Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid
Tuono kirjutas:900RR kirjutas:Mina puurisin oma originaal sumpa sõeltest otse augu läbi, mootori hääl tunduvalt valjem
No sinu ratas ei ole ju katiga, sul juba igivana
mida vähem vidinaid seda lollikindlam.
Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid
900RR kirjutas:Tuono kirjutas:900RR kirjutas:Mina puurisin oma originaal sumpa sõeltest otse augu läbi, mootori hääl tunduvalt valjem
No sinu ratas ei ole ju katiga, sul juba igivana
![]()
![]()
mida vähem vidinaid seda lollikindlam.
Vanasti käidi jala. Ka suht lollikindel viis edasi jõudmiseks.
-
- Postitusi: 218
- Liitunud: 07 Jaan 2013, 10:19
- Tsikkel: K8 gixxer
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid
argo kirjutas:PS! Kui saba otsa või ketti katsud, siis kontrolli kindlasti tagahammaka laagrit. Kulub kiiresti ja tekitab tihti samuti jõnksutamist.
Oot, kuidas see laagri kontroll käib ?
Jutt käib siis minul selline, et peale käigu vahetust on rutskat tagasi peale keerates natuke maad tühjus ja siis tuleb järsku nõksuga vedu taha. Eriti annab tunda teise käigu alguses.
Kett on korras ja pinges.
Põhjus see sama tagahammasratta laager ?
96´ ZX7R ->
K8 GSXR 750
Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid
Ei usu, et seda hammaka laager põhjustab, pigem kummileevendid kulunud äkki tagahammakal? Või on äkki mingi siduri eripära, et jõnksu sisse teeb?
Laagrit saad kontrollida lihtsalt loksutades hammakat. Endal ka see veel vahetamata. Hetkel otsin põhjust miks mingi mikrovibra sees on. Ninagondli alt vaadates on mõned plast osade otsad lahti, ei oska neid kusagile kinnitada ka. Panen kahepoolse teibiga alguseks kinni, äkki tekitavad need seda vibratsiooni.
| Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi |
-
- Postitusi: 218
- Liitunud: 07 Jaan 2013, 10:19
- Tsikkel: K8 gixxer
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid
Siduriga ei saa asi seotud olla, jõks käib ka siis läbi, kui ma nt gaasi maha lasen ja uuesti peale keeran.
96´ ZX7R ->
K8 GSXR 750
Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid
Ahfrsk kirjutas:Siduriga ei saa asi seotud olla, jõks käib ka siis läbi, kui ma nt gaasi maha lasen ja uuesti peale keeran.
Äkki ikka kett? Millal ketivahetus on olnud?
Oskad öelda, on sul seal all ka mingeid plastikuid mis minu piltidel puuduvad?
Kahtlaselt on seal ääred lahti ja ka olemas seal nagu kinnituskohad. Äkki võivad need seal vibratsiooni tekitada.
http://andtriine.eu/upload/DSC_0347.JPG
http://andtriine.eu/upload/DSC_0348.JPG
http://andtriine.eu/upload/DSC_0346.JPG
| Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi |
-
- Postitusi: 218
- Liitunud: 07 Jaan 2013, 10:19
- Tsikkel: K8 gixxer
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid
Ega eriti piltidest aru ei saa, aga võrreldes mu k8 750´ga tundub küll, et sul sealt üht-teist puudu.
Võin hommikul mõned pildid teha, saadan sulle.
96´ ZX7R ->
K8 GSXR 750
Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid
Pildid natuke kehvad küll, aga kellel gixxer, saab vast aru. 750 vist natuke teistmoodi.
Aga ole hea saada, siis saab täpsemalt aru. Huvitav, et manualis ka ei ole gondlite osasid täpselt välja toodud.
| Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi |
Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid
Mul küll tiba vanem ehk siis K6 aga kas keegi oskab selle immo pirni kohta valgustada mind veidi. Igalpool lugenud, et immo tuli peaks vilkuma paar sekundit/korda vms peale süüte välja keeramist, aga mul pole ta kordagi vilkunud/põlenud ega endast muudmoodi märku andnud. Ei süüdet sisse keerates ega välja võttes, sõiduajal vilkumisest rääkimata. Kas võib pirn läbi olla või on süsteem kuidagi välja lülitatud. See viimane variant oleks hea varuvõtme tegemiseks, kuna immo vargakindlusesse mul suuremat usku nagunii ei ole.
Oskab ehk keegi valgustada kas süsteem võib olla välja lülitatud ja kui on kas siis pirn peaks ideaalis ikka vilkuma või mitte? Ei kipiuks veel kellade plokki maha lammutama, et pirni seisukorda kontrollida.
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid
Ilmselt on sul immo maha võetud jah kui tuli ei vilgu see ei ole just teab mis suur töö
Ja lisa võti immoga ei maksa ka tervet palka sul ilmselt
Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid
Pole neid võtmete hindu uurinud. Maha võetud tähendab siis softiga kuidagi või systeem füüsiliselt eemaldatud? kuidas neid "pimedaks" tehakse?
-
- Postitusi: 218
- Liitunud: 07 Jaan 2013, 10:19
- Tsikkel: K8 gixxer
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid
puna kirjutas:Ja lisa võti immoga ei maksa ka tervet palka sul ilmselt
Kui ma kevadel ratta ostsin ja teist võtit omale teha tahtsin, siis lisavõti (immoga) öeldi mul hinnaks 70 euri.
Tänaseni sõidan 1 võtmega ringi.
96´ ZX7R ->
K8 GSXR 750
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid
Kas võtab selgroo välja kohe selline summa siis?
kui viimase võtme ära kaotad siis läheb ju veel suuremaks see hind.
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid
no tonni siiski ei pea maksma, aga võtme hinnaga enam ei saa jah
-
- Postitusi: 109
- Liitunud: 20 Aug 2007, 13:12
- Asukoht: Viljandimaa
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid
Mul küsimus rattalaagrite kohta, kui vahetate ratta laagreid kas lööte laagrid lõpuni sisse niipalju kui läheb või peaks jätma ise mingi väikse vahe selle keskmise pulgaga?
Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid
Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid
-
- Postitusi: 109
- Liitunud: 20 Aug 2007, 13:12
- Asukoht: Viljandimaa
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid
Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid
velg peaks olema ehitatud muidugi tehasest nii, et laagrid lõpuni paigaldades jääbki see pulk sinna vahele üsna kergelt ning laagrid peavad loomulikult ka ilma igasuguse takistuseta liikuma. vastasel juhul võib ju tekkida see häda, et paigaldades jääb laager hoopis muidugi kergelt kiiva asendisse. võibolla on sul siis mingi meistrimees keskpulga ära kaotanud, ära lõhkunud ning sinna sisse ise uue asemele aretanud. kunagi sai ise ka ühele veljele tehtud...seal küll sel põhjusel, et ostes seda eraldi velge siis ühe poole laagrit ega pulka kmpektis ei olnudki

-
- Postitusi: 558
- Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
- Tsikkel: BMW S1000RR 17
- Asukoht: Kose
- Tänatud: 7 korda
Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid
-
- Postitusi: 109
- Liitunud: 20 Aug 2007, 13:12
- Asukoht: Viljandimaa
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid
-
- Postitusi: 1826
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 117 korda
Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid
Täiendus: Juhendis on ka kirjas, et korra eemaldatud laagreid ei tohi uuesti kasutada. Ilmselt ei taha ei tehas ega ka keegi siit foorumist võtta endale mingit vastutust öeldes, et jäta vanad, midagi ei juhtu. Kui näpuga laagrit keerutades on mingigi takistus või liikumise ebaühtlus tunda, siis tuleb kindlasti välja vahetada.
-
- Postitusi: 109
- Liitunud: 20 Aug 2007, 13:12
- Asukoht: Viljandimaa
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid
-
- Postitusi: 1826
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 117 korda
Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid
-
- Postitusi: 109
- Liitunud: 20 Aug 2007, 13:12
- Asukoht: Viljandimaa
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid
-
- Postitusi: 1455
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 291 korda
- Tänatud: 233 korda
Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid





edit: et mitte päris intrigant olla, siis kirjutan oma arvamuse ka.
Mul on tunne, et küsija rattal on ikka mingi asi kergelt mõõdust väljas, et laager üldse ei liigu, kui välisest servast laager pesasse lükatud ja keskmine pulk raskelt takistab. Ma mõtlen, et sisemise osa kaudu laagri liigutamine hea idee ei ole. Teoreetiliselt mingi kõps sinna pihta anda - no ma ei tea, targemad hindavad. Aga kui jutt käib juba laagri liigutamisest oma pesas... Peaks olema ikka nii, et välisringist pressitakse sisse...
-
- Postitusi: 109
- Liitunud: 20 Aug 2007, 13:12
- Asukoht: Viljandimaa
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid
Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid

ja see jutt, et mingit vahet ei tohi jääda ning pulk peab täitsa jäik olema...no esiteks pead sa selle jaoks selle pulga siis löömise ajaks täielikult ja perfektselt keskele fikseerima. teiseks, selle jaoks et kunagi hiljem laagreid eemaldada saaks, peab see pulk nii ehk naa andma liikuma sealt keskelt. okei, see tuleb pikapeale ka kulumisega, kuid sõltumata sellest on ikkagi täiesti ilmselge, et laagrid ei tohi jääda pinge alla paigaldades. minimaalselt peab see keskosa käima ikkagi kenasti näpuga liigutades ringi
-
- Postitusi: 109
- Liitunud: 20 Aug 2007, 13:12
- Asukoht: Viljandimaa
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid
Olen näinud ka videoid kus pannakse paigaldamise ajaks võll sisse et kõike tsentris hoida.
Mina tegutsesin nende videote järgi ja siin ei mainita ka midagi et laagreid ei tohiks lõpuni lüüa või pulk peaks vabalt liikuma.
https://m.youtube.com/watch?v=O_9F9XDbM9M
Kui kommentaare lugeda siis isegi küsitakse seda ja nemad vastavad et pole kuulnudki sellisest asjast.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.