Õnnetused mootorratastega 2021.
Moderaator: Moded
Re: Õnnetused mootorratastega 2021.
Sõidavad ka kümneid aastaid vanad vene rattad ringi tänapäeva mõistes seasilmadega ja pole häda midagi.
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Õnnetused mootorratastega 2021.
RasmusL kirjutas: ↑05 Sept 2021, 22:25Kuulsin, et see samune tsikkel oli pikemat aega juba seal küla vahel ringi sõitnud ilma korraliku esituleta, et a la mingi seasilm seal ees oli hõõgunud. BMW tegi ju möödasõitu, ning ilmselt ei pannud seda üldse tähelegi või arvas et jalgrattur tuleb talle vastava kiirusega ning jõuab enne möödasõidu lõpetada, aga tuligi hoopis tsikkel tsikli kiirusel. Kõvad mehed ollakse kohe mingeid usa stiilis karistusi nõudma, a kui ise samas situatsioonis oleks siis vesi ahjus. Vale arvestusi teha on üsna inimlik ma arvan, lihtsalt vahel teatud olukorras võivad kurvad tagajärjed olla. Nagunii selle noore bmw juhi elu pole enam endine peale seda laksu, kus 2 laipa sulle kapotile tulevad, vaatepilti irl ei taha ise ettekujutadagi.
See seasil on sinu oletus/külajutt.
Fakt on see, et tibin ei veendunud manöövri ohutuses + samal autol ilmselt sama juhi käes väga lühikese aja sees kaks avariid ees.
See tibin mõni su sõbranna või?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3137
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 486 korda
- Tänatud: 585 korda
Re: Õnnetused mootorratastega 2021.
Huvitav, mis tundega tibin tulevikus vaatab kui tema teismeline poeg tsikliga hoovi väravast välja tuiskab?
Nii kaua kuni on teedel sõidukid, nii kaua ka nendega õnnetusi juhtub. Sa võid reeglid, karistused, kontrollid jms keerata nii kangeks kui tahes, ikka juhtub.
Seda "seasilma" omale vastu sõitmas, seda kiivrit kapotile maandumas ja siis külm higi otsa ees üles ärkamist saab "nautida" palju palju aastaid.
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Õnnetused mootorratastega 2021.
mx77 kirjutas: ↑06 Sept 2021, 09:48RasmusL kirjutas: ↑05 Sept 2021, 22:25Kuulsin, et see samune tsikkel oli pikemat aega juba seal küla vahel ringi sõitnud ilma korraliku esituleta, et a la mingi seasilm seal ees oli hõõgunud. BMW tegi ju möödasõitu, ning ilmselt ei pannud seda üldse tähelegi või arvas et jalgrattur tuleb talle vastava kiirusega ning jõuab enne möödasõidu lõpetada, aga tuligi hoopis tsikkel tsikli kiirusel. Kõvad mehed ollakse kohe mingeid usa stiilis karistusi nõudma, a kui ise samas situatsioonis oleks siis vesi ahjus. Vale arvestusi teha on üsna inimlik ma arvan, lihtsalt vahel teatud olukorras võivad kurvad tagajärjed olla. Nagunii selle noore bmw juhi elu pole enam endine peale seda laksu, kus 2 laipa sulle kapotile tulevad, vaatepilti irl ei taha ise ettekujutadagi.
See seasil on sinu oletus/külajutt.
Fakt on see, et tibin ei veendunud manöövri ohutuses + samal autol ilmselt sama juhi käes väga lühikese aja sees kaks avariid ees.
See tibin mõni su sõbranna või?
Ei ole sõbranna ega tunne absl, aga tean sealt külainimesi kes on öelnud, et tsikkel sõitis pikemat aega st nädalaid väga kehva esitulega. Mina pole oletaja, see on rohkem sinu teema siin foorumis.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Õnnetused mootorratastega 2021.
Ju nad õnneks pole sattund siis poolpimeda autojuhi ette Aga no kurat seda teab, vbla tegi tõesti nt telf käes möödasõitu, ega viitsind pikemalt süveneda. Point nagu selles, et ootaks ära menetluse tulemused ja ekspertiisi enne kui kellegi võlla tõmbaks raekojaplatsis.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Re: Õnnetused mootorratastega 2021.
Küsimus on eelkõige selles, et mis hea põhjus täpsemalt on autojuhi ülekuulamisest keeldumisel politsei poolt? Nüüdseks vist juba oma nädal aega. Menetlusi ja ekspertiise võib ju oodata ja ega mingisugust võlla tõmbamist tegelikult nagunii ei toimu ega toimuda saagi sest õnnetuse põhjustaja isik on ju salastatud. Aga kui ametnikud tahtlikult võimalikult kaua venitavad siis aina kahtlasemaks see juhtum avalikkuse jaoks muutub.
Ning seda "guilt factorit" minumeelest tähtsustatakse igalpool ka suht rängalt üle. Tänapäeva noor realistlikult võttes on mumeelest nii pohhuist kõige end ümbritseva (ehk reaalse elu) suhtes, et vaevalt seda neiut suurt huvitab, et ta kellegi surnuks sõitis. Kuni see followeride arvule negatiivselt ei mõju siis miks sellise asja pärast üldse muretseda? Leiab ise või leitakse talle tema "support grupi" poolt mõned niinimet head vabandused, mis maalivad süüdi surma saanud ratturid ja ongi selle asjaga valmis. Teeb oma instasse paar stoorit, kus pressib välja mõned tehispisarad ja räägib endast kui kannatajast, saab reaktsioonina sealt natuke seda eluks vajalikku tähelepanu ning laseb oma bemmiga täpselt samas stiilis edasi, telefon käes ja instastoori pooleli Võib kõlada julma hinnanguna aga täpselt selliseid nartsissiste ja tähelepanu hoorasid on tänapäeva noorte hulgas ikka tungiv enamus.
-
Teema algataja - Postitusi: 1010
- Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
- Tsikkel: Tomos Funsport/ Montesa NT700V
- Asukoht: Veelinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 27 korda
Re: Õnnetused mootorratastega 2021.
Läheks nüüd ka teemaga endasi ja jätaks oleksoloogia ja muu masturbeerimise kõrvale.
8.36 Tallinnas Tartu maantee 86c maja juures, kus 46-aastane mees sõitis Subaru Legacyga reavahetusmanöövrit tehes ette mootorrattale Triumph Speed Four, mida juhtis 41-aastane mees. Kokkupõrke vältimiseks kukutas mootorrattur ennast külili. Mootorrattur toimetati Ida-Tallinna keskhaiglasse, teatas politsei- ja piirivalveamet BNS-ile. https://www.postimees.ee/7332119/liiklu ... is-inimest
-
- Postitusi: 79
- Liitunud: 25 Juul 2018, 15:23
- Tsikkel: Vulcan S
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Õnnetused mootorratastega 2021.
Mismoodi külili kukkumine kokkupõrget vältida aitab? Pmst on õnnetuse vältimiseks kaks viisi, pidurdada või põigata. Külili asfaldil libisemine ei aita paremini ei pidurdada ega põigelda.
-
Teema algataja - Postitusi: 1010
- Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
- Tsikkel: Tomos Funsport/ Montesa NT700V
- Asukoht: Veelinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 27 korda
Re: Õnnetused mootorratastega 2021.
Eks asfaldil lohisemine tuleb odavam kui koos Subaruga viimase all lohisemine.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3137
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 486 korda
- Tänatud: 585 korda
Re: Õnnetused mootorratastega 2021.
"Külili viskamiseks" nimetataks olukorda, kus kokkupõrke vältimiseks piisavalt järsuks suuna muutmiseks pole, kas oskusi või reaalselt enam muid võimalusi.
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Õnnetused mootorratastega 2021.
Tühja ta ise teadlikult külili viskas,pidurdas lihtsalt ratta alt ära.
Minu arvamus kui selline.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 321
- Liitunud: 08 Apr 2015, 03:17
- Tsikkel: Honda VT600 Shadow
- Tänanud: 93 korda
- Tänatud: 55 korda
Re: Õnnetused mootorratastega 2021.
Võis ka ise visata. Vilmides ju näidatakse, seega kõige õigem käitumine.
-
- Postitusi: 32
- Liitunud: 06 Sept 2018, 16:02
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
Re: Õnnetused mootorratastega 2021.
misasjad, külili viskamised sõidu pealt ja tsikli + iseenda (või varustuse) ära riivimised?
tulge maa peale tagasi nende juttudega, igasuguste lapsajakirjanike (või mõnel juhul lapsratturite) lambitermineid ei tasu nii üks ühele võtta. mitte keegi ei "viska end tsikliga külili", külje maha panek on lihtsalt maakeelne ütlus...teiste sõnadega on see külili käimine, kolmandate sõnadega kukkumine. selleks, et üks tavasõitja end piisavalt arvestatava kiirusega, asfaldil mööda kindlat vektorit liikudes lihtsalt põmm külili (koos tsikliga) suudaks visata on vaja ikka kas täiesti ebaloomulikke võimeid, või siis väga kiiresti ja täiesti tahtlikult ning teadlikult kas paugust esiratas alt ära pidurdada või samamoodi teadlikult ja väga konkreetse, õpitud liigutusega tõmmata tagaratas jõhkralt loha, küljele ning sealt edasi siis alt ära lasta. isegi kui mõelda, et keegi tõepoolest mingi sellise jamaga TAHTLIKULT ja TEADLIKULT tegeleb mingi ohuolukorra ees siis vähemalt 9 juhul 10st oleks see ikka ja endiselt üks kõige rumalamaid asju ja otsuseid üldse kõigist võimalikest. oskamatusest ja/või suutmatusest külili käimine on ikka täiesti teine teema, eks seda juhtub kõigil ja nii mõnigi ilmselt tõesti pärast kommenteerib kuidas ta "pani" tsikli külili ja tegi igasuguseid muid masterplaane selle murdosa sekundi jooksul seal enne oma peega asfaldi tabamist
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6743
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 442 korda
Re: Õnnetused mootorratastega 2021.
will111 kirjutas: ↑07 Sept 2021, 19:20misasjad, külili viskamised sõidu pealt ja tsikli + iseenda (või varustuse) ära riivimised?
tulge maa peale tagasi nende juttudega, igasuguste lapsajakirjanike (või mõnel juhul lapsratturite) lambitermineid ei tasu nii üks ühele võtta. mitte keegi ei "viska end tsikliga külili", külje maha panek on lihtsalt maakeelne ütlus...teiste sõnadega on see külili käimine, kolmandate sõnadega kukkumine. selleks, et üks tavasõitja end piisavalt arvestatava kiirusega, asfaldil mööda kindlat vektorit liikudes lihtsalt põmm külili (koos tsikliga) suudaks visata on vaja ikka kas täiesti ebaloomulikke võimeid, või siis väga kiiresti ja täiesti tahtlikult ning teadlikult kas paugust esiratas alt ära pidurdada või samamoodi teadlikult ja väga konkreetse, õpitud liigutusega tõmmata tagaratas jõhkralt loha, küljele ning sealt edasi siis alt ära lasta. isegi kui mõelda, et keegi tõepoolest mingi sellise jamaga TAHTLIKULT ja TEADLIKULT tegeleb mingi ohuolukorra ees siis vähemalt 9 juhul 10st oleks see ikka ja endiselt üks kõige rumalamaid asju ja otsuseid üldse kõigist võimalikest. oskamatusest ja/või suutmatusest külili käimine on ikka täiesti teine teema, eks seda juhtub kõigil ja nii mõnigi ilmselt tõesti pärast kommenteerib kuidas ta "pani" tsikli külili ja tegi igasuguseid muid masterplaane selle murdosa sekundi jooksul seal enne oma peega asfaldi tabamist
MÖHH
Täpsustan- Tahtlikult ja teadlikult ei tee seda MITTE KEEGI!!!
Lihtsalt aega ei ole, see kes peale avariid luuletab kokku traktaadi a'la:"Vaatasin, et teeb nii ja ma mõtlesin, et teen naa...!", lihtsalt valetab.
Selle aja peale, mil' tema mõte arvutuslikult liigub, on ammu toimunud.
On lihtsalt õpitud ja instinktiivsed liigutused/toimingud, mis kriisiolukordades toimivad, aga õppimiseks ei piisa kahjuks V.I.Lenini "Õppida, õppida, õppida!" loosungist, e. 3X, vaid sadadest ja tuhandetest liigutustest, ennem, kui see inimese lihasmällu talletub.
-
- Postitusi: 700
- Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
- Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
- Asukoht: Tartto
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 71 korda
Re: Õnnetused mootorratastega 2021.
Ma olen küll end külili maha pidurdanud. Enamjaolt küll metsavahel/kruusal. Üldiselt saab päris kiiresti pidama ja varustus ka nagu seni terveks jäänud, ehk kiirused pole suured old. Asfaldil peaaegu sama teinud, kui ette keerati, a viimasel hetkel suutsin tagaratta alt pidurdamisega niimoodi suuna muuta, et sain ümber põigatud.
Ma nüüd pead ei annaks, a pakun, et asfaldil võib kärnadest kiiremini seisma saada, kui külili panna.

-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Õnnetused mootorratastega 2021.
Ma olen küll end külili maha pidurdanud.
Aga kas sa tegid seda selleks et pidama saada või lihtsalt käisid külili?
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6743
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 442 korda
Re: Õnnetused mootorratastega 2021.
Olen samuti ennast külili pidurdanud, kas teadlikult
Tagantjärgi võttes oli ainuõige valik, aga kas teeksin seda ka edaspidi- ei oska ja ei tahagi öelda
Nagu öeldud, otsused tulevad murdosa sekundi jooksul.
Sellepärast mulle absoluutselt ei meeldigi arutelud teemadel: "Miks kukkusid, teame arvestada/õppida jktmv.!"
Sittagi ei õpi ega arvesta, va. juhul, kui te harjutate situatsioone nX korda, aga teada on, et ükski situatsioon ei ole eelmisega sarnane.
edu
-
- Postitusi: 514
- Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
- Tsikkel: pilusilm ja venelane
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 81 korda
Re: Õnnetused mootorratastega 2021.
Mina olen ka ennast kunagi tahtlikult küllili pidurdanud.
Tõsi, siis sõitsin veel Riga võrriga külavahe kruusateedel. Hoog sees, lasin mööda lauget tuttavat kurvi minna. Eemalt naisterahvas keerab ümber ja muudkui vehib kätega. Sõidan ja mõtlen, et huvitav, kellele ja miks ta vehib? Ja siis viimasel hetkel nägin karjusetraati üle tee. Umbes mu kaela kõrgusel. Minna polnud nagu kuskil enam, ainult alla.
Võrr sai uued jalatoed ja kriimud ning ego paranesid ka ära. Kael jäi terveks.
PS. Seda, et surma saanud noor mootorrattur oli kohalike seas kuulus ilma tuledeta/kehva tulega sõitmises, kuulsin ka mina. Tuttava tuttav oli üks esimesi sündmuskohal ja oli ratta nö "ära tundnud". Ise ta ka kuskilt sealtkandist, kohalik. Oli mõelnud elustamise peale, aga kui aru sai, mida on vaja elustada, oli loobunud. Polnud mõtet enam.
Aga seda, mis tuli antud hetkel tsiklil ees põles, tuvastab uurimine. Pimedas ta vaevalt ilma tuleta sõitis, päris pime oli ju. On ju olemas auto (juht), kellest mööda sõideti. Tema võiks mäletada, kas põles tuli ees w ei. Ootame vast ikka ära uurimise tulemused.
Re: Õnnetused mootorratastega 2021.
Kindlasti on selliseid olukordi, kus ratta/enda külili pidurdamine on parem variant kui muud, aga pigem on need erandlikud. Kui põdra sarved eest vastu vaatavad, siis pigem riiviks ennast tee peal kui soolikad sarvede otsa riputaks. Autoga kohtudes see kindlasti hea pole kuna on oht rataste alla sattuda.
Mul on ka olnud 1 olukord, kus selleks, et heinamaa peal sõites mitte välja jõuda ees olevale teele (oht autoga kohtumiseks ja seda polnud võimalik näha kas auto tuleb, tavapidurdusega kindlasti oleks sinna jõudnud ja üle teegi), pidurdasin tagumise ratta lohisema (esipidur olematu sellel konkreetsel vene masinal) ja meelega külje ette ning pikali. Ei läinud siiski hästi, sest kokkuvõttes kohtus rangluu lenksatoruga niimoodi, et rangluu oli kildudeks. Tagantjärgi tarkusena saab öelda, et tee peale välja sõites (üle selle) poleks midagi hullu juhtunud, sest autosid ei tulnud ja tegu vähese liiklusega teega- üsna väike tõenäosus, et just konkreetsel sekundikümnendikul auto seal oleks.
Re: Õnnetused mootorratastega 2021.
Justnimelt nendes nüanssides see vahe ongi. Kas pinnaks on asfalt...või hoopis mingi lahtine kruus, või suisa lumi/jää? Mõni võibolla mõtleb, et mis seal ikka niiväga suurt vahet on. No ON, väga väga väga suur vahe on! Täpselt nagu on meeletu vahe rehvide pidamises nendel pinnastel nii on meeletu vahe ka rattaga igasuguste imenippide tegemises.
Aga miks ma ütlesin, et tahtlikult ja teadlikult end lihtsalt paugust külili keerata ei ole just lihtne. Noh...tahaks öelda, et minge ja proovige aga samas nagu tegelikult muidugi ei tahaks, et keegi seda sõna otseses mõttes proovima läheb Puht teoreetiliselt jah, võib seda ju teha ka niiöelda jõuga -ehk siis mitte piduritega embakumba otsa lihtsalt alt ära laskmata. Aga no väga kuradi kiiresti pead siis saama omal selle mootorratta piisavalt suure nurga alla kallutatud. Teine variant oleks lihtsalt lasta tsiklil minna ja ise selle otsast lihtsalt ära hüpata. Mina tegelikult pole samuti üldse mitte lihtne teha kui pole just tekkinud mingit suurt inertsi, mis sinu katapulteerumisele kaasa aitaks. Ja lõppkokkuvõttes ei saa ikkagi kumbagi neist imetrikkidest siiski väga hästi tsikli külili panemiseks nimetada. Teatud arvestatava massiga, avestatava hooga teatud konkreetses suunas kahel rattal liikuvat aparaati lihtsalt ei pane sõrmenipsu peale külili. Simple as that, see on füüsikaseaduste vastane ettepanek.
Metsas olen minagi igat kümmet moodi kukkunud, libisenud ja teab mis imetrikke teinud. Seal on vähe teine pinnas, kiirused on väiksemad, isegi hirm kukkumise ees iseenesest on tihtipeale suisa olematu. Aga ma ei tea kas just 100% kindlalt saaksin öelda, et ma metsaski kunagi konkreetselt teadlikult sellise otuse oleksin vastu võtnud, et vot nüüd panengi konkreetselt täpselt sellise tehnikaga, sellel hetkel ratta siin koha peal külili ja siis ongi elu lill
-
- Postitusi: 700
- Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
- Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
- Asukoht: Tartto
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 71 korda
Re: Õnnetused mootorratastega 2021.
Mina olen vähemalt ühe korra täiesti teadlikult külili pannud, nii mõeldeski. Ühe nuki taga metsavahel oli järsku umbes puusakõrgusel risti palk. Kui poleks külili pand, ei oleks vist seisma saanud ja oleks üle lennanud ja oleks võinud hulka valusam olla. Tagapiduriga ühele küljele loha ja siis kehakaal võimalikult taha. Küünarnukid ja tagumik said veidi põrutada, aga see oli ka kõik. Kui tagumist ABSi pole, käib see ikka väga kiirelt, kärnadega olenemata pinnasest.

Re: Õnnetused mootorratastega 2021.
Tahtlikult või tahtmatult, igaühel oma uskumused ja veendumused, mida te nagunii ei muuda. Minge sõitma parem kuni ilmad veel ilusad, talvel aega vaielda küll.
Re: Õnnetused mootorratastega 2021.
Ei tea, talvel on just kõige lihtsam neid uskumusi ja veendumusi reaalselt muutma hakata Jää peal ma olen end ka nii tahtlikult kui tahtmatult kümneid kordi külili keeranud, korra lihtsalt testimaks, et kaua ja kaugele ma siis libisen kah mööda suht peegelsiledat järve. Karjäärikalda kaljuni välja libisesin, tuli jalad ette panna ja vedru teha, et kaljunukki omale kõhtu ei võtaks. tsikkel oma jalaraudade ja muu terasest tera otsas jäi kolm korda varem seisma.
Aga noh, in all seriousness ma siiski loodan, et kõik saavad aru kui halb mõte on korraliku tänavarehviga, asfaldil ja veel ka kuskil liikluse keskel hakata üritama end koos tsikliga tahtlikult külili panema. Sealt head nahka ei saa. Ja ärme siis ikkagi aja segamini külili panekut ning näiteks täiesti vale pidurdutehnika tõttu külili lendamist/ratta üle kontrolli kaotamist. Üks on (vähemalt teoorias) teadlik ja planeeritud tegevus ja teine on oskamatu tegevuse tagajärg
-
Teema algataja - Postitusi: 1010
- Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
- Tsikkel: Tomos Funsport/ Montesa NT700V
- Asukoht: Veelinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 27 korda
Re: Õnnetused mootorratastega 2021.
VahelduSEX ka midagi teemasse: https://www.delfi.ee/artikkel/94529361/ ... el-soitjat
Kell 19.31 teatati avariist Harjumaal Kiili vallas Tõdva-Nabala mnt 5. kilomeetril, kus 25-aastane mees kaotas lauges kurvis kontrolli mootorratta Suzuki GSX-R üle ja sõitis paremale teelt välja. Mootorrattur viidi Põhja-Eesti regionaalhaiglasse.
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Õnnetused mootorratastega 2021.
Luxor kirjutas: ↑08 Sept 2021, 16:00VahelduSEX ka midagi teemasse: https://www.delfi.ee/artikkel/94529361/ ... el-soitjat
Kell 19.31 teatati avariist Harjumaal Kiili vallas Tõdva-Nabala mnt 5. kilomeetril, kus 25-aastane mees kaotas lauges kurvis kontrolli mootorratta Suzuki GSX-R üle ja sõitis paremale teelt välja. Mootorrattur viidi Põhja-Eesti regionaalhaiglasse.
Jälle järjekordne kes kallutada ei oska ja seda Gixxeriga
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3137
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 486 korda
- Tänatud: 585 korda
Re: Õnnetused mootorratastega 2021.
mx77 kirjutas: ↑08 Sept 2021, 17:05Luxor kirjutas: ↑08 Sept 2021, 16:00VahelduSEX ka midagi teemasse: https://www.delfi.ee/artikkel/94529361/ ... el-soitjat
Kell 19.31 teatati avariist Harjumaal Kiili vallas Tõdva-Nabala mnt 5. kilomeetril, kus 25-aastane mees kaotas lauges kurvis kontrolli mootorratta Suzuki GSX-R üle ja sõitis paremale teelt välja. Mootorrattur viidi Põhja-Eesti regionaalhaiglasse.Jälle järjekordne kes kallutada ei oska ja seda Gixxeriga
tigu jäi ratta alla
-
- Postitusi: 128
- Liitunud: 31 Aug 2004, 16:51
- Tsikkel: S10
- Asukoht: Kiili
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Õnnetused mootorratastega 2021.
Segastest laksudest pole sageli mitte muhvigi hiljem kuulda old
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3137
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 486 korda
- Tänatud: 585 korda
Re: Õnnetused mootorratastega 2021.
see möödasõidetav auto ilmus ka mitu päeva hiljem alles pressiteadetesse (siis kui kommentaariumid olid juba telefoni lugudest punnis)
Kuidas selline "pisiasi" alguses kahesilma vahele jäi?
Üsna tõenäoliselt sealt enam väga tõsiselt võetavaid infokilde ei tule. Ja need, mis tulevad neid ei taha enam keegi tõe pähe võtta kui kohe alguses juba mingit soga tuleb.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.