Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 928
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Honda CRF300L
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Vot. See tundub hea mõte. Keevitus on lähiraadiuses olemas kah.
Ja ilmselt oleks kaval keevitada tungraua sissepoole. Siis, juhul, kui keevitus vastu ei pea, ei juhtu midagi. Tungraud jääb ikka üles.
Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
-
Teema algataja - Postitusi: 928
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Honda CRF300L
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Ta liigub siiski!
Ehk selle hooaja esimene sõit tehtud:
Kokkuvõte:
Oleks pea aegu orava alla ajanud ja sain bussist mööda
GoProd ei oska paigaldada.
Ehk selle hooaja esimene sõit tehtud:
Kokkuvõte:
Oleks pea aegu orava alla ajanud ja sain bussist mööda

GoProd ei oska paigaldada.
Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
-
Teema algataja - Postitusi: 928
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Honda CRF300L
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Pisike piktograafia kah senini ratta juures tehtud töödest. Kasutatud ratast on ikka sügisel väga tark osta - jääb terve talv nokitsemiseks.
Võib vist öelda, et pea aegu hooajaks valmis. TET, siit ma tulen!
Võib vist öelda, et pea aegu hooajaks valmis. TET, siit ma tulen!

Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
-
Teema algataja - Postitusi: 928
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Honda CRF300L
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Tegime õemehega väikse tiiru täna.
GoProle leidsin kah parema koha.
GoProle leidsin kah parema koha.
Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
-
Teema algataja - Postitusi: 928
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Honda CRF300L
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Õlikulu valmistab endiselt tuska.
Enne selleaasta esimest sõitu oli õlitase pea mõõteklaasi ülemise ääreni. Sai siis 130 kiltsa mööda maanteed lastud. Ja pärast seda õlitase jeeli-jeeli poole klaasini. Veel 60 kilomeetrit ja noh, õli järgi natuke üle miinimumi märkiva joone.
Eks see mõõtmine ole kah muidugi selline, et kallutad ratast millimeetri ühele poole, tundub, et õli pole üldse masinas, kallutad millimeetri teisele poole, tundub, et on enam vähem normaalselt.
Võiks ju öelda, et mõõtmise viga ja kõik on OK. Eriti arvestades, et sumpast väljuv toss ei ole must, mis viitaks liigsele õlipõletamisele, vaid on täitsa normaalne, õrnalt hall vms. Mootor töötab kah ilma anomaaliateta, jõudu on, minekut on.
Aga kuhu siis õli kaob? Kui üldse kaob.
Täna vist sain sellele vastuse - nimelt avastasin, et mootor, eriti vasak pool (siduri hoova poolne) on väljastpoolt õliplögaga koos. Mis siis viitaks nagu sellele, et mingid tihendid on õhtal omadega. Vähemalt minu loogika ütleb nii: mootor ei tossa aga õli kaob kiiresti ja mootor on väljastpoolt õliga koos - järelikult pressib välja kuskilt.
Ise-enesest hea uudis eks - ei ole mingeid anomaaliaid ja seletamatuid põhjusi, miks mootor õli põletab.
Teisalt jälle pidi nende tihendite vahetamine paras keberniit ja suur töö olema. Proovime esialgu tihendada mootorit väljastpoolt, kahekomponentse liimiga vms. Nagunii pidin ratta töökotta viima, et roolikannu laagrid ära vahetada. Neis oli kah kerge kolks sees, nagu selgus.
Enne selleaasta esimest sõitu oli õlitase pea mõõteklaasi ülemise ääreni. Sai siis 130 kiltsa mööda maanteed lastud. Ja pärast seda õlitase jeeli-jeeli poole klaasini. Veel 60 kilomeetrit ja noh, õli järgi natuke üle miinimumi märkiva joone.
Eks see mõõtmine ole kah muidugi selline, et kallutad ratast millimeetri ühele poole, tundub, et õli pole üldse masinas, kallutad millimeetri teisele poole, tundub, et on enam vähem normaalselt.
Võiks ju öelda, et mõõtmise viga ja kõik on OK. Eriti arvestades, et sumpast väljuv toss ei ole must, mis viitaks liigsele õlipõletamisele, vaid on täitsa normaalne, õrnalt hall vms. Mootor töötab kah ilma anomaaliateta, jõudu on, minekut on.
Aga kuhu siis õli kaob? Kui üldse kaob.
Täna vist sain sellele vastuse - nimelt avastasin, et mootor, eriti vasak pool (siduri hoova poolne) on väljastpoolt õliplögaga koos. Mis siis viitaks nagu sellele, et mingid tihendid on õhtal omadega. Vähemalt minu loogika ütleb nii: mootor ei tossa aga õli kaob kiiresti ja mootor on väljastpoolt õliga koos - järelikult pressib välja kuskilt.
Ise-enesest hea uudis eks - ei ole mingeid anomaaliaid ja seletamatuid põhjusi, miks mootor õli põletab.
Teisalt jälle pidi nende tihendite vahetamine paras keberniit ja suur töö olema. Proovime esialgu tihendada mootorit väljastpoolt, kahekomponentse liimiga vms. Nagunii pidin ratta töökotta viima, et roolikannu laagrid ära vahetada. Neis oli kah kerge kolks sees, nagu selgus.
Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
-
- Postitusi: 501
- Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
- Tsikkel: XLV 750R, CRF 300L
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 49 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Kood: Vali kõik
Proovime esialgu tihendada mootorit väljastpoolt, kahekomponentse liimiga vms.
http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024
-
- Postitusi: 501
- Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
- Tsikkel: XLV 750R, CRF 300L
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 49 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Mõistlik oleks kõik korralikult puhtaks pesta ja siis vaadata, milline koht lekib. Võimalike kohti on mitmeid.
http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024
-
- Postitusi: 1455
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 291 korda
- Tänatud: 233 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Õlikulu hindamise A ja O on info selle kohta, mitu grammi (või jumal hoidku, liitrit) õli kulub 1000 km kohta.
Sinu esimene mõõdetav sõit oli üle 200km. Fakt on see, et alguses oli õli akna ülemise ääreni. Nüüd tuleks uuesti samades tingimustes mootor õli akna ülemise ääreni täis panna ja vaadata, palju kulus (kindlasti tuleb arvestada seda, et õliaken näitab külma ja sooja mootoriga erinevat taset). Ja ideaalis võiks sama asja veel paar korda teha, et kulunäit keskmistuks.
Asi selles, et see kulu, millest sa räägid, jääb sellisesse suurusjärku, mis vanal (natuke kulund) ühepütasel võib isegi oodatav olla...
Saan aru, et sul kulus 130+60=190km läbimiseks üle poole akna jagu õli. Palju see on, 200g?? Sel juhul oleks õlikulu 1L/1000km, mis ei ole pikematel sõitudel meeldiv, kuid on siiski talutav. Aga kui kulus ainult 100g? Siis oleks kulu 0.5L/1000km kohta ja see oleks juba täitsa tavaline näit sellisel rattal...
Ma olen oma erinevaid ühepütaseid lahti võtnud ja päriselt katki oli ainult üks (too jõi ikka korralikult). Üldiselt nad lihtsalt kuluvad ära ja hakkavad (eriti maanteel) õli võtma. Tagant ei tule tingimata väga suurt vinet. Toon mõned näited (kulu on mälu järgi kribatud, võin nati eksida):
- DR800 peale kapremonti - u. 0.5L/1000km
- SXC625 katkise õlirõngaga: u. 1.5L/1000km
- SXC625 korras õlirõngaga: võibolla 300g/1000 km kohta?
- LC4 640 70K sõitnud mootoriga: umbes 400g/1000km kohta?
- LC4 690 tutikana ja ka täna 20K läbisõidu juures: umbes 200g/1000km kohta?
Kusjuures sõpradel on sama ratast nii tutikana kui vanana ja see on suht juhus - mõnel võtab õli, mõnel mitte. Ja isegi mu oma ratas - oleneb sõidustiilist, mõnikord ei võtagi õli...
Aga kuhu ma jõuda tahan, on see, et kui sul oleks ka 200g mootoritihendite vahelt välja lekkinud, siis oleks sul korralik loik all olnud ja tagasõitja kiiver oleks ka pidevalt õline. Õlileket võid remontida ikka, kui tahad - aga 200km jooksul see vaevalt sul silmnähtavat kulu tekitaks.
Sõida veel nati ja anna teada, palju tegelt kulu on.
Sinu esimene mõõdetav sõit oli üle 200km. Fakt on see, et alguses oli õli akna ülemise ääreni. Nüüd tuleks uuesti samades tingimustes mootor õli akna ülemise ääreni täis panna ja vaadata, palju kulus (kindlasti tuleb arvestada seda, et õliaken näitab külma ja sooja mootoriga erinevat taset). Ja ideaalis võiks sama asja veel paar korda teha, et kulunäit keskmistuks.
Asi selles, et see kulu, millest sa räägid, jääb sellisesse suurusjärku, mis vanal (natuke kulund) ühepütasel võib isegi oodatav olla...
Saan aru, et sul kulus 130+60=190km läbimiseks üle poole akna jagu õli. Palju see on, 200g?? Sel juhul oleks õlikulu 1L/1000km, mis ei ole pikematel sõitudel meeldiv, kuid on siiski talutav. Aga kui kulus ainult 100g? Siis oleks kulu 0.5L/1000km kohta ja see oleks juba täitsa tavaline näit sellisel rattal...
Ma olen oma erinevaid ühepütaseid lahti võtnud ja päriselt katki oli ainult üks (too jõi ikka korralikult). Üldiselt nad lihtsalt kuluvad ära ja hakkavad (eriti maanteel) õli võtma. Tagant ei tule tingimata väga suurt vinet. Toon mõned näited (kulu on mälu järgi kribatud, võin nati eksida):
- DR800 peale kapremonti - u. 0.5L/1000km
- SXC625 katkise õlirõngaga: u. 1.5L/1000km
- SXC625 korras õlirõngaga: võibolla 300g/1000 km kohta?
- LC4 640 70K sõitnud mootoriga: umbes 400g/1000km kohta?
- LC4 690 tutikana ja ka täna 20K läbisõidu juures: umbes 200g/1000km kohta?
Kusjuures sõpradel on sama ratast nii tutikana kui vanana ja see on suht juhus - mõnel võtab õli, mõnel mitte. Ja isegi mu oma ratas - oleneb sõidustiilist, mõnikord ei võtagi õli...
Aga kuhu ma jõuda tahan, on see, et kui sul oleks ka 200g mootoritihendite vahelt välja lekkinud, siis oleks sul korralik loik all olnud ja tagasõitja kiiver oleks ka pidevalt õline. Õlileket võid remontida ikka, kui tahad - aga 200km jooksul see vaevalt sul silmnähtavat kulu tekitaks.
Sõida veel nati ja anna teada, palju tegelt kulu on.
-
- Postitusi: 849
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Must suits summutist on liiga rikas kütusesegu. Sinine on õli põletamine
https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 2034
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
See kohapeal töristamine on niikuinii mõttetu. Mõistlik ikka nii, et üks keerab tühjaks sirgel ja teine vaatab, kas käiguvahetusel viskab näiteks jne. Pealegi isegi kui nii vanal rattal kolb ja rõngad vea piires, siis klapisääretihendid niikuinii kivist.
Jumala eest, lekke puhul ei maksa mingite "keemiliste metallidega" mökerdada. Karterikaane tihendi vahetamine on väga lihtne. Poolte tihendi jaoks vaja tõesti lahti kiskuda.
Jumala eest, lekke puhul ei maksa mingite "keemiliste metallidega" mökerdada. Karterikaane tihendi vahetamine on väga lihtne. Poolte tihendi jaoks vaja tõesti lahti kiskuda.
-
Teema algataja - Postitusi: 928
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Honda CRF300L
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Tänud sekkumast ja selgitamast. Väärt kraam.
@morse Ise tegin mõttes sellised arvutused ja järeldused, et kui mul kulus 200 kilomeetri peale 2 liitrit õli (sest 2,5 läheb sisse ja laias laastus 2/3 võrra oli vaateaknas õlikogus vähenenud) siis teeks see õli kuluks suurusjärk 10L 1000 km kohta. Mis oleks päris radikaalne. Ja tähendaks ilmselt, et Pärnus Tallinna sõites tuleks Märjamaal ka õli juurde valada. A no ja, kui nüüd mõelda, siis tõepoolset, ilmselt ei paista sealt vaateaknast kogu 2,5 liitrit õli korraga kätte
1L 1000 kohta oleks täiesti talutav kulu. Selle üle oleks isegi rõõmus. Kuigi jah, kõik mu eelmised rattad on olnud niimoodi, et olen kevaditi õli ära vahetanud ja järgmine kord olen õli vaadanud uuel kevadel. A no mul pole varem ka vana ühepütast olnud.
Siiski...õlikulu õlikuluks kui on suur, siis on suur ja eks peabki olema. Aga...ilmselt ikkagi ei ole päris normaalne, et mootor väljastpoolt õliga kaetud on. Ehk see on ilmselt midagi sellist mida saab parandada ja võiks parandada. Isegi kui see märkimisväärselt õlikulu ei vähenda.
A selle parandamise osas @Divikas süstis optimismi. Et väga hullu ei midagi. Äkki, juhul kui ma nüüd siin Pärnus leket pidama ei saa, siis saame mingile kokkuleppele, mille resultaadina sõidan ühel ilusal ja soojal kevadisel laupäeva hommikul Tartusse, plaat paroniiti, remondiõlled ning muud tarvilikud vahendid kaasas ning teeme selle ära
@morse Ise tegin mõttes sellised arvutused ja järeldused, et kui mul kulus 200 kilomeetri peale 2 liitrit õli (sest 2,5 läheb sisse ja laias laastus 2/3 võrra oli vaateaknas õlikogus vähenenud) siis teeks see õli kuluks suurusjärk 10L 1000 km kohta. Mis oleks päris radikaalne. Ja tähendaks ilmselt, et Pärnus Tallinna sõites tuleks Märjamaal ka õli juurde valada. A no ja, kui nüüd mõelda, siis tõepoolset, ilmselt ei paista sealt vaateaknast kogu 2,5 liitrit õli korraga kätte

1L 1000 kohta oleks täiesti talutav kulu. Selle üle oleks isegi rõõmus. Kuigi jah, kõik mu eelmised rattad on olnud niimoodi, et olen kevaditi õli ära vahetanud ja järgmine kord olen õli vaadanud uuel kevadel. A no mul pole varem ka vana ühepütast olnud.
Siiski...õlikulu õlikuluks kui on suur, siis on suur ja eks peabki olema. Aga...ilmselt ikkagi ei ole päris normaalne, et mootor väljastpoolt õliga kaetud on. Ehk see on ilmselt midagi sellist mida saab parandada ja võiks parandada. Isegi kui see märkimisväärselt õlikulu ei vähenda.
A selle parandamise osas @Divikas süstis optimismi. Et väga hullu ei midagi. Äkki, juhul kui ma nüüd siin Pärnus leket pidama ei saa, siis saame mingile kokkuleppele, mille resultaadina sõidan ühel ilusal ja soojal kevadisel laupäeva hommikul Tartusse, plaat paroniiti, remondiõlled ning muud tarvilikud vahendid kaasas ning teeme selle ära

Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
-
- Postitusi: 118
- Liitunud: 07 Apr 2011, 13:38
- Tsikkel: Honda CB450S, Honda FX650
- Asukoht: Lai maailm
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Kas õlitaseme mõõtmised toimusid ka sarnastel oludel? Et mõlemil juhul oli külm mootor või pärast sõitu ratas 5-10 minutit seisis, et mootori 'peas' olev õli jõuaks alla vajuda jne..
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Vaata ikka enne paroniidi viilimiseks vabariigi risti-põiki läbi sõitmist järgi, ega see tihend poes stiilis viieka eest saadaval pole...
-
Teema algataja - Postitusi: 928
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Honda CRF300L
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Mhmh....täpselt nii. Sõidust tagasi, ootasin minutit kümme ja siis mõõtsin.
Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
-
Teema algataja - Postitusi: 928
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Honda CRF300L
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Ilmselt sellist kompletki oleks tarvis. Või mingit osa sellest:
https://www.ebay.com/itm/143649149572?_ ... BM5qPmpfpf
Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
-
- Postitusi: 1455
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 291 korda
- Tänatud: 233 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Nagu eelpool öeldi, siis õlitaseme mõõtmiseks mootor soojaks, ~5 minutit seismist ja siis ratas loodi.
Tort ütles õigesti, et mineku osas võibki kõik korras olla aga juba ainuüksi klapisääre tihenditest läheb omajagu kaotsi. Kusjuures klapisäärte puhul on ju selline sümptom, et natuke õli vajub sooja mootoriga seisma jättes silindrisse ja siis uuesti käivitadest viskab korra tagant sinist.
Õlilekked on muidugi hea mõte eemaldada. Nagu Jespergi ütles, siis tasub tihend enne poest osta ja alles häda korral ise teha.
Nojah. Nüüd ma lihtsalt kordasin seda, mis teised juba ütlesid. Targasti üteldi.
Tort ütles õigesti, et mineku osas võibki kõik korras olla aga juba ainuüksi klapisääre tihenditest läheb omajagu kaotsi. Kusjuures klapisäärte puhul on ju selline sümptom, et natuke õli vajub sooja mootoriga seisma jättes silindrisse ja siis uuesti käivitadest viskab korra tagant sinist.
Õlilekked on muidugi hea mõte eemaldada. Nagu Jespergi ütles, siis tasub tihend enne poest osta ja alles häda korral ise teha.
Nojah. Nüüd ma lihtsalt kordasin seda, mis teised juba ütlesid. Targasti üteldi.
-
- Postitusi: 1455
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 291 korda
- Tänatud: 233 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Uskumatult odav. Aga ilmselt ootad ka üsna kaua. Guangzhou kant oli alles eelmine nädal lockdownis - Hong Kong ka. Seal tõenäoliselt mega järjekorrad kauba välja saatmisel. Aga samas, kes teab - võibolla on kahe nädalaga kohal.Nozzu kirjutas: ↑29 Mär 2022, 00:11Ilmselt sellist kompletki oleks tarvis. Või mingit osa sellest:
https://www.ebay.com/itm/143649149572?_ ... BM5qPmpfpf
Muidu jah - tundub asjalik kit. Kas seda plokikaanetihendit seal usaldada saab, ma ei tea... Samas sa ilmselt plokikaane kallale ei lähe.
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Ma ei viitsiks küll jaurata Ebay ja Hiinaga, tõenäoliselt on see vajalik tihend näiteks Streetmotost tellides 2 päevaga kohal.
-
Teema algataja - Postitusi: 928
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Honda CRF300L
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Hiinast on kahtlane jah
Streetmotos ei näinud
Aga Saksast saaks. 15 eurtsi saatmine ja 5-10 päevaga kohal
https://www.biketeile-service.de/Kawasa ... le/?page=1
A no ma ei tea mida mul sellest valikust täpselt vaja läheks.
Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 570
- Liitunud: 31 Juul 2021, 19:12
- Tsikkel: R 1250 GS Adventure
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 89 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Ega sa siis vaateaknas kogu mootoris olevat õli ei näe, seal on ainult mingi väike osa mida näed, vaateaknas on min.- max. ja see vahe on erinevatel aparaatidel erinev, (~200ml umbes), see vaateaken peaks märksa pikem vertikaalis olema, et kogu kogust näha. Sama on õlivardaga, kui varras kuiv ei tähenda, et õli otsas, lihtsalt vähe on, mõnel risul võib muidugi ka otsas olla.Nozzu kirjutas: ↑28 Mär 2022, 21:27
@morse Ise tegin mõttes sellised arvutused ja järeldused, et kui mul kulus 200 kilomeetri peale 2 liitrit õli (sest 2,5 läheb sisse ja laias laastus 2/3 võrra oli vaateaknas õlikogus vähenenud) siis teeks see õli kuluks suurusjärk 10L 1000 km kohta. Mis oleks päris radikaalne. Ja tähendaks ilmselt, et Pärnus Tallinna sõites tuleks Märjamaal ka õli juurde valada. A no ja, kui nüüd mõelda, siis tõepoolset, ilmselt ei paista sealt vaateaknast kogu 2,5 liitrit õli korraga kätte

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Sa ikka küsisid ka? Või vaatasid lihtsalt veebi? Neil varuosad ei ole veebis üleval, helistad-kirjutad-joonistad mis vaja ja siis lähed paari päeva pärast poodi järgi. Ilmselt kõigi poodidega on samamoodi, keegi ei hakka neid kümneid telliskivipaksuseid katalooge kompuutrisse toksima. Kuna jupid tulevad kuskilt Läti-Poola suunalt ja Pärnu jääb tee peale, siis pole võimatu, et sama süsteem toimib edukalt ja kiirelt ka mingis kohalikus poes.
Esiteks muidugi tuleks jah kindlaks teha, et misasi seal täpselt lekib, tõenäoliselt klapikambrikaas, aga kst.
-
- Postitusi: 436
- Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
- Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
- Asukoht: Kehra
- Tänanud: 49 korda
- Tänatud: 92 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Mu kunagine transalp ajas küll jõhkralt musta, kui veel õli sõi ennem kapremonti, sõbra oma samuti, see oleneb õlist ja sajast muust asjast. Kusjuures oma mammutitega panime tähele, et ka erinevaid õlisid söödi erinevalt, valvoline maitses hää, castrol ei maitsenud niipalju. Sõi kõiki, aga olenemata, et viskoosused olid samad (no vähemasti etiketil), siis õlikulus olid suured erinevused. Samuti olen ise täheldanud seda, et kui me räägime lombi suuruses lekkest, siis võib seda veel kaos märgata, kuid mingi määrimine tavaliselt seda mõõdetavas suuruses ei tekita. Mõtle reaalselt, milline su tsikkel peaks välja nägema, lenksust kuni sabani ühtlase pasakihi all, kui 200g õli mööda külgi laiali piserdad...Ktm määrib mul ketti nn automaatselt läbi kasti simmeka juba mitu aastat, õlikulu suurenemist seoses selle mugava automaatikaga pole mina küll täheldanud. Seda leket ei ole ka meelega ära kõrvaldanud, ei viitsi selle ketiga jahmerdada, nüüd on üks mure vähem 

-
Teema algataja - Postitusi: 928
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Honda CRF300L
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
@Jesper tõsi ta on jah, et vaatasin lihtsalt Streetmoto kodukat. Hea point muidugi, et keegi ei hakka kõiki mutreid, seibe ja muid pisividinaid online poe jaoks üles pildistama ja välja tooma. Seega jah, väga hea, kui teada saan kas ja millist tihendit täpselt vaja oleks, teen konkreetse päringu neile.
@Dusterx Selline mõnus, eluterve pohhuism on ilmselt väga vajalik isiksuseomadus motospordi juures
Respect. A seda olen ise kah mõelnud, et äkki saaks õlikulu vähendada näiteks paksemat õli kasutades. Nägin isegi üht Youtube videot kus tüüp oli väga õnnelik, et sai oma KLRi õlikulu sisuliselt olematuks kui asendas manuaalis ettenähtud õli mingi tavotiga.
Nojah, eks ta ole, et ega kogu kaduma läinud õli nüüd jah vaevalt läbi tihendite välja imbus. Aga mingi leke seal on ja tore oleks, kui selle saaks ära parandada. Sest ilmselt ta ise paremaks ei lähe, pigem hullemaks.
Samas jah, morsel on õigus - tuleks veelkord testida, testida ja testida, siis saaks teada keskmise õlikulu ning oskaks sellega arvestada. Muidu jääbki nii, et pean sõitma igaks juhuks 5 liitline õlikulku seljakotis nagu mul viiamti oli, kui pooleks tunniks sõitma läksin (hää küll, õli oli seal kulkus miski liitri jagu).
@Dusterx Selline mõnus, eluterve pohhuism on ilmselt väga vajalik isiksuseomadus motospordi juures

Nojah, eks ta ole, et ega kogu kaduma läinud õli nüüd jah vaevalt läbi tihendite välja imbus. Aga mingi leke seal on ja tore oleks, kui selle saaks ära parandada. Sest ilmselt ta ise paremaks ei lähe, pigem hullemaks.
Samas jah, morsel on õigus - tuleks veelkord testida, testida ja testida, siis saaks teada keskmise õlikulu ning oskaks sellega arvestada. Muidu jääbki nii, et pean sõitma igaks juhuks 5 liitline õlikulku seljakotis nagu mul viiamti oli, kui pooleks tunniks sõitma läksin (hää küll, õli oli seal kulkus miski liitri jagu).
Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
-
Teema algataja - Postitusi: 928
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Honda CRF300L
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Olen kümme pluss aastat ratastega sõitnud aga täna oli raudselt mu elu parim sõit. Tegin umbes 40 kiltsa Kagu-Eesti TETi. Pärnus Laiksaare metsaonnini. Kohe päris elu esimene TET ja täitsa üksi.
Kulus selleks umbes neli tundi. Sisaldas see aeg ka ratta lükkamist läbi metsa, et mahalangenud puust mööda saada. Ühe teise puu läbi saagimist, pärast seda kui ma olin kaks korda seda rattaga ületada proovides kummuli käinud.
Aga kurat....see kõik oli seda väärt. Ühegi teise sõidu ajal ei ole ma kogenud niipalju elevust, ärevust, vaimustust ja isegi natuke hirmu. See on ikka mega...vaatad mõnda aega sinu ees laiuvate, võib-olla põhjatute mudaroobastega tõtt, siis lööd käigu sisse ja PRAAAAAAAP sööstad peale, tagumine ratas käib vasakule parema, jalad otsivvad tuge, keerad peale....aaah...üle.
Siis jõuad end keset teed positsioneerinud väikse järve mõõtu veetakistuseni. Jälle korra seisma. Hingad sisse ja uhhhh....vette.....juba pea aegu külili, saad jala alla, ratta hoopealt (hoo all pean silmas siiski jah mitte 40 km tunnis vaid pigem 5
) püsti gaasi.....edasi....aaaa.....läbi! Uhuu. Mega!!
Ja muidugi see, et mööda põhimaanteid liikudes ei näe kunagi selliseid kohti nagu liikudes mööda metsateid mille olemasulist sul aimugi polnud.
Aga teate mis juhtus. Häädemeeste tanklas preemiaks ostetud burksi närides jäi silma üks ripendav juhe.
Temperatuuri anduri juhe, eksole?
See oli radika küljest lahti murdunud
Oskab keegi soovitada, kust saab kõige kiiremini tellida asenduse sellele? On miskeid universaalseid äkki?
Või mida sellega teha. Selle juhtme otsas on nagu vaskklemm, mis jookseb sinna mutri sisse ja see on ära murdunud. Kokku jootmine vist ei tule kõne alla?
Midagi sellisit oleks ilmselt vaja
Kulus selleks umbes neli tundi. Sisaldas see aeg ka ratta lükkamist läbi metsa, et mahalangenud puust mööda saada. Ühe teise puu läbi saagimist, pärast seda kui ma olin kaks korda seda rattaga ületada proovides kummuli käinud.
Aga kurat....see kõik oli seda väärt. Ühegi teise sõidu ajal ei ole ma kogenud niipalju elevust, ärevust, vaimustust ja isegi natuke hirmu. See on ikka mega...vaatad mõnda aega sinu ees laiuvate, võib-olla põhjatute mudaroobastega tõtt, siis lööd käigu sisse ja PRAAAAAAAP sööstad peale, tagumine ratas käib vasakule parema, jalad otsivvad tuge, keerad peale....aaah...üle.
Siis jõuad end keset teed positsioneerinud väikse järve mõõtu veetakistuseni. Jälle korra seisma. Hingad sisse ja uhhhh....vette.....juba pea aegu külili, saad jala alla, ratta hoopealt (hoo all pean silmas siiski jah mitte 40 km tunnis vaid pigem 5

Ja muidugi see, et mööda põhimaanteid liikudes ei näe kunagi selliseid kohti nagu liikudes mööda metsateid mille olemasulist sul aimugi polnud.
Aga teate mis juhtus. Häädemeeste tanklas preemiaks ostetud burksi närides jäi silma üks ripendav juhe.
Temperatuuri anduri juhe, eksole?
See oli radika küljest lahti murdunud
Oskab keegi soovitada, kust saab kõige kiiremini tellida asenduse sellele? On miskeid universaalseid äkki?
Või mida sellega teha. Selle juhtme otsas on nagu vaskklemm, mis jookseb sinna mutri sisse ja see on ära murdunud. Kokku jootmine vist ei tule kõne alla?
Midagi sellisit oleks ilmselt vaja
Viimati muutis Nozzu, 23 Apr 2022, 19:05, muudetud 5 korda kokku.
Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
-
Teema algataja - Postitusi: 928
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Honda CRF300L
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
See jah seal radika juures all. (fotod sattusid posti mingi imeliku pöörde all) Polegi vist mitte andur vaid lüliti. thermo switch
See eenduv vaskklemm on ära murdunud ja istub juhme pesas. Noh selles emases otsas mis sina klemmi otsa käib.
Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
-
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
See vist jah vendi andur ja kiirel googeldamisel mingit vastet talle ei leidnud. Oem kood võiks olla 27010-1167 Saksa ebays saadaval 
-
Teema algataja - Postitusi: 928
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Honda CRF300L
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Oi jopp...OEM on ligikaudu 120 eurikut. 

Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
-
- Postitusi: 1528
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 89 korda
- Tänatud: 232 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Mina prooviks veidi süvendada seda klemmi ümbrust ja joodaks juhtme külge.
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin ZümoXT, GoPro Hero7 ja Packtalk Edge JBL sideseade.
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.