Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 928
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Honda CRF300L
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Seda, kuidas ma aasta tagasi endale dual sport ratast ostima hakkasin, saab lugeda teemast: viewtopic.php?f=10&t=109652
Juba toona oli KLR mu peamisi favoriite.
Ning eile saigi siis üks, kuus aastat tagasi liikusregistrist kustutatud KLR pärast ülevaatuse läbimist ja kindlustuslepingu sõlmimist uuesti Eesti teedele lubatud sõidukite nimekirja kantud.
Mu esmakohtumien selle rattaga tekitas kahetisi tundeid. Kriipsud-kraapsud, kuivanud pori, roostetavad poldid, paari koha pealt lagunenud plastik. Küljest murdunud peegel. Mittetöötav suunatuli, streikiv süütelukk, reservasendis tilkuv kraan. Näritud ja narmendavad cripid, millest ühest vaid pool alles. Mittetöötav spidomeeter.
See kõik nagu natuke pelutas. Samas teisalt veenis, et omanik ei ürita mulle miskit koletist ilusas pakendis maha müüa. Vaid müübki ratast täpselt nii nagu see on. Seda enam, et mõisa mõõtu maja ning selle ees seisvate autode järgi otsustades, polnud tal ka mingit vajadust ratast rahaks teha. Kinnitan siinkohal, et maja oli seest ja väljast väga ilus ja korras, ehk siis ei olnud ka asi selles, et inimene lihtsalt ei suuda korda luua.
A no see maja pole oluline. Oluline on see, et ratas käivitus ilma probleemideta. Kusjuures katsusin mootorit - ei olnud eelnevalt soojaks sõidetud. Tegin proovisõidu. Katsusin maanteel kõik käigud läbi - lülitusd ilusti. Aga kuidagi hästi pehmelt. Nagu ei tunnegi, et käik vahetub, ainult pöörded mutuuvad. Ei tea, kas peabki nii olema.
Keerasin ka pehme kattega külavaheteele. Whoa....elus pole ma sellistel teedel end nii kindalt tundndu. Sai lasta pea sama kiiresti kui maanteel. Ehk siis proovisõit veenis mind, et pole nagu põhjust kaupa kati jätta ja endale Bolti järgi kutsuda. Kui müüja veel Garmin Nüvi 220 kauba peale ulatas, oli asi otsustatud.
Juba õhtuhämaruses sõitsin rattaga koju.
Järgmisel õhtul käisin ratta põhjalikutl puhastusvahendiga üle. Vaja oli. Keegi oli ilmselt mõned aastad tagasi söönud sadulas moosisaia. Paagil olevate plekkide konsistentsi järgi otsustades vaarikamoosiga. See tuli kenasti maha. Ka plastikud ei määrinud pärast pesu enam käsi.
Peeglid, millest ühest oli alles vaid vars, kruttisin küljest ära ja panin asemele kunagi Ducati küljes olnud peeglid. Need isegi sobivad sellele KLRile. Meentuab natuke uuema generatsiooni isendit.
Samamoodi sikutasin küljest need mädanenud gripid ja asendasin Ducatist üle jäänud grippidega. Sai kohe soliidsem.
Suunatulega oli see kamm, et alguses kahtlustasin või lootsin, et ehk on lihtsalt pirn läbi. Suunaka katteklaasi eemaldanud, selgus et probleem võib olla ka muus. Pirn oli oma pessa niimoodi kinni roostetanud, et ei liikunud absoluutselt. Uhasin roosteemaldusvahendit sisse ja lõgistasin, Jälle roosteeemaldusvahendit ja jälle lõgistamist. Pärast poole tunnsit mässamist, mille käigus sai tulblisit roostekarva vdeleku pirnipesast välja uhatud, sain pirni kätte. Puhastasin pesa ära, keerasin pirni sisse ja ..olemas - blinkis.
Süüteluku seisukorra parandamiseks riivisin sinna sisse hariliku pliiatsi puru. Hakkas paremini tööle küll. Isegi rooliluku asendisse liikus.
Ja ega ma esimese hooga rohkem midagi teha ei saanudki. Sõitsin ülevaatusele, sain läbi ja võtsin ratta uuesti arvele. Great Success nagu ütleks Borat.
Nüüd oleks vaja rattal õli vahetada. Eelmine omanik tegi seda viimati kuus aastat tagasi. Kõlab jubedalt aga noh, ta ei sõitnud kah vahepeal eriti.
Samamoodi ilmselt tuleb ära vahetada õhufilter. Ma ei ole julgenud seda veel vaadatagi. Aga arvestades, millises seisus ratas oli, siis nojah...ilmsetl on hiired õhufiltri ära söönud ja sinna oma uru teinud vms.
Õhufiltri vahetusega ehk saab ka sellest paukuvast helist lahti, mis praegu tekib kui gaasi järgi anda. Samas, tõenäoliselt vajab ka karpa puhastamist. Aga see käib juba üle minu tehniliste oskuste.
Ahjaa...ja üks esiaamordi zimmer tunudb kah kergelt lekkivat. A selle vahetamisega saan äkki isegi hakkama. Aga sellega on natuke aega. Praegu pole mul ei keskpukki ega ka manuaali.
Ning muidugi jah, spidokas tuleks mingi hetk tööle saada. Äkki ei olegi tigu õhtul vaid on lihtsalt saasta ning roostet täis.
Sellest kuidas ratas maastikul käitub ja kas mu ootsutele vastab, sellest ilmselt järgmisel kuul. TET peab natuke ootama sest õli ja filtrite vahetuseks ning muudeks remonttöödeks pean jälle palgapäeva ära otoama. Praegu läks kogu raha ratta soetamiseks ja registreerimsieks. Täis loll, eksole. Aga teinekord on lihtsalt nii, et on vaja. Ja kui on vaja, siis on vaja.
Lisan mõned täna tehtud pildid kah:
Päevik sai tehtud, kuna ilmselt hakkab selle ratta putitamisega veel huumorit saama.
-
- Postitusi: 1824
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 117 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Nozzu kirjutas: ↑17 Sept 2021, 14:56Mu esmakohtumien selle rattaga tekitas kahetisi tundeid. Kriipsud-kraapsud, kuivanud pori, roostetavad poldid, paari koha pealt lagunenud plastik. Küljest murdunud peegel. Mittetöötav suunatuli, streikiv süütelukk, reservasendis tilkuv kraan. Näritud ja narmendavad cripid, millest ühest vaid pool alles. Mittetöötav spidomeeter.
Mitu punkti sellest ostueelse kontrolli nimekirjast oleks edukalt läbinud? viewtopic.php?f=1&t=111004#p864208
-
- Postitusi: 32
- Liitunud: 06 Sept 2018, 16:02
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
-
Teema algataja - Postitusi: 928
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Honda CRF300L
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
joel kirjutas: ↑17 Sept 2021, 15:07Nozzu kirjutas: ↑17 Sept 2021, 14:56Mu esmakohtumien selle rattaga tekitas kahetisi tundeid. Kriipsud-kraapsud, kuivanud pori, roostetavad poldid, paari koha pealt lagunenud plastik. Küljest murdunud peegel. Mittetöötav suunatuli, streikiv süütelukk, reservasendis tilkuv kraan. Näritud ja narmendavad cripid, millest ühest vaid pool alles. Mittetöötav spidomeeter.
Mitu punkti sellest ostueelse kontrolli nimekirjast oleks edukalt läbinud? viewtopic.php?f=1&t=111004#p864208
Tead, ei viitsi isegi vaadata. Läksin põhimõtteliselt selle, kulda väärt soovituse peale: Istu peale, sõida ja kui tunne on õige - siis on õige!
Küll muud hädad annab pärast järgi aidata.
No seda ma tean, et piduriklotsid on läbi. Sel rattal on juba ideaalses olekus pidurdamsiega probleeme. Ducati piduri puudutamisele järgneb kohe valulik reaktsioon munandites ja ratta peatumine. KLR aga...noh, piduri heeblit tõmmataes hakkab ratas aeglaselt kiirust kaotama.
Pidurikettad tundusid aga OK olevat.
Katsusin ka rattaid loksutada, et kas on laagrid läbi. No ei loksunud.
Uurisin raami - no on must ja värv maas, aga kuskilt mõlkis ei ole ja roostes kah mitte.
Mis veel....elektrivärk tundus töötavat - v.a üks suunakas.
Kodaraid natuke kõlsitasin kah ja vaatasin ega veljed mõlkis ole. No tundus kõik ok.
Mootor ei olnud kah kusagilt nähtavalt õline. Kui oleks probleeme olnud, oleks näha olnud, sest nagu öeldud, omanik ei teinud midagi pildi ilsutamiseks.
Ahjaa..ka soojalt läks mootor kenasti käima.
Suitsu välja ei ajanud. Ehkki eile jah, käima pannes ikka tuli seda suitsu sumpast välja rohkem kui Ducal. Samas polnud see must suits.
A...hammakaid vaatasin kah. Needki tundusid täitsa ok olevat. Tegelikult nägid enam vähem uued välja. Moos oli kuus aastat tagasi koos ketiga ära vahetnud ja pärast seda jäi ratas seisma.
Ehk siis jah...natuke uurisin aga....
-
- Postitusi: 746
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Lahe ülevaade ja esimene pilt täiesti söödavast rattast!
Remondi manuaale on interneedus täis ja ilmselt sinutoru aitab ka liikuva pildiga, selle pärast ei pea stressama ja no ilmselt siingi mõni sama ratast omanud guru.
Igatahes jään uusi postitusi huviga ootama
-
Teema algataja - Postitusi: 928
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Honda CRF300L
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Hahahaha.....no....ei saanud sellise rahaga. Ikka märksa rohkem maksin. Aga ütleme et alla 2000
Ok, saan aru, õiglane hind oleks 1200 olnud, jah?
-
Teema algataja - Postitusi: 928
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Honda CRF300L
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Nojaa. Mulle tundus kah, et võib olla. Läbisõit kõigest 40 000.
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Nozzu, ei see oli naljaga pooleks no ütleme, et mina oleksin maksnud max 1500e, aga kuna mina ei ostnud ratast siis see pole tegelikult üldse oluline. tegelikult mulle tundub ka päris okei, vähemalt visuaalselt ja arvestades selle masina vanust. endal oli kunagi ammu vist kas teine või kolmas ratas kle500, mis maksis küll tunduvalt vähem kui 1200e ja oli ka veel tunduvalt vanem, kuid sõitis sellegipoolest ilma igasuguste investeeringuteta minu käes kuskil aasta ja teadaolevalt sõites veel hiljemgi edasi. lihtsalt eriti fun ei olnud ja metsas polnud sellega ka suurt miskit teha ning kohe ostmise päeval ja koju sõites (ostsin üsna oma kodukoha lähedalt) sai ühe kruusatee meeletus porilombis pimedas korralik külg maha pandud...otse lombi põhja
seda halli sitta ei saanudki enam kunagi igaltpoolt vahedest kätte. aga loodetavasti sul läheb palju paremini ja nii sügavale sita sisse selle pilliga ei sukeldu
PS. see pliiats trikk on päris huvitav, peab ka kunagi proovima
-
Teema algataja - Postitusi: 928
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Honda CRF300L
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
See pliiatsi trikk on legit värk jah.
Eks ma olin seda enne kah kuulnud ja eri kanalitel näinud. Proovinud polnud.
A näiteks ka MC Garage vennad soovitavad seda:
Mis ratta hinda putuub, siis jah, pakkusin ise kah algul 1500. Aga vana ütles, et 1500 pakkus talle ka õepoeg kes tahtis sellest scramblerit ehitada. Ja 1500 annaks ta pigem õepojale kui mulle selle ratta. Noh...eks mul tuli siis maksta, mis küsiti. Ja kiiresti, enne kui õepoeg raha kokku saab
Samas, kui mobile.de st vaadata, siis KLRi hinnad on veel kõrgemad.
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Ah see paar sotti siia-sinna ostuhinnas on hiljemalt 2 kuu pärast unustatud teema, lihtsam on kohe ära unustada. Kui sõita palju offroadi, siis nagunii hakkab neid pulki lendama vasakule ja paremale, varustusest ma üldse ei hakka rääkimagi, nii selga käivast kui igasugu kottidest ja värkidest. Samas vast natuke paremini ja põnevamalt kulutatud raha ikka, kui Viru ring - Viimsi Statoil liini triikimine...
-
Teema algataja - Postitusi: 928
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Honda CRF300L
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Jesper kirjutas: ↑17 Sept 2021, 23:09Ah see paar sotti siia-sinna ostuhinnas on hiljemalt 2 kuu pärast unustatud teema, lihtsam on kohe ära unustada. Kui sõita palju offroadi, siis nagunii hakkab neid pulki lendama vasakule ja paremale, varustusest ma üldse ei hakka rääkimagi, nii selga käivast kui igasugu kottidest ja värkidest. Samas vast natuke paremini ja põnevamalt kulutatud raha ikka, kui Viru ring - Viimsi Statoil liini triikimine...
Kirjutan alla. Absoluutselt nõus!
-
Teema algataja - Postitusi: 928
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Honda CRF300L
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Minu kartus osutus tõeks.
Sellise õhufiltri avastsain siis ratta küljest.
Räigelt kleepuv ja räpane.
Uhh.... joppenpuhh.
Arvatavasti iga teine mootorratas kui KLR oleks sellise kohtlemise peale juba surnd.
A täna saan uue filtri kätte ja see õudus lõpeb. Loodetavasti ei ole mootor väga kahjustada saanud sellest jamast.
A millega ja kuidas ma seda õhufitri karpi puhastada võiksin?
Break cleaner või silikooni eemaldaja oleks ok? Või on ohtlik kui need aurud sisse pääevad sealt?
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Sa seda ikka tead, et švammfilter on pestav (spetsiaalse pesuainega) ja see tuleb enne paigaldamist õlitada (spetsiaalse õliga, ka uus)? See "vana" filter tõenäoliselt käib veel tükk aega, ma olen pärast tolmusel rajal sõitmist ka palju kurjema välimusega filtri välja võtnud.
See laga kraabi misiganes käepäraste vahenditega välja, peaasi et midagi mootorisse ei aja. Ma olen tavaliselt puhastuspaberist nutsaku õhutorusse toppinud (NB! see on mõistlik sealt hiljem ka eemaldada, muidu tekivad käivitusprobleemid, damhik), laisemad ostavad poest filtri asemele käiva plastmassist kaane ja lasevad boksi survekaga puhtaks.
-
Teema algataja - Postitusi: 928
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Honda CRF300L
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Jesper kirjutas: ↑21 Sept 2021, 15:39Sa seda ikka tead, et švammfilter on pestav (spetsiaalse pesuainega) ja see tuleb enne paigaldamist õlitada (spetsiaalse õliga, ka uus)? See "vana" filter tõenäoliselt käib veel tükk aega, ma olen pärast tolmusel rajal sõitmist ka palju kurjema välimusega filtri välja võtnud.
Ahnii.. Ok Ma, tänavaratastelt tulnuna, pole nii räpast filtrit varem näinud. Aga ok, siis tean, et ära ei viska. Aga uue panen peale ikka. Sai juba tellitud.
Seda et õlitada tuleb fiktrit, seda jah eile YouTubest õppisin. Nii et surtsu filtriõli hankisin samuti.
-
Teema algataja - Postitusi: 928
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Honda CRF300L
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Nonii
Üks suhteliselt lihtne operatsioon tehtud. Loodetavasti õnnestus - kunagi varem pole svammfiltritega kokku puutunud ega neid töödelnud.
Sebisin Motardi Raidult HiFlo õhufiltri ning raasike õhufiltriõli. Naiselt panin pännu jäätisekarbi.
Nõrutasin õli jäätisekarpi ja mätsisin ettevaatlikult filtrit seal sees. Sõrmede vahel mudisin kah ja lõpeks pigistasin õrnalt õli välja. Ning jätsin enam vähem 40 minutiks kuivama. Tulemsu selline:
Aega täitsin õhufiltri pesa puhastamisega. Kusagilt jäi meelde, et selle kopsiku põhjas on ka vee äravoolu ava. Isegi selle leidsin üles ning pidin peenikese kruvikeeraja appi võtma, et see saastast, mis tundus olevat värske asfalt, puhtaks surkida:
Enne oli selline:
Ning seejärel juba uus, õliga immutatud filter omale kohale:
Järgmine operatsioon õlivahetus. Siis saab ehk teha väikese sõidu maastikul.
Seejärel siduri heebel ja tross. Heebel käib ikka suhjt raskelt ja lõtku pole üldse. Ei heeblil ega ka trossi teises otsas, seal kus tross sidurisse jookseb vms. Nagu ma aru saan, peab seal kah väike freeplay olema.
Seejärel tuleks ilmselt piduri suppordid laiali lammutada, ära puhastada, uued klotsid panna ja õhutada.
Ahjaa...ja see pagana spidomeeter. See kah.
Ja täna avastasin, et masina alla on kergelt õli tilkunud. Pole liiga hea. Aga nagu KLRi foorumis keegi sarnast teemat kommenteeris - muretsema on aeg hakata siis, kui õliloiku enam alla ei teki. Noh, tegelikult, ilmselt tuleb ühelt maalt ka selle probleemiga tegeleda.
Üks simmer lekib kah kergelt. Aga see on normaalne.Nagunii oleks vaja uus amordiõli kah panna.
Õnneks talv on pikk ja jõuab nokitseda.
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Sul on siduri reguleerimiskrae suht kaugele välja keeratud, enne suuremat lammutamist proovi seda väheke sissepoole timmida ja vaata, kas tekib tühikäik.
Üldiselt võrreldes asfaldiratastega käivadki mammutite tross-sidurid raskelt, ma ka õlitasin ja möllasin ning panin isegi uue trossi, aga kasu oli marginaalne ja harjutasin end lihtsalt nimetissõrme asemel keskmise näpuga tirima. Muidugi üle vaadata võib ikka, aga mingit imet sealt tõenäoliselt oodata pole.
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Sa pead endale sebima ka spetsiaalset filtri pesuvedelikku. Millegi muuga seda filtrit korralikult puhtaks ei saa.
-
- Postitusi: 1109
- Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
- Tsikkel: GSX-S 1000
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 26 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Miks tavaline bensiin ei kõlba?
-
- Postitusi: 2036
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Minu hinnangul bensiin teeb filtri puhtaks küll aga väidetavalt ka lõhub seda liigselt.
Mis värvi? Värskelt õlitatud filter võib ka tilkuda alguses.
-
Teema algataja - Postitusi: 928
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Honda CRF300L
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Jesper kirjutas: ↑22 Sept 2021, 00:45Sul on siduri reguleerimiskrae suht kaugele välja keeratud, enne suuremat lammutamist proovi seda väheke sissepoole timmida ja vaata, kas tekib tühikäik.
image.pngÜldiselt võrreldes asfaldiratastega käivadki mammutite tross-sidurid raskelt, ma ka õlitasin ja möllasin ning panin isegi uue trossi, aga kasu oli marginaalne ja harjutasin end lihtsalt nimetissõrme asemel keskmise näpuga tirima. Muidugi üle vaadata võib ikka, aga mingit imet sealt tõenäoliselt oodata pole.
Novot, raju! Tänud, Jesper! On ikka mehi, kes vaatavad rattale peale, leiavad kohe vea ning oskavad ka ravi määrata.
Tõtt öelda oli enda tegevusplaan kah umbes selline, et alustan siduri sättimist ülevalt heebli juurest (ainutl ma polnud veel aru saanud, kas pean kruvi sissepoole või väljapoole keerama). Kui sealt kruttides tulemsut ei saa, proovin alt siduri juurest mutrid lahti keerata ja trossi järgi anda. Ja kui ka see ei aita, siis trossiõli. Ja kui ka see ei aita, siis uus tross.
A nagu nüüd tean, siis raske sidur ei ole mitte hälbimine normist vaid norm. Seega liig palju närveldada pole vaja selle pärast.
-
Teema algataja - Postitusi: 928
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Honda CRF300L
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Mhmh, ideaalne olekski ilmsetl kaks filtrit. Üks peal, teine pestud, õlitatud ja kilekotis peale panemist ootamas. Aga noh...see on juba teema selleks ajaks, kui muud asjad korras.
-
Teema algataja - Postitusi: 928
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Honda CRF300L
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Aaa..ei, see õli oli seal juba enne filtri vahetama hakkamist.
Vot ei saagi aru, mis värvi. Tundub, et värvitu. Seda avastasin ka esimesel hommikul ratast garaazhis vaadates sutsukese. Ja nüüd oli samamoodi, et põrandapraos jooksis nagu selline tume peenike triip aga selle kõrval oli värvitu vedelik. Ehk siis see mustus võis äkki lihtsalt põrandal olev mustus olla.
Ahjaa...õhufiltri õli see ei olnud, Sest praegu avastasin maast ka laigu sinsit õli, mis on õhufiltrst välja nõrgunud. Tea kas jäi liiga palju seda õli filtirsse? ja nüüd tõmbab käima pannes kõik mootorisse?
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Ma olen sellega pesnud, ühest pudelist jätkub umbes üheks hooajaks, tundub soodsam kui näiteks Motuli vedelik: https://www.motonet.ee/et/toode/593050/ ... hend-900-g . Bensiin on totrus väljaspool hädaolukorda, kallis, haiseb, mürgine ja pärast pesu seda ju paaki ei vala enam, seega peab ka jäätmejaama vahet sõitma. Õhufilter tundus sul natuke üleõlitatud jah, samas ma ise kasutan sprayd, niiet ei oska öelda, milline ta vedelikku kastes välja peab nägema. Aga kui tilgub, siis võta uuesti maha ja pigista uuesti liigne õli välja, seda ei pea väga siidikinnastes tegema, kujutle, et pigistad nõudepesulappi või pesušvammi kuivaks.
Siduri kruvil keerad kõigepealt selle ümmarguse ratta lahti, mis vastu heeblit on ja siis lõdvendamiseks keerad sisemist kraed heebli sisse, pingutamiseks vastupidi. Kui natuke mõtled seal kõrval, siis saad suht kiiresti ise ka aru, milles loogika on.
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Jesper kirjutas: ↑22 Sept 2021, 10:01Ma olen sellega pesnud, ühest pudelist jätkub umbes üheks hooajaks, tundub soodsam kui näiteks Motuli vedelik: https://www.motonet.ee/et/toode/593050/ ... hend-900-g .
Selle pulbriga saab pesta Twin air Bio filtriõli. Tavalise filtriõli pesemiseks hästi ei kõlba.
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Mulle tundub see juuksekarvade poolitamisena, silmaga küll mingit vahet pole, lõhna järgi saab aru, mis millega pestud sai. Aga ma pigem lihtsalt tahtsin tuua näite, et mis summadest jutt käib, muidu inimesed arvavadki, et pesuvedelik on mingi hirmus kallis ja special race factory teema ja õige talupoeg lobistab ikka bensiiniga jne.
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Jesper kirjutas: ↑22 Sept 2021, 10:47Mulle tundub see juuksekarvade poolitamisena, silmaga küll mingit vahet pole, lõhna järgi saab aru, mis millega pestud sai. Aga ma pigem lihtsalt tahtsin tuua näite, et mis summadest jutt käib, muidu inimesed arvavadki, et pesuvedelik on mingi hirmus kallis ja special race factory teema ja õige talupoeg lobistab ikka bensiiniga jne.
Valvoline filtriõli ta igathes ei eemaldanud, aga see on tegelikult ka üks paremaid (loe: kleepivamaid).
Samas selle kulu kohta - kui ma kasutasin seda Valvoline filtriõli, siis mul oli eraldi suurem pesuämber, kus sees oli 5 liitrit seda Valvoline pesuvedelikku ja sellega sai rahulikult terve hooaja pesta, sodi vajus ämbri põhja ja moodustas sinna klombi.
Aga viimasel ajal läksin mugavaks ja kasutan seda TwinAir Bio kraami ja pesen pesumasinaga filtreid
-
Teema algataja - Postitusi: 928
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Honda CRF300L
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Nii....kruvisn seda kraed heeblile sisse ja sain üles heebli juurde paari millise lõtku. Peaks hea olema küll.
Aga alt, fotol näidatud kohas on see hoob endiselt pinges. Selles mõttes et loksu ei ole. Aga peaks vist olema, eks? Kuidas käitun?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.