Turist T200 1974

Kasutaja avatar

Teema algataja
Turist
Postitusi: 1330
Liitunud: 06 Mär 2020, 17:09
Tänanud: 100 korda
Tänatud: 213 korda

Re: Turist T200 1974

Lugemata postitus Postitas Turist »

urmas66 kirjutas: 09 Aug 2020, 23:24

Kuna see isetehtud plekk korpus on tunduvalt väiksem,kui originaal,siis sul see ajabki selle asja sassi. Vaata selle pildi pealt,kus on originaal kest ja saad ise ka aru,et see on silndrist mitu cm(pakun mälu järgi,et umbes 5cm) eemal. Kuna sul silindri ribid on ikkagi risti selle korpuse seinaga ja see on liiga lähedal silindrile,siis jahutus toimib sul ainult silindri alumisele osale. Seal ei teki mingit õhu liikumist üleval olevate ribide vahelt. Võta see isetehtud kest ära ja proovi siis kas on muutusi,kui on,tee uus ja avaram kest. Küünlaaugust pressib sul õhk välja sest tal pole kuhugile minna.

Praegune plekk on mitu cm eemal küll (2 sõrme mahub vahele), aga muidugi pole sama hea kui originaal. Videos oleval paistab olema paremale nurka ava juurde lõigatud, originaalil vist ei ole seda.
Küünla avast puhus enne ka otse üles.

Prii kirjutas: 10 Aug 2020, 09:49

Täpselt samad sümptomid olid mul Turistil. Minul oli lahenduseks süütepooli vahetus. Kui sõidu ajal välja sureb, siis kontrolli kohe, kas säde on.

Säde oli. Kas piisavalt hea ja ka surve all, seda ei tea. Ilmselt süütepool võib kuumaks saades nii teha, et mingit pinget annab, aga mitte piisavat.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”