Remapi tegemine uue summutiga
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Remapi tegemine uue summutiga
Eemaldasin Z1000 (2015) kat ja lisasin uue summuti, kuna originaal seades jäi hääl nõrgaks. Saan aru, et sellisel juhul oleks vaja teha remap, et mitte mootorit rikkuda. Kas on soovitusi, kus seda teha Tallinnas?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2669
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 192 korda
- Tänatud: 406 korda
Re: Remapi tegemine uue summutiga
Kuidas kati eemaldamine mootorit rikub?
Selles osas nõus, et kui on soov koos katalüsaatori eemaldamisega ka sooritusvõimet muuta, siis ilma remapita midagi ei juhtu.
Edit 15:04 Lambda saab panna "pimedaks" (eliminator'ga) kui kollane tuluke segama hakkab
Selles osas nõus, et kui on soov koos katalüsaatori eemaldamisega ka sooritusvõimet muuta, siis ilma remapita midagi ei juhtu.
Edit 15:04 Lambda saab panna "pimedaks" (eliminator'ga) kui kollane tuluke segama hakkab

Viimati muutis Maaks, 20 Apr 2023, 15:04, muudetud 1 kord kokku.
Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6763
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 692 korda
- Tänatud: 454 korda
Re: Remapi tegemine uue summutiga
O2 sensor ka veel elimineerida....
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 528
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 177 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Re: Remapi tegemine uue summutiga
Aga milleks neid elimineerima peab? Minu tsiklil on kõik andurid enne eemaldatud katalüsaatorit. Ega see andur aru ei saa, kas kusagil taga on kat alles või mitte? Sumpa tootja küll soovitab remapida põhjendusega, et muidu VÕIB(aga ilmselt ei pruugi) mootor liiga kuumalt käia. Ma pole küll aru saanud, et miski häda oleks.
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/
https://amehitus.eu/
Re: Remapi tegemine uue summutiga
Mul sama küsimus nüüd, sest võtsin Mrttech'ga ühendust ja nemad ütlesid, et remapi ei ole vaja teha. Seda on vaja ainult lisajõudluse saamiseks ning remapita summuti ei kahjusta mootorit.
701 kirjutas: ↑20 Apr 2023, 17:06Aga milleks neid elimineerima peab? Minu tsiklil on kõik andurid enne eemaldatud katalüsaatorit. Ega see andur aru ei saa, kas kusagil taga on kat alles või mitte? Sumpa tootja küll soovitab remapida põhjendusega, et muidu VÕIB(aga ilmselt ei pruugi) mootor liiga kuumalt käia. Ma pole küll aru saanud, et miski häda oleks.
-
- Postitusi: 855
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 135 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Remapi tegemine uue summutiga
Ei kahjusta mootorit, võib lihtsalt kehvemini käia kui enne. Sellisel juhul odavam variant osta powercommander ja netist map alla tõmmata, Enamus tootjate sumpsidele olemas. Mrt paneb ratta ilmselt pinki ja kirjutab custom mapi, mis võtab tunde nende kallist dünoaega.
https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 411
- Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
- Tsikkel: lenksuga
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 21 korda
Re: Remapi tegemine uue summutiga
Arvamustega on nagu aukudega tagumikus - tead küll...
Kui enda tonnisel kunagi kati ja exupi minema lõin ning tagumise püti paremini läbi käima panin, läks teatud pöördevahemikus (ca 4500-7000 rpm) jõud oluliselt vähemaks ning ratas hakkas märkimisväärselt kuumemalt käima(maanteel pea 100 kraadi). Kuum käimine, teatavasti, EI OLE mootorile hea.
Dünotamiseni ei jõudnud, aga kuna rattal oli progeaju, kruttisin lambdanäidu ja küünalde värvi järgi ise kütusekaardi üle. Tulemuseks oli mootori temp kukkumine ca 80-85 kraadi juurde (maanteesõidul), kütusekulu vähenemine üle liitri sajale ning - last but not least - ratas hakkas kolmanda käiguga power wheeliesid tegema.
Ühesõnaga - erinevatel ratastel mõjub summuti mudimine erineval määral, kuid ühes või teises mõttes kütusekaardi üle käimine on sel juhul rangelt soovituslik. Kui mitte remap siis vähemalt Power Commander.
Enamik end mehisemalt tunda tahtvaid noori baikereid löövad torud tühjaks ja arvavad, et ilgelt lahe on kui ratas rohkem lärmi teeb ja paugub, adumata, et see nüüd tegelikult sootuks kehvemini edasi läheb...ja mõistmata, et paukumist põhjustab tegelikult vale segu. Õiges seades ratas paugub reaalsuses väga vähe.
Keskmise tsikli mootor talub üsna hästi lõhkumist ja natukene seadest väljas olemist. Enamik tahan-olla-lahe-baikereid sõidavad oma järelturu püttide, minema löödud kattidega ja vales seades ratastega aastaid, ilma et mootoriga midagi hullu juhtuks. Sealt ka MRT Techi vastus.
Küsimus on, kas ka SINA tahad sõita vales seades ja aeglasema rattaga...või eristuda massist ja teha asja õigesti?
Kui enda tonnisel kunagi kati ja exupi minema lõin ning tagumise püti paremini läbi käima panin, läks teatud pöördevahemikus (ca 4500-7000 rpm) jõud oluliselt vähemaks ning ratas hakkas märkimisväärselt kuumemalt käima(maanteel pea 100 kraadi). Kuum käimine, teatavasti, EI OLE mootorile hea.
Dünotamiseni ei jõudnud, aga kuna rattal oli progeaju, kruttisin lambdanäidu ja küünalde värvi järgi ise kütusekaardi üle. Tulemuseks oli mootori temp kukkumine ca 80-85 kraadi juurde (maanteesõidul), kütusekulu vähenemine üle liitri sajale ning - last but not least - ratas hakkas kolmanda käiguga power wheeliesid tegema.
Ühesõnaga - erinevatel ratastel mõjub summuti mudimine erineval määral, kuid ühes või teises mõttes kütusekaardi üle käimine on sel juhul rangelt soovituslik. Kui mitte remap siis vähemalt Power Commander.
Enamik end mehisemalt tunda tahtvaid noori baikereid löövad torud tühjaks ja arvavad, et ilgelt lahe on kui ratas rohkem lärmi teeb ja paugub, adumata, et see nüüd tegelikult sootuks kehvemini edasi läheb...ja mõistmata, et paukumist põhjustab tegelikult vale segu. Õiges seades ratas paugub reaalsuses väga vähe.
Keskmise tsikli mootor talub üsna hästi lõhkumist ja natukene seadest väljas olemist. Enamik tahan-olla-lahe-baikereid sõidavad oma järelturu püttide, minema löödud kattidega ja vales seades ratastega aastaid, ilma et mootoriga midagi hullu juhtuks. Sealt ka MRT Techi vastus.
Küsimus on, kas ka SINA tahad sõita vales seades ja aeglasema rattaga...või eristuda massist ja teha asja õigesti?

CBR900RR --> ER-6F --> 636 Ninja --> CBR1000RR --> 650MT --> Tiger 800 XC
-
- Postitusi: 109
- Liitunud: 20 Aug 2007, 13:12
- Asukoht: Viljandimaa
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Remapi tegemine uue summutiga
Väga hästi öeldud
Aga mrt tech teeb ka originaal ajule remapi ja saab ainult aju sinna saata, kõik info nende kodukal ilusti kirjas.

Aga mrt tech teeb ka originaal ajule remapi ja saab ainult aju sinna saata, kõik info nende kodukal ilusti kirjas.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2669
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 192 korda
- Tänatud: 406 korda
Re: Remapi tegemine uue summutiga
https://www.boosterplug.com/shop/cms-re ... erter.html
BOOSTERPLUG KAWASAKI Z1000 (2010-2016) ~170$
BOOSTERPLUG KAWASAKI Z1000 (2010-2016) ~170$
Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
Re: Remapi tegemine uue summutiga
Boosterplug on takisti ja pistik (ca paar €), mis muudab temp anduri näidu ECU jaoks valeks, et segu rikkamaks keerataks.
Sellele oli mingi EU alternatiiv ka, mis oli u 35€. Margifoorumist kindlasti leiab DIY õpetuse ka, et mis takistit kasutada jne.
Enda ratta kohta lugesin, et aja jooksul aju canceldab BP poolt tekitatud hälbe välja ja oled alguses tagasi.
Sellele oli mingi EU alternatiiv ka, mis oli u 35€. Margifoorumist kindlasti leiab DIY õpetuse ka, et mis takistit kasutada jne.
Enda ratta kohta lugesin, et aja jooksul aju canceldab BP poolt tekitatud hälbe välja ja oled alguses tagasi.
-
- Postitusi: 1089
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 45 korda
- Kontakt:
Re: Remapi tegemine uue summutiga
See on vahva teema, puhtalt isiklikust kogemusest natuke faktoreid mida kaaluda.
Eelmise ratta puhul oli custom mapist väga palju abi, jõudu tuli megalt juurde ja paukumine kadus praktiliselt ära, mootor käis ka tunduvalt ühtlasemalt,
Praeguse rattaga on veidi huvitavam elu olnud. Plaan oli ka de-cat teha käisin MRT jutul, esimene vastus oli et pole midagi vaja teha osta ainult toru, veidi arutlemist teema ümber siis jõuti järeldusele et ok nad teevad ainult siis kui tootja on ette näinud, vaadati siis Aktra kataloogist järgi ja vahi üllatust oligi vaja flashida aju. Sellele eelnes veel kommentaar, et nad on neid mitmeid müünud keegi pole küsinud. See selleks, kogu asi päädis siis omakorda sellega et nemad peavad litsentsi ostma Woolich käest selle konkreetse mapi/ratta kohta, mina maksan selle eest ilmselgelt, aga kokkuvõttes nad jätavad selle ikkagi endale.
Kõik see jättis päris mõruda mulje. Esialgne hinnapakkumine oli suurusjärgus 700€ +ilmselt veel düno tunde lisaks vajadusel hiljem.
Tänapäeval on päris pädevaid teenuseid tekkinud ja ise läksin ka pigem seda teed et saatsin aju lihtsalt postiga UK'sse kirjutati üle ja saadeti tagasi.
Jah asi pole 100% nagu täis custom per ratas düno seade, aga kliendibaas ja rataste kogemusi on seal sadades kui mitte tuhandetes mille pealt kuldne keskmine töötav map on välja arendatud, suurusjärgus 250€ raha ja tulemusega väga rahul, käib ilusti jõudu on ka veidi juures.
Eelmise ratta puhul oli custom mapist väga palju abi, jõudu tuli megalt juurde ja paukumine kadus praktiliselt ära, mootor käis ka tunduvalt ühtlasemalt,
Praeguse rattaga on veidi huvitavam elu olnud. Plaan oli ka de-cat teha käisin MRT jutul, esimene vastus oli et pole midagi vaja teha osta ainult toru, veidi arutlemist teema ümber siis jõuti järeldusele et ok nad teevad ainult siis kui tootja on ette näinud, vaadati siis Aktra kataloogist järgi ja vahi üllatust oligi vaja flashida aju. Sellele eelnes veel kommentaar, et nad on neid mitmeid müünud keegi pole küsinud. See selleks, kogu asi päädis siis omakorda sellega et nemad peavad litsentsi ostma Woolich käest selle konkreetse mapi/ratta kohta, mina maksan selle eest ilmselgelt, aga kokkuvõttes nad jätavad selle ikkagi endale.
Kõik see jättis päris mõruda mulje. Esialgne hinnapakkumine oli suurusjärgus 700€ +ilmselt veel düno tunde lisaks vajadusel hiljem.
Tänapäeval on päris pädevaid teenuseid tekkinud ja ise läksin ka pigem seda teed et saatsin aju lihtsalt postiga UK'sse kirjutati üle ja saadeti tagasi.
Jah asi pole 100% nagu täis custom per ratas düno seade, aga kliendibaas ja rataste kogemusi on seal sadades kui mitte tuhandetes mille pealt kuldne keskmine töötav map on välja arendatud, suurusjärgus 250€ raha ja tulemusega väga rahul, käib ilusti jõudu on ka veidi juures.
98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature
kontakt nr. +372 52 58 244
kontakt nr. +372 52 58 244
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 528
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 177 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Re: Remapi tegemine uue summutiga
Millist mapimise kompaniid sa seal UKs julged soovitada?
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/
https://amehitus.eu/
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Remapi tegemine uue summutiga
kui sa 701 euro5 remappimise mõttes uurid siis http://cjsracing.co.uk/ aga ka austrias teeb üks tüüp

5248653
-
- Postitusi: 1089
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 45 korda
- Kontakt:
Re: Remapi tegemine uue summutiga
huskide pihta ma ei julge sõna võtta, KIBU tundub et teab juba asja
kahjuks jah siin eesti konnatiigis on võimalused võrdlemisi piiratud, kui rikkaks ei hakka just möödaminnes.

kahjuks jah siin eesti konnatiigis on võimalused võrdlemisi piiratud, kui rikkaks ei hakka just möödaminnes.
98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature
kontakt nr. +372 52 58 244
kontakt nr. +372 52 58 244
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 528
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 177 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Re: Remapi tegemine uue summutiga
Ma nüüd seda temperatuurinumbrit seal displei nurgal olen jälginud viimastel päevadel. 83, 84. kuni 95 C. Ventikas käima läheb, siis jahutab kiirelt maha. Pole justkui kuum? Samas gaasi maha lastes plödiseb küll. Pagan sest nüüd aru saab, on vaja selle mappimisega ennast vaevata või siis mitte?
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/
https://amehitus.eu/
-
- Postitusi: 258
- Liitunud: 11 Okt 2010, 19:37
- Tsikkel: vändast käima
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 41 korda
Re: Remapi tegemine uue summutiga
Vanakooliga kaks varianti:701 kirjutas: ↑15 Mai 2023, 11:40Ma nüüd seda temperatuurinumbrit seal displei nurgal olen jälginud viimastel päevadel. 83, 84. kuni 95 C. Ventikas käima läheb, siis jahutab kiirelt maha. Pole justkui kuum? Samas gaasi maha lastes plödiseb küll. Pagan sest nüüd aru saab, on vaja selle mappimisega ennast vaevata või siis mitte?
1) vaata küünalt. Lased kahtlases pöörete vahemikus käia ja rutskat muutmata kill. Siis vaatad küünalt.
2) laia diapasooniga lambda andur tagant sisse ja näed segu koostise täpselt erinevates vahemikes ära.
edu, L
Re: Remapi tegemine uue summutiga
mis setupi täpsemalt sellele andurile lisaks veel vaja on? ma mõtlen, et näeks reaalselt segu siis nö. reaalajas.
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Remapi tegemine uue summutiga
Midagi sellist näiteks.
https://www.speedingparts.eu/p/engine-m ... acEALw_wcB
Või siis voltmeeter,netist on leida tabeleid kus näidatakse lambda väärtus vs.AFR.
https://www.speedingparts.eu/p/engine-m ... acEALw_wcB
Või siis voltmeeter,netist on leida tabeleid kus näidatakse lambda väärtus vs.AFR.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.