast vehicles and your utility vehicle, the EU's guidance, Guideline No 9, which refers to cross-border transport of vehicles, is proposed to be included in the regulation with binding effect. The county administrations' application of that guidance previously caused a lot of trouble in Sweden for exporters and importers .
- As a vehicle owner, you will be required to hand over your vehicle and will be fined if you do not comply with the regulation or a warning from the authority, summarizes Jan Tägt, expert in vehicles and regulations at MHRF. Not only is the right of ownership taken away from you, it also happens without compensation.
Nt.selline lõik on juba veits alarmeeriv.Ja loota et meie ametnikud midagi veel überimat oma olemasolu tõestamiseks ei tee on on soovunelm.Hallide diiselśkodade omanikke see ei puuduta.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Poliitika on siis, kui kiidad või laidad ekret/reformi/sotse/isamaad/Kajat/Tshnat/juute/palestiinlasi/jne või mõnda muud tegelast või liikumist ning arutled selle üle, et sellise valitusega me küll kuhugi ei sõida või siis vastupidi just sõidame ning sõnavõtja on enda arust parimate poliiliitiliste veendumustega ning opeonendid on kui just mitte imbetsillid siis pimedusega löödud raudselt. Poliitilise arutelu tuumaks on teiste veenmine oma seisukohtade õigsuses. See on natuke nagu kasside kisma, kus igaüks üritab oma küüsi näidata ja võimalikult ilge häälega näuguda.franz125 kirjutas: ↑10 Nov 2023, 19:00Panen lingi siia teema alla sest minu rumal ja segane küsimus Macile on see kaua ta apoliitiliseks jääda kavatseb.Eeldatavalt saab kogu teema ka motikatele kenasti ümber kantida.
https://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=66710
Arutelu vastuvõetava seaduse sisu ja tema peensuste ning mõju üle motoentusiastidele on tsivilseeritud inimeste asine keskustelu.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2653
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 191 korda
- Tänatud: 395 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Nähtud küll projekte, kus metsast leitud uksele auto külge "taastatakse" ja siis kurdetakse, et oi kui kallis hobiautondus on

Või siis kogutakse endale hoovipeale igasugust "sadades tuhandetes" toodetud "hallmetallik", varem tuntud ka nime all "tavalisedautod" asju ja kurdetakse, et pere, lapse, naise, armukese jne. kõrvalt kuidagi ei jõua garaaži pidada ...
Uue "seaduse" järgi läheb autoomaniku elu märksa odavamaks, sest kogu see eelkirjeldatud saast sulatatakse ümber ja pereisad hakkavad jälle oma lapsi nägema

Ma hääletaks poolt!
Ma lisaks veel 2 kategooriat: 1. kõik endise NSVL territooriumil toodetud sõidukid ja 2. kõik sõidukid, mille konstruktsioonides (NB mitte segi ajada dekooriga) on kasutatud puitu

-
- Postitusi: 230
- Liitunud: 28 Apr 2017, 16:05
- Tsikkel: Eff Zett Quus
- Tänanud: 166 korda
- Tänatud: 33 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Kuidas te, kaasmootorratturid, tulesid kasutate? Õppesõitu lasi õps päevasel ajal kaugtuledega teha, klausliga "elu on armas, tuled on kehvad, aga ärge MNT eksamil nii tehke", kahjuks öise kohta tarkuseterasid ei jagatud.
Niisiis, mis oleks mootorratturi jaoks parim tulede kasutuse loogika? Valgel ajal kaugtuledega ja pimedas "nagu auto"? Kogu aeg kaugtulega lasta ja pimedas riskida, et agresssiivne rekkamies oma arsenali kasutab?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1962
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Riihimäki
- Tänanud: 149 korda
- Tänatud: 184 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Esimene ettejuhtuv pilt netist, näitena.
Spoiler

-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Küll pean tunnistama, et praegusel ajal kottpimedas ja vihmas tsikliga sõitmine on ise kurja väljakutsumine. Tulin laupäeva õhtul autoga Rakverest Tallinna suunas mööda Peterburi maanteed (kottpime, vihma sadas ja iga auto alt lendas seda, mida märjal maanteel ikka) ja möödusin kahest tsiklivennast, kelle sõidutrajektoor oli ilmselgelt selline, et ega nad suurt midagi ei näinud, kus on või kuhu sõidavad. Üks lasi igaks juhuks mööda teepeenart, teine oli neljarealisel esimeses reas. Sellises olukorras ei saa me rääkida mitte mingist tulede kasutamisest, võimaliku ettekeeramise märkamisest jne...
Tsikliga sõitmine peaks olema mõnus hobitegevus, mitte iga hinna eest kõikvõimalikes tingimustes punnitamine ja millegi tõestamine. Ma tõesti ei usu, et kodanikud minu eeltoodud näites sõidust mingit mõnu tundsid.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Aga kottpime + vihm + peaaegu null kraadi kanti temperatuur. See on tõepoolest ei muud kui ise õnnetuse otsimine. Eks mingi lühikese, hädavajaliku otsa võib ju vahel ära teha ka sellistel tingimustes aga no sellega võiks asi ka piirduda. Ei saa aru, pole kunagi aru saanud ega hakka kunagi aru saama nendest "punnitajatest". Peab tsikliga sõitma sest...et saab, et veel ei ole 20cm lund maas? Imelik ja täiesti ajuvaba jutt, olematu põhjendus ja olematu loogika. Enamasti tuuakse sinna lisaks jutt sellest kuidas ikka mingisugune "õige varustus" peab olema ja küll siis sõidad kasvõi läbi orkaani


Mis puudutab tulesid siis pole kunagi pööranud tähelepanu mingisugusele "eriloogikale". Sõidan lähitulega, kui on pime ja keegi vastu ei tule, panen vahel kaugtule ka
-
- Postitusi: 321
- Liitunud: 08 Apr 2015, 03:17
- Tsikkel: Honda VT600 Shadow
- Tänanud: 93 korda
- Tänatud: 55 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms

P.S. See "rehvide soojaks ajamine" on minu jaoks siiani mütoloogia valdkonda kuuluv teema. Rehv kas haakub või tema ei haaku ja nii ongi, ega ma ringrajal sõida. Ja mustast jääst ebaterislikum on märg leht asfaldil - seal sahista või tulikuuma rehviga, tolku ikka ei miskit.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2653
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 191 korda
- Tänatud: 395 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Mul motika sadulas km-id ~50kkm, aga muidu justkui ise oleks kirjutanudStreetMoto kirjutas: ↑14 Nov 2023, 17:05Mina kasutan nõnda nagu ette nähtud. Päeval lähikaga, öösel nõnda nagu autoga ehk tühjal teel kaugega, vastutuleva autoga lähikad. Lisatulesid ei ole ühelgi mu tsiklil kunagi olnud. Mulle on ette keeratud kogu elu jooksul 2-3 korda (auto+moto kokku). Autoga on läbisõidustaaž veidi alla miljoni kilomeetri, tsikliga 100 tuhande kandis. Kui ise jälgida seda, mis toimub tee ääres ja ristuvatel kõrvalteedel, siis saab välistada enamused need juhtumid, mida kirjeldatakse kui ettekeeramist.

Mäletan mingist liiklustestis vms., kus hea juhi tunnus (õige vastus!) oli: "olukorra ettenägemise võime ...", aga mitte minu vastatud "reageerimiskiirus" - ülejäänud elu olengi proovinud olukordi ette näha ja peab tunnistama, et on olnud abiks.
Lühidalt, kui eeldad kaasliiklejatelt igas olukorras kõige hullemat, ei pea sa kunagi pettuma

NB Aeg-ajalt osalevad liikluses ka isendid, kellel pole sooja ega külma su tuledest, samuti ei ole loodus neile endile mingeid tulesid külge loonud - nendega kohtudes on abiks ikkagi ainult sinu enda tähelepanelikkusest ja väiksemast kiirusest.
-
- Postitusi: 3237
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 371 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2653
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 191 korda
- Tänatud: 395 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Kiiruse vähendamine viib tõesti õnnetusse sattumise tõenäosuse nulli lähedale, aga ei maksa liiale minna - seisev ratas kukub ümber

-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Absoluutselt nõus ja seda juhtub ka autoga sõites. Pigem oleks vist korrektne, et mida rohkem lubatud kiirust ületad....
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 1781
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 122 korda
- Tänatud: 192 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
See kaugtuledega sõitmine käib ikka aeg-ajalt läbi. Vahepeal ei olnud pikalt kuulda, aga nüüd viimasel ajal on jälle kuidagi teemaks tulnud.Assamait kirjutas: ↑14 Nov 2023, 16:18Rumal küsimus seoses hiljutise mootorratturi hauda sõitmisega...
Kuidas te, kaasmootorratturid, tulesid kasutate? Õppesõitu lasi õps päevasel ajal kaugtuledega teha, klausliga "elu on armas, tuled on kehvad, aga ärge MNT eksamil nii tehke", kahjuks öise kohta tarkuseterasid ei jagatud.
Niisiis, mis oleks mootorratturi jaoks parim tulede kasutuse loogika? Valgel ajal kaugtuledega ja pimedas "nagu auto"? Kogu aeg kaugtulega lasta ja pimedas riskida, et agresssiivne rekkamies oma arsenali kasutab?
Soovitaks mõne sõbraga koos proovida. Las võtab sinu ratta ja sa seisa tee ääres "ristmikul".
Nüüd kui sõber kaugtulega tuleb, proovi selle läheneva kaugtule läraka kiirust ja kaugust hinnata. Järgmisel katsel tehke lähitulega.
Lisaks võite proovida suunatule nähtavust, kuidas kaugtule kõrvalt paistab?
Kindlasti on võimsamat tuletäppi lihtsam märgata, vähemalt optimaalsetes oludes(piilari taha mahub ka kaugtuli jne...), kuigi optimaalsetes oludes pole ka niisama märkamine eriline probleem.
Samas on kogu ülejäänud vajaliku info kogumine ja hindamine tänu sellele hulka raskem. On põhjus, miks "päevasõidutuled" tihti üldse LED kontuuri peal toimetavad...
-
- Postitusi: 906
- Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
- Tsikkel: FZS 1000
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 414 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Ega siis ilma põhjuseta selle poole päevakas ei kustu, kus pool suunakas tööle läheb.simp kirjutas: ↑15 Nov 2023, 16:44See kaugtuledega sõitmine käib ikka aeg-ajalt läbi. Vahepeal ei olnud pikalt kuulda, aga nüüd viimasel ajal on jälle kuidagi teemaks tulnud.Assamait kirjutas: ↑14 Nov 2023, 16:18Rumal küsimus seoses hiljutise mootorratturi hauda sõitmisega...
Kuidas te, kaasmootorratturid, tulesid kasutate? Õppesõitu lasi õps päevasel ajal kaugtuledega teha, klausliga "elu on armas, tuled on kehvad, aga ärge MNT eksamil nii tehke", kahjuks öise kohta tarkuseterasid ei jagatud.
Niisiis, mis oleks mootorratturi jaoks parim tulede kasutuse loogika? Valgel ajal kaugtuledega ja pimedas "nagu auto"? Kogu aeg kaugtulega lasta ja pimedas riskida, et agresssiivne rekkamies oma arsenali kasutab?
Soovitaks mõne sõbraga koos proovida. Las võtab sinu ratta ja sa seisa tee ääres "ristmikul".
Nüüd kui sõber kaugtulega tuleb, proovi selle läheneva kaugtule läraka kiirust ja kaugust hinnata. Järgmisel katsel tehke lähitulega.
Lisaks võite proovida suunatule nähtavust, kuidas kaugtule kõrvalt paistab?
Kindlasti on võimsamat tuletäppi lihtsam märgata, vähemalt optimaalsetes oludes(piilari taha mahub ka kaugtuli jne...), kuigi optimaalsetes oludes pole ka niisama märkamine eriline probleem.
Samas on kogu ülejäänud vajaliku info kogumine ja hindamine tänu sellele hulka raskem. On põhjus, miks "päevasõidutuled" tihti üldse LED kontuuri peal toimetavad...

-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Need ilmad, mis siis olid, ei taha ma autoga linnaski sõita, kus tänavad valgustatud on. Tuled ei näita mitte kui midagi ning kui endal on head kojamehed, siis on enamvähem. Küll aga ei saa kõikide teiste omasid kontrollida. Ehk siis täiesti ebaoluline sellise ilmaga, mis sul auto või motika küljes on, piisab ühest hajameelsest/pimedast juhist ja tehtud ta ongi.
Kasutan ikka oma sõidukitel tulesid nii nagu ette nähtud on.
-
- Postitusi: 2036
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.