Rumalad või segased küsimused jms
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1010
- Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
- Tsikkel: Tomos Funsport/ Montesa NT700V
- Asukoht: Veelinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 27 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Kanna õigesti õiget maski, siis tuleb peagi vastus ise koju kätte!
-
- Postitusi: 746
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Kas keegi on siin kodarvelge tihendanud, et see tubelessiks teha? Mis materjale kasutatud
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Ma puht huvi pärast küsin, et milleks? Mul on 8 aastat olnud kodarvelgedega tsikkel ja päris mitu rehvijooksu on läbi sõidetud, aga õhulohvid ikka samad, mis ostes all olid.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
No, kui ei viitsi rim lock'i kasutada ja velje rehvi sees ringi tõmbab, ei rebi lohvi puruks või nii...äkki?
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Re: Rumalad või segased küsimused jms
mina ei viitsi...kui (rimlockidega) ratta ostsin siis kohe esimest korda rehve vahetades saatsin mõlemad locki riiulisse. siiamaani pole ringi tõmmanud aga tõsi ta on, et ega ma kuskil nii alla 1.5 taga ja alla 1.2 ees pole kunagi sõitnud la
tubelessiks tegemisel võib olla erinevaid põhjuseid, vb ei viitsita siselohviga mängida näiteks rehvi vahetusel. natuke kaaluvõitu tuleb vedrustamata massile, eriti kui muidu on kasutusel olnud hästi paksu seinaga lohvid. muidugi tubelessina vist ei saa ühtki rehvi nii madal rõhuga kasutada anyway, et see kudiagi mingit eelist annaks rimlockita siselohvi combo ees.
asjast rääkides, kunagi vist proovisin. mingisugust silikooni tuubi tüüpi anumast tulevat möga kasutasin, aga ei mäletagi kas see lahendus pidama ka jäi või mitte. esiratas vist isegi jäi, kuid minumeelest oli probleeme rehvi serva vahelt lekkimise või millegi sellisega
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Täna on olemas ka liim,mida panna rehvi serva ja velje vahele, mis võiks vältida rehvi ringi tõmbamise? Tubelessi puhul saab seda ka pöial olevate väikeste kahjustuste ja korrosiooni jälgede korral kasutada, teeb õhupidavuse korda.
https://www.autokaubad24.ee/et/tooted/m ... seal-945ml
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 746
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
[quote=pühak post_id=859173 time=1617300580 user_id=36325]
Spoiler
Ma puht huvi pärast küsin, et milleks? Mul on 8 aastat olnud kodarvelgedega tsikkel ja päris mitu rehvijooksu on läbi sõidetud, aga õhulohvid ikka samad, mis ostes all olid.
Just täpselt nagu Loff ja will vastasid, gramm kaaluvõitu ja lihtsama rehvivahetuse huvides.
Mul esivelg oli ostes juba tehtud, seal on mingi naljakas kleepuv riba kodaraniplitele peale pandud ja siis teip selle kleepuvale kihile peale.
-
- Postitusi: 128
- Liitunud: 31 Aug 2004, 16:51
- Tsikkel: S10
- Asukoht: Kiili
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Põhimõtteliselt müüakse selliseid silikoonrõngastihendeid küll. Venitatakse veljepõhja, kodaraniplite peale.
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Veloplusis on hunnikus erinevaid pöiateipe tubelessiks tegemiseks, seda nüüd, kas mootorrattale sobib, ei tea kommenteerida.
https://www.veloplus.ee/et/kategooria/rehvitarvikud
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Mul pole kunagi rim lock'i olnud ja selle 8. aasta jooksul pole kordagi velge rehvi sees ringi tõmmanud, ikka käib velg ringi koos rehviga. Aga võibolla ma lihtsalt pole ekstreemususte otsija.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
- Postitusi: 700
- Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
- Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
- Asukoht: Tartto
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 71 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Proovi rimlockita alla 1 bari väga agressiivse suure ühapütasega maastikku uhada ja siis näed, kuda jookseb velg rehvi ja lohvita ringi nagu vidi
Kahel lohvil nii ventiili lohvist lahti rebinud. Not fun.

-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Nojah, mul on kahepütane V-mootor ja see rohkem nagu asfaldipill, kuigi alailma leian end kruusateelt. Aga rõhualandamiseni pole asi veel läinud.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Oleneb ju meeletult ka sõidutingimustest, mootori momendist, rehvi haardumisest ühel teisel pinnasel jne. Kui sul on mingi hullult kõrge klotsiga lai maastikurehv kuskil tugevate juurikate vahel kinni ja siis tõmbad sealt täie vilega minema mingi ilmselt suure ja raske matkarattaga siis see on natuke teine teema kui sileda rehviga niisama kruusa peal korra "kets ringi lasta" Aga nojah, üldiselt kui siiski mingi enamvähem rõhk sees on siis naljalt ei tõmba ringi ühtegi velge. Mõned taadid lihtsalt sõidavad rõhuga 0.3 bar'i ja sellest väga abi ei ole rehvi kinni hoidmisel.
Peab ütlema, et eks mugav oleks tegelikult ilma siselohvita...aga samas vist mitte piisavalt mugav, et ise viitsiks ehitama hakata seda tubeless värki
-
- Postitusi: 746
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
No kuna mul velg alles koostamisel, siis pole probleem sinna seda tihendusteipi panna. Tänud Loff uurin Veloplussist edasi.
Kusjuures ma ei imesta kui ongi rattapoe kraam esiveljel kasutusel, sest selle müüja ütles, et kui ta ise rihtimisega hätta on jäänud kasutab sõbra abi kes töötab rattapoes...
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Nüüd võiks siis tegelikult ka mõni mode selle lohvijutu omaette teemaks splittida, et sarnane küsimus, mille ma esitasin, väga tihti korduma ei hakkaks.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
- Postitusi: 147
- Liitunud: 24 Juul 2009, 01:36
- Tsikkel: R6
- Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Oskab keegi soovitada miskit konkreetset, millega see pragu ära täita?
Pilt netist.
-
- Postitusi: 700
- Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
- Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
- Asukoht: Tartto
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 71 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Kas see kest on kummist? Kõva plast? Värvitud metall? Kas peab pidama mingeid vedelikke või õhku? Kas on midagi kuuma seal jooksmas?

-
- Postitusi: 147
- Liitunud: 24 Juul 2009, 01:36
- Tsikkel: R6
- Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Õhufiltri kopsiku ja karpade vaheline ühendus. Plast vasak ja kummist parempoolne. Õhku peab pidama.
-
- Postitusi: 163
- Liitunud: 09 Sept 2008, 00:39
- Tsikkel: honda cbr900rr suzuki gsf600
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Puhastada kruntida ja klaasiliim siis auto oma. Ei tea kui püsiv aga mõneks ajaks hea küll
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Ma mätsisin Honda sarnase lõdviku Loctite 5980-ga kokku ja neli aastat on vastu pidanud.
-
- Postitusi: 436
- Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
- Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
- Asukoht: Kehra
- Tänanud: 49 korda
- Tänatud: 92 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Rehvimeestele: http://tubliss.com/ Ei tõmba miskit ringi, rehvirõhku saad kasutada kasvõi 0 bar jne, ise väga rahul, tasakaalustus on ka pädevam kui rimlockiga.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Kuidas maanteesõidutsiklil sisekummi teemat kommenteerite ohutuse vms suhtes? Selles mõttes, et hetkel peaks vist peal olema sisekummita rehvid, aga uued rehvid paneksin sellised (kuna on olemas), mis vajavad sisekummi (tähis TT?).
-
- Postitusi: 700
- Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
- Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
- Asukoht: Tartto
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 71 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Mis probleem peaks olema maanteesõidutsiklil lohvidega? Kui miski 200+ ei kihuta, ei kujuta ette, et mingi valemiga kuidagigi probleeme tuleks. Tubliss ja Mousse on teine teema, need võivad nati kuumaks minna pikemalt kolmekohalistel kiirustel sõites. Aga tavalise lohviga küll probleemi olla ei tohiks.

-
- Postitusi: 1454
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 291 korda
- Tänatud: 233 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
[mention]Prets[/mention] Ta küsib, et kui on selline rehv, millele on ette nähtud sisekumm, et kas siis töötab tubelessina ka.
Ma vastust ei tea, ainult üks jalgratas on tubelessiks ehitatud, muudel masinatel sisekummid sees.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Loodetavasti polegi probleeme, aga kuna "tänapäevaste" ratastega eriti kokkupuudet pole, siis seetõttu uuringi. Mingi hull kihutamise tsikkel ei ole, max. u. 175 km/h. Muidu valuvelg ja mõeldud ilma sisekummita kasutamiseks, aga uutel rehvidel on TT-tähistus, mis peaks tähendama sisekummi vajadust.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Täiesti kindlalt ei saa TT ehk siis siselohviga rehvi kasutada ilma lohvita ehk ei tööta TL-na. Rehvi ja pöia kokkupuute ala on tehtud mitte õhukindlana. Samuti puudub sellisel rehvil seespool nö membraan, mis õhku sees hoiab. Tubeless rehvi lohviga saab kasutada kui näiteks veljel pöia osa kahjustatud või mida iganes. Normaalkiirustel ei juhtu midagi,suurematel või pigem palju suurematel kui legaalne võib liigselt kuumeneda.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Eks see väike eelarvamus lohvi osas oli seetõttu, et kunagi sain kogeda tagaratta lohvi pauguga katki minekut 100+ km/h kiirusel (tavalise T-särgiga ja lühikeste pükstega) sõitmisel. Läks ta katki vist seetõttu, et rehv oli ühest kohast nii kulunud, et ilmselt lohv hakkas teega kontaktis olema juba. "Tubeless" oleks varem juba vaikselt tühjaks läinud. Samas see oli muidugi oma lollus, et nii kulunud rehviga ringi sõitsin, täna enam nii ei teeks, et tagumist ratast pidurdades blokeerudes rehvi ära rikuks. Siis ei tohiks enam nii juhtuda, et üks koht märgatavalt rohkem kulunud on ja võibolla põgusal vaatlusel kohe silma ei hakkagi.
-
- Postitusi: 724
- Liitunud: 17 Jaan 2010, 00:58
- Tsikkel: F6C 1500
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Kogemusest võin öelda, et ei lähe ta midagi vaikselt. Väga võtab ikka külje ette maanteekiirusel. Rekka rattad muutusid ka kohe kaks korda suuremaks kõrval

-
- Postitusi: 302
- Liitunud: 15 Mär 2007, 23:07
- Tsikkel: F650
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 6 korda
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.