Aidake leida pädev esiamordi hooldaja/remontija.
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 1087
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 44 korda
- Kontakt:
Aidake leida pädev esiamordi hooldaja/remontija.
Tere,
Saan aru et hooaeg täies tuuris juba käib, aga küsin loodan jala uksevahele saada ehk ikka kuskile.
Kiire taust, ratas pärit Bikepointist, peale esimesi sõite eelmine kevad ehk 2022 üks simmer hakkas lekkima, vahetati nende "garantii korras" ära simmerid, aga peale seda oli ratas tunduvalt jäigem eest.
Sai hiljuti ringraja meeste kõrval seda natuke uuritud ja puuritud keeratud puhtalt compressioni ja reboundi (preload tundus enam vähem ok) aga isegi nulli keeramisest midagi head sealt välja ei võlunud ikka jäi liiga jäigaks, ehk siis pakkumine oli et siiski vale õli sisse pandud bikepointist (nende teada tuntud praktika, et pannakse midagi harju keskmist, ei hakka siinkohal absoluutset tõde taotlema puhtalt eelnevate kogemuste ja kõlakate põhjal vaid)
Amordi sisud ise on aftermarket https://www.fggubellini.com/it/cartucci ... cella.html
Pole nagu väga odavad minu silmis, et võiks tunduvalt paremini toimida.
Lisaks küsisin fggubellini käest otse mis sinna käib, vastuseks tuli midagi sellist:
If it is a p.zero, I don't think the cartridge oil will be able to change it so maybe it's better to leave its original. 350 grams of SAE12 must be placed on the outside of the cartridge.
Ehk siis vajadus aja broneerimiseks, piirduks esimese ringiga lihtsalt õige õli panekuga ehk.
Ja siis 100kg (85kg mees+täis nahkvarustus) sõitjaraskusse sättimisest, niipalju kui seda olemasolevate regulaatoritega teha võimalik (reboundil on 50 clicki kui õigesti lugesin ja compressionil 8 clicki).
Eelistan Tallinnaga piirduda, aga no kui olukord nõuab küll saab ka kaugemale minna.
MRT Tech jättis natuke hapu mulje puhtalt nende tuima vastuse peale, tsiteerin siinkohal:
"Me töötame ainult Öhlinsi amortidega. Teiste tootjatega puuduvad meil teadmised ning tööriistad."
Tõlgendan seda enda jaoks nii, et kui nõnda kõrgete kiitustega tuuning firma ei saa pelgalt amordi õlivahetusega hakkama sellise vabanduse põhjal, siis ju on tööd ja klienti ikka ülevoolavalt palju nagunii. Pikka viha pidama ei hakka.
Aga lõpptarbijana nüüd siiski teema püstitus püsib ja oleks pädevat abi tarvis.
Omakorda eelistan pigem maksta ühe korra ja korralikule tegijale kui hiljem vägikaigast vedada või veel hullem põõsas lõpetada kuna midagi jäi hooletuse või oskamatuse taha.
Saan aru et hooaeg täies tuuris juba käib, aga küsin loodan jala uksevahele saada ehk ikka kuskile.
Kiire taust, ratas pärit Bikepointist, peale esimesi sõite eelmine kevad ehk 2022 üks simmer hakkas lekkima, vahetati nende "garantii korras" ära simmerid, aga peale seda oli ratas tunduvalt jäigem eest.
Sai hiljuti ringraja meeste kõrval seda natuke uuritud ja puuritud keeratud puhtalt compressioni ja reboundi (preload tundus enam vähem ok) aga isegi nulli keeramisest midagi head sealt välja ei võlunud ikka jäi liiga jäigaks, ehk siis pakkumine oli et siiski vale õli sisse pandud bikepointist (nende teada tuntud praktika, et pannakse midagi harju keskmist, ei hakka siinkohal absoluutset tõde taotlema puhtalt eelnevate kogemuste ja kõlakate põhjal vaid)
Amordi sisud ise on aftermarket https://www.fggubellini.com/it/cartucci ... cella.html
Pole nagu väga odavad minu silmis, et võiks tunduvalt paremini toimida.
Lisaks küsisin fggubellini käest otse mis sinna käib, vastuseks tuli midagi sellist:
If it is a p.zero, I don't think the cartridge oil will be able to change it so maybe it's better to leave its original. 350 grams of SAE12 must be placed on the outside of the cartridge.
Ehk siis vajadus aja broneerimiseks, piirduks esimese ringiga lihtsalt õige õli panekuga ehk.
Ja siis 100kg (85kg mees+täis nahkvarustus) sõitjaraskusse sättimisest, niipalju kui seda olemasolevate regulaatoritega teha võimalik (reboundil on 50 clicki kui õigesti lugesin ja compressionil 8 clicki).
Eelistan Tallinnaga piirduda, aga no kui olukord nõuab küll saab ka kaugemale minna.
MRT Tech jättis natuke hapu mulje puhtalt nende tuima vastuse peale, tsiteerin siinkohal:
"Me töötame ainult Öhlinsi amortidega. Teiste tootjatega puuduvad meil teadmised ning tööriistad."
Tõlgendan seda enda jaoks nii, et kui nõnda kõrgete kiitustega tuuning firma ei saa pelgalt amordi õlivahetusega hakkama sellise vabanduse põhjal, siis ju on tööd ja klienti ikka ülevoolavalt palju nagunii. Pikka viha pidama ei hakka.
Aga lõpptarbijana nüüd siiski teema püstitus püsib ja oleks pädevat abi tarvis.
Omakorda eelistan pigem maksta ühe korra ja korralikule tegijale kui hiljem vägikaigast vedada või veel hullem põõsas lõpetada kuna midagi jäi hooletuse või oskamatuse taha.

98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature
kontakt nr. +372 52 58 244
kontakt nr. +372 52 58 244
-
- Postitusi: 481
- Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
- Tsikkel: 890R, TE300 TBI ja FE350
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Aidake leida pädev esiamordi hooldaja/remontija.
https://oneclick.com.ee/
Ehk aitavad.
Ehk aitavad.
SM570R 04' ->Z750 05'->Z1000 03'->R1 04'->R1 04'->GSX1300R 00'->Z750 04' & CB600f 01'->Z1000 03'->Z1000 03'->Buell XB9R->ZX10R 05'-> KTM SM950 04' & R6 07'->KTM 950SM 07'->KTM 990SD 07' ->Z1000 2011'->TE300i 19 ->EXC300 22''->890 Adventure R 23' & FE350 20' & TE300 24'
Re: Aidake leida pädev esiamordi hooldaja/remontija.
Tõlgendamise küsimus tõesti. Ma pigem tõlgendan seda nii, et öeldi ausalt ära, mis on nende spetsialiteet ja millisele tööle nad 100% garantii enda poolt annavad. Ei jagatud mõtetuid lubadusi ja öeldi otse, teeme kas hästi või üldse mitte. Mingi “davai, proovime!” pole nende puhul valikvariant.indumen kirjutas: ↑22 Mai 2023, 14:57MRT Tech jättis natuke hapu mulje puhtalt nende tuima vastuse peale, tsiteerin siinkohal:
"Me töötame ainult Öhlinsi amortidega. Teiste tootjatega puuduvad meil teadmised ning tööriistad."
Tõlgendan seda enda jaoks nii, et kui nõnda kõrgete kiitustega tuuning firma ei saa pelgalt amordi õlivahetusega hakkama sellise vabanduse põhjal, siis ju on tööd ja klienti ikka ülevoolavalt palju nagunii. Pikka viha pidama ei hakka.
Ise ju kirjutad, et eelistad maksta 1x ja saada kvaliteetne tulemus. Nüüd aga heidad ette, et MRT Tech keeldus tööst ja võimalusest saada hiljem tasuta reklaami stiilis “Raha võtsid, aga tulemusega ma rahul pole”.
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Aidake leida pädev esiamordi hooldaja/remontija.
KUi sul on cartridge sisud, siis ilmselt neid simmerite vahetuseks lahti ei võetud ja väline õli ei mõjuta amordi jäikust (kui just päris tavotti sinna ei pane).
Seega otsi mujalt probleemile lahendust.
Compressionil ja reboundil ei ole sõitja raskusega mitte midagi pistmist - seda tuleb teha kas vedru eelpinge muutmisega või õige jäikusega vedrudega vedrude asendamisega.
Seega otsi mujalt probleemile lahendust.
Compressionil ja reboundil ei ole sõitja raskusega mitte midagi pistmist - seda tuleb teha kas vedru eelpinge muutmisega või õige jäikusega vedrudega vedrude asendamisega.
-
Teema algataja - Postitusi: 1087
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 44 korda
- Kontakt:
Re: Aidake leida pädev esiamordi hooldaja/remontija.
Ei olnud eesmärk halba reklaami teha, aus vastus nende poolt ja sellega olen päri. Lihtsalt ootamatu siis, et pealtnäha lihtne palve nii konkreetselt keeruliseks osutus.
Aga jätkame siinkohal palun murekoha endaga. Õli viskoossus mõjutab amordi tööd ju siiski juba eos, või mis selle eesmärk seal üldse siis oleks.
Seda enam, et enne vahetust sai ju aktiivselt sõidetud ja vahetult ka peale seda, oli jäikuse vahe tuntav, vaevalt simmeri vahetuse jaoks ka neid regulaatoreid huupi kruttima seal hakati, pole nagu omakorda põhjust selleks ma usun.
Kuna õlivahetus oleks esimene samm ja võiks olla ehk ka lihtsasti teostatav ei teeks paha sellest alustada.
Kui probleem peaks jätkuma, siis eks tuleb sügavamale ronida. Kõike seda silmas pidades võiks tegijal olla oskuste pagas vastav.
Minul seda ei ole ega hakka olema niipea.
Aga jätkame siinkohal palun murekoha endaga. Õli viskoossus mõjutab amordi tööd ju siiski juba eos, või mis selle eesmärk seal üldse siis oleks.
Seda enam, et enne vahetust sai ju aktiivselt sõidetud ja vahetult ka peale seda, oli jäikuse vahe tuntav, vaevalt simmeri vahetuse jaoks ka neid regulaatoreid huupi kruttima seal hakati, pole nagu omakorda põhjust selleks ma usun.
Kuna õlivahetus oleks esimene samm ja võiks olla ehk ka lihtsasti teostatav ei teeks paha sellest alustada.
Kui probleem peaks jätkuma, siis eks tuleb sügavamale ronida. Kõike seda silmas pidades võiks tegijal olla oskuste pagas vastav.
Minul seda ei ole ega hakka olema niipea.
98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature
kontakt nr. +372 52 58 244
kontakt nr. +372 52 58 244
-
- Postitusi: 257
- Liitunud: 11 Okt 2010, 19:37
- Tsikkel: vändast käima
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 41 korda
Re: Aidake leida pädev esiamordi hooldaja/remontija.
Minu silmis täiesti hea soovitus fggubellini poolt: õli kogust ja viskoossust ära näpi. Sama ka kompressiooni ja lahtituleku kohta: pane tootja poolt määratud keskmine (0 asend) ja jäta rahule. Alusta vedrust - sa ju ei tea kui raske oli eelmine sõitja ja kas vedru üldse sinu kaalu ja sõiduga sobib.
Soovitaks veidi amordi ja vedru tööpõhimõtete osas end harida, on ka remondifirmaga kergem suhelda.
Edu, L
Soovitaks veidi amordi ja vedru tööpõhimõtete osas end harida, on ka remondifirmaga kergem suhelda.
Edu, L
-
Teema algataja - Postitusi: 1087
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 44 korda
- Kontakt:
Re: Aidake leida pädev esiamordi hooldaja/remontija.
Seda harimist on juba terve talve tehtud, põhitõed ja teooria on selge, nüüd on aeg asi korda teha ka füüsiliselt.
Vedru jäikus ei mängi hetkel nii suurt rolli sest static sag ja rider sag on ilusti paigas, küll aga kui rebound teise serva ehk täiesti kinni keerata siis esiots võiks sama hästi puupakuga asendada, enne simmerite vahetust käitus tsikkel hoopis teisiti.
Teema arendus ei ole puhtalt minu fantaasia alge, rattale on käe külge pannud juba ka oma alal tuntud ja ringrajal pikalt tegutsenud härra Enn Poola. Tõsi seda küll vabas õhus ja ainult käepärast oleva kuuskant võtmega, ehk siis sealt see parenduse projekt ja idee nüüd siia teemasse formuleerus.
Võtsin siin soovitatud firmadega ühendust vaatame mis kostavad. Ka privas kontakt saavutatud, mõtleme arutame edasi.
Vedru jäikus ei mängi hetkel nii suurt rolli sest static sag ja rider sag on ilusti paigas, küll aga kui rebound teise serva ehk täiesti kinni keerata siis esiots võiks sama hästi puupakuga asendada, enne simmerite vahetust käitus tsikkel hoopis teisiti.
Teema arendus ei ole puhtalt minu fantaasia alge, rattale on käe külge pannud juba ka oma alal tuntud ja ringrajal pikalt tegutsenud härra Enn Poola. Tõsi seda küll vabas õhus ja ainult käepärast oleva kuuskant võtmega, ehk siis sealt see parenduse projekt ja idee nüüd siia teemasse formuleerus.
Võtsin siin soovitatud firmadega ühendust vaatame mis kostavad. Ka privas kontakt saavutatud, mõtleme arutame edasi.
98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature
kontakt nr. +372 52 58 244
kontakt nr. +372 52 58 244
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Aidake leida pädev esiamordi hooldaja/remontija.
Kui reboundi kinni keerad siis peaks hakkama liiga aeglaselt üles tulema,compression peaks amordi pakustama.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 257
- Liitunud: 11 Okt 2010, 19:37
- Tsikkel: vändast käima
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 41 korda
Re: Aidake leida pädev esiamordi hooldaja/remontija.
Siis õigel teel....
üks tähelepanek amortidesse pandud padrunite osas - teine kord muudab padrun ka amordi üldkäigu pikkust.
Edu,L
üks tähelepanek amortidesse pandud padrunite osas - teine kord muudab padrun ka amordi üldkäigu pikkust.
Edu,L
indumen kirjutas: ↑22 Mai 2023, 16:54Seda harimist on juba terve talve tehtud, põhitõed ja teooria on selge, nüüd on aeg asi korda teha ka füüsiliselt.
Vedru jäikus ei mängi hetkel nii suurt rolli sest static sag ja rider sag on ilusti paigas, küll aga kui rebound teise serva ehk täiesti kinni keerata siis esiots võiks sama hästi puupakuga asendada, enne simmerite vahetust käitus tsikkel hoopis teisiti.
Teema arendus ei ole puhtalt minu fantaasia alge, rattale on käe külge pannud juba ka oma alal tuntud ja ringrajal pikalt tegutsenud härra Enn Poola. Tõsi seda küll vabas õhus ja ainult käepärast oleva kuuskant võtmega, ehk siis sealt see parenduse projekt ja idee nüüd siia teemasse formuleerus.
Võtsin siin soovitatud firmadega ühendust vaatame mis kostavad. Ka privas kontakt saavutatud, mõtleme arutame edasi.
-
Teema algataja - Postitusi: 1087
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 44 korda
- Kontakt:
Re: Aidake leida pädev esiamordi hooldaja/remontija.
Hetke seis on see et mõlemad regulaatorid on kõige miinuse pool mis olla saab, ja ei liigu õigesti alla ega ei tule ka üles, kui peale keerata siis ainult võimendub olukord, puupakk on veidi lihtsalt olukorra ilmestamiseks aga tallinna tänavatel peaks jah proteeside tellimuse ka sisse andma juhul kui nii "kõik kinni" sõita
Minu enese harimine algas omal ajal siit videost
millele järgnes hulgim Dave Moss selgitusi ja tutoriale.
Võrdlemisi kalli lisa juures peaks reguleeritavus kindlasti parem olema, kui oleks ostust alates olnud selline seis ei oskaks paremat tahta võibolla, aga nüüd on isiklik võrdluspunkt sellest olemas ja asja uurides isegi kasvanud arusaam et kuidas asi peaks toimima
hetkel kokkulepped saavutatud ja vaatame mis targemad oskavad kosta selle peale. Lootus sureb viimasena, loll kes lohutust loodab olen ma nagunii 
Edit: Ratas korras ja sõidulust parem kui varem, kõik kummardused Vugtec härradele.
Kaasa antud ka palju häid soovitusi ja tuleviku plaane ka rooliamordi vaatest.


Minu enese harimine algas omal ajal siit videost
millele järgnes hulgim Dave Moss selgitusi ja tutoriale.
Võrdlemisi kalli lisa juures peaks reguleeritavus kindlasti parem olema, kui oleks ostust alates olnud selline seis ei oskaks paremat tahta võibolla, aga nüüd on isiklik võrdluspunkt sellest olemas ja asja uurides isegi kasvanud arusaam et kuidas asi peaks toimima


Edit: Ratas korras ja sõidulust parem kui varem, kõik kummardused Vugtec härradele.
Kaasa antud ka palju häid soovitusi ja tuleviku plaane ka rooliamordi vaatest.


98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature
kontakt nr. +372 52 58 244
kontakt nr. +372 52 58 244
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.