Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
Moderaator: Moded
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7215
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1876 korda
- Tänatud: 520 korda
Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
No see avaliku sektori "lill" ei saa õitseda kui valitsev sektor ettevõtluse surnuks maksustab.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 1413
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 273 korda
- Tänatud: 219 korda
Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
Ma eeldasin, et jutu tuletis võiks olla see, et me peame odavate patjade ja lihtsate küünlajalgade tootmise asemel midagi vähe asjalikumat valmistama. Kasvõi nati paremaid patju ja ilusamaid küünlajalgu…
(avaliku sektori ja maksude suurus on muidugi sama saldo teine ots).
-
- Postitusi: 163
- Liitunud: 05 Veebr 2023, 13:43
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 358 korda
- Tänatud: 18 korda
Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
Erakätes tehakse tooteid ja avalikus kätes juhitakse riike.
Kuigi jah mõlemad sektorid sõltuvad teineteisest palju.
Eks see majandus ole keerulisem kui siin üldsõnalist saab arutleda.
-
- Postitusi: 906
- Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
- Tsikkel: FZS 1000
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 415 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
Siit tuleneb fundamentaalne probleem nr2: Müüme odavat, ostame kallist.morse kirjutas: ↑17 Okt 2023, 22:55Ma eeldasin, et jutu tuletis võiks olla see, et me peame odavate patjade ja lihtsate küünlajalgade tootmise asemel midagi vähe asjalikumat valmistama. Kasvõi nati paremaid patju ja ilusamaid küünlajalgu…
(avaliku sektori ja maksude suurus on muidugi sama saldo teine ots).
Meie kaubavahetuse saldo on juba aastakümneid negatiivne ja seda on kompenseerinud peamiselt EU erinevad rahad.
Paraku on need rahad viimasel ajal hakanud vähenema, vähenevad tulevikus veelgi, samas ei vähene sugugi import.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 131
- Liitunud: 12 Mär 2018, 10:03
- Tsikkel: Gemelo de África
- Tänanud: 120 korda
- Tänatud: 21 korda
Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
Jep, need tegelased juba oskavad elada -> https://www.err.ee/1609136669/grunthal- ... e-st-valja
Honda XL1000V '02 -> Honda CRF1100L '20
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 3122
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 580 korda
Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
-
- Postitusi: 1811
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 217 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
Arvan, et panen siiski vähemalt kongi esimesele poolele klaasid, siis endal ka parem vaade külje peale, näiteks ristmikul ja vaheseina teen ära võetavaks. Siis saab soovi korral enamvähem normaalselt mingit parmukarja vms vajadusel selle peldikuga vedada. Ümberehituse mõte ongi esmajoones saada 50€ aastamaks kaubikule, seega valdava enamuse ajast sõidan ikka 3-kohalisena.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
-
- Postitusi: 8386
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 320 korda
- Tänatud: 420 korda
- Kontakt:
Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
Just tahtsin kah kirjutada, et nii lihtsalt see küll ei käi, et viskad suvalised istmed sisse ja kui tahad, siis ka ilma turvavöödeta.Jesper kirjutas: ↑08 Nov 2023, 18:08Mingist väljalaskeaastast, mida ma peast ei tea, nõutakse paraku mingeid ma ei tea mis paberitega istmeid, nende kinnitusi ning kogu krempli paigaldust vastavas töökojas (levinuim või siis äkki ka ainuke sobiv on Avestark). Kaubikelamute ehitajate poolt sada korda läbi käidud teema... Ma oleks nõus vabalt ka kõrgema tariifiga seda maksu maksma, kui need ametlikud lisaistmed a'la tonn tükk ei maksaks.
Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
Üldse ei peaks praegu inimesed avalikult teada andma kuidas nad kavatsevad seda maksu optimeerida sest neid ideid praegu üritatakse ära nullida.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6633
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 659 korda
- Tänatud: 405 korda
Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 738
- Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
- Tsikkel: Neegrikaksik
- Asukoht: Faeht / Reval
- Tänanud: 113 korda
- Tänatud: 72 korda
Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1945
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Riihimäki
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 179 korda
- Kontakt:
Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
Ps. Üksteise viisakalt kanni saatmine on lubatud, kui just tõesti pead vajalikuks.
Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8796
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 334 korda
- Kontakt:
Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
Mitte poliitiliselt puhas ja õige, vaid poliitikapuhas.
See teema on siin niikuinii piiri peal, st. meil ei ole siin kunagi poliitikat arutatud. Kui aga hakkab mingeid loosungeid tulema, siis need ka kohe kaovad, vajadusel koos selle hoidjaga. See pilt elagu igal pool elu aga biker. ee on motofoorum, mitte "igal pool"
Ma ei kaitse sellega valitsust, vaid tahan hoida kogu foorumit 100% apoliitilisena. Igal pool mujal juba istuvad inimesed erinevate pinkide peal ja näitavad üksteisele näpuga. See on ainuke koht veel, kuhu see viirus pole jõudnud ja ei jõua ka
Kui on hirmus tahtmine mõni Mart m.u.n.n.i saata, siis tasuks seda neile otse teha. Kõik kontaktid on vabalt saadaval.
Ning mis puudutab ükskõik millist maksu, siis näita mulle üks inimene, kellele mingi maks reaalselt meeldib (oo, lahe, kütuseaktsiis on mu lemmik, sitaks äge on tankida kaheeurost bensu ä).
Mind kotib käibemaksu tõus tunduvalt rohkem, kui see neetud automaks.
-
- Postitusi: 1479
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 219 korda
Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7215
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1876 korda
- Tänatud: 520 korda
Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
Kuna mul on oma auto kaubikuna arvel, aga reaalselt 5 kohaline akende ja tehasest polsterdatud salongiga, siis vahepeal uurisin kuidas oleks minu auto mahtuniversaaliks teha. istmed saab kasutatuna poolast 1500€ 3+3 koos kõige vajalikuga ja paigaldamine originaalistmele pole väga suure regulatsiooniga.Jesper kirjutas: ↑08 Nov 2023, 18:08Mingist väljalaskeaastast, mida ma peast ei tea, nõutakse paraku mingeid ma ei tea mis paberitega istmeid, nende kinnitusi ning kogu krempli paigaldust vastavas töökojas (levinuim või siis äkki ka ainuke sobiv on Avestark). Kaubikelamute ehitajate poolt sada korda läbi käidud teema... Ma oleks nõus vabalt ka kõrgema tariifiga seda maksu maksma, kui need ametlikud lisaistmed a'la tonn tükk ei maksaks.
Minul peamine põhjus see,et auto on transpordi firma nimel ja alates juulis 2026 peavad 2,5 tonnise täismassiga ja suuremad kaubikud rahvusvahelistel vedudel hakkama kasutama digitaalseid sõidumeerikuid. Ehk lähed välismaale ja vead oma tsiklit, siis võib asi sitasti lõppeda. Esialgu see siseriiklikku liiklemist ei puuduta, aga kauaks ei oska ju ka keegi öelda. Ehk see kaubiku teema eeldatavasti toimib algul, aga kui tõesti vaja tahho ja kõik muu sinna lisada,siis see maksab mitme aasta automaksu summa ainult paigaldamisel(a´2000+€ SMART2),lisaks veel reeglid mis sellega sõitmisel kaasnevad ja iga 2a tagant taatlemine 100+€. Kaubiku ÜV ka kallim
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 458
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 129 korda
- Tänatud: 83 korda
- Kontakt:
Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
https://amehitus.eu/
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2537
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 182 korda
- Tänatud: 354 korda
Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
Praktikas tehakse ilmselt vahet selle järgi kas omanik on eraisik või transpordiga tegelev ettevõte Mõistlik oleks see 6x6 kamaz registreerida autoelamuks, see väldib igasuguseid küsimusi ilmselt. Mingeid MB Unimog baasil analoogseid "monstrumeid" olen mitmeid näinud.701 kirjutas: ↑10 Nov 2023, 11:05Ma lihtsalt enese harimiseks uurin. Mis see rahvusvaheline vedu on? Kui ma omale nt 6x6 Kamazi ostan, sinna kongi elamise teen ja siis mööda ilma ringi kärutan. Rahvusvaheline vedu on ilmselt kaubavedu, kuidas praktikas aru saadakse, kas vean kaupa või sõidan nii sama lampi ringi?
Ma sellega ei ole väga kursis, kas eraisik (mitte fie) endale kuuluva veokaga (ilma haaketa R Magnum näiteks) sõites (Haapsalust Värskasse näiteks) peab omama veokijuhi koolitust ja sõidumeerikut?
EDIT: Kaubikuga tuleb jah ettevaatlik olla! Autosert lehelt leidsin sellise väite:
Autosert.ee kirjutas:Tähelepanu tasub siin pöörata ka sellisele autorongi variandile, kus vedukiks on alla 3,5 tonnise täismassiga kaubik – näiteks 3,2 tonni ja sellel on järel haagis, mille täismass on näiteks 1,2 tonni. Kokku moodustab see autorongi täismassi 4,4 tonni ning sõidumeeriku kasutamine on nõutud.
Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
Mitte, et need paar lisakohta nüüd elu ja surma küsimus oleks, ma nagunii ei ehita mingit looduses kambaga kärakapanemise bussi, anoh samas võimalusel ära ei ütleks, kui saaks nii sõõrikut süüa kui käsi mitte moosiseks teha.
Üldiselt EL-is on tänu ettevõtlikele poolakatele N1 selline peavalu, et ma isegi ei kaalunud seda enne maksu. Igasugu piirangud ja maksud ja praamipiletid ja parkimispiirangud ja tont teab mis veel. Reaalselt on "krossibuss" autoelamu, kui natuke siitsealt järgi aidata. Neid muidugi koinitakse teise nurga alt, aga eks sellega majandamine on selline nahkhiire elu - ühel päeval oled lind, teisel loom, vastavalt mis piiranguid hetkel plaanis rikkuda on
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7215
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1876 korda
- Tänatud: 520 korda
Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
Lähed sellega prantsumaale ja saad teada midagi , mida sul puudu on, aga arve tuleb tuhandetes. Kui sa selle regad autoelamuks, siis on lihtsam,aga kui ei tee seda,siis oledki veokajuht.701 kirjutas: ↑10 Nov 2023, 11:05Ma lihtsalt enese harimiseks uurin. Mis see rahvusvaheline vedu on? Kui ma omale nt 6x6 Kamazi ostan, sinna kongi elamise teen ja siis mööda ilma ringi kärutan. Rahvusvaheline vedu on ilmselt kaubavedu, kuidas praktikas aru saadakse, kas vean kaupa või sõidan nii sama lampi ringi?
Aga kui nii seadusest näpuga järge ajada,siis pead ka mitte kaubaveoks, isegi eraisikuna, teatud sõidukitega, teatud lubasid ja dokumente omama. See on väga spetsiifiline teema ja kõik juhtumid on erinevad ehk mingit universaalset retsepti pole olemas. Oleneb sõidukist ja selle massidest jne.
Kuid kaubikuga peale 2026 juulit, tsikleid-tsiklit vedades on see kaubavedu ja kui üle asukohamaa piiri lähed, siis on see rahvusvaheline ja seda ka EU-s liikudes. Ehk veokatega on vaja võtta teatud massi ületava autoga ja teatud tingimustel ERAA-st või muust selle laadsest organist omakauba vedamise litsents. Kuid kaubikute tahhograafi kohta erandit veel hetkel pole ehk enamus, kui mitte isegi kõik neist, on üle 2500kg täismassiga. Kusjuures litsents on juba praegu kaubikule vajalik,kui kaubavedu üle piiri teed.
Loodan,et kui kaubik on eraisku oma ja teenust ei osuta sellega, siis teoreetiliselt ei peaks midagi vaja olema, aga kuidas selle tõestamine poolas või prantsusmaal saab olema ei oska ennustada.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6633
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 659 korda
- Tänatud: 405 korda
Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
https://ekspress.delfi.ee/artikkel/1202 ... maksustada
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 1479
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 219 korda
Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
Nimetada TalTechi eraõiguse professorit idioodiks.. Ma ei tea... kes siis üldse meie elu siin edasi võiks viia? Ma ei tea kus Sa töötad aga kui teil peaks tööjuures näiteks mingi koosolek olema kus kolleegid oma mõtteid ja arvamusi esitavad- tuleb aegajalt hinnang kellegile- idioot?yeekim kirjutas: ↑11 Nov 2023, 12:28Siin on järgmine idioot oma mõtteid avaldamas....
https://ekspress.delfi.ee/artikkel/1202 ... maksustada
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Postitusi: 906
- Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
- Tsikkel: FZS 1000
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 415 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
Homme auto, ülehomme maja, üleülehomme lõunasöök, jne, jne?
Konna aeglane keetmine?
Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
-
- Postitusi: 3194
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 3161
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 336 korda
Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
Kinnisvaramaks on juba olemas maamaksu näol.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Postitusi: 1479
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 219 korda
Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
Samas olukord on autodega minuarust ajuvaba.... Täna just oli saade kus räägiti autodest ja kõlas fraas- Eestis populaarseim segment on linnamaasturid mis ei ole ju mõistlik.
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.