Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid
Kui sobib, siis mõtlesin teha üldise teema gixxeri K7-K8 kohta, et ei tekiks võibolla tulevikus palju erinevaid teemasid antud ratta kohta.
Siin saaks siis arutleda antud rataste üle ja ka probleeme lahendada.
Natuke andmeid ka antud ratta kohta -> Siin
Laagrite abi -> Siin
Teeksin ka kohe otsa lahti ja uuriks, mis võib tekitada kohalt minnes vibratsiooni? Madalama gaasiga ja sidurit lahti lastes hakkab ratas värisema. Kas seda võib teha kett või tagahammaka kummileevendid? Või hoopis mõlemad?
| Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi |
-
- Postitusi: 1097
- Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
- Tsikkel: enduro ja asfalt
- Asukoht: Anija vald
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid
Olen kohanud juhust kus kõverad ja siniseks lastud sidurikettad tekitasid sellist vibra kohalt minnes (mitte suzul vaid Honda cbr´il)
-
- Mode
- Postitusi: 903
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid
Paneks ka panuse sidurile. Keti vibra on tunda kui madalatel pööretel linnakiirustel liigud ja teist korda tuleb tagasi siis kui 4-5 korda kiiremini sõidad.
Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid
See vibratsioon ei ole alati. Täna just proovisin, et äkki näen midagi kust vibreerib, aga ei näinud üksi midagi. Nüüd õhtul proovisin uuesti, et sõber vaatab samal ajal, kui kohalt üritan minna, aga enam ei vibreerinud.
Võib see sidur siis ka nii teha, kui ei libise ega midagi?
| Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi |
-
- Mode
- Postitusi: 903
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid
Mis õli sa kasutad?
Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid
Margusxx kirjutas:Mis õli sa kasutad?
Castrol Power-1 10W-40
| Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi |
-
- Mode
- Postitusi: 903
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid
Siis ei tohiks õlis asi olla, arvatavasti siiski kettad kõverad. Uus komplekt ei tohiks väga tappev olla, tuttav vahetas just r1 siduri, 100 € kanti jäi see hind. Enne ketaste külge panekut leota kindlasti õlis vähemalt 3-4 tundi.
Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid
Ok, eks siis tuleb siduri vahetus ette võtta. Ebay järgi läheb see kusagil 150€ kanti koos tihendiga.
| Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi |
-
- Mode
- Postitusi: 903
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid
Mis firma siduri paned? Uuri Google arvustusi enne ostmist, päris mitmed firmad toodavad aga kõik ei ole eriti head.
-
- Postitusi: 218
- Liitunud: 07 Jaan 2013, 10:19
- Tsikkel: K8 gixxer
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid
Viskaks ka 1 tarkusetera vahele, pika kebensi peale (minu jaoks) sain LED suunatuled tööle.
Kui keegi tahab veel need jubedad, kohutavad peeglid ära vahetada rattal...
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... 31#p676831
96´ ZX7R ->
K8 GSXR 750
Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid
Margusxx kirjutas:Mis firma siduri paned? Uuri Google arvustusi enne ostmist, päris mitmed firmad toodavad aga kõik ei ole eriti head.
Ei tea veel täpselt, aga arvan, et EBC kiti - [Link]
Ahfrsk kirjutas:Viskaks ka 1 tarkusetera vahele, pika kebensi peale (minu jaoks) sain LED suunatuled tööle.
Kui keegi tahab veel need jubedad, kohutavad peeglid ära vahetada rattal...
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... 31#p676831
Väga hea.
| Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi |
Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid
Uuriks veel, kas antud rattal saab kuidagi spidomeetrit/kiiruseandurit vms kalibreerida? Millegi pärast valetab kiirust 13km/h suuremaks.
Vaatasin üle ka kettirattad, hammaste arvu järgi paistavad olema originaalid, nii et nendes viga ei saa olla.
| Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi |
-
- Mode
- Postitusi: 889
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 39 korda
- Kontakt:
Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid
argo kirjutas:Uuriks veel, kas antud rattal saab kuidagi spidomeetrit/kiiruseandurit vms kalibreerida? Millegi pärast valetab kiirust 13km/h suuremaks.
Vaatasin üle ka kettirattad, hammaste arvu järgi paistavad olema originaalid, nii et nendes viga ei saa olla.
Tüüpiline gixxer.
Aga selline asi nagu "speedohealer" aitab. Samas - veidi harjumist ja jääb raha üle millegi kasulikuma peale.
Veidi aitab ka, kui kasutada taga 190/55 rehvi.
PS! Kui saba otsa või ketti katsud, siis kontrolli kindlasti tagahammaka laagrit. Kulub kiiresti ja tekitab tihti samuti jõnksutamist.
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid
Seda saja eurist vidinat vist küll ostma ei hakka, vast harjun ära selle väikese valetamisega ja oskan arvestada.
Selle laagri kohapealt, krt ongi loks sees kui tagumist hammasrattast loksutada. Teab keegi täpsemalt ka mis laager sinna sisse läheb? Manualist nagu ei leia seda.
| Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi |
-
- Mode
- Postitusi: 889
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 39 korda
- Kontakt:
Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid
argo kirjutas:Seda saja eurist vidinat vist küll ostma ei hakka, vast harjun ära selle väikese valetamisega ja oskan arvestada.
Selle laagri kohapealt, krt ongi loks sees kui tagumist hammasrattast loksutada. Teab keegi täpsemalt ka mis laager sinna sisse läheb? Manualist nagu ei leia seda.
Gixxeri foorumist on kindlasti läbi käinud see nii mõõtude kui tootekoodi pole pealt.
Kui vahetad, siis mina soovitan kindlasti minna üle kinnise laagri peale ja panna pealepoole lisaks teine tihend.
Laager.ee on "su sõber" ja kõik saab koduste vahenditega ilusti tehtud.
See tagahammaka laagri mure on suzusid vaevanud juba 20a ja siiani pole seda jampsi korda tehtud...
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid
Eks ma pean ta enne lahti võtma, siis saab täpselt teada.
| Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi |
Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid
Aga palun!!!
326517 ja c3 klass ja kaheltpoolt kinnine
-
- Mode
- Postitusi: 889
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 39 korda
- Kontakt:
Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid
argo kirjutas:Eks ma pean ta enne lahti võtma, siis saab täpselt teada.
gixxerite laagriabi lehekülg kah informatsiooniks.
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
-
- Postitusi: 218
- Liitunud: 07 Jaan 2013, 10:19
- Tsikkel: K8 gixxer
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid
Kuidas ma piduriheeblilt selle "poldi" kätte saan ?
Ostsin uued heeblid, aga nüüd oleks vaja see sinna ümber tõsta, a see on täiesti kinni vana heebli küljes.
Käib see tõmmates ?
96´ ZX7R ->
K8 GSXR 750
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid
Brembo-l on see nn pulk keermega. Fikseeritud omakorda imepisikese kruviga selle liikuva julla, sinu pildil pronksikarva detaili külge. Vaata, ega juhuslikult selle pronksikarva julla teisel küljel fikseerimiskruvi paista. Võib olla imepisikese kuuskant kruviga tegemist. Aga võimalik, et täiesti mingi muu lahendus sul.
-
- Postitusi: 218
- Liitunud: 07 Jaan 2013, 10:19
- Tsikkel: K8 gixxer
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid
Algselt proovisin keerata, siis võttis libisema ja tõmbasin sooned sisse pulgale, enam ei julgenud.
Aga nüüd natuke WD40 ja vähe mehisemate riistadega sain kätte. Polnud ühtegi polti ega isegi mitte keeret, lihtsalt oli sisse surutud.
Aga aitäh, sain kätte
96´ ZX7R ->
K8 GSXR 750
Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid
Mis Sul seal siis teistmoodi? Pane nende hiinakate pilt ka.
| Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi |
-
- Postitusi: 218
- Liitunud: 07 Jaan 2013, 10:19
- Tsikkel: K8 gixxer
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid
Mis ? Teostmoodi polnud midagi.. Sain hiinakad külge, täiesti asjalikud asjad..
Sellised, ilusad punased..
96´ ZX7R ->
K8 GSXR 750
Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid
On siis mugavad? Kas see smoke puig tuuleklaas oli juba ostes küljes, või oled kusagilt mujalt ostnud?
| Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi |
-
- Postitusi: 218
- Liitunud: 07 Jaan 2013, 10:19
- Tsikkel: K8 gixxer
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid
Olen nende heeblitega üle 4000km söitnud juba, mingeid miinuseid ma küll veel seni leidnud pole.
Reguleeritavus on suhteliselt suur, ka köige lühemate nàppudega inimene peaks sobivaks saama need omale.
Mina tömban heeblit 3 sörmega, mahuvad àra küll.
Tuuleklaas oli juba ostes peal.
96´ ZX7R ->
K8 GSXR 750
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid
Kannata veits nende hiina jebladega. On jah igati tehniliselt kvaliteetsed, aga...ma ei tea mida teevad punased jeblad, aga mustad pleekisid ühe suvega alumiiniumikarva. Mitte, et mul selle vastu midagi oleks olnud, aga kui keegi tahab püsivamat tooni, siis musta puhul saad mõne aja pärast igatahes hõbedase.
Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid
Ei, ma ei kavatsegi neid omale soetada, hetkel piisavalt head heeblid.
Uuriks pigem sellist asja, et äkki kellegil on ka sellist kummalist asja esinenud.
Nimelt 120km/h tuleb rattasse sisse vastik vibra, tekkib kohe vibrast heli, mida kõrvaga kuulda. Ei oska eriti seletada ka.
Nii kui 119km/h või alla selle, siis täiesti pehme sõita, lenksud ei vibreeri ega pole ka midagi kõrvaga kuulda, mahe mootori hääl.
Teeb seda just 120+km/h. Kui laager, siis milline seda teha võiks, mingi mootori laager? Rattalaagrid tunduvad korras olema, vähemalt pukki peal käega loksutades ei ole midagi tunda.
EDIT: pigem paistab, et see ikka mootoriga/pööretega seotud, kuna teeb seda iga käiguga ja alates 5000 pöördest.
| Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi |
Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid
Teadmiseks siis neile kes üritavad sama teha. Nimelt mõtlesin, et katalüsaatori sisu eemaldamisega läheb hääl natuke kõvemaks, sest originaal summutitega ei ole ikka mingisugust häält. Sai siis kat tühjaks tehtud, aga hääl ikka sama. Nii et ei tasu vaeva näha.
| Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi |
Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid
Mina puurisin oma originaal sumpa sõeltest otse augu läbi, mootori hääl tunduvalt valjem
Re: Suzuki GSX-R 1000 K7-K8 arutelu | probleemid
900RR kirjutas:Mina puurisin oma originaal sumpa sõeltest otse augu läbi, mootori hääl tunduvalt valjem
No sinu ratas ei ole ju katiga, sul juba igivana
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.