Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
lvkkk
Postitusi: 22
Liitunud: 30 Aug 2022, 21:51
Tsikkel: VN1500
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.

Lugemata postitus Postitas lvkkk »

Minu mõistus on nüüd otsa saanud. VN 1500 1999a. Karburaatorist lööb välja korralikke leegilonte. paugub ka summutis. Samas vahel tühikäigul töötab ja kui gaasi anda ja paukumisest üle keerata, siis lähevad ka tuurid üles. Karburaator on laual laiali olnud korda 10. selle käigus saanud uued düüsid, nõela, ujukiklapi. Membraanid paistavad terved. Kütuse tase on juhendi järgi. Pump lööb bensiini ka nagu peab. Kütust tarbib ca 10 L/100km. ehk siis pea poole rohkem kui võiks. 100 km järel, eelnevalt paigaldatud küünlaid vaadates oli esimese silindri omad nagu uued, tagumise omad mustad, või isegi märjad. Kontrollisin üle süütepoolide, piipude süütelugejate takistused. Olid juhendi järgi normis. Samuti sai proovitud sädet otse juhtmelt ca 5-8mm andis välja. Ellimineerisin ka vaakumklapi. Olukord muutusteta. Täna tegin katse ja käivitasin ühe silindri kaupa, ehk algul esimene silindriga käima, teisel piibud maas. Käivitus ja töötas normaalselt. (Kui muidugi mitte arvestada, et üks silinder ei tööta. ) Tühikäik olemas ja ka tuurid võttis üles. Teine katse tagumise silindriga. Samuti käivitus ja töötas. Korraga mõlemad silindrid aga ei toimi. Hakkab tuld sülgama. Sõites, kergelt gaasi andes kakub ja tunne nagu kaks silindrit töötaks üksteisele vastu. Tühikäigul vahel töötab 6-8 töötsüklit ilusti , siis aevastab ja kooleb ära. Mõtlesin, et viin kirikusse küünla aga äkki saab siit enne abi?

morse
Postitusi: 1455
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 291 korda
Tänatud: 233 korda

Re: Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.

Lugemata postitus Postitas morse »

Nukkade ajastusega midagi? Kett vales hambas vmt?
Ja kas klapivahed on paigas?
Kasutaja avatar

Divikas
Postitusi: 501
Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
Tsikkel: XLV 750R, CRF 300L
Asukoht: Tartu
Tänatud: 49 korda

Re: Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.

Lugemata postitus Postitas Divikas »

Pakuks, et küttesegu on liiga rikas ja detoneerub tagumises silindris. Midagi sarnast omal ka olnud.
http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024

Teema algataja
lvkkk
Postitusi: 22
Liitunud: 30 Aug 2022, 21:51
Tsikkel: VN1500
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.

Lugemata postitus Postitas lvkkk »

morse kirjutas: 31 Aug 2022, 00:23
Nukkade ajastusega midagi? Kett vales hambas vmt?
Ja kas klapivahed on paigas?
Kas see ei peaks väljenduma kompressioonis? Mõõtmisel mölemad silindrid praktiliselt võrdsed. 9 bar.
Kuidas seletada anomaaliat, et on hetki kus mootor töötab korralikult?

Teema algataja
lvkkk
Postitusi: 22
Liitunud: 30 Aug 2022, 21:51
Tsikkel: VN1500
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.

Lugemata postitus Postitas lvkkk »

Divikas kirjutas: 31 Aug 2022, 07:51
Pakuks, et küttesegu on liiga rikas ja detoneerub tagumises silindris. Midagi sarnast omal ka olnud.
Segukruvi proovitud keerata normasendist mõlemale poole pea ringi ulatuses. Erinevates asendites. Ei mingit muutust
Kasutaja avatar

Divikas
Postitusi: 501
Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
Tsikkel: XLV 750R, CRF 300L
Asukoht: Tartu
Tänatud: 49 korda

Re: Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.

Lugemata postitus Postitas Divikas »

Kui lekkeid ei ole ja ratas võtab poole rohkem kütust kui normaalne oleks, on segu rikas igal juhul. Muidugi võib ka süütemoment paigast ära olla aga lihtsalt lambist klapiajami kett paigast ära ei tohiks minna, kui just pingutustallad päris lõpuni pole kulunud. Aga ega paha ei teeks see üle kontrollida. Ma keeraks segukruvi päris kinni ja ja hakkaks veerand pöörde kaupa lahti keerama, prooviks, mis toimub. Õige kruvi asend võib manuaalis näidatust päris palju erineda. Sel rattal on vist üks karburaator, mis annab segu mõlemale silindrile?
http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024

Teema algataja
lvkkk
Postitusi: 22
Liitunud: 30 Aug 2022, 21:51
Tsikkel: VN1500
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.

Lugemata postitus Postitas lvkkk »

Divikas kirjutas: 31 Aug 2022, 11:15
Kui lekkeid ei ole ja ratas võtab poole rohkem kütust kui normaalne oleks, on segu rikas igal juhul. Muidugi võib ka süütemoment paigast ära olla aga lihtsalt lambist klapiajami kett paigast ära ei tohiks minna, kui just pingutustallad päris lõpuni pole kulunud. Aga ega paha ei teeks see üle kontrollida. Ma keeraks segukruvi päris kinni ja ja hakkaks veerand pöörde kaupa lahti keerama, prooviks, mis toimub. Õige kruvi asend võib manuaalis näidatust päris palju erineda. Sel rattal on vist üks karburaator, mis annab segu mõlemale silindrile?
Ketiklõbinat kuulda ei ole. Vn 1500 kohta suht vaikne.
Süüdet sel aparaadil reguleerida ei ole võimalik. Muidu kahtlustaks varajast süüdet. Üks karburaator. Peale söitu tundus küünalde värve vaadates, et üks silinder on lahja teine rikka seguga. Üks karburaator ei saa ju seda erinevalt anda. No ja ühe silindri kaupa toimib ilma paukumata. Proovin segukruvi kruttimise suuremas ulatuses ära

morse
Postitusi: 1455
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 291 korda
Tänatud: 233 korda

Re: Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.

Lugemata postitus Postitas morse »

Kui ühe karpaga on üks silinder rikas ja teine mitte, siis võib ju olla, et klapivahedega midagi või nuka ajastusega.

Kui klapivahed on puudu, siis käibki mootor vaikselt :) Kompressioon tõepoolest peaks selle välja näitama.

Siiski ma vaataks klapikambrikaane alt asja üle. Kui ainuüksi karpa on 10X laiali käinud, siis pole vast raske korra nukaketi pingsust ning ajastust kontrollida. Ja olgugi, et kompressioon on korras, siis sellegi poolest mõõdaks klapivahed ka ära - see kuulub niikuinii korralise hoolduse valdkonda. Kas komplektsel mootoril saab kuidagi klappide lekkimist ka testida!?

@StreetMoto ? Neeme, võta sõna :)

peetersell
Postitusi: 60
Liitunud: 04 Dets 2020, 09:19
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.

Lugemata postitus Postitas peetersell »

vaakumlekkeid kuskil ei või olla?

Teema algataja
lvkkk
Postitusi: 22
Liitunud: 30 Aug 2022, 21:51
Tsikkel: VN1500
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.

Lugemata postitus Postitas lvkkk »

Rõngastihendid sisselaskes said vahetatud ja ega rohkem sealt kuskilt vaakumilekkeid tekkida saa. Klapikambri eemaldamine keerulisem. selleks tuleb mootor maha võtta. Sellel isendil on hüdrotõukurid
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6767
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 693 korda
Tänatud: 455 korda

Re: Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Gaasiajastusega asi nihu tagumisel silindril!
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Kasutaja avatar

Divikas
Postitusi: 501
Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
Tsikkel: XLV 750R, CRF 300L
Asukoht: Tartu
Tänatud: 49 korda

Re: Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.

Lugemata postitus Postitas Divikas »

Sellel isendil on hüdrotõukurid

siis pole klapivahed teemaks.
http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024
Kasutaja avatar

Divikas
Postitusi: 501
Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
Tsikkel: XLV 750R, CRF 300L
Asukoht: Tartu
Tänatud: 49 korda

Re: Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.

Lugemata postitus Postitas Divikas »

kontrolliks igaks juhuks selle süütemomendi õigsuse ära aga rikas segu võib detoneerida lihtsalt järsust surve muutusest, ilma, et küünal sädet annaks. Omal see läbi käidud teema. Lõi õhukopsikusse paksu sinist tossu ilma, et küünlal piipu peal oleks. Ja nii u iga viies pööre
http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024

Teema algataja
lvkkk
Postitusi: 22
Liitunud: 30 Aug 2022, 21:51
Tsikkel: VN1500
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.

Lugemata postitus Postitas lvkkk »

Nii nüüd mitu tundi torgitud. Segukruvi käis kinnisest kuni 5 pööret lahti. Tulemus 0. Keerasin tagasi juhendis näidatule. Seguklapi andurit keerasin klapile järgi natuke. Ei midagi. Vaatasin üle süüteluku. (Kunagi üks auto jantis samamoodi.) Sai puhtaks. Tegin prügikühvli katse. Ehk siis panin kühvli karburaatori öhuava ette osaliselt. Keris pöörded üles. Ära vöttes paukus. Sellest tulenevalt panin tagasi öhufiltri köik osad. Peksis ikka puhastisse.. Lasin tühikäigul mürtsudes käia nii poole liitri jagu kütust kulus. Mingi hetk andsin gaasi. Ilma pauguta löi tuurid üles ja tulid alla ka. Suri korra välja . uuesti käivitades ei tahtnud kohe minna. Siis käivitus ja töötas nagu poleks kunagi miskit häda olnud. Kuni pudelis bensiini jagus. Müstika

Teema algataja
lvkkk
Postitusi: 22
Liitunud: 30 Aug 2022, 21:51
Tsikkel: VN1500
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.

Lugemata postitus Postitas lvkkk »


Tühikäigul hetk nii

Teema algataja
lvkkk
Postitusi: 22
Liitunud: 30 Aug 2022, 21:51
Tsikkel: VN1500
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.

Lugemata postitus Postitas lvkkk »


Gaasi andes

WSW
Postitusi: 27
Liitunud: 27 Aug 2010, 22:49
Tsikkel: Honda Crossrunner
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 4 korda

Re: Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.

Lugemata postitus Postitas WSW »

Mul venna xv 750 tegi samatmoodi kui paagis oli vesi. Paukus, lõi tuld välja ja tahmas hirmsasti küünlaid. Peale paagi pesu käis nagu ennegi ja käib siiani.

Teema algataja
lvkkk
Postitusi: 22
Liitunud: 30 Aug 2022, 21:51
Tsikkel: VN1500
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.

Lugemata postitus Postitas lvkkk »

WSW kirjutas: 31 Aug 2022, 17:29
Mul venna xv 750 tegi samatmoodi kui paagis oli vesi. Paukus, lõi tuld välja ja tahmas hirmsasti küünlaid. Peale paagi pesu käis nagu ennegi ja käib siiani.
Bensiin tuli kogu jamamise vältel pudelist

WSW
Postitusi: 27
Liitunud: 27 Aug 2010, 22:49
Tsikkel: Honda Crossrunner
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 4 korda

Re: Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.

Lugemata postitus Postitas WSW »

Ega see kolmik mis silindrite vahel ja karburaatoriga ühenduses ei leki kusagilt.Rõngastihendid vahetasid ära nagu lugesin.Sain aru,et kütus tuli kogu aeg pudelist ma alul arvasin et enne tuli paagist.
Kasutaja avatar

Vint
Toetajaliige
Postitusi: 1964
Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
Asukoht: Soome- Tavastia
Tänanud: 149 korda
Tänatud: 184 korda

Re: Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.

Lugemata postitus Postitas Vint »

Olnud endal kunagi karpa ja sisselaske vaheline kummist toru jupp pragudega. Jäi nii ilusti peitu, et maadlesin esmalt kõige muuga, kuniks märkasin.
Kasutaja avatar

Turist
Postitusi: 1330
Liitunud: 06 Mär 2020, 17:09
Tänanud: 100 korda
Tänatud: 213 korda

Re: Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.

Lugemata postitus Postitas Turist »

Võibolla siiski mingil põhjusel kaob vahepeal säde (osaliselt) ära.

Teema algataja
lvkkk
Postitusi: 22
Liitunud: 30 Aug 2022, 21:51
Tsikkel: VN1500
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.

Lugemata postitus Postitas lvkkk »

Turist kirjutas: 31 Aug 2022, 19:04
Võibolla siiski mingil põhjusel kaob vahepeal säde (osaliselt) ära.
Tundub ka nii. See krdi süütekarp pole päris säänse hinnaga et igaks juhuks ostan ja proovin ära.

2715
Postitusi: 144
Liitunud: 19 Aug 2012, 21:37
Tänatud: 36 korda

Re: Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.

Lugemata postitus Postitas 2715 »

lvkkk kirjutas: 31 Aug 2022, 19:10
Turist kirjutas: 31 Aug 2022, 19:04
Võibolla siiski mingil põhjusel kaob vahepeal säde (osaliselt) ära.
Tundub ka nii. See krdi süütekarp pole päris säänse hinnaga et igaks juhuks ostan ja proovin ära.
Sädeme olemasolu oleks kaval visuaalselt kontrollida kui probleeme esineb.
Mingit kosmost pole vaja teha vaid võtta kaks juppi lisajuhet ja panna isoleeriga kõrvuti et säde hüppab ühe juhtme südamikult teisele ning on ülevaade protsessist.
Kui sel riistal on kaks karburaatorit, siis on täiesti võimalik et ta käib ühe silindriga aga kahega paugub.
Näeb nõnda välja, et ühel on tühikäik väga lahja ja see paugub sisselaskesse.
Teisel aga on rikas ja see paugub väljalaskesse ning sünkroniseerimine on paigast.
Siis ta suudabki üksiku silindriga käia aga kahega mitte just edukalt.

Ühesõnaga enne peaks saavutama olukorra kus mõlemas lõõris on vaakum võrdne ja siis püüdma silindrid mõlemad ühtlaselt käima saada segukruvidega.

Samas ma pole miski spetsialist ja targutan vaid omast kogemusest Harlei-Teeviit-Sonniga.

oil
Postitusi: 821
Liitunud: 15 Apr 2014, 09:39
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 89 korda

Re: Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.

Lugemata postitus Postitas oil »

Saad ju katsetada, ega kuskilt õhku peale ei tõmba vahepeal? Lase brake cleanerit või muud head süttivat aerosooli natuke siia-sinna töötamise ajal, kas tõmbab pöörded üles?

Mul oli tsiklil paukumine üsna tagasihoidlik aga käis ikkagi natuke kehvasti. Lõpuks selgus ikkagi, et karpa ja mootori vaheline lõdvik oli kehvasti kinni.

Kui muud tõsisemad probleemid siiski, siis ei oska kahjuks kaasa rääkida. Vahetaks igaljuhul piibud ära, kui sa seda juba teinud pole.

Sünkroniseerimine aitas ka muidugi, tegi mootori töötamise ühtlasemaks.
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6767
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 693 korda
Tänatud: 455 korda

Re: Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.

Lugemata postitus Postitas yeekim »

oil kirjutas: 31 Aug 2022, 21:01
.....

Sünkroniseerimine aitas ka muidugi, tegi mootori töötamise ühtlasemaks.
Ühekarpalist on muidugi karm sünkida....
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Kasutaja avatar

Turist
Postitusi: 1330
Liitunud: 06 Mär 2020, 17:09
Tänanud: 100 korda
Tänatud: 213 korda

Re: Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.

Lugemata postitus Postitas Turist »

2715 kirjutas: 31 Aug 2022, 20:57
Sädeme olemasolu oleks kaval visuaalselt kontrollida kui probleeme esineb.
Mingit kosmost pole vaja teha vaid võtta kaks juppi lisajuhet ja panna isoleeriga kõrvuti et säde hüppab ühe juhtme südamikult teisele ning on ülevaade protsessist.
Ei sa seda silmaga näe kui säde peaks mingite pöörete juures käima näiteks 10x sekundis, aga jätab sellest 10-st 1 vahele ja sedagi mitte alati. :D Lisaks surve all on sädemel raskem tekkida kui vabalt väljas olles.
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6767
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 693 korda
Tänatud: 455 korda

Re: Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.

Lugemata postitus Postitas yeekim »

See on vist 4'ja küünlaga masin...
Kui kasvõi 1 "tuksis" on, ei tõõta korralikult.
Kas Sul' on 2'e pingeregulaatoriga masin?
Saadetud kettaga lauatelefonist!

Teema algataja
lvkkk
Postitusi: 22
Liitunud: 30 Aug 2022, 21:51
Tsikkel: VN1500
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.

Lugemata postitus Postitas lvkkk »

yeekim kirjutas: 31 Aug 2022, 21:23
See on vist 4'ja küünlaga masin...
Kui kasvõi 1 "tuksis" on, ei tõõta korralikult.
Kas Sul' on 2'e pingeregulaatoriga masin?
4 küünalt, 2 pingeregulaatorit, 3 komplekt küünlaid
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6767
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 693 korda
Tänatud: 455 korda

Re: Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.

Lugemata postitus Postitas yeekim »

@tarmoel Äkki on mõni mõte?
Saadetud kettaga lauatelefonist!

2715
Postitusi: 144
Liitunud: 19 Aug 2012, 21:37
Tänatud: 36 korda

Re: Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.

Lugemata postitus Postitas 2715 »

Kui see ühe karbussiga on, siis võtan kõik sõnad tagasi.
Oma rumaluses vaatasin milline see karbuss on ja netis kargas esimesena võlusõna VN-1500 peale ette kahe karburaatoriga lahendus.
http://www.ricepaddy.com/kawasaki-carbu ... 88-99.html
Oma rumaluses eeldasin, et antud juhul ka paariskarburaator.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”