Rumalad või segased küsimused jms
Moderaator: Moded
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Kui suur vaakum (numbriliselt mingites ühikutes) karburaatorite sünkroniseerimisel umbes on (4T, 4 sil), mida mõõta on vaja? Mõtlen, et kas saaksin ühte olemasolevat (teiseks tööks mõeldud) seadet selleks kasutada.
-
- Postitusi: 724
- Liitunud: 17 Jaan 2010, 00:58
- Tsikkel: F6C 1500
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Carbtune pro sai 800cc v2 maksimumi lähedale, kui õrnalt gaasi puudutada. Kui internetti uskuda, siis maksimum näit on 40cmHG.

Re: Rumalad või segased küsimused jms
Ok, see oleks siis -0,5 bar. Mu aparaat jääb lahjaks siis, peaks mõõtma kuni -0,2 bar.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Sünkimisega pole sul vaja mõõta vaakumit ennast.
Sul on vaja, et ta lihtsalt midagi näitaks, et saaks karpasid omavahel võrrelda.
Pole isegi kellasid vaja, piisab peenest läbipaistvast voolikust ja pidurivedelikust:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Ega ei pea jah, numbritega otseselt pole teha midagi, niikuinii tuleb ühe karburaatori järgi teised paika sättida (ühel vist puudus sünkroniseerimise kruvi ja ongi mõeldud nii) lihtsalt esialgu oli mõte kasutada ühte olemasolevat mõõteriista. Võibolla isegi proovin taolise voolikutesüsteemiga. Pidurivedelik on sinna pandud vist ainult seetõttu, et hea värviline, põhimõtteliselt võiks ka midagi muud panna. Kui erinevused ei ole väga suured, siis vedelikku sisse ei tõmba, ükskõik milline see vaakum numbriliselt on (näit 0,1 bar erinevuse korral peaks vee tihedusega sarnase vedeliku tõmbama 1 m kõrgusele)
-
- Postitusi: 1742
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 186 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Küsimus sehitusmeestele. Või no teglt pigem mingitele kuuris nokitsejatele.
Tahaks paar 40x40 nelikant toru(2m) betooni täis valada, et torule(postina) natuke jäikust lisada. Millega seda kodustes tingimustes väristada, et asi võimalikult tihe saada? On keegi midagi käepärast kasutanud ja positiivseid tulemusi saanud? Lööktrell või midagi?
Või pole tegelt mõtetki? Piisab kui pikema traadi/armatuuriga natuke täis pikkuses sees sonkida?
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Krl kirjutas: ↑05 Mai 2021, 08:52Küsimus sehitusmeestele. Või no teglt pigem mingitele kuuris nokitsejatele.
Tahaks paar 40x40 nelikant toru(2m) betooni täis valada, et torule(postina) natuke jäikust lisada. Millega seda kodustes tingimustes väristada, et asi võimalikult tihe saada? On keegi midagi käepärast kasutanud ja positiivseid tulemusi saanud? Lööktrell või midagi?
Või pole tegelt mõtetki? Piisab kui pikema traadi/armatuuriga natuke täis pikkuses sees sonkida?
Kui naine enda oma ei anna, siis peaks see ka juba päris hästi aitama.
https://www.tehnikakeskus.ee/akubetooni ... ta-dvr450/
Sul on küll 2m post, kuid üle poole saad ära vibrada ja eks see natuke mõjub ka alumisse otsa.
-
- Postitusi: 906
- Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
- Tsikkel: FZS 1000
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 414 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Krl kirjutas: ↑05 Mai 2021, 08:52Spoiler
Küsimus sehitusmeestele. Või no teglt pigem mingitele kuuris nokitsejatele.
Tahaks paar 40x40 nelikant toru(2m) betooni täis valada, et torule(postina) natuke jäikust lisada. Millega seda kodustes tingimustes väristada, et asi võimalikult tihe saada? On keegi midagi käepärast kasutanud ja positiivseid tulemusi saanud? Lööktrell või midagi?
Või pole tegelt mõtetki? Piisab kui pikema traadi/armatuuriga natuke täis pikkuses sees sonkida?
40x40 on nii väike ristlõige, et sinna 2m kõrgust betooni sisse saada tundub puhas ajaraisk. See betoon ei anna seal eriti midagi juurde.
Vibrada võib muidu näiteks suva armatuurijupiga või keermelatiga, mida käepärast on. Betoon annab survetugevust, mitte jäikust. Seda saad ka paksema seinaga toruga.

-
- Postitusi: 1742
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 186 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
rannamees kirjutas: ↑05 Mai 2021, 09:41Spoiler
Krl kirjutas: ↑05 Mai 2021, 08:52Küsimus sehitusmeestele. Või no teglt pigem mingitele kuuris nokitsejatele.
Tahaks paar 40x40 nelikant toru(2m) betooni täis valada, et torule(postina) natuke jäikust lisada. Millega seda kodustes tingimustes väristada, et asi võimalikult tihe saada? On keegi midagi käepärast kasutanud ja positiivseid tulemusi saanud? Lööktrell või midagi?
Või pole tegelt mõtetki? Piisab kui pikema traadi/armatuuriga natuke täis pikkuses sees sonkida?40x40 on nii väike ristlõige, et sinna 2m kõrgust betooni sisse saada tundub puhas ajaraisk. See betoon ei anna seal eriti midagi juurde.
Vibrada võib muidu näiteks suva armatuurijupiga või keermelatiga, mida käepärast on. Betoon annab survetugevust, mitte jäikust. Seda saad ka paksema seinaga toruga.
No loogika oli see, et kui ta betooni täis on, siis ei anna toru ikkagi nagu "kokku voltida"
Illustratiivne pilt
-
- Postitusi: 906
- Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
- Tsikkel: FZS 1000
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 414 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Krl kirjutas: ↑05 Mai 2021, 11:07Spoiler
rannamees kirjutas: ↑05 Mai 2021, 09:41Krl kirjutas: ↑05 Mai 2021, 08:52Küsimus sehitusmeestele. Või no teglt pigem mingitele kuuris nokitsejatele.
Tahaks paar 40x40 nelikant toru(2m) betooni täis valada, et torule(postina) natuke jäikust lisada. Millega seda kodustes tingimustes väristada, et asi võimalikult tihe saada? On keegi midagi käepärast kasutanud ja positiivseid tulemusi saanud? Lööktrell või midagi?
Või pole tegelt mõtetki? Piisab kui pikema traadi/armatuuriga natuke täis pikkuses sees sonkida?40x40 on nii väike ristlõige, et sinna 2m kõrgust betooni sisse saada tundub puhas ajaraisk. See betoon ei anna seal eriti midagi juurde.
Vibrada võib muidu näiteks suva armatuurijupiga või keermelatiga, mida käepärast on. Betoon annab survetugevust, mitte jäikust. Seda saad ka paksema seinaga toruga.No loogika oli see, et kui ta betooni täis on, siis ei anna toru ikkagi nagu "kokku voltida"
Illustratiivne pilt
Kui on selline kokkuvoltimise oht, siis ma kasutaks sõrestikstruktuuri. Teine variant paksu seinaga toru. Aga sellises olukorras jah, betoon ainult veidi aitab.
Praktikas kasutatakse veel sellist nippi, et peenele kandetorule pannakse potensiaalsesse löögikohta ümber madalam jäme toru ja valatakse kahe toru vahe täis.

-
- Postitusi: 1742
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 186 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
No ma mingeid sillatalasid ei projekteeri, aga kuna isegi see kiiresti kuivav betoon on odav, siis maksimaalse tulemuse saavutamiseks võiks ju selle ära täita. Kui see midagi annaks. Aga kui ei anna, siis pohh. Keevitab kinnitused otstesse ära ja läheb omale kohale.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Krl kirjutas: ↑05 Mai 2021, 08:52Küsimus sehitusmeestele. Või no teglt pigem mingitele kuuris nokitsejatele.
Tahaks paar 40x40 nelikant toru(2m) betooni täis valada, et torule(postina) natuke jäikust lisada. Millega seda kodustes tingimustes väristada, et asi võimalikult tihe saada? On keegi midagi käepärast kasutanud ja positiivseid tulemusi saanud? Lööktrell või midagi?
Või pole tegelt mõtetki? Piisab kui pikema traadi/armatuuriga natuke täis pikkuses sees sonkida?
Teed vedelama segu ja pakun, et valgub ise täis. tee ise segu liivast tsemendist ja veest.Killustik jära välja. Või võta valmis müürisegu ja lisa sinna natuke tsementi, saab ka hea. Võid asja veel paremaks tegemiseks ka mingi armatuuri võtta ja sellega mõned korrad edasi tagasi seal udjada ning pärast selle armatuuri sinna sisse jätta-saab veel parem. Aga paksema seinaga toru oleks äkki suurema pointiga tegevus.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 1742
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 186 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
2mm seinaga on ja toru on juba olemas. Ega seal mingit kriitilist tugevust polegi vaja saavutada, aga minu loogika lihtsalt ütles, et kui toru seest täis on ja ei lase seinal nö kuhugi deformeeruda, siis võiks olla seda mingilmääral raskem painutada.
Eks järgmise sarnade projekti jaoks ilmselt valibki tummisema toru.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Krl kirjutas: ↑05 Mai 2021, 16:202mm seinaga on ja toru on juba olemas. Ega seal mingit kriitilist tugevust polegi vaja saavutada, aga minu loogika lihtsalt ütles, et kui toru seest täis on ja ei lase seinal nö kuhugi deformeeruda, siis võiks olla seda mingilmääral raskem painutada.
Eks järgmise sarnade projekti jaoks ilmselt valibki tummisema toru.
Mis jõud ja kust suunast sellele torule rakenduvad? 2mm seinaga toru on üsna tugev juba iseenesest.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Jah, vedel liivabetoon ning tee suhteliselt rammus, et kui toru matsu saab, siis sisu jälle liivaks ei muutuks. Armatuuri või keermelatte, mis iganes kodus vedeleb, võid ka sisse tampida, pigem siis äärtesse, kui toru keskele. Aga betoon kuivades niikuinii natuke kahaneb, seega ega ta sul nüüd väga tugevalt toru seina külge ei jää.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
- Postitusi: 1742
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 186 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
pühak kirjutas: ↑05 Mai 2021, 19:58Jah, vedel liivabetoon ning tee suhteliselt rammus, et kui toru matsu saab, siis sisu jälle liivaks ei muutuks. Armatuuri või keermelatte, mis iganes kodus vedeleb, võid ka sisse tampida, pigem siis äärtesse, kui toru keskele. Aga betoon kuivades niikuinii natuke kahaneb, seega ega ta sul nüüd väga tugevalt toru seina külge ei jää.
minu tsiklimehe loogika ütleb, et kui see toru isegi ainult liiva täis on ja otsad kinni, siis on ta juba tugevam, sest see liiv ei lase torul deformeeruda. Olla kunagi kiviajal ju nii torusid painutatudki. et siis paindub küll, aga ei lähe nö kortsu, kus kogu tugevus hetkega kaob.
-
- Postitusi: 1010
- Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
- Tsikkel: Tomos Funsport/ Montesa NT700V
- Asukoht: Veelinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 27 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Mis imetoru see on, uut telemaja hakkad ehitama või?
-
- Postitusi: 1010
- Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
- Tsikkel: Tomos Funsport/ Montesa NT700V
- Asukoht: Veelinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 27 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Selge, aasta erirumaldebiilse küsimuse tiitel on minu.
-
- Postitusi: 1524
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 89 korda
- Tänatud: 231 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Krl kirjutas: ↑05 Mai 2021, 20:46pühak kirjutas: ↑05 Mai 2021, 19:58Jah, vedel liivabetoon ning tee suhteliselt rammus, et kui toru matsu saab, siis sisu jälle liivaks ei muutuks. Armatuuri või keermelatte, mis iganes kodus vedeleb, võid ka sisse tampida, pigem siis äärtesse, kui toru keskele. Aga betoon kuivades niikuinii natuke kahaneb, seega ega ta sul nüüd väga tugevalt toru seina külge ei jää.
minu tsiklimehe loogika ütleb, et kui see toru isegi ainult liiva täis on ja otsad kinni, siis on ta juba tugevam, sest see liiv ei lase torul deformeeruda. Olla kunagi kiviajal ju nii torusid painutatudki. et siis paindub küll, aga ei lähe nö kortsu, kus kogu tugevus hetkega kaob.
Ma ostsin aastaid tagasi Givi rauad tsiklile ja pakendist välja võttes pudenes sealt peenikesi raudkuulikesi välja päris hulga..
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3138
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 486 korda
- Tänatud: 585 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Krl kirjutas: ↑05 Mai 2021, 20:46minu tsiklimehe loogika ütleb, et kui see toru isegi ainult liiva täis on ja otsad kinni, siis on ta juba tugevam, sest see liiv ei lase torul deformeeruda. Olla kunagi kiviajal ju nii torusid painutatudki. et siis paindub küll, aga ei lähe nö kortsu, kus kogu tugevus hetkega kaob.
Sellisel juhul peab see liiv sinna sisse olema pressitud "muljetavaldava tiheduseni" pole just SI mõõtühik aga suurusjärgu annab kätte
-
- Postitusi: 2036
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Sul on poolenisti õigus. Liiv laseb torul deformeeruda (nt kringliks keerata) aga aitab teravate voltide tekkimist ära hoida. Ehk siis aitab jõud ja pinged ühtlaselt suuremale pinnale hajutada.
-
- Postitusi: 522
- Liitunud: 10 Juul 2012, 21:17
- Tsikkel: D Monster
- Asukoht: Tartu/Riia
- Tänanud: 78 korda
- Tänatud: 42 korda
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6743
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 442 korda
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Krl kirjutas: ↑05 Mai 2021, 20:46pühak kirjutas: ↑05 Mai 2021, 19:58Jah, vedel liivabetoon ning tee suhteliselt rammus, et kui toru matsu saab, siis sisu jälle liivaks ei muutuks. Armatuuri või keermelatte, mis iganes kodus vedeleb, võid ka sisse tampida, pigem siis äärtesse, kui toru keskele. Aga betoon kuivades niikuinii natuke kahaneb, seega ega ta sul nüüd väga tugevalt toru seina külge ei jää.
minu tsiklimehe loogika ütleb, et kui see toru isegi ainult liiva täis on ja otsad kinni, siis on ta juba tugevam, sest see liiv ei lase torul deformeeruda. Olla kunagi kiviajal ju nii torusid painutatudki. et siis paindub küll, aga ei lähe nö kortsu, kus kogu tugevus hetkega kaob.
Põhimõtteliselt on see juba siis ka na...atuke tugevam, kui Sa toru lihtsalt ehitusvahtu täis lased. Aga kuna ma ei tea, millist tugevusklassi Sa taotled, siis rohkem sel teemal targutada ei oska.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
- Postitusi: 257
- Liitunud: 11 Okt 2010, 19:37
- Tsikkel: vändast käima
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 41 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Vaja on ühe auto kraabitud küljekarp rooste vastu ära kaitsta. Korralikult tegema ei hakata ei viitsi - buvanoli, happekrundi ja 2k värvid jätaks hea meelega kõrvale. On kellelgi häid kogemusi, milliste lihtsate vahenditega paariks aastaks rooste eest kaitse saaks ?
Edu, L
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Bituumeni all roostetab kõik ikka sama isukalt edasi, käi ikka esiteks mingi keemiliselt roostevastase asjaga üle, ma näiteks olen Duplicolor Rust Stop 4-in-1 sprayga päris viisakaid tulemusi saavutanud, müüakse isegi Prismas, aga autopoes on kopikas odavam. Pärast seda võib bituumenit peale määrida, et omakorda värvi kaitsta.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Irual kirjutas: ↑09 Mai 2021, 12:17Vaja on ühe auto kraabitud küljekarp rooste vastu ära kaitsta. Korralikult tegema ei hakata ei viitsi - buvanoli, happekrundi ja 2k värvid jätaks hea meelega kõrvale. On kellelgi häid kogemusi, milliste lihtsate vahenditega paariks aastaks rooste eest kaitse saaks ?
Edu, L
https://www.autokaubad24.ee/en/products ... -250ml-crc
Tee sellega alt puhtaks ja vastavalt kasutusjuhendile lase fosfaatiseeruda. Siis tõmba mingi suvaline sobiv värv selga. Näiteks Hammerite valikus võib isegi mingi sobiva tooni leida.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 405
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Maadlen oma Vstromi laadimisprobleemidega.
Hetkel läks staator uuesti mähkimisse.
Mõtlesin, et ehk on mõistlik siis ka 19 aastat vanad juhtmed mähiselt pingekani uued vedada ja otse pingeka juhtmetele joota.
Soovitati 2.5 ruuduste kaablitega asendada. Samas originaal juhtmed (kokku viis) tulevad läbi kummiluti ja sealt ei aja 2.5st läbi ma kardan.
Originaal juhtmete läbimõõt klapib oomipoest ostetud 1.5 ruuduse silikoon kaabli omaga.
https://www.oomipood.ee/product/d_2511_ ... g?q=d-2511
Küsisin oomipoest ja muud kuumakindlamat asja mulle soovitada ei osatud.
Kas selline kaabel pädeb asendusena? Kannatab õli ning kas kuni 135 kraadi on piisav?
Originaalil on riidest rüü peal. Silikoon kimbu kannatab ehk tekstiilist isoleeriga üle teha ja peaks saama vast parem kui see mis hetkel küljes.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.