Külm on krt...
-
- Postitusi: 463
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 121 korda
Re: Külm on krt...
No jaheda või külma tunne on seotud ka õhuniiskusega, (suvel on seda eriti tunda, kui läbi udu sõidate... Talvel on need kohad soojad
)
Olen sõitnud aastaringi ja peamiselt on kolm versiooni riietumiseks
1. Külmaks ilmaks ehk -10...+5 - selleks pikkade varukatega särk, meriino soealuspesu, soe sviiter (krt teab mis materjalist, kui soe on), sulejope ja tekstiilist dainese soojavoodriga jope, mis on suurusnumbri võrra suurem (muidu on 50 aga see on 52), moto teksapüksid koos kaitsmetga ja selle peal icepeak suusapüksid. Kinnasteks lambavillaga nahkkindad. Kehal on soe, kuid kiiver on ikka ju suvine, kuigi soojem kiivrialune sukk koos kaelusega. peab olema liikuvuses pidevalt, sest muidu läheb visiir jäässe - 5 juures ....
2. Jaheilm e. +5...+20 - T-särk, meriino soepesu, mototeksad, soe sviiter ja dainese soojavoodriga nahktagi, kiivrisukk ja soojemad nahkkindad. Kui on teada, et päevajooksul temp tõuseb üle 20, siis tagil võtan soojavoodri ära ning jätan ka sooja sviitri ära ning asendan jopega no HH
3. Soojad ilmad üldjuhul, kuid kui temp alla 20 võib langeda, siis motojakil soojavoodrit pole ja vajadusel (kui on mingi kott kaasas) siis suvine jope kaasa või kui kotti pole, siis ratta panipaigas vihmaülikond...
Olen ka mõelnud erinevate elektrooniliste vidinate peale aga mõtteks on nad jäänud, eelistan kindla peale minekut e. passiivseid lahendusi.
Mu ratastel puuduvad igasugused tuulevarjed e. täitsa nakedid on. Kui rattal on juba tuuleklaas jms asjad, siis see aitab väga palju.

Olen sõitnud aastaringi ja peamiselt on kolm versiooni riietumiseks
1. Külmaks ilmaks ehk -10...+5 - selleks pikkade varukatega särk, meriino soealuspesu, soe sviiter (krt teab mis materjalist, kui soe on), sulejope ja tekstiilist dainese soojavoodriga jope, mis on suurusnumbri võrra suurem (muidu on 50 aga see on 52), moto teksapüksid koos kaitsmetga ja selle peal icepeak suusapüksid. Kinnasteks lambavillaga nahkkindad. Kehal on soe, kuid kiiver on ikka ju suvine, kuigi soojem kiivrialune sukk koos kaelusega. peab olema liikuvuses pidevalt, sest muidu läheb visiir jäässe - 5 juures ....
2. Jaheilm e. +5...+20 - T-särk, meriino soepesu, mototeksad, soe sviiter ja dainese soojavoodriga nahktagi, kiivrisukk ja soojemad nahkkindad. Kui on teada, et päevajooksul temp tõuseb üle 20, siis tagil võtan soojavoodri ära ning jätan ka sooja sviitri ära ning asendan jopega no HH
3. Soojad ilmad üldjuhul, kuid kui temp alla 20 võib langeda, siis motojakil soojavoodrit pole ja vajadusel (kui on mingi kott kaasas) siis suvine jope kaasa või kui kotti pole, siis ratta panipaigas vihmaülikond...
Olen ka mõelnud erinevate elektrooniliste vidinate peale aga mõtteks on nad jäänud, eelistan kindla peale minekut e. passiivseid lahendusi.
Mu ratastel puuduvad igasugused tuulevarjed e. täitsa nakedid on. Kui rattal on juba tuuleklaas jms asjad, siis see aitab väga palju.
5aastat 50+ vanuste ratastega (Iz jupiter3, Iz49, Iz Planeta Sport, Kovrovets K58, Jawa360) sõidud Balkanil ja selle lähistel https://www.facebook.com/groups/471167806998913
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.