Beta RR 480 enduro


KXBTVL
Postitusi: 87
Liitunud: 24 Juun 2017, 12:31
Tsikkel: Honda CB750 ;Honda CRF450X
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 18 korda

Re: Beta RR 480 enduro

Lugemata postitus Postitas KXBTVL »

isakene kirjutas: 28 Dets 2021, 14:44
Suht hiljuti see apastraat sai omale soetatud, paarikümne tunni jagu vaid kogemusi. 2017 430RR siis.
Vastab tõele, et itaallastele tüüpiliselt on juhtmestik paras porr. Samas, kui omal käed küljes, siis ei midagi sellist, mida ise lihtsa vaevaga töökindlaks ei saaks. Kehvad ning oksüdeeruvad ühendused on põhiline. Ning oma KTM-i aegadest meenub, et ega seal ka midagi paremat ette polnud näidata. Ning tundub, et see osa, mis mootorit töös peab hoidma, on oluliselt viisakamalt tehtud, kui pardavoolu juhtmepunt. Randeli toodud laadimisvoolu viga paistab ka minu isendit kummitavat, tuleb see asi käsile võtta, ei midagi erilist.
480 on muidugi räige overkill. Kaldun arvama, et neid tüüpe, kes 400+ lahinguseades Beta tühjaks suudavad keerata, on Eestis käputäis. Takkajärgi tarkusena, kui praegu valida antaks, võtaks sellesama Randeli 390, see on metsas koperdamiseks madalast otsast kõige siidisema käiguga. 430 on madalatel tuuridel närviline, kipub katkuma ja välja surema, näpp peab kogu aeg siduril olema.
Suur pluss on kasti ja kone eraldi õlitus. Ning õlivahetus on lihtne.
Kokkuvõttes, siiani pole veel ühtki olulist põhjust leidnud, miks Betale mingit muud marki eelistada.
Nende suuremate mootorite altotsa "närvilisusega" täiesti nõus.Sama on CRF450X-ga. Ei tea teemaalgataja sõidukogemust aga alustuseks on tipprelvad julge otsus.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”