Õlivahetusteema (järjekordne)

Kasutaja avatar

Heikik
Postitusi: 411
Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
Tsikkel: lenksuga
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 21 korda

Re: Õlivahetusteema (järjekordne)

Lugemata postitus Postitas Heikik »

motoreis kirjutas: 30 Mär 2023, 10:26
Ei ole viimase 20 aasta jooksul kuulnud, et mootorid autodel v6i ratastel sellepärast läbi on, et keegi jättis poole välba peal 6livahetuse tegemata.
Vaidlen vastu. Töötasin kunagi välismaal elades nii Audi kui VW esinduses tehnikuna. Vahetasin iganädalaselt meie mõistes väikeste läbisõitudega (50-150 000km) ja tehase long life välba järgi hooldatud autodel juhtkette, õlipumpade kette, kolvigruppe jms. Olen piisavalt näinud ka ovaalseks kulunud silindreid, väsinud saalesid jms. Kõige õnnetumad olid seejuures VW 1.2 ja 1.4 bensukad.

Tehase etteantud välp ei ole alati insenertehnilist aspekti ja komponentide kulumist silmas pidades kõige optimaalsem. Seda hoitakse tihti teadlikult pikana, sest garantii kestuse jooksul saab nii sõiduki hoolduskulud madalal hoida, mis on uue sõiduki puhul hea müügiargument. Pärast garantiid tulgu või veeuputus - saabki teenindus rohkem tööd. Praktika näitas aga, et tihti ei kestnud asjad tehase välpade järgi hooldates isegi garantiiperioodi jagu... :ner:

Kes tahab, võib muidugi siinkohal öelda, et asi oli margis. :D
CBR900RR --> ER-6F --> 636 Ninja --> CBR1000RR --> 650MT --> Tiger 800 XC

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”