Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

900RR
Postitusi: 9
Liitunud: 22 Juul 2014, 14:55
Tsikkel: Honda CBR 900RR
Asukoht: Tallinn

Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid

Lugemata postitus Postitas 900RR »

Tuono kirjutas:
900RR kirjutas:

Mina puurisin oma originaal sumpa sõeltest otse augu läbi, mootori hääl tunduvalt valjem :D

No sinu ratas ei ole ju katiga, sul juba igivana :bsmile:

:D :D :D mida vähem vidinaid seda lollikindlam.

Kasutaja avatar

Kägu
Postitusi: 332
Liitunud: 28 Aug 2012, 12:45

Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid

Lugemata postitus Postitas Kägu »

900RR kirjutas:
Tuono kirjutas:
900RR kirjutas:

Mina puurisin oma originaal sumpa sõeltest otse augu läbi, mootori hääl tunduvalt valjem :D

No sinu ratas ei ole ju katiga, sul juba igivana :bsmile:

:D :D :D mida vähem vidinaid seda lollikindlam.

Vanasti käidi jala. Ka suht lollikindel viis edasi jõudmiseks.

Kasutaja avatar

Ahfrsk
Postitusi: 218
Liitunud: 07 Jaan 2013, 10:19
Tsikkel: K8 gixxer
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid

Lugemata postitus Postitas Ahfrsk »

argo kirjutas:

PS! Kui saba otsa või ketti katsud, siis kontrolli kindlasti tagahammaka laagrit. Kulub kiiresti ja tekitab tihti samuti jõnksutamist.
:bsmile:

Oot, kuidas see laagri kontroll käib ?
Jutt käib siis minul selline, et peale käigu vahetust on rutskat tagasi peale keerates natuke maad tühjus ja siis tuleb järsku nõksuga vedu taha. Eriti annab tunda teise käigu alguses.
Kett on korras ja pinges.
Põhjus see sama tagahammasratta laager ?

Jalgratas Scott ->
96´ ZX7R ->
K8 GSXR 750
Kasutaja avatar

Teema algataja
argo
Postitusi: 376
Liitunud: 06 Juun 2008, 16:31
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid

Lugemata postitus Postitas argo »

Ei usu, et seda hammaka laager põhjustab, pigem kummileevendid kulunud äkki tagahammakal? Või on äkki mingi siduri eripära, et jõnksu sisse teeb?
Laagrit saad kontrollida lihtsalt loksutades hammakat. Endal ka see veel vahetamata. Hetkel otsin põhjust miks mingi mikrovibra sees on. Ninagondli alt vaadates on mõned plast osade otsad lahti, ei oska neid kusagile kinnitada ka. Panen kahepoolse teibiga alguseks kinni, äkki tekitavad need seda vibratsiooni.

| Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi |

Kasutaja avatar

Ahfrsk
Postitusi: 218
Liitunud: 07 Jaan 2013, 10:19
Tsikkel: K8 gixxer
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid

Lugemata postitus Postitas Ahfrsk »

Siduriga ei saa asi seotud olla, jõks käib ka siis läbi, kui ma nt gaasi maha lasen ja uuesti peale keeran.

Jalgratas Scott ->
96´ ZX7R ->
K8 GSXR 750
Kasutaja avatar

Teema algataja
argo
Postitusi: 376
Liitunud: 06 Juun 2008, 16:31
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid

Lugemata postitus Postitas argo »

Ahfrsk kirjutas:

Siduriga ei saa asi seotud olla, jõks käib ka siis läbi, kui ma nt gaasi maha lasen ja uuesti peale keeran.

Äkki ikka kett? Millal ketivahetus on olnud?

Oskad öelda, on sul seal all ka mingeid plastikuid mis minu piltidel puuduvad?
Kahtlaselt on seal ääred lahti ja ka olemas seal nagu kinnituskohad. Äkki võivad need seal vibratsiooni tekitada.
http://andtriine.eu/upload/DSC_0347.JPG
http://andtriine.eu/upload/DSC_0348.JPG
http://andtriine.eu/upload/DSC_0346.JPG

| Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi |

Kasutaja avatar

Ahfrsk
Postitusi: 218
Liitunud: 07 Jaan 2013, 10:19
Tsikkel: K8 gixxer
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid

Lugemata postitus Postitas Ahfrsk »

Ega eriti piltidest aru ei saa, aga võrreldes mu k8 750´ga tundub küll, et sul sealt üht-teist puudu.
Võin hommikul mõned pildid teha, saadan sulle.

Jalgratas Scott ->
96´ ZX7R ->
K8 GSXR 750
Kasutaja avatar

Teema algataja
argo
Postitusi: 376
Liitunud: 06 Juun 2008, 16:31
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid

Lugemata postitus Postitas argo »

Pildid natuke kehvad küll, aga kellel gixxer, saab vast aru. 750 vist natuke teistmoodi.
Aga ole hea saada, siis saab täpsemalt aru. Huvitav, et manualis ka ei ole gondlite osasid täpselt välja toodud.

| Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi |


Syn
Postitusi: 186
Liitunud: 28 Juun 2011, 20:55
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 7 korda

Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid

Lugemata postitus Postitas Syn »

Mul küll tiba vanem ehk siis K6 aga kas keegi oskab selle immo pirni kohta valgustada mind veidi. Igalpool lugenud, et immo tuli peaks vilkuma paar sekundit/korda vms peale süüte välja keeramist, aga mul pole ta kordagi vilkunud/põlenud ega endast muudmoodi märku andnud. Ei süüdet sisse keerates ega välja võttes, sõiduajal vilkumisest rääkimata. Kas võib pirn läbi olla või on süsteem kuidagi välja lülitatud. See viimane variant oleks hea varuvõtme tegemiseks, kuna immo vargakindlusesse mul suuremat usku nagunii ei ole.
Oskab ehk keegi valgustada kas süsteem võib olla välja lülitatud ja kui on kas siis pirn peaks ideaalis ikka vilkuma või mitte? Ei kipiuks veel kellade plokki maha lammutama, et pirni seisukorda kontrollida.

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid

Lugemata postitus Postitas puna »

Ilmselt on sul immo maha võetud jah kui tuli ei vilgu see ei ole just teab mis suur töö
Ja lisa võti immoga ei maksa ka tervet palka sul ilmselt


Syn
Postitusi: 186
Liitunud: 28 Juun 2011, 20:55
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 7 korda

Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid

Lugemata postitus Postitas Syn »

Pole neid võtmete hindu uurinud. Maha võetud tähendab siis softiga kuidagi või systeem füüsiliselt eemaldatud? kuidas neid "pimedaks" tehakse?

Kasutaja avatar

Ahfrsk
Postitusi: 218
Liitunud: 07 Jaan 2013, 10:19
Tsikkel: K8 gixxer
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid

Lugemata postitus Postitas Ahfrsk »

puna kirjutas:

Ja lisa võti immoga ei maksa ka tervet palka sul ilmselt

Kui ma kevadel ratta ostsin ja teist võtit omale teha tahtsin, siis lisavõti (immoga) öeldi mul hinnaks 70 euri.
Tänaseni sõidan 1 võtmega ringi.

Jalgratas Scott ->
96´ ZX7R ->
K8 GSXR 750
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid

Lugemata postitus Postitas puna »

Kas võtab selgroo välja kohe selline summa siis?
kui viimase võtme ära kaotad siis läheb ju veel suuremaks see hind.


KKKKKK
Postitusi: 185
Liitunud: 11 Mai 2011, 14:50
Tsikkel: XJR 1300
Tänatud: 2 korda

Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid

Lugemata postitus Postitas KKKKKK »

Siis maksad tonni ja veel hea meel kah et said. :shock:

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid

Lugemata postitus Postitas puna »

no tonni siiski ei pea maksma, aga võtme hinnaga enam ei saa jah


Mell93
Postitusi: 109
Liitunud: 20 Aug 2007, 13:12
Asukoht: Viljandimaa
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid

Lugemata postitus Postitas Mell93 »

Tere
Mul küsimus rattalaagrite kohta, kui vahetate ratta laagreid kas lööte laagrid lõpuni sisse niipalju kui läheb või peaks jätma ise mingi väikse vahe selle keskmise pulgaga?

oxide
Postitusi: 512
Liitunud: 31 Aug 2008, 12:39
Tsikkel: rsv4
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 8 korda

Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid

Lugemata postitus Postitas oxide »

Mul oli ka kunagi selline isend. Mind häiris õlisidur, kui tahtsid kiiresti kohalt minna siis pidi hirmsasti meelitama. Libistada oli võimatu. Alguses arvasin, et ma ei oska aga sattusin mingi soome motoajakirja sirvima kus oli 2008 aasta erinevate bikedi võrdlutest ja seal sai gixxer siduritöö eest 20 punktist 8. Konkurendid said 18-19.

will111
Postitusi: 5362
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 396 korda

Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid

Lugemata postitus Postitas will111 »

mell, laagrid tuleb ikka pesadesse lõpuni sisse pressida, päris kindlasti mitte ei tohiks sinna jätta mingit "vahet". pulk hoiab distantsi laagrisüdamike vahel, aga rattavõlli mutrit mina sellegipoolest kunagi haige ahvi jõuga ei pinguta, vaid tavalise ~30cm sabaga ja mõistliku ühe käe jõuga kinni.

Mell93
Postitusi: 109
Liitunud: 20 Aug 2007, 13:12
Asukoht: Viljandimaa
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid

Lugemata postitus Postitas Mell93 »

Seda minagi arvasin või teadsin aga uued laagrid lõpuni sisse lüües surus se distants pulk niipalju laagrite peale et käega neid ringi ajada praktiliselt ei jõua, peale mõningast mudimist hakkasid ringi käima kuid suhteliselt raskelt, siis hakkasin uurima ja mõned välismaa foorumid soovitasid mitte päris lõpuni lüüa vaid et se keskmine pulk nö vabalt liiguks keskel näpuga, et pidavat muidu laagritele liiga palju külgmist survet avaldama. Muidugi kõike ei tasu uskuda aga laagrid käisid väga raskelt tõesti.

will111
Postitusi: 5362
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 396 korda

Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid

Lugemata postitus Postitas will111 »

hmm, veider. mul pole kunagi sellist olukorda tekkinud, et distantspulk sedavõrd tihkelt sinna vahele jääks. pigem just vastupidi, jääb üsna kergelt liikuma...mis muidugi nii peabki olema, et järgmine kord oleks jälle võimalik vanad laagrid ikkagi kätte ka saada.

velg peaks olema ehitatud muidugi tehasest nii, et laagrid lõpuni paigaldades jääbki see pulk sinna vahele üsna kergelt ning laagrid peavad loomulikult ka ilma igasuguse takistuseta liikuma. vastasel juhul võib ju tekkida see häda, et paigaldades jääb laager hoopis muidugi kergelt kiiva asendisse. võibolla on sul siis mingi meistrimees keskpulga ära kaotanud, ära lõhkunud ning sinna sisse ise uue asemele aretanud. kunagi sai ise ka ühele veljele tehtud...seal küll sel põhjusel, et ostes seda eraldi velge siis ühe poole laagrit ega pulka kmpektis ei olnudki :D
Kasutaja avatar

Mait.V
Postitusi: 558
Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
Tsikkel: BMW S1000RR 17
Asukoht: Kose
Tänatud: 7 korda

Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid

Lugemata postitus Postitas Mait.V »

Midagi on pekkis jah, keskpulk peab sõrmedega liigutatav olema. Kardan ka, et midagi on valesti. Laagrid ikka selle masina omad?. Aftermarket või OEM ? Ka aftermarket laagritega võivad imeprobleemid tekkida.

Mell93
Postitusi: 109
Liitunud: 20 Aug 2007, 13:12
Asukoht: Viljandimaa
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid

Lugemata postitus Postitas Mell93 »

Laagrid on suzuki originaalid. Aga kardan ise ka et keegi on selle pulga välja vahetanud, toksisin vaikselt laagrid väljapoole tagasi et kõik vabalt liiguks, nüüd olen dilemma ees kas keerasin laagrid pekki liigse peale löömisega et pulk laagrid kinni poos või väljapoole tagasi löömisega. On seda võimalik kontrollida või kindlam oleks kohe uued laagrid panna?

joel
Postitusi: 1826
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 117 korda

Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid

Lugemata postitus Postitas joel »

Otsi remondijuhend ja toimi vastavalt seal kirjutatule. Näiteks SV650 jaoks on juhendis selgelt kirjas, et kõigepealt tuleb paigaldada vasak laager ja seejärel distantspuks ja spetsiaaltööriistaga parem laager. Spetsiaaltööriist ei ole muud kui tõmmits piisavalt laia ja sileda seibiga, mis toetab samaaegselt nii laagri sisemise kui välimise võru peale. Kui sel viisil pingutada sisemised võrud vastu distantspuksi, jääb parema laagri välimine võru õigele kaugusele. Kui lihtsalt mõlema laagri välimise võru lõpuni lööd, siis läheb parema laagri võru liiga kaugele ja jääbki distantspuks laagreid pooma.

Täiendus: Juhendis on ka kirjas, et korra eemaldatud laagreid ei tohi uuesti kasutada. Ilmselt ei taha ei tehas ega ka keegi siit foorumist võtta endale mingit vastutust öeldes, et jäta vanad, midagi ei juhtu. Kui näpuga laagrit keerutades on mingigi takistus või liikumise ebaühtlus tunda, siis tuleb kindlasti välja vahetada.
Joel

Mell93
Postitusi: 109
Liitunud: 20 Aug 2007, 13:12
Asukoht: Viljandimaa
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid

Lugemata postitus Postitas Mell93 »

Kõik ongi juhendi järgi tehtud ja ainult üks pool on randiga seega selle poole laager tuleb nagunii esimesena, teist võib lõputult lüüa. Laagrid on kõik uued, lihtsalt küsimus on kas se kinni poomine võis juba kahjuatada laagreid või se et ma natuke väljapoole tagasi lõin. Ei tahagi et keegi vastutust võtab vaid tahtsin kogemusi kuulda kes on ise teinud.

joel
Postitusi: 1826
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 117 korda

Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid

Lugemata postitus Postitas joel »

Foorumi kaudu on ju võimatu diagnoosida, kui kõvasti sa lõid ja kas laagrid said kahjustada või ei. Omast kogemusest võin öelda, et enda tsiklil laagreid vahetades poos samuti kinni, sest ei pannud tähele, et paremat laagrit paigaldades jäi tõmmits kandma mitte vasakule laagrile vaid velje servale. Koputasin tagasi, näpuga keerutades tundus OK, kruvisin ratta alla, pooleteise hooaja jooksul pole kokku jooksnud.
Joel

Mell93
Postitusi: 109
Liitunud: 20 Aug 2007, 13:12
Asukoht: Viljandimaa
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid

Lugemata postitus Postitas Mell93 »

Sai arutatud suzuki esindusega ja sealt öeldi et keskmine pulk ei peagi näpuga liigutatav olema ja mingit vahet sinna jääda ei tohi kuna muidu võib hakata libisema emb kumb pool ja kõik peab olema ühtlane tükk. Ja et võib isegi keskmisest rõngast lüüa laagrit et need laagrid mis kohe sellisest asjast pekki lähevad võib kohe minema visata, et need laagrid peavadki kannatama igasugu asju. Et päris kus kuulid jooksevad sinna pinnale ei või lüüa.

morse
Postitusi: 1455
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 291 korda
Tänatud: 233 korda

Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid

Lugemata postitus Postitas morse »

Oi siit hakkab nüüd saagimist tulema! :D

:-||| :-||| :-||| :-|||

edit: et mitte päris intrigant olla, siis kirjutan oma arvamuse ka.
Mul on tunne, et küsija rattal on ikka mingi asi kergelt mõõdust väljas, et laager üldse ei liigu, kui välisest servast laager pesasse lükatud ja keskmine pulk raskelt takistab. Ma mõtlen, et sisemise osa kaudu laagri liigutamine hea idee ei ole. Teoreetiliselt mingi kõps sinna pihta anda - no ma ei tea, targemad hindavad. Aga kui jutt käib juba laagri liigutamisest oma pesas... Peaks olema ikka nii, et välisringist pressitakse sisse...

Mell93
Postitusi: 109
Liitunud: 20 Aug 2007, 13:12
Asukoht: Viljandimaa
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid

Lugemata postitus Postitas Mell93 »

Kuna manual sinna mingit vahet ette ei näe pole millegi üle väga saagida, arvamusi on erinevaid ja kõiki ei saa kuulata. Aga loomulikult pigem ikka välisest ringist, lihtsalt öeldi et kui kohe sellisest asjast pekki läheb laager on kehv laager.

will111
Postitusi: 5362
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 396 korda

Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid

Lugemata postitus Postitas will111 »

krt esinduses on ka ikka mingi kõvem tark puldis :lol: see võib ju teoorias õigegi olla, et laager ei tohiks "kohe pekki minna" aga camoon, keskmisest rõngast ILMSELGELT laagrit pesasse ei lööda! ei palju ega natuke.
ja see jutt, et mingit vahet ei tohi jääda ning pulk peab täitsa jäik olema...no esiteks pead sa selle jaoks selle pulga siis löömise ajaks täielikult ja perfektselt keskele fikseerima. teiseks, selle jaoks et kunagi hiljem laagreid eemaldada saaks, peab see pulk nii ehk naa andma liikuma sealt keskelt. okei, see tuleb pikapeale ka kulumisega, kuid sõltumata sellest on ikkagi täiesti ilmselge, et laagrid ei tohi jääda pinge alla paigaldades. minimaalselt peab see keskosa käima ikkagi kenasti näpuga liigutades ringi

Mell93
Postitusi: 109
Liitunud: 20 Aug 2007, 13:12
Asukoht: Viljandimaa
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid

Lugemata postitus Postitas Mell93 »

Pessa tagumisest polegi rääkind, lihtsalt sellest et kui on vaja väljapoole veidi togida. Või et pulgaga pingesse lüües pekki läheks. Kusjuures mul jäi se pulk ise täiesti sirgelt sinna keskele ja kui millegagi kangutada kõvasti siis ta läheb ikka eest ära, aga vabalt ei liigu. Et kui sa tõmbad ta kiige vahele kinni siis distants puksid ( välised) suruvad nad nagunii kokku.
Olen näinud ka videoid kus pannakse paigaldamise ajaks võll sisse et kõike tsentris hoida.
Mina tegutsesin nende videote järgi ja siin ei mainita ka midagi et laagreid ei tohiks lõpuni lüüa või pulk peaks vabalt liikuma.
https://m.youtube.com/watch?v=O_9F9XDbM9M

Kui kommentaare lugeda siis isegi küsitakse seda ja nemad vastavad et pole kuulnudki sellisest asjast.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”