Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 930
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Honda CRF300L
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 79 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Ahh, jah...ei hakanud liiga pikalt üle mõtlema. Mätsisin spido draivi mõõduikalt määrdega kokku, lisasin ka määrdeõli ning installeerisin rattale.
Igatahes spido nüüd töötab.
Pidurisuport õnnestus kah pärast mõningast nikerdamist tagasi saada. Esiti tundus, et ei lähe, et on vaja kolvid tagasi suruda. Kulus jälle juppa ega, et uurida, kuidas seda teha. Ja siis katsetamist. Ja no ei õnnestunud. Otsustasin veelkorra proovida lihtsalt ketta peale lükata, no ja läks. Täitsa kenasti.
Ehk siis nüüd on KLR üle pika aja jalle kahe rattaga maa peal.
Momentvõti on kah minusugusele ikka täielik õnnistus. Mõnus muretu tunne keerata. Krõks ja kinni. Ei pea liialt pabistama, et äkki sai liiga palju või liiga vähe. Soovitan teistelegi algajatele mehhaanikutele
Jap. Lenksu pole veel installinud. Aga uus lenks ja soojendusega gripid on juba olemas.
Aga tahaks uuele lenksule ka vana lenksu küljes olnud käekaitsmed installida.
Aga need olid kinnitatud selliste metallklambritega. Mingit kruvi nende küljes pole - näib et need on lihtsalt toru ümber painutatud. A kuidas....tundub olevat alumiinium...seda ei saa ju paenutada, läheb krõps katki. Või saab? Ehk mis nipiga ma need kinnitused vana lanksu küljest lahti ja uuele külge saan.
Igatahes spido nüüd töötab.
Pidurisuport õnnestus kah pärast mõningast nikerdamist tagasi saada. Esiti tundus, et ei lähe, et on vaja kolvid tagasi suruda. Kulus jälle juppa ega, et uurida, kuidas seda teha. Ja siis katsetamist. Ja no ei õnnestunud. Otsustasin veelkorra proovida lihtsalt ketta peale lükata, no ja läks. Täitsa kenasti.
Ehk siis nüüd on KLR üle pika aja jalle kahe rattaga maa peal.
Momentvõti on kah minusugusele ikka täielik õnnistus. Mõnus muretu tunne keerata. Krõks ja kinni. Ei pea liialt pabistama, et äkki sai liiga palju või liiga vähe. Soovitan teistelegi algajatele mehhaanikutele

Jap. Lenksu pole veel installinud. Aga uus lenks ja soojendusega gripid on juba olemas.
Aga tahaks uuele lenksule ka vana lenksu küljes olnud käekaitsmed installida.
Aga need olid kinnitatud selliste metallklambritega. Mingit kruvi nende küljes pole - näib et need on lihtsalt toru ümber painutatud. A kuidas....tundub olevat alumiinium...seda ei saa ju paenutada, läheb krõps katki. Või saab? Ehk mis nipiga ma need kinnitused vana lanksu küljest lahti ja uuele külge saan.
Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6772
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 693 korda
- Tänatud: 455 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Saad sooja anda neile ja niipalju lahti, et ühenduskoht sellest peenikesest torust üle mahub.
edu
PS! Kui vana lenks Kuusakoski lendab, siis kasuta relakat
edu
PS! Kui vana lenks Kuusakoski lendab, siis kasuta relakat

Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
Teema algataja - Postitusi: 930
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Honda CRF300L
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 79 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Tänud hüva nõu eest.
Kas need peavad olema mingid spetsiaalsed või saab selliseid toru sisse käivaid polte ka ehituspoest. Mul on siuke tunne, et ma olen KRautas midagi analoogset kunagi näinud.
A veel, lenksu sisse käivad miskid klambrid, mis poldi sisse kruvides laiali lähevad, noh et saaka käekaitseid ja lenksuotsa raskusi kinnitada jne.Kas need peavad olema mingid spetsiaalsed või saab selliseid toru sisse käivaid polte ka ehituspoest. Mul on siuke tunne, et ma olen KRautas midagi analoogset kunagi näinud.
Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6772
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 693 korda
- Tänatud: 455 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Võid kasutada neid natukene modifitseerides:
https://www.motonet.ee/et/kategooria/86 ... enksuotsad
edu
https://www.motonet.ee/et/kategooria/86 ... enksuotsad
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
Teema algataja - Postitusi: 930
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Honda CRF300L
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 79 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Tänud, Yeekim. Jälle pagana hea idee.
Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Suvalisest ehituspoest saad need ankurpoldid. Vaata et poldid piisavalt pikad on. Maha saab alati saagida, aga pikendada keeruline.
-
Teema algataja - Postitusi: 930
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Honda CRF300L
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 79 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
A see ankurpolt, jah, oleks ilmselt oleks hea, kui pooks ennast lenksu lükatud kummitihendi sisse, eks?
Selles mõttes vast on jah lihtsam tellida 10 eurtsised lenksuraskused ja kasutada nendega kaasa tulevaid kinnitusvahendeid.
Selles mõttes vast on jah lihtsam tellida 10 eurtsised lenksuraskused ja kasutada nendega kaasa tulevaid kinnitusvahendeid.
Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Ei, ei, ei, ära seda polt-mutter-ja-kummimuhv-tüüpi jura küll osta, see metallosa on seal mingi kõigeodavam tsingitud pask ja 99% tõenäosusega kui on vaja järgmisel aastal lahti saada, siis on polt roostes ja mutter hakkab lihtsalt ringi käima ning ainuke variant on kogu kupatusele relakat näidata. Ma neid ehituspoe asju ei tea, aga õige asi on selline ja komplekt maksis mingi 15€ äkki?
Ma eriti ausalt öeldes ei saa aru, miks sinna mingit kummilohvi toppida, matsu pannes see ju annab järgi ja väänab teise otsa klambrit meeletu jõuga, pane ikka jäigalt kinni. Lenksuraskustel on kumm selleks, et need lenksu vibratsioone summutaks. Anoh ka sellest on inimlikum versioon olemas, kus mutter taga ringi ei käi, damhik.
Täiendus: mulle kohe üldse ei meeldi seda maailma kõige tüütumat poodi reklaamida, aga credit where credit is due - neil on vastavad jupstükid veebis ja laos. Mõõda oma auk ära ja jäta ehituspoe asjad ehitajatele:
https://www.motokaup.ee/et/products/bar ... -kit-12mm/
https://www.motokaup.ee/et/products/bar ... -kit-14mm/
https://www.motokaup.ee/et/products/bar ... -kit-18mm/
Täpselt enam ei mäleta, kust sain, a eks ta tõenäoliselt Streetmoto jälle oli, või siis KTMi esindus. Sellega võib ka ikaldust olla, aga vähemalt on mutrit alati võimalik mehaaniliselt kinni haakida, et polt kätte saada ja siis edasi vaadata, mis riista puksi kätte saamiseks järgmiseks näidata.Ma eriti ausalt öeldes ei saa aru, miks sinna mingit kummilohvi toppida, matsu pannes see ju annab järgi ja väänab teise otsa klambrit meeletu jõuga, pane ikka jäigalt kinni. Lenksuraskustel on kumm selleks, et need lenksu vibratsioone summutaks. Anoh ka sellest on inimlikum versioon olemas, kus mutter taga ringi ei käi, damhik.
Täiendus: mulle kohe üldse ei meeldi seda maailma kõige tüütumat poodi reklaamida, aga credit where credit is due - neil on vastavad jupstükid veebis ja laos. Mõõda oma auk ära ja jäta ehituspoe asjad ehitajatele:
https://www.motokaup.ee/et/products/bar ... -kit-12mm/
https://www.motokaup.ee/et/products/bar ... -kit-14mm/
https://www.motokaup.ee/et/products/bar ... -kit-18mm/
Viimati muutis Jesper, 18 Dets 2021, 23:28, muudetud 1 kord kokku.
-
Teema algataja - Postitusi: 930
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Honda CRF300L
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 79 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Vot! Nii saab olema. Tänud sekkumast, Jesper.
Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Sa tahad vist panna mitte ainult raskused, vaid ka käekaitsmed (mis aitavad lenksu otsaga vastu puud või oksi sõites, et sõrmed terveks jääks)?
Nendega on pigem nii, et suvaliste lenksuotsade komplektis olev ankur igal juhul lahja ja polt lühike. Lisaks on oluline ka see, et neid rutskakaitsmeid ei tohiks liiga tugevalt kinni keerata, vaid mõõdukalt. Kui kukud või üle lenksu libised nt rohu sees olevasse vajumisauku sõites, siis jäävad käed sinna rutskakaitsme ja lenksutoru vahelisse aasa kinni ja väänad randmed puruks. Kui nüüd need lenksukaitsmed on mõõdukalt kinni keeratud, annavad nad piisavalt järele pöörlema.
Ilma korralike lenksukaitsmeteta on veel ohtlikum, kui enduurosõitu harrastad. Mul KLE-l on need plastikust kopsukad rutskakaitsmed, mis pigem tuule eest hoiavad. Neilegi tegin lattrauast jupid tugevduseks. Heeblid terved, käed terved.
Nendega on pigem nii, et suvaliste lenksuotsade komplektis olev ankur igal juhul lahja ja polt lühike. Lisaks on oluline ka see, et neid rutskakaitsmeid ei tohiks liiga tugevalt kinni keerata, vaid mõõdukalt. Kui kukud või üle lenksu libised nt rohu sees olevasse vajumisauku sõites, siis jäävad käed sinna rutskakaitsme ja lenksutoru vahelisse aasa kinni ja väänad randmed puruks. Kui nüüd need lenksukaitsmed on mõõdukalt kinni keeratud, annavad nad piisavalt järele pöörlema.
Ilma korralike lenksukaitsmeteta on veel ohtlikum, kui enduurosõitu harrastad. Mul KLE-l on need plastikust kopsukad rutskakaitsmed, mis pigem tuule eest hoiavad. Neilegi tegin lattrauast jupid tugevduseks. Heeblid terved, käed terved.
-
Teema algataja - Postitusi: 930
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Honda CRF300L
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 79 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Plaan jah mitte raskused vaid eelmisel lenksul olnud Acerbise käekaitsmed peale kruvida. Neil küll seda metallraami pole aga tunduvad olevat sellisest paksemast plastikust. Ja kinnituvad kahest kohast juhtraua külge. Abiks ikka. Vähemalt okste ja tuule eest.
Tänud ka soovituste eest. Täitsa eredalt kangastus pilt sellest, kuidas üle lenksu saltot tehes käeselg vastu käsivart keeratakse
Klaverit pärast seda ilmselt ei mängi. Mitte et ma praegu mängiks.
Tänud ka soovituste eest. Täitsa eredalt kangastus pilt sellest, kuidas üle lenksu saltot tehes käeselg vastu käsivart keeratakse

Klaverit pärast seda ilmselt ei mängi. Mitte et ma praegu mängiks.
Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Eks ühe puu otsa saab mitut moodi ronida, mul on nad kõvasti kinni, aga suht alla keeratud. Okste vastu kaitsevad ikka, aga Supermani sooritamist ei häiri
Siit pildilt pole hästi näha, a vasakpoolne on madalamal, kuna ma miskipärast kukun endurokaga enamasti vasakule, aga enamus oksi ründavad paremalt. Plastikud on plekikruvidega kinni ja vajadusel irduvad mõistliku jõuga.

-
Teema algataja - Postitusi: 930
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Honda CRF300L
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 79 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Jesper kirjutas: ↑18 Dets 2021, 23:01
Täiendus: mulle kohe üldse ei meeldi seda maailma kõige tüütumat poodi reklaamida, aga credit where credit is due - neil on vastavad jupstükid veebis ja laos. Mõõda oma auk ära ja jäta ehituspoe asjad ehitajatele:
https://www.motokaup.ee/et/products/bar ... -kit-12mm/
https://www.motokaup.ee/et/products/bar ... -kit-14mm/
https://www.motokaup.ee/et/products/bar ... -kit-18mm/
Natuke nende lehel surfanud, sain aru küll, miks Sa seda maailma kõige tüütumaks leheks nimetad.
Kliendiks registreerimine ei õnnestu. Või noh, registreerida õnnestub aga sisse logida ei õnnestu.
Mingeid tootegruppe vaadates ja alla kerides hüppab leht pidevalt ülesse. Või siis, kui oled jõudnud näiteks 12 leheni 33st, leiad et oled sattundu jälle lehele nr. 1.
A ma ei tahtnud mitte sellest rääkida vaid esitada veel paar rumalat küsimust.
Kui ma nihikuga mõõtes saan juhtraua sisediameetriks 13,2 siis pean ilmselt ostma14 mm kinnituskomplekti, mitte 12 või 18 mm, eks. Jah! Ning uue nihiku selle 10 eurose "Suki" nihiku asemel, mille just poest tõin.
Ja kui ma tahan nüüd välja vahetada need, ilmselt ise tehtud alumiiniumklambrid, mida mul uuele lenksule kinnitada ei õnnestu, aga mis peaksid käekaitsmeid teisest otsast lenksu küljes hoidma, siis tuleb mul soetada see:
https://www.motokaup.ee/et/products/bar ... ight-22mm/
Eks
EDIT: Nojah, mõeldud, tehtud.
Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
-
Teema algataja - Postitusi: 930
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Honda CRF300L
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 79 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Võtsin paagi maha, et rutskasoojenduste jaoks juhtmeid vedada aku pealt.
Kas ma peaksin muretsema või lähtuma põhimõttest, et kui ratas töötab (ja ta töötab ), siis pole mõtet hakata parandama?
Jäin lihtsalt mõtlema, et niipalju kui ma aru olen saanud, peaks polkikaas olema kinni keeratud väga täpselt, kõik poldid ühesuguse jõuga. See aga ilmselt pole võimalik, kui kõik neli polti on erinevast materjalist.
Ratta eelmine omanik või üks eelmistest on igatahes näidanud ratta komplekteerimisel teisteski töölõikudes üles muljetavaldavat leidlikust.
Näiteks paak peaks toetuma kahele kummipuksile. Ühel pool on puks nagu puks ikka aga teisel pool: mänguauto rehv
Ja avastasin, et mootori...mis asi see on...plokikaan? on kinni tõmmatud täiesti suvaliste poltidega. Kõik neli on erinevad. Ja üks neist tundub olevat originaal.Kas ma peaksin muretsema või lähtuma põhimõttest, et kui ratas töötab (ja ta töötab ), siis pole mõtet hakata parandama?
Jäin lihtsalt mõtlema, et niipalju kui ma aru olen saanud, peaks polkikaas olema kinni keeratud väga täpselt, kõik poldid ühesuguse jõuga. See aga ilmselt pole võimalik, kui kõik neli polti on erinevast materjalist.
Ratta eelmine omanik või üks eelmistest on igatahes näidanud ratta komplekteerimisel teisteski töölõikudes üles muljetavaldavat leidlikust.
Näiteks paak peaks toetuma kahele kummipuksile. Ühel pool on puks nagu puks ikka aga teisel pool: mänguauto rehv
Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
need kõik on täiesti tavalised nähtused
selles mõttes pole siin midagi väga imestada, kuigi jah ilmselt kui esimest korda selliste asjade kokku puutuda siis natuke võtab kukalt kratsima
nende poltidega, eks nad ideaalis peaksid jah olema kõik ühesugused (ehk täpselt ühesuguse ja täpselt õige pikkusega ning samast tugevusklassist), aga samas see ei ole sul F1 võistlusauto mootor, millele sa seal otsa vaatad. ja need poldid on tegelikult ikkagi klapikambrikaane poldid minumeelest.


nende poltidega, eks nad ideaalis peaksid jah olema kõik ühesugused (ehk täpselt ühesuguse ja täpselt õige pikkusega ning samast tugevusklassist), aga samas see ei ole sul F1 võistlusauto mootor, millele sa seal otsa vaatad. ja need poldid on tegelikult ikkagi klapikambrikaane poldid minumeelest.
-
- Postitusi: 1455
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 291 korda
- Tänatud: 233 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Jep, Willil on õigus. Need on klapikambri kaane poldid, mitte plokikaane poldid. Sellele kaanele ei rakendu mingeid jõudusid. Kui õli ei leki, siis on kõik korras.
-
Teema algataja - Postitusi: 930
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Honda CRF300L
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 79 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Novot...
Tänud!
Ise katsun kah endale korrata koguaeg, et ei tasu siin üle ja keeruliseks asju mõelda. A no väga ei tule välja.
Eks ma õpin
Igatahes nüüd jälle üks mure maas.
Küll ma varsti järgmise leian.
Tänud!
Ise katsun kah endale korrata koguaeg, et ei tasu siin üle ja keeruliseks asju mõelda. A no väga ei tule välja.
Eks ma õpin

Igatahes nüüd jälle üks mure maas.
Küll ma varsti järgmise leian.
Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
-
- Postitusi: 1455
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 291 korda
- Tänatud: 233 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Plokikaane puhul see mure tasuks ära. Need poldid on seal kaane all peidus. Aga kuna sul kõik toimib, siis on ilmselt normaalselt komplekteeritud.
-
Teema algataja - Postitusi: 930
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Honda CRF300L
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 79 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Nojah.... See, et nii loovalt on lähenetud ehk näitabki et ratas on olnid heades kätes. Mees on teemat valdanud ja teadnud kus saab üle lasta.
Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
-
Teema algataja - Postitusi: 930
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Honda CRF300L
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 79 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Näed, sain veel enne vana-aasta lõppu juhtmed aku pealt lenksuni veetud.
Paras keemia oli nende toppimine ja peitmine. Tulegondli all on nüüd veel massiivsem kurepesa kui seal enne oli. A selle eest on nüüd lenks varustatud rutskasoojenduste ja kahe telefonilaadijapesa plus 12 V pesaga. Eelmisel suvel Eestis ringi reisides oli mul tundide kaupa bensukas passides ja telefoni laadides aega pikalt mõelda selle üle kas rattale on vaja telefonilaadijat või jah. Käekaitsmed õnnestus kah kenasti kinnitada tänu nendele uutele kinnitustele. Tänud soovitamast!
Ühte käekaitset pidin küll vineerisae ja viiliga natuke modifitserima, et see piduri peasilindri juurde ära mahuks.
Põhimõtteliselt võiks öelda, et ratta esiosa on nüüd valmis:
Uus spidomeetritigu.
Piduriklotsid.
Amordi õlivahetus ning uued zimmerid.
Uus lenks
Rutskasoojendused.
Laadimispesad
Hakkab looma. Ainutl üks asi ei anna mulle rahu. Esiratast alt kruvides jätsin esimese hooga pidurisupordi külge. Selle mõttega, et tõmban ketta koos rattaga pidurikotside vahelt välja. Läks aga nii lollisti, et ratas vajus natuke viltu sinna klotside vahele välja tõmmates. Enne kui ma ta kätte sain.
Ja pärast, kui ratas jälle tagasi alla oli pandud siis kostus ringi ajades selline kriipiv heli kergelt. See on ok, eks AGA kindla intervalli järel oli kriipimine tugevam. Ehk ühe koha pealt nagu oleks ketas rohkem vastu klotse käinud. Mis võib viidata sellele, et paenutasin ketta kergelt kõveraks
Loll lugu. Kas tuleb ketas välja vahetada või on veel mingid võimalused?
Samas ei olnud ratas siis, ringi ajades veel korralikult kinni keeratud. Pigem näpuga. Et võimalik, et asi ka selles, et polnud päris otse all.
Täna tahtsin kontrolliks uuesti puka otsa ajada ratta. A muidugi...ikka mingi kasjakk peab olema. Nimelt see tungraud ei tõstnud enam ratast. Mingile maale keris ja siis kruttis lihtsalt kohapeal ringi.
Keerasin selle tungi vintraua välja - no ja siis selgus ka põhjus. Kohati pea aegu polegi vinti - on lihtsalt raud või pulk. Aga ehk annab sellele uuesti vindi peale keerata.
Ahjaa...ja siis, paagi lauale tõstnud, avastasin et bensu kraan lekib. Teadsin siiani, et see lekib ükskõik millises muus asendis kui RESERV ja mitte vaikselt vaid niriseb läbi kraani kütet välja. A mõtlesin et kiiret pole selle vahetusega, et sõidan reserv asendis. A nüüd siis jah, selgus et ka reservasendis immitseb kraanist kergelt kütust sellest torust kuhu bensu voolik kinnitatakse.
Ehk siis oleks vaja ka uut kraani. Mõtlen siin, et asendan selle lekkiva vaakum kraani manuaalse vastu. Kellegi on äkki sobivat pakkuda?
Pika jutu kokkuvõtteks: eduloo kõrval (ratas on ju ikkagi parem kui varem) on ka kergeid tagasilööke.
Õnneks on veel kevadeni sutsu aega ja jõuab nokitseda.
Paras keemia oli nende toppimine ja peitmine. Tulegondli all on nüüd veel massiivsem kurepesa kui seal enne oli. A selle eest on nüüd lenks varustatud rutskasoojenduste ja kahe telefonilaadijapesa plus 12 V pesaga. Eelmisel suvel Eestis ringi reisides oli mul tundide kaupa bensukas passides ja telefoni laadides aega pikalt mõelda selle üle kas rattale on vaja telefonilaadijat või jah. Käekaitsmed õnnestus kah kenasti kinnitada tänu nendele uutele kinnitustele. Tänud soovitamast!
Ühte käekaitset pidin küll vineerisae ja viiliga natuke modifitserima, et see piduri peasilindri juurde ära mahuks.
Põhimõtteliselt võiks öelda, et ratta esiosa on nüüd valmis:
Uus spidomeetritigu.
Piduriklotsid.
Amordi õlivahetus ning uued zimmerid.
Uus lenks
Rutskasoojendused.
Laadimispesad
Hakkab looma. Ainutl üks asi ei anna mulle rahu. Esiratast alt kruvides jätsin esimese hooga pidurisupordi külge. Selle mõttega, et tõmban ketta koos rattaga pidurikotside vahelt välja. Läks aga nii lollisti, et ratas vajus natuke viltu sinna klotside vahele välja tõmmates. Enne kui ma ta kätte sain.
Ja pärast, kui ratas jälle tagasi alla oli pandud siis kostus ringi ajades selline kriipiv heli kergelt. See on ok, eks AGA kindla intervalli järel oli kriipimine tugevam. Ehk ühe koha pealt nagu oleks ketas rohkem vastu klotse käinud. Mis võib viidata sellele, et paenutasin ketta kergelt kõveraks

Loll lugu. Kas tuleb ketas välja vahetada või on veel mingid võimalused?
Samas ei olnud ratas siis, ringi ajades veel korralikult kinni keeratud. Pigem näpuga. Et võimalik, et asi ka selles, et polnud päris otse all.
Täna tahtsin kontrolliks uuesti puka otsa ajada ratta. A muidugi...ikka mingi kasjakk peab olema. Nimelt see tungraud ei tõstnud enam ratast. Mingile maale keris ja siis kruttis lihtsalt kohapeal ringi.
Keerasin selle tungi vintraua välja - no ja siis selgus ka põhjus. Kohati pea aegu polegi vinti - on lihtsalt raud või pulk. Aga ehk annab sellele uuesti vindi peale keerata.
Ahjaa...ja siis, paagi lauale tõstnud, avastasin et bensu kraan lekib. Teadsin siiani, et see lekib ükskõik millises muus asendis kui RESERV ja mitte vaikselt vaid niriseb läbi kraani kütet välja. A mõtlesin et kiiret pole selle vahetusega, et sõidan reserv asendis. A nüüd siis jah, selgus et ka reservasendis immitseb kraanist kergelt kütust sellest torust kuhu bensu voolik kinnitatakse.
Ehk siis oleks vaja ka uut kraani. Mõtlen siin, et asendan selle lekkiva vaakum kraani manuaalse vastu. Kellegi on äkki sobivat pakkuda?
Pika jutu kokkuvõtteks: eduloo kõrval (ratas on ju ikkagi parem kui varem) on ka kergeid tagasilööke.
Õnneks on veel kevadeni sutsu aega ja jõuab nokitseda.
Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
-
- Postitusi: 150
- Liitunud: 23 Mär 2004, 15:11
- Tsikkel: BMW R1100GS
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Vaakumkraan on väga hea ja mugav leiutis. Tunduvalt mõnusam, kui manuaalne.Nozzu kirjutas: ↑31 Dets 2021, 03:46Ahjaa...ja siis, paagi lauale tõstnud, avastasin et bensu kraan lekib. Teadsin siiani, et see lekib ükskõik millises muus asendis kui RESERV ja mitte vaikselt vaid niriseb läbi kraani kütet välja. A mõtlesin et kiiret pole selle vahetusega, et sõidan reserv asendis. A nüüd siis jah, selgus et ka reservasendis immitseb kraanist kergelt kütust sellest torust kuhu bensu voolik kinnitatakse.
Ehk siis oleks vaja ka uut kraani. Mõtlen siin, et asendan selle lekkiva vaakum kraani manuaalse vastu. Kellegi on äkki sobivat pakkuda?
Ilmselt seal kraanis on lihtsalt katki see tihend (kindlasti saab eestist kah tellida, kasutatakse väga paljudel ratastel):
https://www.bts24.co.uk/Kawasaki-KLR-65 ... 94666.html
Vahetamine kergem ja odavam kui uue kraani külge organiseerimine.
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Muidu kütusekraani asju saad ka kohalikult turult. Pole Motonetiga seotud, ei tee reklaami.
https://www.motonet.ee/et/varuosad/2181 ... -650-87-04
Piduriketas käibki tavaliselt mingist kohast natuke tugevamalt vastu, kui ta just tutikas ei ole. Aga keera ratas korralikult alla, vajuta mõned korrad pidurit, aja ringi, vajuta veel, aja ringi. Kui siis jääb pöörlema natukeseks ajaks, on juba hästi. Sellest, et piduriketas on juba katastroofiliselt kõver, annab märku see, kui peale mõningast ratta ringi keerutamisest on pidurit vajutades esimene hetk tühi, st. heebel käib vabalt. Sirgestamise kohta ei oska ma sõna võtta. Uue või kasutatu leiad ilmselt nii 50-100 € kanti hinnaga.
https://www.motonet.ee/et/varuosad/2181 ... -650-87-04
Piduriketas käibki tavaliselt mingist kohast natuke tugevamalt vastu, kui ta just tutikas ei ole. Aga keera ratas korralikult alla, vajuta mõned korrad pidurit, aja ringi, vajuta veel, aja ringi. Kui siis jääb pöörlema natukeseks ajaks, on juba hästi. Sellest, et piduriketas on juba katastroofiliselt kõver, annab märku see, kui peale mõningast ratta ringi keerutamisest on pidurit vajutades esimene hetk tühi, st. heebel käib vabalt. Sirgestamise kohta ei oska ma sõna võtta. Uue või kasutatu leiad ilmselt nii 50-100 € kanti hinnaga.
-
Teema algataja - Postitusi: 930
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Honda CRF300L
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 79 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Tänud, Oil!oil kirjutas: ↑31 Dets 2021, 11:25Muidu kütusekraani asju saad ka kohalikult turult. Pole Motonetiga seotud, ei tee reklaami.
https://www.motonet.ee/et/varuosad/2181 ... -650-87-04
Piduriketas käibki tavaliselt mingist kohast natuke tugevamalt vastu, kui ta just tutikas ei ole. Aga keera ratas korralikult alla, vajuta mõned korrad pidurit, aja ringi, vajuta veel, aja ringi. Kui siis jääb pöörlema natukeseks ajaks, on juba hästi. Sellest, et piduriketas on juba katastroofiliselt kõver, annab märku see, kui peale mõningast ratta ringi keerutamisest on pidurit vajutades esimene hetk tühi, st. heebel käib vabalt. Sirgestamise kohta ei oska ma sõna võtta. Uue või kasutatu leiad ilmselt nii 50-100 € kanti hinnaga.
Sa ei kujuta ette, milline kergendustunne valdas mind sinu postitust lugedes. Seda esiteks. Ja siis...siis ma järsku mõistsin, et projekteerin oma hüpohondria, millega ma aastaid tagasi tõsiselt kimpus olin, kuni ärevushäireteni ja psühholoogideni välja, nüüd oma rattale, sellest ise siiani aru saamata. Ehk mingi tühine probleem võtab minu peas apokolüptilised mõõtmed.
Nädalaid murendas mu meeli ikka ja jälle tagasi tulev mõte kõverast pidurikettast.
A nüüd selgub et muret polegi. Haa! Ja nüüd kui ma mõistan, et mu probleemid on pigem psühholoogilist mitte tehnilist laadi, on lootus paranemisele


Ma nüüd päris kinni väänatud poltidega pole saanud proovida. Aga pukal keerles ratas küll paremini kui enne ja pidur võttis kah väga ilusti naks ja naks kinni vajutades. Nii et tundub, et kõik on selles osas korras.
Tänud ka kraani lingi eest

Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
-
Teema algataja - Postitusi: 930
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Honda CRF300L
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 79 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Selge. Tänud sooviamast. Siis pole muud kui paak tühjaks, kraan küljest ära ja saab vaadata, mis tihendid seal peidus on. Et teaks, milline paranduskomplekt täpselt tellida.laurikaks kirjutas: ↑31 Dets 2021, 05:43Vaakumkraan on väga hea ja mugav leiutis. Tunduvalt mõnusam, kui manuaalne.Nozzu kirjutas: ↑31 Dets 2021, 03:46Ahjaa...ja siis, paagi lauale tõstnud, avastasin et bensu kraan lekib. Teadsin siiani, et see lekib ükskõik millises muus asendis kui RESERV ja mitte vaikselt vaid niriseb läbi kraani kütet välja. A mõtlesin et kiiret pole selle vahetusega, et sõidan reserv asendis. A nüüd siis jah, selgus et ka reservasendis immitseb kraanist kergelt kütust sellest torust kuhu bensu voolik kinnitatakse.
Ehk siis oleks vaja ka uut kraani. Mõtlen siin, et asendan selle lekkiva vaakum kraani manuaalse vastu. Kellegi on äkki sobivat pakkuda?
Ilmselt seal kraanis on lihtsalt katki see tihend (kindlasti saab eestist kah tellida, kasutatakse väga paljudel ratastel):
https://www.bts24.co.uk/Kawasaki-KLR-65 ... 94666.html
Vahetamine kergem ja odavam kui uue kraani külge organiseerimine.
Vooliku ja kanistri juba soetasin paagi tühjaks imemiseks.
Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
-
Teema algataja - Postitusi: 930
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Honda CRF300L
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 79 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Vahepeal korraks rattale installitud paak taas maas, tühjaks pumbatud ja bensukraan deinstalleeritud.
See suurem, must, majakujuline tihend enam väga kummi ei meentuanud. Selline jäik ja habras, plastiku külge kleepunud. Väiksem, ümmargune näeb täitsa ok välja aga kah juba pigem plastikust.
Tellisin juba ka remondikomplekti ära. Sisaldab nii O-ringi, suuremat kummitihendit kui vedrut ja paagi külge kinntiamise kruvisid. Ahjaa, seda kummitihendit kah, mis paagi ja kraani vahele käib.
Loodetavasti saab korda. Olen ka lugenud, et mitte korrektsetl toimiv kütusekraan võib põhjustada liiga rikka segu, mille üheks sümptomiks on ka nö paukumine nii gaasi peale keerates kui järgi andes. Võimalik, et ka see mittetoimiv kraan siis on üks põhjusi, miks mu ratas paukus. No näeme, hooaeg varsti peal.
Selline see siis lahti võetuna on:See suurem, must, majakujuline tihend enam väga kummi ei meentuanud. Selline jäik ja habras, plastiku külge kleepunud. Väiksem, ümmargune näeb täitsa ok välja aga kah juba pigem plastikust.
Tellisin juba ka remondikomplekti ära. Sisaldab nii O-ringi, suuremat kummitihendit kui vedrut ja paagi külge kinntiamise kruvisid. Ahjaa, seda kummitihendit kah, mis paagi ja kraani vahele käib.
Loodetavasti saab korda. Olen ka lugenud, et mitte korrektsetl toimiv kütusekraan võib põhjustada liiga rikka segu, mille üheks sümptomiks on ka nö paukumine nii gaasi peale keerates kui järgi andes. Võimalik, et ka see mittetoimiv kraan siis on üks põhjusi, miks mu ratas paukus. No näeme, hooaeg varsti peal.
Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
-
Teema algataja - Postitusi: 930
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Honda CRF300L
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 79 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Laupäeva hommikul sain sõnumi, et pakiautomaadis ootab mind saadetis. Nagu aimata võis - tihendite komplekt.
Tund hiljem oli see juba mu töölaual.
Tihendite vahetamine midagi keerulist ei ole. Kuna olin juba eelnevalt kraani lahtivõtmist ja kokkupanemsit harjutanud, võttis see aega mitte rohkem kui veerand tundi. Võrreldes uute tihenditega, olid vanad tõesti mitte kummist vaid plastikust. Pole ime, et need enam ei pidanud.
Ja sealt edasi juba kraan paagi külge. Paak ratta peale. Vaakumvoolik kraani külge. Benss paaki ja test. Ehk siis kütusevoolikut ei ühendanud ära ja andsin starterit, kontrollimaks, kas kütusekraanist bena hakkab jooksma. Hakkas. Ehk siis vaakum töötab. Siis juba voolik külge. Ja vsjo. Üks probleem jälle lahendatud ratta juures.
Tund hiljem oli see juba mu töölaual.
Tihendite vahetamine midagi keerulist ei ole. Kuna olin juba eelnevalt kraani lahtivõtmist ja kokkupanemsit harjutanud, võttis see aega mitte rohkem kui veerand tundi. Võrreldes uute tihenditega, olid vanad tõesti mitte kummist vaid plastikust. Pole ime, et need enam ei pidanud.
Ja sealt edasi juba kraan paagi külge. Paak ratta peale. Vaakumvoolik kraani külge. Benss paaki ja test. Ehk siis kütusevoolikut ei ühendanud ära ja andsin starterit, kontrollimaks, kas kütusekraanist bena hakkab jooksma. Hakkas. Ehk siis vaakum töötab. Siis juba voolik külge. Ja vsjo. Üks probleem jälle lahendatud ratta juures.
Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
-
Teema algataja - Postitusi: 930
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Honda CRF300L
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 79 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Abua
Aidake probleem lahendada, palun.
Probleemiks on see:
See on tungraua keermelatt. Õigemini oli. Keere, see trapetskeere, on maas. Nagu näha.
Ostsin ka uue, trapetskeermega lati. Suurusega 14 mm. Suurus sai õige aga keere on vale. Nagu näha. On äkki kellelgi ettepanekuid, kust ma sobiva keermelati võiks saada?
Sellele, vanale, punasele jurakale.
Aitäh
Aidake probleem lahendada, palun.
Probleemiks on see:
See on tungraua keermelatt. Õigemini oli. Keere, see trapetskeere, on maas. Nagu näha.
Ostsin ka uue, trapetskeermega lati. Suurusega 14 mm. Suurus sai õige aga keere on vale. Nagu näha. On äkki kellelgi ettepanekuid, kust ma sobiva keermelati võiks saada?
Sellele, vanale, punasele jurakale.
Aitäh
Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6772
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 693 korda
- Tänatud: 455 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Tööriistamarketis olen selliseid näinud.
edu
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
"Selliseid" nagu parempoolset? Muarust on letimüügis ainult 4-6mm sammuga, ehk hõredad nagu vasakpoolne. Ja noh ilma üle mõõtmata ei tea üldse mis see vajalik mõõt täpselt on, vabalt võib olla mingi 1/2-10 ACME näiteks, 12,7mm on ju peaaaaegu nagu 14mm. Lisaks kui latt on nii läbi, siis mis seisukorras veel mutter olla võib? Kõike on võimalik kuskilt osta, parandada jne aga see projekt võib kogemata tõstuki omahinna ületada, nii umbes 2-10x.
-
- Postitusi: 1827
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 118 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Tööriistamarketis on seal müüdavatele lattidele vastavaid mutreid ka saada. Kui õiget latti ei leia, siis võib kaaluda olemasoleva keerme läbi puurimist ja uuele latile sobiva mutri asemele keevitamist.
Joel
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.