Tehnoülevaatus
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
- Postitusi: 3242
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 371 korda
Re: Tehnoülevaatus
5-10min ülevaatuse jaoks võtab tüki küljest? Korras mootorrataga kauem ei lähe.
Osad ei saa isegi keti pingutamisega hakkama, siis millest me räägime.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Postitusi: 3242
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 371 korda
Re: Tehnoülevaatus
Töötuled. Indikaatortuli juurde ja legaalne värk.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Postitusi: 424
- Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
- Tsikkel: Voshod 3M
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Tehnoülevaatus
On mootorratastega nagu on, aga autode (ka busside) puhul on ülevaatus küll liiga lõtv, arvestades seda milliseid haisvaid ja suitsevaid diislipeldikuid iga päev näeb. Järgmine kord kui mõne sellise pellari taga sõidate, lööge reg.nr maanteeamet taustakontrolli sisse ja vahel võib näha, et viimane ülevaatus ei olnud just kaua aega tagasi...
-
- Postitusi: 906
- Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
- Tsikkel: FZS 1000
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 414 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Tehnoülevaatus
Sciev kirjutas: ↑29 Aug 2019, 17:31On mootorratastega nagu on, aga autode (ka busside) puhul on ülevaatus küll liiga lõtv, arvestades seda milliseid haisvaid ja suitsevaid diislipeldikuid iga päev näeb.
Järgmine kord kui mõne sellise pellari taga sõidate, lööge reg.nr maanteeamet taustakontrolli sisse ja vahel võib näha, et viimane ülevaatus ei olnud just kaua aega tagasi...
Eelmine nädal sattusin Tähetorni tõusul liinibussi seljataha. Jäin lausa seisma, sest mitte midagi ei olnud eespool näha. Minu taga sõitev auto samuti.
Mis nipiga selline risu ülevaatuse tehtud saab, täielik müstika.

-
- Postitusi: 114
- Liitunud: 03 Juun 2004, 21:51
- Tsikkel: GSXR-1100 & HD Dyna
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Tehnoülevaatus
Augustis käisin oma gsxr1100-ga. Pae tänaval Tln-s.
Pidurid kontrolliti just auto stendiga.
-
- Postitusi: 424
- Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
- Tsikkel: Voshod 3M
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Tehnoülevaatus
Mul viimasel ülevaatusel käis pidurite kontroll nii, et istusin ratta seljas ja jalaga ratast edasi lükates näitasin, et tagumine ratas võtab blokki ja tagasi lükates esiratas võtab.
-
- Postitusi: 1010
- Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
- Tsikkel: Tomos Funsport/ Montesa NT700V
- Asukoht: Veelinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 27 korda
Re: Mootorratta piduristend-tehnoülevaatus
Krl kirjutas: ↑29 Aug 2019, 11:30Spoiler
Luxor kirjutas: ↑27 Aug 2019, 22:59urmas66 kirjutas: ↑27 Aug 2019, 22:19Madlobster kirjutas: ↑27 Aug 2019, 11:58Muul juhul on see lihtsalt areng (no ei saa ju, et TÜV´is kunagi midagi ei muutu)
Areng oleks see,kui tsiklitele ülevaatus üldse ära kaotatakse nagu soomes.
Ilmselt käivad setud ennem kuul ära kui me oma eluga nii kaugele areneme!
Mille poolest see Soome kopeerimine areng oleks?
Lihtsam oleks muidugi, kui rattaga ülevaatuse ei pea käima, aga kuidas see riigi või ühiskonna arengut kajastab, kui eemaldatakse kontroll osade teel liikuvate liiklusvaendite tehnoseisundi üle?
Kopeerimisest ei rääkinud ma midagi! Sinu jutust allpool on enamus olulisemat sel teemal juba öeldud.
-
- Postitusi: 1010
- Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
- Tsikkel: Tomos Funsport/ Montesa NT700V
- Asukoht: Veelinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 27 korda
Re: Tehnoülevaatus
rannamees kirjutas: ↑29 Aug 2019, 18:11Sciev kirjutas: ↑29 Aug 2019, 17:31On mootorratastega nagu on, aga autode (ka busside) puhul on ülevaatus küll liiga lõtv, arvestades seda milliseid haisvaid ja suitsevaid diislipeldikuid iga päev näeb.
Järgmine kord kui mõne sellise pellari taga sõidate, lööge reg.nr maanteeamet taustakontrolli sisse ja vahel võib näha, et viimane ülevaatus ei olnud just kaua aega tagasi...
Eelmine nädal sattusin Tähetorni tõusul liinibussi seljataha. Jäin lausa seisma, sest mitte midagi ei olnud eespool näha. Minu taga sõitev auto samuti.
Mis nipiga selline risu ülevaatuse tehtud saab, täielik müstika.
Paber (või HDD vms.) kannatab kõike, ka "pudistamisega" või ilma või palgatakse nörbikuid või lauspimedaid. Olen ise ka selliselt tüv-i läbinud sõiduki ohvriks korra langenud. Materiaalne kahju ei olnud suur - sinnapaika ta toona jäi. Illustreeretamiseks võiks tuua 1 transpordifirma, mille transpordivahendid pahatihti kipuvad lausa füüsikaseadusi eirama.
Kunagi räägiti ka tüv-punktidesse susserdamiste vältimiseks paigaldatavatest valvekaameratest. Äsja sõiduvahendiga tüv-i läbinuna ei silmanud tolles punktis küll ühtegi valvesilma või olid need nii hästi varjatud või olid nad lihtsalt silmadele eristamatud sel korral.
Re: Tehnoülevaatus
Olid sinu silmadele eristamatud. Ja see ei ole "kunagi räägiti", vaid need paigaldati ka.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Tehnoülevaatus
rannamees kirjutas: ↑29 Aug 2019, 18:11Sciev kirjutas: ↑29 Aug 2019, 17:31On mootorratastega nagu on, aga autode (ka busside) puhul on ülevaatus küll liiga lõtv, arvestades seda milliseid haisvaid ja suitsevaid diislipeldikuid iga päev näeb.
Järgmine kord kui mõne sellise pellari taga sõidate, lööge reg.nr maanteeamet taustakontrolli sisse ja vahel võib näha, et viimane ülevaatus ei olnud just kaua aega tagasi...
Eelmine nädal sattusin Tähetorni tõusul liinibussi seljataha. Jäin lausa seisma, sest mitte midagi ei olnud eespool näha. Minu taga sõitev auto samuti.
Mis nipiga selline risu ülevaatuse tehtud saab, täielik müstika.
Siin tuleb mängu ka väljalaske aasta ja selle aegsele tehnikale kehtivad selle aegsed normid.Tahma ja ka lämmastiku sisaldust(diislitel) muideks ÜV üldse ei kontrollita,isegi EURO6-l mitte. Selleks saab ka välja progetud ja eemaldatud DPF-ga ülevaatuselt vabalt läbi. Kõik sinist välja ajavad KAMAZ-d ja MAZ-d on ka ÜV jaoks täiesti korras heitgaaside poolest,sest nõuded neile ongi sellised,et võib tahmata ja ka sinist välja ajada.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 424
- Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
- Tsikkel: Voshod 3M
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Tehnoülevaatus
Olen näinud kuidas 70-ndate aastate veoauto ei ole ülevaatuselt läbi saanud kuna ajab sinist suitsu. Ei olnud vene oma, aga vaevalt et nende jaoks nõuded erinevad on.
Re: Tehnoülevaatus
Jummel jummel...paistab, et oled päris kõva täppisteadur nende ülevaatuse nõuete koha pealt Mis masinaga siis suitsu "sinisust" mõõdeti kah? Või seda ei pannud tähele kuna olid ametis tuvastamisega, kas on vene oma või mitte
-
- Postitusi: 424
- Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
- Tsikkel: Voshod 3M
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Tehnoülevaatus
Eks ühest keskmisest ülevaatusel käijast on rohkem kogemust küll.
Sinist suitsu mõõdetakse silmaga. Silmaga nähtavat suitsu ei või tulla. Nii lihtne ongi.
Vana vene veoauto tuvastamiseks isegi paarisaja meetri kauguselt väga palju sekundeid ei kulu.
-
- Postitusi: 2
- Liitunud: 09 Aug 2016, 08:52
Re: Tehnoülevaatus
Mootorratta ülevaatuse tähtajad eestis:
https://www.tehnoulevaatus.ee/tehnoulev ... e-l5e-l7e/
-
- Postitusi: 3242
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 371 korda
Re: Tehnoülevaatus
tehnoülevaatus.ee kirjutas: ↑01 Sept 2019, 11:30Mootorratta ülevaatuse tähtajad eestis:
https://www.tehnoulevaatus.ee/tehnoulev ... e-l5e-l7e/
Uue rattaga pole ülevaatusele asja 4 aastat?
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Postitusi: 1527
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 89 korda
- Tänatud: 232 korda
Re: Tehnoülevaatus
Käisin täna kliendi TÜV punktis ja aitasin seadistada arvuti külge paar uut vidinat...
Esimene vidin siis käib OBD pesasse ja sellega hakatakse lugema autodelt veakoode.. äkki alates euro6..
Teine ja meile juba huvitavam junn kinnitatakse autole aknale või tsiklile lenksule ja sellega hakatakse mõõtma pidurdusjõudu jms..
Ehk siis ilmselt nii tsiklite kui atv pidurid ikka peaks kõigil korras olema enne kui TÜV tegema minnakse..
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Re: Tehnoülevaatus
Sõber MNT ametist rääkis, et hakkavad Euro6 alates arvutit külge panema, aga samas ei välistanud, et kahtluste korral ka vanemaid masinaid kontrollivad (EGR, DPF jne)
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Tehnoülevaatus
Välja progetud EGR/DPF korral pole mingeid veakoode ja mingit täpsemat ajukirurgiat nad seal tegema ei hakka.
Re: Tehnoülevaatus
Ma ei ole väga kodus selle teemaga, aga näiteks, kui Euro6 masin skipib mingid puhastustsüklid, kuna keegi on mõne "rohelise" jupi vahelt välja kirjutanud, siis normaalne (loe: teadlik) ülevaataja võiks selle ju läbi hammustada?
-
- Postitusi: 1781
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 122 korda
- Tänatud: 192 korda
Re: Tehnoülevaatus
binaarkoodi või täpse mudelipõhise confi analüüsi nad seal tegema ei hakka, kontrollivad lihtsalt üle, et EGR/DPF vigu poleks, lisaks vaatlus. Kas seadmed on küljes.
EGR'i saab näiteks nii elimineerida, et paned jahutusvedelikule punnid ette ja ajad klapi lühisesse, proged EGR'i funktsionaalsuse välja. Väljanägemine nagu tehasest, aga EGR ei toimeta.
DPF'iga on veits keerulisem, aga kui ilusti teha ei jää ka sellele paunale märke peale....
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Tehnoülevaatus
Küllap Ain läheb paneb igasse sellisesse asutusse lisad külge, kui EU nõuab. Vaevalt mõni TÜV-punkt omast algatusest klentidele lisaks väänata soovib.
Ma ei tea, mis seal muidugi nii väga paigaldada on - mul on lauanurgal 3€-ne 5x3x2,5cm klots, mis igast autost mootori veakoodid Android-fööni toob. A noh, vaja ju sertifitseeritud olla...
Huvitav muidugi, kas ülevaatusest läbi ei saa, kui seal OBD infot välja lugeda ei õnnestu? Kas ühilduvusprobleem või pesa kaabeldus pekkis (võibolla ka tahtlikult). Mõni muudab meelega enne natuke pinouti ja irvitab, et palju õnne teie kallitele seadmetele!
DPF muidugi tsikliülevaatust väga ei puuduta.
-
- Postitusi: 1781
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 122 korda
- Tänatud: 192 korda
Re: Tehnoülevaatus
Black kirjutas: ↑14 Veebr 2020, 23:39Küllap Ain läheb paneb igasse sellisesse asutusse lisad külge, kui EU nõuab. Vaevalt mõni TÜV-punkt omast algatusest klentidele lisaks väänata soovib.
Ma ei tea, mis seal muidugi nii väga paigaldada on - mul on lauanurgal 3€-ne 5x3x2,5cm klots, mis igast autost mootori veakoodid Android-fööni toob.
A noh, vaja ju sertifitseeritud olla...
Huvitav muidugi, kas ülevaatusest läbi ei saa, kui seal OBD infot välja lugeda ei õnnestu? Kas ühilduvusprobleem või pesa kaabeldus pekkis (võibolla ka tahtlikult). Mõni muudab meelega enne natuke pinouti ja irvitab, et palju õnne teie kallitele seadmetele!
DPF muidugi tsikliülevaatust väga ei puuduta.
Uk's(ka enne brexitit ) kukud läbi kui OBDII port ei tööta. OBD port on 2001 aastast EU's müüdavatel sõidukitel kohustuslik.
ps: see kohustus tuleb meile pigem kasuks, kui kahjuks. Kujutage ette iga sõidukitootja poolt suletud protokolle ja porte.
-
- Postitusi: 1527
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 89 korda
- Tänatud: 232 korda
Re: Tehnoülevaatus
Black kirjutas: ↑14 Veebr 2020, 23:39Küllap Ain läheb paneb igasse sellisesse asutusse lisad külge, kui EU nõuab. Vaevalt mõni TÜV-punkt omast algatusest klentidele lisaks väänata soovib.
Ma ei tea, mis seal muidugi nii väga paigaldada on - mul on lauanurgal 3€-ne 5x3x2,5cm klots, mis igast autost mootori veakoodid Android-fööni toob.
A noh, vaja ju sertifitseeritud olla...
DPF muidugi tsikliülevaatust väga ei puuduta.
Ma nagu ei saa Sinust aru... Kindlasti ei nõua minult seda EU vaid klient kellega on leping. Mina teen oma tööd! Suuremates ettevõtetes ei käi kindlasti täna asjad nii, et iga töötaja paigaldab ise seadmeid või programme arvutisse. Neil ei ole selleks õigusi.
Minu mõte oli vaid infot anda mis mei lähiajal ootab..
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Tehnoülevaatus
Kuda see IT-mehe juhe nüüd nii lühike on, et EU - klient - sinu IT-ettevõte - sina itimehena seost mitte ära tabada?
-
- Postitusi: 1527
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 89 korda
- Tänatud: 232 korda
Re: Tehnoülevaatus
Ja selle seosega hakkad edasi mida?
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3139
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 486 korda
- Tänatud: 588 korda
Re: Tehnoülevaatus
Ain kirjutas: ↑14 Veebr 2020, 14:35Käisin täna kliendi TÜV punktis ja aitasin seadistada arvuti külge paar uut vidinat...
Teine ja meile juba huvitavam junn kinnitatakse autole aknale või tsiklile lenksule ja sellega hakatakse mõõtma pidurdusjõudu jms..Ehk siis ilmselt nii tsiklite kui atv pidurid ikka peaks kõigil korras olema enne kui TÜV tegema minnakse..
Ja piisav pidurdusjõud on siis nagu mis? Märjaga pean tagaratta maast ikka lahti saama? (Värskematel sõitjatel on loomulikult puhas rõõm seal lolli mängida)
Ulmekasulik vidin, igasse punkti üle eesti vaja neid, sest maanteed on täis tsikleid, millel pidurid ei tööta, lõpuks on selle "bardakki" elimeneerimiseks midagi ette võetud.
See hooaeg tuleb vist oma tsiklil ka pidurid korda teha, siiani pidurdasin kandadega.
Selle peatüki väljamõtleja võiks igaksjuhuks ühe omale konstantselt pähe installeerida. Mõne aja möödudes ehk mõistab, et päris parjalt ikka pidurdab seal.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.