Enduro regamine väiksema CC alla
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 2
- Liitunud: 11 Okt 2021, 20:34
Enduro regamine väiksema CC alla
Tervist!
Olen 16a ja tegelen enduroga, aga tahaks 250cc tsiklit kasutada ka igapäevaseks liiklemiseks. Kuna load ainult A1 siis piiratud 125cc peale. 125cc ratas metsas ilmselgelt suurt midagi ei tee. Mis oleks kõige parem viis saada dokkidesse tsikkel väiksema kubatuuri peale? 300€ 125cc Hiina mootor regamise ajaks sisse ja loota, et läheb läbi?
Tänud!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6745
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 443 korda
Re: Enduro regamine väiksema CC alla
Regatav tsikkel on ju ikkagi 250ccm paberitega
Kui sellist porri tahad teha, siis kõigepealt olemasolev Transpordiametisse 125ccm ümberehituseks, ettenäitamiseks, alles peale seda(125ccm ametlikult aiste vahel) saad 250ccm tagasi peale tõsta ja loota
Mida teema
-
- Postitusi: 3242
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 371 korda
Re: Enduro regamine väiksema CC alla
rekkavendveljo kirjutas: ↑11 Okt 2021, 22:38Tervist!
Olen 16a ja tegelen enduroga, aga tahaks 250cc tsiklit kasutada ka igapäevaseks liiklemiseks. Kuna load ainult A1 siis piiratud 125cc peale. 125cc ratas metsas ilmselgelt suurt midagi ei tee. Mis oleks kõige parem viis saada dokkidesse tsikkel väiksema kubatuuri peale? 300€ 125cc Hiina mootor regamise ajaks sisse ja loota, et läheb läbi?
Tänud!
Pakun lahenduse. Minu 125cc 2t tänavalegaalne sulle ja sinu 250cc mulle.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Postitusi: 1455
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 291 korda
- Tänatud: 233 korda
Re: Enduro regamine väiksema CC alla
Ma pakun veel parema lahenduse. 125CC on metsas väga hea. Oleks mulle ja kindlasti on ka teemaalgatajale.
Ilma norimata. Päriselt ka.
Re: Enduro regamine väiksema CC alla
Jah, minu ja ilmselt nii mõnegi teise helesinine unistus on kõigepealt neid teismelistel sabas püsida, kes oma 85cc-del vasakult ja paremalt mööda vilisevad...
Või noh, okei, olgem reaalsed, või siis vähemalt võiks nende käest tunni aja jooksul mitte 15min ringiga tappa saada
-
- Postitusi: 8434
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 432 korda
- Kontakt:
-
Teema algataja - Postitusi: 2
- Liitunud: 11 Okt 2021, 20:34
Re: Enduro regamine väiksema CC alla
2t 125cc-l puudub lihtsalt see vääne madalatel pööretel, mis 4t 250cc-l on. Just selle põhjusega tahaks ikka jätkata 250cc masinaga.
-
- Postitusi: 3242
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 371 korda
Re: Enduro regamine väiksema CC alla
rekkavendveljo kirjutas: ↑11 Okt 2021, 22:38125cc ratas metsas ilmselgelt suurt midagi ei tee.
Tänud!
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6745
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 443 korda
Re: Enduro regamine väiksema CC alla
Kehva tantsijat pidavat munad ka segama....
-
- Postitusi: 1455
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 291 korda
- Tänatud: 233 korda
Re: Enduro regamine väiksema CC alla
Aga kui nüüd päriselt teemaalgataja küsimusele vastata, siis on 2 võimalust (mõlemad illegaalsed):
1 Võtad 250CC masina, paigaldad sinna 125CC mootori, alustad MNT-s ümberehitust (selleks tuleb üks vorm täita ja digiallkirjastada). Käid läbi väga korraliku kadalipu ja saad masina passi 125CC. Vahetad mootori tagasi.
Ma olen enam kui veendunud, et selle aja jooksul saad juba 18 ja suuremad load
2 Võtad 125CC masina ja paned sinna omaalgatuslikult 250CC mootori peale. Iga aasta kui ülevaatusele lähed, paned uuesti 125CC mootori...
Mõeldav. Aga lihtsam oleks panustada sellele, et leida HEA 125CC masin. Mul oli KTM 125 EGS (sellele teoreetiliselt pandi numbreid ja ämbreid ka külge). Noh. Päris maanteele sellega ei kipu aga metsas oli väga lahe. Sel aastal sõitsin näiteks WR250ga - see on ikka väga väga hea masin ja minu EGSiga ei ole võrreldav - aga kokkuvõttes ma tõesti eelistaks paar aastat 125sega hakkama saada. Pole see asi nii hull midagi. Ma sõitsin sinu vanuses 50-sega metsas ja maanteel sest polnud vahendeid ja aega, et autokool läbi käia
Üks variant on veel. Sõida metsas 250sega ja maanteel 125sega.
-
- Postitusi: 8434
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 432 korda
- Kontakt:
Re: Enduro regamine väiksema CC alla
250 4-T ja 125 2-T raamid on nii erinevad, et see n**s ei tasu ennast mingil juhul ära, lihtsam on ilmselt kaks ratast osta.
Tegelikult sõitku teema algataja oma nooreaastad selle 125-sega ära, õpib korralikult sõitma ja siis vaadaku millega edasi sõita. Korralik 125 liigub metsas väga hästi edasi, tegelikult isegi paremini, kui 90% sellega sõitjatest suudavad.
-
- Postitusi: 32
- Liitunud: 06 Sept 2018, 16:02
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 570
- Liitunud: 31 Juul 2021, 19:12
- Tsikkel: R 1250 GS Adventure
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 89 korda
Re: Enduro regamine väiksema CC alla
mx77 kirjutas: ↑13 Okt 2021, 12:54250 4-T ja 125 2-T raamid on nii erinevad, et see n**s ei tasu ennast mingil juhul ära, lihtsam on ilmselt kaks ratast osta.
Tegelikult sõitku teema algataja oma nooreaastad selle 125-sega ära, õpib korralikult sõitma ja siis vaadaku millega edasi sõita. Korralik 125 liigub metsas väga hästi edasi, tegelikult isegi paremini, kui 90% sellega sõitjatest suudavad.
Kas mitte krossis kui kunagi ammu 4T tsiklid liikuma hakkasid, ei olnudki nii, et 125 klassis võis sõita ka kuni 250 4T-ga ja 250 klassis kuni 400 4T-ga kuna 2T võimsus oli sama kubatuuri juures suurem. Seega ei tohiks metsas vahet olla kas 125 ja 2T või 250 ja 4T
Re: Enduro regamine väiksema CC alla
Kuigi ise pole krossiga tegelenud, siis minu jaoks (endiselt) krossitsikkel = 2T. 2T teeb sellist ägedat heli, mis sellist liiki sõidu juurde just ideaalselt sobib.
Re: Enduro regamine väiksema CC alla
Äge teema. Parim/odavam versioon ikka 2 ratast. Isegi mõttetu selgitada 125 2T/ 250 4TK erinevad maailmad.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.