Õlivahetusteema (järjekordne)
-
- Postitusi: 411
- Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
- Tsikkel: lenksuga
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 21 korda
Re: Õlivahetusteema (järjekordne)
Vaidlen vastu. Töötasin kunagi välismaal elades nii Audi kui VW esinduses tehnikuna. Vahetasin iganädalaselt meie mõistes väikeste läbisõitudega (50-150 000km) ja tehase long life välba järgi hooldatud autodel juhtkette, õlipumpade kette, kolvigruppe jms. Olen piisavalt näinud ka ovaalseks kulunud silindreid, väsinud saalesid jms. Kõige õnnetumad olid seejuures VW 1.2 ja 1.4 bensukad.
Tehase etteantud välp ei ole alati insenertehnilist aspekti ja komponentide kulumist silmas pidades kõige optimaalsem. Seda hoitakse tihti teadlikult pikana, sest garantii kestuse jooksul saab nii sõiduki hoolduskulud madalal hoida, mis on uue sõiduki puhul hea müügiargument. Pärast garantiid tulgu või veeuputus - saabki teenindus rohkem tööd. Praktika näitas aga, et tihti ei kestnud asjad tehase välpade järgi hooldates isegi garantiiperioodi jagu...

Kes tahab, võib muidugi siinkohal öelda, et asi oli margis.

CBR900RR --> ER-6F --> 636 Ninja --> CBR1000RR --> 650MT --> Tiger 800 XC
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.