BMW 1200 GS Adventure pikale sõitjale
Moderaator: Moded
BMW 1200 GS Adventure pikale sõitjale
Tere kõikidele!
Selline lühike ja konkreetne küsimus. Kui 2 meetrit pikk mees valib omale ratast, kas 1200 GS on hea valik? Kas sõiduasend on mugav ja eemalt vaadates ei paista ratas mehe all veidralt väike?
Selline lühike ja konkreetne küsimus. Kui 2 meetrit pikk mees valib omale ratast, kas 1200 GS on hea valik? Kas sõiduasend on mugav ja eemalt vaadates ei paista ratas mehe all veidralt väike?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6748
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 443 korda
Re: BMW 1200 GS Adventure pikale sõitjale
Hoi!
Oleneb, milleks seda ratast vaja on?
Kui on asja kruusa- ja metsateedele, siis küll, samuti saab adventure pille omale sobivaks tüünida.
Kui aga 99% must teekate, siis võtaks mehe mõõtu chopper/cruiser'i.
edu
Oleneb, milleks seda ratast vaja on?
Kui on asja kruusa- ja metsateedele, siis küll, samuti saab adventure pille omale sobivaks tüünida.
Kui aga 99% must teekate, siis võtaks mehe mõõtu chopper/cruiser'i.
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: BMW 1200 GS Adventure pikale sõitjale
@CaveMan , sellest rattast suuremaid leidub aga otsimine nõuab pingutust. Mõned suured kruiiserid/choppoerid ilmselt on veel kobakamad. Ma olen kohanud õige mitut päriselt pikka meest GS sadulas ja ei saa öelda, et oleks kuidagi veider välja näinud. Ergonoomika osas pead natuke vaeva nägema lisavarustust ostma, sest tsiklitootja arvestab sõitjaga, kelle keskmiseks pikkuseks on 183cm. Vastates sinu küsimusele: ma arvan, et GS 1200 Adventure on pikale mehele hea valik ja ei näe välja veider.
Ja ääremärkuseks olgu öeldud, et vahet pole, mis kõrvalseisjad arvavad, kui mootorratturile meeldib siis ongi kõik täpselt õigesti. Kui kellegi arusaam sind üldse morjendama peaks siis oleks see kaasmootorratturi oma. Ja kaasmootorratturil on sügavalt pohlad - sõida millega tahad, peaaasi, et sulle meeldib.
Ja ääremärkuseks olgu öeldud, et vahet pole, mis kõrvalseisjad arvavad, kui mootorratturile meeldib siis ongi kõik täpselt õigesti. Kui kellegi arusaam sind üldse morjendama peaks siis oleks see kaasmootorratturi oma. Ja kaasmootorratturil on sügavalt pohlad - sõida millega tahad, peaaasi, et sulle meeldib.
-
- Postitusi: 700
- Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
- Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
- Asukoht: Tartto
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 71 korda
Re: BMW 1200 GS Adventure pikale sõitjale
Mehemõõtu chopper/cruiserid on ka tihtipeale 183cm pikkustele või lühematele disainitud, nii et isegi suurest tsiklist ei pruugi kasu olla.
Gessut saab suht iga mehe mõõtu teha, küll kohati paraja raha eest, aga nt foorumlane @Admiral Vint peaks olema suht sarnast mõõtu ja ka gessu omanik ja saab öelda, mis ta tegi, et mugavamaks saada.

-
- Toetajaliige
- Postitusi: 189
- Liitunud: 25 Veebr 2018, 22:14
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 33 korda
Re: BMW 1200 GS Adventure pikale sõitjale
40mm lenksukõrgendused, madalamad jalarauad ja juba on hästi. mõtle ka motooriraudade külge käivatele Highway Pegidele.. ja peaks timm olema.. esiklaasile veel miski tuulesuunaja ja külge ja tuld
2013 Honda CBR500RA -> 2014 Honda CBR650FA -> 2019 Triumph Scrambler 1200XC | Honda CRF300 Rally -> 2018 BMW R1200GS -> 2022 BMW R1250GS Adventure
-
- Postitusi: 1455
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 291 korda
- Tänatud: 233 korda
Re: BMW 1200 GS Adventure pikale sõitjale
Minu arust Gessu on täpselt pika mehe ratas. Ise olen 180cm ja Gessudega sõites on küll olnud tunne, et see on SUUR ratas. Väga mugav ka - minu jaoks tundus nagu autoga sõitmine
(Isegi igav).
Kui pehme sisse ei lähe, siis suur kaal ei sega.
Igast Lenksu raiserid ja pegi vahetused on minu arust suht standard paljude ratastega. Ergonoomika sätid lõpuks ikka enda järgi (tehas ei saa ju kõigile 100% sobivat masinat teha).

Kui pehme sisse ei lähe, siis suur kaal ei sega.
Igast Lenksu raiserid ja pegi vahetused on minu arust suht standard paljude ratastega. Ergonoomika sätid lõpuks ikka enda järgi (tehas ei saa ju kõigile 100% sobivat masinat teha).
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.