A, A1 ja A2 Kategooriast ( Põhjalikult )

Kasutaja avatar

Teema algataja
Turist
Postitusi: 1337
Liitunud: 06 Mär 2020, 17:09
Tänanud: 100 korda
Tänatud: 216 korda

Re: A, A1 ja A2 Kategooriast ( Põhjalikult )

Lugemata postitus Postitas Turist »

kristiina.bogens kirjutas: 23 Juun 2022, 14:20
Tere :D

Selline küsimus: millal jagunes A kategooria A1ks ja A2ks? Kas alati oli Eestis nii? Miks seda jaotati kaheks?
Ma küll aiman miks, aga äkki on mõni tark põhjendus :))))
NSVL ajal vist oli lihtsalt A-kategooria. EV algusaegadel oli ka lihtsalt A, aga vähemalt 1997 (võibolla alustati veidi varem) juba märgiti juhilubadele lisatingimusena juurde, et lubatud kuni 25 kW või X kw/kg (mootori töömahu piirangut ei olnud). Vist kusagil peale 2000. aastat hakati neid A1 ja A2 kasutama. Eks need kõik muudatused on sündinud vastavalt vajadusele. NSVL ajal nii võimsaid tsikleid põhimõtteliselt ei olnud, et oleks olnud vajadus värskelt juhiloa saanud juhtidele midagi piirama hakata. Sel ajal enamik tsikleid oli tänapäevases mõistes kaalu ja võimsuse suhte poolest A1 tasemel, A2-ga võrdväärset juba igaüks ei näinud, rääkimata sõita saamisest või omamisest. :)

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”