Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
argo
Postitusi: 376
Liitunud: 06 Juun 2008, 16:31
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 1 kord

Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid

Lugemata postitus Postitas argo »

Kui sobib, siis mõtlesin teha üldise teema gixxeri K7-K8 kohta, et ei tekiks võibolla tulevikus palju erinevaid teemasid antud ratta kohta.
Siin saaks siis arutleda antud rataste üle ja ka probleeme lahendada.
Natuke andmeid ka antud ratta kohta -> Siin
Laagrite abi -> Siin

Pilt

Teeksin ka kohe otsa lahti ja uuriks, mis võib tekitada kohalt minnes vibratsiooni? Madalama gaasiga ja sidurit lahti lastes hakkab ratas värisema. Kas seda võib teha kett või tagahammaka kummileevendid? Või hoopis mõlemad?

Viimati muutis argo, 05 Juul 2014, 10:59, muudetud 1 kord kokku.

| Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi |

Kasutaja avatar

makuke
Postitusi: 1097
Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
Tsikkel: enduro ja asfalt
Asukoht: Anija vald
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid

Lugemata postitus Postitas makuke »

Olen kohanud juhust kus kõverad ja siniseks lastud sidurikettad tekitasid sellist vibra kohalt minnes (mitte suzul vaid Honda cbr´il)

Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 903
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

Paneks ka panuse sidurile. Keti vibra on tunda kui madalatel pööretel linnakiirustel liigud ja teist korda tuleb tagasi siis kui 4-5 korda kiiremini sõidad.

Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

Teema algataja
argo
Postitusi: 376
Liitunud: 06 Juun 2008, 16:31
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid

Lugemata postitus Postitas argo »

See vibratsioon ei ole alati. Täna just proovisin, et äkki näen midagi kust vibreerib, aga ei näinud üksi midagi. Nüüd õhtul proovisin uuesti, et sõber vaatab samal ajal, kui kohalt üritan minna, aga enam ei vibreerinud.
Võib see sidur siis ka nii teha, kui ei libise ega midagi?

| Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi |

Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 903
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

Mis õli sa kasutad?

Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

Teema algataja
argo
Postitusi: 376
Liitunud: 06 Juun 2008, 16:31
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid

Lugemata postitus Postitas argo »

Margusxx kirjutas:

Mis õli sa kasutad?

Castrol Power-1 10W-40

| Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi |

Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 903
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

Siis ei tohiks õlis asi olla, arvatavasti siiski kettad kõverad. Uus komplekt ei tohiks väga tappev olla, tuttav vahetas just r1 siduri, 100 € kanti jäi see hind. Enne ketaste külge panekut leota kindlasti õlis vähemalt 3-4 tundi.

Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

Teema algataja
argo
Postitusi: 376
Liitunud: 06 Juun 2008, 16:31
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid

Lugemata postitus Postitas argo »

Ok, eks siis tuleb siduri vahetus ette võtta. Ebay järgi läheb see kusagil 150€ kanti koos tihendiga.

| Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi |

Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 903
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

Mis firma siduri paned? Uuri Google arvustusi enne ostmist, päris mitmed firmad toodavad aga kõik ei ole eriti head.

Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

Ahfrsk
Postitusi: 218
Liitunud: 07 Jaan 2013, 10:19
Tsikkel: K8 gixxer
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid

Lugemata postitus Postitas Ahfrsk »

Viskaks ka 1 tarkusetera vahele, pika kebensi peale (minu jaoks) sain LED suunatuled tööle.
Kui keegi tahab veel need jubedad, kohutavad peeglid ära vahetada rattal...
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... 31#p676831

Jalgratas Scott ->
96´ ZX7R ->
K8 GSXR 750
Kasutaja avatar

Teema algataja
argo
Postitusi: 376
Liitunud: 06 Juun 2008, 16:31
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid

Lugemata postitus Postitas argo »

Margusxx kirjutas:

Mis firma siduri paned? Uuri Google arvustusi enne ostmist, päris mitmed firmad toodavad aga kõik ei ole eriti head.

Ei tea veel täpselt, aga arvan, et EBC kiti - [Link]

Ahfrsk kirjutas:

Viskaks ka 1 tarkusetera vahele, pika kebensi peale (minu jaoks) sain LED suunatuled tööle.
Kui keegi tahab veel need jubedad, kohutavad peeglid ära vahetada rattal...
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... 31#p676831

Väga hea. :bsmile:

| Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi |

Kasutaja avatar

Teema algataja
argo
Postitusi: 376
Liitunud: 06 Juun 2008, 16:31
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid

Lugemata postitus Postitas argo »

Uuriks veel, kas antud rattal saab kuidagi spidomeetrit/kiiruseandurit vms kalibreerida? Millegi pärast valetab kiirust 13km/h suuremaks.
Vaatasin üle ka kettirattad, hammaste arvu järgi paistavad olema originaalid, nii et nendes viga ei saa olla.

| Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi |

Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 889
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 39 korda
Kontakt:

Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid

Lugemata postitus Postitas Snowhite »

argo kirjutas:

Uuriks veel, kas antud rattal saab kuidagi spidomeetrit/kiiruseandurit vms kalibreerida? Millegi pärast valetab kiirust 13km/h suuremaks.
Vaatasin üle ka kettirattad, hammaste arvu järgi paistavad olema originaalid, nii et nendes viga ei saa olla.

Tüüpiline gixxer.
Aga selline asi nagu "speedohealer" aitab. Samas - veidi harjumist ja jääb raha üle millegi kasulikuma peale.
Veidi aitab ka, kui kasutada taga 190/55 rehvi.
PS! Kui saba otsa või ketti katsud, siis kontrolli kindlasti tagahammaka laagrit. Kulub kiiresti ja tekitab tihti samuti jõnksutamist.
:bsmile:

Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!

Kasutaja avatar

Teema algataja
argo
Postitusi: 376
Liitunud: 06 Juun 2008, 16:31
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid

Lugemata postitus Postitas argo »

Seda saja eurist vidinat vist küll ostma ei hakka, vast harjun ära selle väikese valetamisega ja oskan arvestada.
Selle laagri kohapealt, krt ongi loks sees kui tagumist hammasrattast loksutada. Teab keegi täpsemalt ka mis laager sinna sisse läheb? Manualist nagu ei leia seda.

| Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi |

Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 889
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 39 korda
Kontakt:

Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid

Lugemata postitus Postitas Snowhite »

argo kirjutas:

Seda saja eurist vidinat vist küll ostma ei hakka, vast harjun ära selle väikese valetamisega ja oskan arvestada.
Selle laagri kohapealt, krt ongi loks sees kui tagumist hammasrattast loksutada. Teab keegi täpsemalt ka mis laager sinna sisse läheb? Manualist nagu ei leia seda.

Gixxeri foorumist on kindlasti läbi käinud see nii mõõtude kui tootekoodi pole pealt.
Kui vahetad, siis mina soovitan kindlasti minna üle kinnise laagri peale ja panna pealepoole lisaks teine tihend.
Laager.ee on "su sõber" ja kõik saab koduste vahenditega ilusti tehtud.
See tagahammaka laagri mure on suzusid vaevanud juba 20a ja siiani pole seda jampsi korda tehtud...
:(

Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!

Kasutaja avatar

Teema algataja
argo
Postitusi: 376
Liitunud: 06 Juun 2008, 16:31
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid

Lugemata postitus Postitas argo »

Eks ma pean ta enne lahti võtma, siis saab täpselt teada.

| Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi |

Kasutaja avatar

kassikas
Postitusi: 170
Liitunud: 10 Nov 2011, 14:51
Tsikkel: on

Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid

Lugemata postitus Postitas kassikas »

Aga palun!!!
326517 ja c3 klass ja kaheltpoolt kinnine

Pretty cool cat - what you think about that!
Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 889
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 39 korda
Kontakt:

Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid

Lugemata postitus Postitas Snowhite »

argo kirjutas:

Eks ma pean ta enne lahti võtma, siis saab täpselt teada.

gixxerite laagriabi lehekülg kah informatsiooniks.

http://wotid.com/gsxr/content/view/29/35/

Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!

Kasutaja avatar

Ahfrsk
Postitusi: 218
Liitunud: 07 Jaan 2013, 10:19
Tsikkel: K8 gixxer
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid

Lugemata postitus Postitas Ahfrsk »

Kuidas ma piduriheeblilt selle "poldi" kätte saan ?
Ostsin uued heeblid, aga nüüd oleks vaja see sinna ümber tõsta, a see on täiesti kinni vana heebli küljes.
Käib see tõmmates ?
Pilt

Jalgratas Scott ->
96´ ZX7R ->
K8 GSXR 750
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Brembo-l on see nn pulk keermega. Fikseeritud omakorda imepisikese kruviga selle liikuva julla, sinu pildil pronksikarva detaili külge. Vaata, ega juhuslikult selle pronksikarva julla teisel küljel fikseerimiskruvi paista. Võib olla imepisikese kuuskant kruviga tegemist. Aga võimalik, et täiesti mingi muu lahendus sul.

SERTÃO
Kasutaja avatar

Ahfrsk
Postitusi: 218
Liitunud: 07 Jaan 2013, 10:19
Tsikkel: K8 gixxer
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid

Lugemata postitus Postitas Ahfrsk »

Algselt proovisin keerata, siis võttis libisema ja tõmbasin sooned sisse pulgale, enam ei julgenud.
Aga nüüd natuke WD40 ja vähe mehisemate riistadega sain kätte. Polnud ühtegi polti ega isegi mitte keeret, lihtsalt oli sisse surutud.
Aga aitäh, sain kätte :)

Jalgratas Scott ->
96´ ZX7R ->
K8 GSXR 750
Kasutaja avatar

Teema algataja
argo
Postitusi: 376
Liitunud: 06 Juun 2008, 16:31
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid

Lugemata postitus Postitas argo »

Mis Sul seal siis teistmoodi? Pane nende hiinakate pilt ka. :)

| Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi |

Kasutaja avatar

Ahfrsk
Postitusi: 218
Liitunud: 07 Jaan 2013, 10:19
Tsikkel: K8 gixxer
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid

Lugemata postitus Postitas Ahfrsk »

Mis ? Teostmoodi polnud midagi.. Sain hiinakad külge, täiesti asjalikud asjad..
Sellised, ilusad punased..
Pilt

Jalgratas Scott ->
96´ ZX7R ->
K8 GSXR 750
Kasutaja avatar

Teema algataja
argo
Postitusi: 376
Liitunud: 06 Juun 2008, 16:31
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid

Lugemata postitus Postitas argo »

On siis mugavad? Kas see smoke puig tuuleklaas oli juba ostes küljes, või oled kusagilt mujalt ostnud?

| Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi |

Kasutaja avatar

Ahfrsk
Postitusi: 218
Liitunud: 07 Jaan 2013, 10:19
Tsikkel: K8 gixxer
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid

Lugemata postitus Postitas Ahfrsk »

Olen nende heeblitega üle 4000km söitnud juba, mingeid miinuseid ma küll veel seni leidnud pole.
Reguleeritavus on suhteliselt suur, ka köige lühemate nàppudega inimene peaks sobivaks saama need omale.
Mina tömban heeblit 3 sörmega, mahuvad àra küll.
Tuuleklaas oli juba ostes peal.

Jalgratas Scott ->
96´ ZX7R ->
K8 GSXR 750
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Kannata veits nende hiina jebladega. On jah igati tehniliselt kvaliteetsed, aga...ma ei tea mida teevad punased jeblad, aga mustad pleekisid ühe suvega alumiiniumikarva. Mitte, et mul selle vastu midagi oleks olnud, aga kui keegi tahab püsivamat tooni, siis musta puhul saad mõne aja pärast igatahes hõbedase.

SERTÃO
Kasutaja avatar

Teema algataja
argo
Postitusi: 376
Liitunud: 06 Juun 2008, 16:31
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid

Lugemata postitus Postitas argo »

Ei, ma ei kavatsegi neid omale soetada, hetkel piisavalt head heeblid.

Uuriks pigem sellist asja, et äkki kellegil on ka sellist kummalist asja esinenud.
Nimelt 120km/h tuleb rattasse sisse vastik vibra, tekkib kohe vibrast heli, mida kõrvaga kuulda. Ei oska eriti seletada ka.
Nii kui 119km/h või alla selle, siis täiesti pehme sõita, lenksud ei vibreeri ega pole ka midagi kõrvaga kuulda, mahe mootori hääl.
Teeb seda just 120+km/h. Kui laager, siis milline seda teha võiks, mingi mootori laager? Rattalaagrid tunduvad korras olema, vähemalt pukki peal käega loksutades ei ole midagi tunda.

EDIT: pigem paistab, et see ikka mootoriga/pööretega seotud, kuna teeb seda iga käiguga ja alates 5000 pöördest.

| Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi |

Kasutaja avatar

Teema algataja
argo
Postitusi: 376
Liitunud: 06 Juun 2008, 16:31
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid

Lugemata postitus Postitas argo »

Teadmiseks siis neile kes üritavad sama teha. Nimelt mõtlesin, et katalüsaatori sisu eemaldamisega läheb hääl natuke kõvemaks, sest originaal summutitega ei ole ikka mingisugust häält. Sai siis kat tühjaks tehtud, aga hääl ikka sama. Nii et ei tasu vaeva näha. :)

| Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi |

Kasutaja avatar

900RR
Postitusi: 9
Liitunud: 22 Juul 2014, 14:55
Tsikkel: Honda CBR 900RR
Asukoht: Tallinn

Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid

Lugemata postitus Postitas 900RR »

Mina puurisin oma originaal sumpa sõeltest otse augu läbi, mootori hääl tunduvalt valjem :D


Tuono

Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid

Lugemata postitus Postitas Tuono »

900RR kirjutas:

Mina puurisin oma originaal sumpa sõeltest otse augu läbi, mootori hääl tunduvalt valjem :D

No sinu ratas ei ole ju katiga, sul juba igivana :bsmile:

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”