Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 22
- Liitunud: 30 Aug 2022, 21:51
- Tsikkel: VN1500
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.
Minu mõistus on nüüd otsa saanud. VN 1500 1999a. Karburaatorist lööb välja korralikke leegilonte. paugub ka summutis. Samas vahel tühikäigul töötab ja kui gaasi anda ja paukumisest üle keerata, siis lähevad ka tuurid üles. Karburaator on laual laiali olnud korda 10. selle käigus saanud uued düüsid, nõela, ujukiklapi. Membraanid paistavad terved. Kütuse tase on juhendi järgi. Pump lööb bensiini ka nagu peab. Kütust tarbib ca 10 L/100km. ehk siis pea poole rohkem kui võiks. 100 km järel, eelnevalt paigaldatud küünlaid vaadates oli esimese silindri omad nagu uued, tagumise omad mustad, või isegi märjad. Kontrollisin üle süütepoolide, piipude süütelugejate takistused. Olid juhendi järgi normis. Samuti sai proovitud sädet otse juhtmelt ca 5-8mm andis välja. Ellimineerisin ka vaakumklapi. Olukord muutusteta. Täna tegin katse ja käivitasin ühe silindri kaupa, ehk algul esimene silindriga käima, teisel piibud maas. Käivitus ja töötas normaalselt. (Kui muidugi mitte arvestada, et üks silinder ei tööta. ) Tühikäik olemas ja ka tuurid võttis üles. Teine katse tagumise silindriga. Samuti käivitus ja töötas. Korraga mõlemad silindrid aga ei toimi. Hakkab tuld sülgama. Sõites, kergelt gaasi andes kakub ja tunne nagu kaks silindrit töötaks üksteisele vastu. Tühikäigul vahel töötab 6-8 töötsüklit ilusti , siis aevastab ja kooleb ära. Mõtlesin, et viin kirikusse küünla aga äkki saab siit enne abi?
-
- Postitusi: 1455
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 291 korda
- Tänatud: 233 korda
Re: Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.
Nukkade ajastusega midagi? Kett vales hambas vmt?
Ja kas klapivahed on paigas?
Ja kas klapivahed on paigas?
-
- Postitusi: 501
- Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
- Tsikkel: XLV 750R, CRF 300L
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 49 korda
Re: Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.
Pakuks, et küttesegu on liiga rikas ja detoneerub tagumises silindris. Midagi sarnast omal ka olnud.
http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024
-
Teema algataja - Postitusi: 22
- Liitunud: 30 Aug 2022, 21:51
- Tsikkel: VN1500
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.
Kas see ei peaks väljenduma kompressioonis? Mõõtmisel mölemad silindrid praktiliselt võrdsed. 9 bar.
Kuidas seletada anomaaliat, et on hetki kus mootor töötab korralikult?
-
Teema algataja - Postitusi: 22
- Liitunud: 30 Aug 2022, 21:51
- Tsikkel: VN1500
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.
Segukruvi proovitud keerata normasendist mõlemale poole pea ringi ulatuses. Erinevates asendites. Ei mingit muutust
-
- Postitusi: 501
- Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
- Tsikkel: XLV 750R, CRF 300L
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 49 korda
Re: Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.
Kui lekkeid ei ole ja ratas võtab poole rohkem kütust kui normaalne oleks, on segu rikas igal juhul. Muidugi võib ka süütemoment paigast ära olla aga lihtsalt lambist klapiajami kett paigast ära ei tohiks minna, kui just pingutustallad päris lõpuni pole kulunud. Aga ega paha ei teeks see üle kontrollida. Ma keeraks segukruvi päris kinni ja ja hakkaks veerand pöörde kaupa lahti keerama, prooviks, mis toimub. Õige kruvi asend võib manuaalis näidatust päris palju erineda. Sel rattal on vist üks karburaator, mis annab segu mõlemale silindrile?
http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024
-
Teema algataja - Postitusi: 22
- Liitunud: 30 Aug 2022, 21:51
- Tsikkel: VN1500
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.
Ketiklõbinat kuulda ei ole. Vn 1500 kohta suht vaikne.Divikas kirjutas: ↑31 Aug 2022, 11:15Kui lekkeid ei ole ja ratas võtab poole rohkem kütust kui normaalne oleks, on segu rikas igal juhul. Muidugi võib ka süütemoment paigast ära olla aga lihtsalt lambist klapiajami kett paigast ära ei tohiks minna, kui just pingutustallad päris lõpuni pole kulunud. Aga ega paha ei teeks see üle kontrollida. Ma keeraks segukruvi päris kinni ja ja hakkaks veerand pöörde kaupa lahti keerama, prooviks, mis toimub. Õige kruvi asend võib manuaalis näidatust päris palju erineda. Sel rattal on vist üks karburaator, mis annab segu mõlemale silindrile?
Süüdet sel aparaadil reguleerida ei ole võimalik. Muidu kahtlustaks varajast süüdet. Üks karburaator. Peale söitu tundus küünalde värve vaadates, et üks silinder on lahja teine rikka seguga. Üks karburaator ei saa ju seda erinevalt anda. No ja ühe silindri kaupa toimib ilma paukumata. Proovin segukruvi kruttimise suuremas ulatuses ära
-
- Postitusi: 1455
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 291 korda
- Tänatud: 233 korda
Re: Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.
Kui ühe karpaga on üks silinder rikas ja teine mitte, siis võib ju olla, et klapivahedega midagi või nuka ajastusega.
Kui klapivahed on puudu, siis käibki mootor vaikselt
Kompressioon tõepoolest peaks selle välja näitama.
Siiski ma vaataks klapikambrikaane alt asja üle. Kui ainuüksi karpa on 10X laiali käinud, siis pole vast raske korra nukaketi pingsust ning ajastust kontrollida. Ja olgugi, et kompressioon on korras, siis sellegi poolest mõõdaks klapivahed ka ära - see kuulub niikuinii korralise hoolduse valdkonda. Kas komplektsel mootoril saab kuidagi klappide lekkimist ka testida!?
@StreetMoto ? Neeme, võta sõna
Kui klapivahed on puudu, siis käibki mootor vaikselt

Siiski ma vaataks klapikambrikaane alt asja üle. Kui ainuüksi karpa on 10X laiali käinud, siis pole vast raske korra nukaketi pingsust ning ajastust kontrollida. Ja olgugi, et kompressioon on korras, siis sellegi poolest mõõdaks klapivahed ka ära - see kuulub niikuinii korralise hoolduse valdkonda. Kas komplektsel mootoril saab kuidagi klappide lekkimist ka testida!?
@StreetMoto ? Neeme, võta sõna

-
- Postitusi: 60
- Liitunud: 04 Dets 2020, 09:19
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 8 korda
-
Teema algataja - Postitusi: 22
- Liitunud: 30 Aug 2022, 21:51
- Tsikkel: VN1500
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.
Rõngastihendid sisselaskes said vahetatud ja ega rohkem sealt kuskilt vaakumilekkeid tekkida saa. Klapikambri eemaldamine keerulisem. selleks tuleb mootor maha võtta. Sellel isendil on hüdrotõukurid
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6767
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 693 korda
- Tänatud: 455 korda
Re: Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.
Gaasiajastusega asi nihu tagumisel silindril!
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 501
- Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
- Tsikkel: XLV 750R, CRF 300L
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 49 korda
Re: Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.
Sellel isendil on hüdrotõukurid
siis pole klapivahed teemaks.
http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024
-
- Postitusi: 501
- Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
- Tsikkel: XLV 750R, CRF 300L
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 49 korda
Re: Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.
kontrolliks igaks juhuks selle süütemomendi õigsuse ära aga rikas segu võib detoneerida lihtsalt järsust surve muutusest, ilma, et küünal sädet annaks. Omal see läbi käidud teema. Lõi õhukopsikusse paksu sinist tossu ilma, et küünlal piipu peal oleks. Ja nii u iga viies pööre
http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024
-
Teema algataja - Postitusi: 22
- Liitunud: 30 Aug 2022, 21:51
- Tsikkel: VN1500
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.
Nii nüüd mitu tundi torgitud. Segukruvi käis kinnisest kuni 5 pööret lahti. Tulemus 0. Keerasin tagasi juhendis näidatule. Seguklapi andurit keerasin klapile järgi natuke. Ei midagi. Vaatasin üle süüteluku. (Kunagi üks auto jantis samamoodi.) Sai puhtaks. Tegin prügikühvli katse. Ehk siis panin kühvli karburaatori öhuava ette osaliselt. Keris pöörded üles. Ära vöttes paukus. Sellest tulenevalt panin tagasi öhufiltri köik osad. Peksis ikka puhastisse.. Lasin tühikäigul mürtsudes käia nii poole liitri jagu kütust kulus. Mingi hetk andsin gaasi. Ilma pauguta löi tuurid üles ja tulid alla ka. Suri korra välja . uuesti käivitades ei tahtnud kohe minna. Siis käivitus ja töötas nagu poleks kunagi miskit häda olnud. Kuni pudelis bensiini jagus. Müstika
-
- Postitusi: 27
- Liitunud: 27 Aug 2010, 22:49
- Tsikkel: Honda Crossrunner
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 4 korda
Re: Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.
Mul venna xv 750 tegi samatmoodi kui paagis oli vesi. Paukus, lõi tuld välja ja tahmas hirmsasti küünlaid. Peale paagi pesu käis nagu ennegi ja käib siiani.
-
Teema algataja - Postitusi: 22
- Liitunud: 30 Aug 2022, 21:51
- Tsikkel: VN1500
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
-
- Postitusi: 27
- Liitunud: 27 Aug 2010, 22:49
- Tsikkel: Honda Crossrunner
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 4 korda
Re: Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.
Ega see kolmik mis silindrite vahel ja karburaatoriga ühenduses ei leki kusagilt.Rõngastihendid vahetasid ära nagu lugesin.Sain aru,et kütus tuli kogu aeg pudelist ma alul arvasin et enne tuli paagist.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1964
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Tavastia
- Tänanud: 149 korda
- Tänatud: 184 korda
Re: Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.
Olnud endal kunagi karpa ja sisselaske vaheline kummist toru jupp pragudega. Jäi nii ilusti peitu, et maadlesin esmalt kõige muuga, kuniks märkasin.
Re: Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.
Võibolla siiski mingil põhjusel kaob vahepeal säde (osaliselt) ära.
-
Teema algataja - Postitusi: 22
- Liitunud: 30 Aug 2022, 21:51
- Tsikkel: VN1500
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.
Tundub ka nii. See krdi süütekarp pole päris säänse hinnaga et igaks juhuks ostan ja proovin ära.
Re: Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.
Sädeme olemasolu oleks kaval visuaalselt kontrollida kui probleeme esineb.
Mingit kosmost pole vaja teha vaid võtta kaks juppi lisajuhet ja panna isoleeriga kõrvuti et säde hüppab ühe juhtme südamikult teisele ning on ülevaade protsessist.
Kui sel riistal on kaks karburaatorit, siis on täiesti võimalik et ta käib ühe silindriga aga kahega paugub.
Näeb nõnda välja, et ühel on tühikäik väga lahja ja see paugub sisselaskesse.
Teisel aga on rikas ja see paugub väljalaskesse ning sünkroniseerimine on paigast.
Siis ta suudabki üksiku silindriga käia aga kahega mitte just edukalt.
Ühesõnaga enne peaks saavutama olukorra kus mõlemas lõõris on vaakum võrdne ja siis püüdma silindrid mõlemad ühtlaselt käima saada segukruvidega.
Samas ma pole miski spetsialist ja targutan vaid omast kogemusest Harlei-Teeviit-Sonniga.
Re: Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.
Saad ju katsetada, ega kuskilt õhku peale ei tõmba vahepeal? Lase brake cleanerit või muud head süttivat aerosooli natuke siia-sinna töötamise ajal, kas tõmbab pöörded üles?
Mul oli tsiklil paukumine üsna tagasihoidlik aga käis ikkagi natuke kehvasti. Lõpuks selgus ikkagi, et karpa ja mootori vaheline lõdvik oli kehvasti kinni.
Kui muud tõsisemad probleemid siiski, siis ei oska kahjuks kaasa rääkida. Vahetaks igaljuhul piibud ära, kui sa seda juba teinud pole.
Sünkroniseerimine aitas ka muidugi, tegi mootori töötamise ühtlasemaks.
Mul oli tsiklil paukumine üsna tagasihoidlik aga käis ikkagi natuke kehvasti. Lõpuks selgus ikkagi, et karpa ja mootori vaheline lõdvik oli kehvasti kinni.
Kui muud tõsisemad probleemid siiski, siis ei oska kahjuks kaasa rääkida. Vahetaks igaljuhul piibud ära, kui sa seda juba teinud pole.
Sünkroniseerimine aitas ka muidugi, tegi mootori töötamise ühtlasemaks.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6767
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 693 korda
- Tänatud: 455 korda
Re: Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.
Ühekarpalist on muidugi karm sünkida....
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Re: Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.
Ei sa seda silmaga näe kui säde peaks mingite pöörete juures käima näiteks 10x sekundis, aga jätab sellest 10-st 1 vahele ja sedagi mitte alati.

-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6767
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 693 korda
- Tänatud: 455 korda
Re: Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.
See on vist 4'ja küünlaga masin...
Kui kasvõi 1 "tuksis" on, ei tõõta korralikult.
Kas Sul' on 2'e pingeregulaatoriga masin?
Kui kasvõi 1 "tuksis" on, ei tõõta korralikult.
Kas Sul' on 2'e pingeregulaatoriga masin?
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
Teema algataja - Postitusi: 22
- Liitunud: 30 Aug 2022, 21:51
- Tsikkel: VN1500
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.
4 küünalt, 2 pingeregulaatorit, 3 komplekt küünlaid
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6767
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 693 korda
- Tänatud: 455 korda
Re: Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.
@tarmoel Äkki on mõni mõte?
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Re: Kawasaki VN1500 Karburaatorist lööb leegi välja.
Kui see ühe karbussiga on, siis võtan kõik sõnad tagasi.
Oma rumaluses vaatasin milline see karbuss on ja netis kargas esimesena võlusõna VN-1500 peale ette kahe karburaatoriga lahendus.
http://www.ricepaddy.com/kawasaki-carbu ... 88-99.html
Oma rumaluses eeldasin, et antud juhul ka paariskarburaator.
Oma rumaluses vaatasin milline see karbuss on ja netis kargas esimesena võlusõna VN-1500 peale ette kahe karburaatoriga lahendus.
http://www.ricepaddy.com/kawasaki-carbu ... 88-99.html
Oma rumaluses eeldasin, et antud juhul ka paariskarburaator.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.