Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 282
- Liitunud: 29 Okt 2015, 18:32
- Tsikkel: T7
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Ütleks, et üles alla vajumisest on nn asi päris kaugel. Ilmselt kõrvalt pole märgata aga lenksus olles on see pigem midagi hüppava lowrider stiilis tunne. Kõige hullem on 50-70km/h, kui ma nüüd õigesti mäletan. Kui nüüd päris aus olla siis leiab ikka päris palju vingu selle kohta ja selle probleemi ravimatuse kohta.
Sümptomaatiline ravi näeb välja umbes selline, et:
mida rohkem offroad rehv seda raskem ravida
vastavalt rehvile iga rehvirõhk hüppab erinevalt, mõni rohkem, mõni vähem. tehase soovitatud rõhu juures on üsna minimaalne
(esi) amordi (sisu) vahetus aitab, kui mõtled asfalti pealt maha keerata tuleks seda nigunii teha
esiratast paigaldades tuleb eriti hoolas olla ja täpselt asju teha
garantii ajal saad esinduses vingumas käia pidevalt ja äkki vahetatakse terve esiots ära
Aga suures plaanis olen siiamaani saanud peaaegu hüppamise minimaalseks kui mitte olematuks. Nagu haiguste puhul ikka, juhtub kehvi päevi, kus annab tunda.
XC on vanem variant (vist kuni 2015), XCA ja XCX vahe on põhiliselt mugavusvarustus + muud nipet näpet jubinad/võimalused.
HRRRRR, click click, tock tock, HHHHHH, ZIIIIIII POK POK POK!
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Selle tegin ka ära. Vaja on:
- niiskuskindlat kaitsmepesa
- 3 - 3.5mm2 ristlõikega juhet 60-70 cm
- kahte presstitavat klemmi ja presstange
- elektritrelli kahe augu puurimiseks kaitsmekarbi plastkattesse
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Varustustase. XC oli vaid esimsels põlvkonnal, juba teisel põlvkonnal jäi kaks: XCX ja XCA.
XCA evib lisaks kõigele muule ka kätesoojendusi, toitepistikut tsikli küljel, küttega sadulat ja veel nipet näpet.
-
- Postitusi: 282
- Liitunud: 29 Okt 2015, 18:32
- Tsikkel: T7
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Ei ütleks, et ainult väljajooksus on probleem. Pigem pääseb sinna kuidagi lihtsalt ka muu sodi. Ehk mina soovitaks tuua ka relee üles, kui on plaanis pikemalt sõita kodust kaugemal ja tolmus. Õnneks suutsin garaažis lasta ratta pimedaks, mitte kuskil metsas. Paarisaja km tolmus/metsas on päris hea kogus paska kogunenud sinna aku alla ja oli vaid aja küsimus kuna see niiskeks sai/saab.
HRRRRR, click click, tock tock, HHHHHH, ZIIIIIII POK POK POK!
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
See "niiskuskindel" kaitsmepesa ei ole just "osta ja unusta"-lahendus, mul kestis selles samas peakaitsme rollis mingi aastakese äkki, kuni jälle suits väljas oli. Ta raip mädaneb ikka kuidagi seespidiselt ära, kuumenedes hakkab plastikut sulatama, mis jälle omakorda halvendab kontakti jne, kuni sõna otseses mõttes on plastisuits üleval ja ratas pime. Kaitse ise läbi ei lähe.
Mul on siiani sellise pesaga kõige rohkem õnne olnud: http://www.vehicle-wiring-products.eu/p ... use-holder , paraku Motonet enam ei müü seda ja ma ei tea ka, kust saada. Aga pesa kontroll ja puhastamine on ikkagi hooldusplaanis sees, paras rämps on nad kõik.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
See näeb sul väölja nagu muda. Kuidas selline tulemus on õnnestunud saavutada?
Esimene hetkel, pakuks, et sul on puudu kate, mis sulgeb akuboksi esikülje? Muud mõistliku seletestust ma küll ei suuda leida.
-
Teema algataja - Postitusi: 562
- Liitunud: 26 Nov 2005, 16:01
- Tsikkel: Suzuki DL 1000 XT V-Strom
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Spoiler
stev666 kirjutas: ↑10 Nov 2019, 21:58Macintosh kirjutas: ↑10 Nov 2019, 21:36Kodarvelgedega versiooni esirattast räägid? Kui jah, siis seda pole kogetud kõikide ratsatstega ja see pole mitte võbin vaid esiratas hakkab justkui üles alla vajuma, aeglaselt ning see esineb ainult mingis kindlas kiiruste vahemikus. Ei ole hull, muidu oleks internet hala täis aga ma olen üldse kohanud paari mainimist. Hea ratas on, osta ja sa ei kahetse.
Mis neil vahet on xc, xcx xca??
Vahe on varustuses. Ja esiratas "võbises" minul kiirusel kusagil 70-90 vahel. Eriti ei seganud ja natuke aitas kodarate pingutamine.
Ära sõida kiiremini kui sinu kaitseingel suudab lennata
CZ,Kawasaki ZX400,Honda CBR900RR,Honda X11,Suzuki DL650,BMW R1200GS,Triumph Tiger 800XC,Suzuki DL 1000 XT V-Strom
-
- Postitusi: 282
- Liitunud: 29 Okt 2015, 18:32
- Tsikkel: T7
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Kuna see pole esimene kord kui ma sealt alt korraliku koguse paska olen pidanud eemaldama siis võin kinnitada, et see kummist kate on olemas ja õiges kohas. Tegemist ei ole otseselt mudaga, pigem paras kogus liiva, natukene metsa jubinaid ja mulda, mis sinna on siis kogunenud tolmus ja metsas sõites. Pane nüüd juurde veel märjaga sõit ja kogu kompot näebki nagu muda välja.
HRRRRR, click click, tock tock, HHHHHH, ZIIIIIII POK POK POK!
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Spoiler
Alterjor kirjutas: ↑11 Nov 2019, 09:18Kuna see pole esimene kord kui ma sealt alt korraliku koguse paska olen pidanud eemaldama siis võin kinnitada, et see kummist kate on olemas ja õiges kohas. Tegemist ei ole otseselt mudaga, pigem paras kogus liiva, natukene metsa jubinaid ja mulda, mis sinna on siis kogunenud tolmus ja metsas sõites. Pane nüüd juurde veel märjaga sõit ja kogu kompot näebki nagu muda välja.
Ma tegin enda tsiklile 5mm paksusest kummist tagaratta ja amordi vahele "lapaka" . See hoiab taratta juurest tuleva sodi ratta keskosast eemal.
-
- Postitusi: 673
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 204 korda
- Kontakt:
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Ma pakun natuke huupi, sest 800 Triumphi pole ma omanud, aga enamus ratastel, millega sõitnud olen, on sadula alla sarnane "kultuurikiht" tekkinud.
Nagu mulle tundub, siis tekib see pigem kuival ajal, kui tolm sõidutuulega sadula alla keerutab. Hiljem näiteks ratast survekaga pestes või pikalt vihmas sõites leiab niiskus samal moel tee sadula alla ja ongi muda laadne ollus olemas madalamates kohtades. Kuna sadula alune just tihti päikest ei näe, siis säilibki see niiskus seal üsna pikka aega. Mingit head rohtu ma ei leidnudki peale regulaarse puhastamise, sest sadula servad jms on piisavalt keerulise kujuga, et neid edukalt tihendada.
-
- Mode
- Postitusi: 942
- Liitunud: 13 Juul 2011, 17:27
- Tsikkel: SV1000s // TigerXRx
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
vaseliin abx!
O: Sinu katkise ratta. PSi.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
No nii, põnevaks läheb. Tiigrisõradele on nüüd uus, suurema mootoriga tiba kergem ja parem Tiger 900. Ikka reaskolmese mootoriga aga nüüd on süütetakt pisut muutunud 1-3-2 (enne 1-2-39 mis annab madalatel pööretel juurde. Saadaval alates veebruarist 2020
-
- Postitusi: 673
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 204 korda
- Kontakt:
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Lisaks muudetud süütejärjekorrale on ka väntvõll nüüd 180-270-270 kraadise nihkega varasema ühtlase 3x240 kraadi asemel.
-
- Mode
- Postitusi: 942
- Liitunud: 13 Juul 2011, 17:27
- Tsikkel: SV1000s // TigerXRx
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Luksusmaastur! Ei, see on siiski mootorratas. Sõiduproov Triumph Tigeriga
Võib-olla kõlab luksusmaastur pisut segadusttekitavalt, sest jutt käib ikkagi mootorrattast. See on Triumph Tiger 900 Rally Pro.
Loe lähemalt:
https://leht.postimees.ee/7027220/luksu ... 1596023621
Kui ei näe lugeda:
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Kes isiklikult proovimas käinud, jagage muljeid. Mis meeldis, mis mitte.
Endal plaan ka ikka aeg leida enne suve lõppu ja ära proovida Rally Pro versioon.
-
- Postitusi: 208
- Liitunud: 21 Sept 2007, 22:43
- Tsikkel: Tiger 900 RP; GSX1400
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Käisin Rally Pro-ga sõitmas. Ja kuna endal Tiger 800 XCa olemas, siis esimene mulje jäi asfaldil sõitmisest: mootor parem, vedrustus mitte. Samas, kindlasti vajab sõitja järgi seadistamist.
Minekut piisavalt, kuid kõik on suhteline ja mõnele võib vähe tunduda. Üldine tunnetus, võrreldes Tiger 800-ga - kuidagi mugavam ja sujuvam (täiesti subjektiivne)
Ja HÄÄL. Olgem ausad, 800 hääl on suht võrr... 900 kiirendusel natukene meenutab V mootorit
Maastikul ega kruusal ei käinud, kuid tänu madalamale raskuskesele, peaks see olema parem kui 800, mis omakorda polnud üldsegi halb.
Kokkuvõttes, minul hinnapakkumine kevadeks võetud...
-
- Postitusi: 53
- Liitunud: 27 Aug 2006, 16:20
- Asukoht: L-viru
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Räägiks triumph tiiger 800 eriskummalistest mootori häältest.Endal xrx800 2016 aasta läbisõiduga 50k.Imelik väike tiks või klikk on tekkinud mootorisse.nukaketi ja pinguti välistaks ,sest need said ringi vahetatud,küll mitte uute vastu aga oluliselt väiksema läbi sõiduga masina pealt tulnud.Ja hääl jäi väga täpselt samaks.Klapi vahed mahtusid ka lubatud vahemikku.
Erineivaid foorumeid lugedes jäi silma et antud mudel on väga kuulus oma eriliste häälte tekitamises.
Täna jäi silma selline asi ,et peale paari kolme päeva seismist oli hüdropinguti surve maha lasknud ja käivitades kett korraks kõrises.Pole enne nagu täheldanud sellist asja,kas see on muidu normaalne.
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer

PS. Mul oleks vaja ratta ODB porti ühendada üks GPS seade, mis kuulab ajust tulevaid evente, a'la ENGINE_ON jne, kas võib selle muretult külge ühendada?
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Nauditav sõdiduvahend. Eriti äge on reaskolmene mootor: käik ja jõujaotused on nii ühtlased, et gaas keerates on tunne nagu käristaks siidi.
Mina oma 186cm juures küll mõlema jalaga täistallas maha ei ulatu. Mõlemad varvastel. Mul on valuvelgedaga tsikkel, seega mõni cm madalam, kui sinu XCA. Kui sul jalad täistallaga maas, siis tahaks kahtlustada, et masinat on madaldatud.
Probleemi ühendamisega pole aga Triumphid on eriliselt pitsakad ODB pordist tulevate ühendustega. Ma ODBII standardit ei tunne aga minu teada pole seal binaanset võimalust tuvastamaks, kas mootor käib või mitte. Kui sul on mingi adapter, mis oskab signaali välja lugeda siis kasutamiseks takistusi pole.
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Päris täistallaga jalad siiski maha ei ulatu, päkad saab maha panna, kannad jäävad natuke õhku. F800GS seljas istudes ulatusid ainult varbaotsad mahaMul on valuvelgedaga tsikkel, seega mõni cm madalam, kui sinu XCA. Kui sul jalad täistallaga maas, siis tahaks kahtlustada, et masinat on madaldatud.

-
- Postitusi: 53
- Liitunud: 27 Aug 2006, 16:20
- Asukoht: L-viru
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Täpsemalt loe siit; viewtopic.php?p=772787#p772787
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer

-
- Postitusi: 411
- Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
- Tsikkel: lenksuga
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 21 korda
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Kas keegi hea inimene aitaks Tartu kandis Tiger 800 XC service reminderi nullimisega?
Leiame ka vaevale sobiva tasu.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
OT küll, a su eelmist posti siin teemas lugedes ma mõtlesin, et kas tõesti mäletan nii valesti, sest rohkem kui 1x kohtununa ei tundunud sa minust pikem. Et Mac on ikka Mac ja Piipz on pikem.

-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Meid on lihtne Piipzuga oma vahel segi ajada, me oleme äravahetamiseni sarnased nagu kaks tilka vett.

-
- Postitusi: 411
- Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
- Tsikkel: lenksuga
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 21 korda
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
https://www.aliexpress.com/item/32961129758.html
Mu 800 XC reflektor on väsinud - mõtlesin, et ei viitsi taastada ja vahetaks terve tule välja. Kuna originaal aga teab mis kaasaegne välja ei näe, jäi silma ülaltoodud lahendus.
Kui CE-märgis puudub, siis selle mure lahendab vajadusel vana tule klaasi abil. Kirjade järgi peaks kõik olemas olemas...aga noh, kas on, selguks reaalselt kohale jõudes. Sama tuld mingite piltide pealt vaadates ma igatahes CE-d ei tuvastanud.
-
- Postitusi: 1278
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer

-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6745
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 443 korda
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Samas pole keegi minul juba registris rattal mingit märgistust vaadanud!
edu
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.