Motokohvrid TARK. Millal ometi?
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 3832
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 162 korda
- Tänatud: 88 korda
-
- Postitusi: 3242
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 371 korda
Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?
Küsiks ühe lolli küsimuse.
Mis eelise see kukkumisel deformeerumine annab või milleks see üldse hea? Saan aru, et kuju saab taastada, aga kas midagi veel, mida ma ei suuda näha.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Postitusi: 673
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 204 korda
- Kontakt:
Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?
Sepp, starteri link suleti juba mitme aasta eest. Oleks vist aeg teema pealkirja muuta
Deformeerumine on sõitjale ohutum, kui peaks näiteks jalgapidi kohvri alla jääma. Terava servaga alukohvrid on jalaluid palju murdnud, kasulikum on, et kohver annab järele, mitte jalg.
Lisaks toimib deformeerumine ka nö turvapadjana, neelates energiat ja pehmendades ka tsiklile kukkumisel tulevat lööki. Lisaks sellele kohvriga kuhugi pihta sõites ei ole löök nii kõva ja säästab oluliselt ratast/kohvrit/kohvriraami.
Sai vist päris mitu põhjust, miks peaks kohver deformeeruma
-
- Postitusi: 1421
- Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
- Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 62 korda
Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?
Spoiler
randel kirjutas: ↑05 Mai 2019, 21:47Sepp, starteri link suleti juba mitme aasta eest. Oleks vist aeg teema pealkirja muuta
Deformeerumine on sõitjale ohutum, kui peaks näiteks jalgapidi kohvri alla jääma. Terava servaga alukohvrid on jalaluid palju murdnud, kasulikum on, et kohver annab järele, mitte jalg.
Lisaks toimib deformeerumine ka nö turvapadjana, neelates energiat ja pehmendades ka tsiklile kukkumisel tulevat lööki. Lisaks sellele kohvriga kuhugi pihta sõites ei ole löök nii kõva ja säästab oluliselt ratast/kohvrit/kohvriraami.
Sai vist päris mitu põhjust, miks peaks kohver deformeeruma
Ehk ilmselt oleks taoline pehmem kohver antud kukkumise ära hoidnud. Antud kohver jäi kui ankruks mis tõmbas tsikli viltu, pehmema puhul deformeeruks ja võtaks löögi endasse kuid ei tõmbaks tsiklit nii palju kaasa.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?
Seal videos ei jäänud kohver ratta külge kinni ja ilmselt oli sama efekt,mis deformeeruva kohvriga. Oleks seal jäigalt kinnitatud alu kohver posti taha kinni jäänud ,oleks võibolla isegi teine trajektoor rattale tekkinud. Ilmselgelt need pehmed kohvrid võivad olla mõnes mõttes ohutumad ja samas ka peale pauku kasutatavad,mis on nende vist isegi suurim pluss matkajale. Antud video pole lihtsalt parim näide võrdluseks.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?
Randel peibutab meid juba kolmandat aastat siin oma fantastiliste kohvritega. Mehed on sabas, raha peos aga iga kord, kui küsida siis teeb Randel taas kohvreid natuke paremaks.
Alumiiniumkohvrid saavad külili kukkudes korralikult vatti. Isegi väikese kukkumise/pillamisega õnnestub kohver või kinnitused ära muljuda.
Hea mõte, kas nii sobib?
Ühtlasi küsiks, et kas kohvrite valmimisel mingi kindel ajaline plaan ka on?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3139
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 487 korda
- Tänatud: 590 korda
Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?
Lisaks igasugu pehme kukkumise eeliseks oleks (kui nad kunagi valmivad) kohvirte kasutamise võimalus peale käna +kogu minu ihupesu, sukapüksid konservid, katelok jms ei oleks ühtlase kihinda mööda maanteed laiali laotatud.
Eriti tänuväärt on selline omadus kuskil kaugel reisil olles.
-
- Postitusi: 673
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 204 korda
- Kontakt:
Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?
Kohvrite valmimist olen tõesti juba nii palju kordi edasi lükanud, et täitsa piinlik on.
TETi rada vajab oma aega, siis tuleb mingi oma arust geniaalne parandusidee ja nii ta läheb.
Arvestades vormi valmistamise ja muude ettevalmistuste aega, siis ehk on juuni lõpuks esimesed detailid käes.
Kokkukeevitamine ja komplekteerimine peaks juba suhteliselt nobedalt minema, kui detailid olemas.
Ausõna, ma proovin rohkem parendusi enam mitte teha
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?
Krt teemat lugedes, siis tundub kohvrite leiutamine keerulisem protsess kui tsikli enda
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?
Spoiler
Madlobster kirjutas: ↑06 Mai 2019, 10:25Lisaks igasugu pehme kukkumise eeliseks oleks (kui nad kunagi valmivad) kohvirte kasutamise võimalus peale käna +kogu minu ihupesu, sukapüksid konservid, katelok jms ei oleks ühtlase kihinda mööda maanteed laiali laotatud.
Eriti tänuväärt on selline omadus kuskil kaugel reisil olles.
Ega need H&B või Givi-Kappa kohvrid ka just väga rabedad pole. Minul on Givi küljekohver ära lennanud,mingi 70-80 pealt ja sõbral H&B tagakohver ka sama kiirusega irdunud.Peale mõnede kriimude ei juhtunud tookord midagi.Põhjus hooletu kinnitamine mõlemal juhul.
Need pehmed võiks olla head,kui ära lennanud kohver millegi alla jääb või siis terav löök otse kohvrisse juhtub tulema. Samas meenub,et www.yhelteljel.ee ümber maailma tiirutades,juhtus Indias pauk, kus bemmi silinder kaitses jalga ja alukohver hoidis lohisevat tsiklit suurematest vigastustest.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?
Spoiler
urmas66 kirjutas: ↑06 Mai 2019, 21:55Madlobster kirjutas: ↑06 Mai 2019, 10:25Lisaks igasugu pehme kukkumise eeliseks oleks (kui nad kunagi valmivad) kohvirte kasutamise võimalus peale käna +kogu minu ihupesu, sukapüksid konservid, katelok jms ei oleks ühtlase kihinda mööda maanteed laiali laotatud.
Eriti tänuväärt on selline omadus kuskil kaugel reisil olles.
Ega need H&B või Givi-Kappa kohvrid ka just väga rabedad pole. Minul on Givi küljekohver ära lennanud,mingi 70-80 pealt ja sõbral H&B tagakohver ka sama kiirusega irdunud.Peale mõnede kriimude ei juhtunud tookord midagi.Põhjus hooletu kinnitamine mõlemal juhul.
Need pehmed võiks olla head,kui ära lennanud kohver millegi alla jääb või siis terav löök otse kohvrisse juhtub tulema. Samas meenub,et www.yhelteljel.ee ümber maailma tiirutades,juhtus Indias pauk, kus bemmi silinder kaitses jalga ja alukohver hoidis lohisevat tsiklit suurematest vigastustest.
H&B ja Givi on ok Kappa on pask
-
- Postitusi: 3242
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 371 korda
Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?
Spoiler
KIBU kirjutas: ↑07 Mai 2019, 00:46urmas66 kirjutas: ↑06 Mai 2019, 21:55Madlobster kirjutas: ↑06 Mai 2019, 10:25Lisaks igasugu pehme kukkumise eeliseks oleks (kui nad kunagi valmivad) kohvirte kasutamise võimalus peale käna +kogu minu ihupesu, sukapüksid konservid, katelok jms ei oleks ühtlase kihinda mööda maanteed laiali laotatud.
Eriti tänuväärt on selline omadus kuskil kaugel reisil olles.
Ega need H&B või Givi-Kappa kohvrid ka just väga rabedad pole. Minul on Givi küljekohver ära lennanud,mingi 70-80 pealt ja sõbral H&B tagakohver ka sama kiirusega irdunud.Peale mõnede kriimude ei juhtunud tookord midagi.Põhjus hooletu kinnitamine mõlemal juhul.
Need pehmed võiks olla head,kui ära lennanud kohver millegi alla jääb või siis terav löök otse kohvrisse juhtub tulema. Samas meenub,et www.yhelteljel.ee ümber maailma tiirutades,juhtus Indias pauk, kus bemmi silinder kaitses jalga ja alukohver hoidis lohisevat tsiklit suurematest vigastustest.HandB ja Givi on ok Kappa on pask
Ma liigitaks Givi ka Kappaga samasse gruppi. Üks pisike kukkumine 5-10km/h.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?
KIBU kirjutas: ↑07 Mai 2019, 00:46Spoiler
urmas66 kirjutas: ↑06 Mai 2019, 21:55Madlobster kirjutas: ↑06 Mai 2019, 10:25Lisaks igasugu pehme kukkumise eeliseks oleks (kui nad kunagi valmivad) kohvirte kasutamise võimalus peale käna +kogu minu ihupesu, sukapüksid konservid, katelok jms ei oleks ühtlase kihinda mööda maanteed laiali laotatud.
Eriti tänuväärt on selline omadus kuskil kaugel reisil olles.
Ega need H&B või Givi-Kappa kohvrid ka just väga rabedad pole. Minul on Givi küljekohver ära lennanud,mingi 70-80 pealt ja sõbral H&B tagakohver ka sama kiirusega irdunud.Peale mõnede kriimude ei juhtunud tookord midagi.Põhjus hooletu kinnitamine mõlemal juhul.
Need pehmed võiks olla head,kui ära lennanud kohver millegi alla jääb või siis terav löök otse kohvrisse juhtub tulema. Samas meenub,et www.yhelteljel.ee ümber maailma tiirutades,juhtus Indias pauk, kus bemmi silinder kaitses jalga ja alukohver hoidis lohisevat tsiklit suurematest vigastustest.H&B ja Givi on ok Kappa on pask
Krt,valetasin,mul küljekohvrid ju Kappa
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 673
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 204 korda
- Kontakt:
Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?
Sellel suvel on olnud paraku pigem tagasiminekuid ehk et Eesti tootjate pakutud hinnad oleksid viinud kohvrite maksumuse liiga kõrgeks. Hetkel tegelen naaberriikidest sobivate tootjate otsingutega, püssi põõsasse pole visanud ja loodan ikka uueks hooajaks valmis olla.
-
- Postitusi: 1528
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 89 korda
- Tänatud: 232 korda
Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?
Spoiler
randel kirjutas: ↑02 Sept 2019, 17:32Sellel suvel on olnud paraku pigem tagasiminekuid ehk et Eesti tootjate pakutud hinnad oleksid viinud kohvrite maksumuse liiga kõrgeks. Hetkel tegelen naaberriikidest sobivate tootjate otsingutega, püssi põõsasse pole visanud ja loodan ikka uueks hooajaks valmis olla.
Puht huvipärast küsin, et mis on hinnavahe Eestis toota ja naaberriikides? Et mis see liiga kõrge hind siis Eestis tootes tuleks?
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Postitusi: 1010
- Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
- Tsikkel: Tomos Funsport/ Montesa NT700V
- Asukoht: Veelinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 27 korda
Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?
Edu ja kannatust! Isegi munakarpe ega -reste ei suudeta sellest aastast meil toota. Seega kipub "kohverdaminegi" järjest enam raketiteaduse valdkonda kuuluvaks.
-
- Postitusi: 1528
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 89 korda
- Tänatud: 232 korda
Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?
Spoiler
Kaldun arvama, et on vale kasutada väljendit "ei suudeta meil toota" küsimus lihtsalt on hinnas.
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?
Pigem on ikkagi ka suutlikus paljudes asjades meil väga kehv. Mis plastikust asjade tootmisse puutub,siis olen Randeliga nõus,sest tean natuke tagamaid.Lähim konkurentsivõimeline tootja asub ilmselt Leedus,aga kvaliteeti tagaajades tuleb vähemalt Poola minna. Vahel saab ka Soomest. Meil on pigem põlveotsas nokitsejad ja tootvat tööstust,kui sellist jääb ju järjest vähemaks. See pole ju üldse sexikas kui tööd peab tegema,et raha teenida. Idufirma,mis teeb äpi, on täna meie tööstus
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6745
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 443 korda
Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?
Spoiler
randel kirjutas: ↑02 Sept 2019, 17:32Sellel suvel on olnud paraku pigem tagasiminekuid ehk et Eesti tootjate pakutud hinnad oleksid viinud kohvrite maksumuse liiga kõrgeks. Hetkel tegelen naaberriikidest sobivate tootjate otsingutega, püssi põõsasse pole visanud ja loodan ikka uueks hooajaks valmis olla.
Ka Sa meie plastipealinnast/-saarelt Oled uurinud?
Vihje: Hiiumaa
-
- Postitusi: 45
- Liitunud: 19 Apr 2008, 09:44
- Tsikkel: BMW 1150GS Adventure
- Asukoht: Rapla/Tallinn
Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?
Spoiler
randel kirjutas: ↑02 Sept 2019, 17:32Sellel suvel on olnud paraku pigem tagasiminekuid ehk et Eesti tootjate pakutud hinnad oleksid viinud kohvrite maksumuse liiga kõrgeks. Hetkel tegelen naaberriikidest sobivate tootjate otsingutega, püssi põõsasse pole visanud ja loodan ikka uueks hooajaks valmis olla.
Ma eeldan, et probleem on vaakumvormitud detailidega? Survevalu poole pealt on Eestis ikka küllaltki hästi, saab isegi sellega tegeletud. Aga vähemalt survevaluga on tihti probleemiks väikesed kogused. Tootmise poole pealt see meid üldiselt ei sega aga kui saadakse teada kui palju vajalik valuvorm maksab, siis on jutt lühike.
BMW 1150GS Adventure
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?
Spoiler
Veiko kirjutas: ↑04 Sept 2019, 12:20randel kirjutas: ↑02 Sept 2019, 17:32Sellel suvel on olnud paraku pigem tagasiminekuid ehk et Eesti tootjate pakutud hinnad oleksid viinud kohvrite maksumuse liiga kõrgeks. Hetkel tegelen naaberriikidest sobivate tootjate otsingutega, püssi põõsasse pole visanud ja loodan ikka uueks hooajaks valmis olla.
Ma eeldan, et probleem on vaakumvormitud detailidega? Survevalu poole pealt on Eestis ikka küllaltki hästi, saab isegi sellega tegeletud. Aga vähemalt survevaluga on tihti probleemiks väikesed kogused. Tootmise poole pealt see meid üldiselt ei sega aga kui saadakse teada kui palju vajalik valuvorm maksab, siis on jutt lühike.
....ja ka vorme tellime me juba ammu(üle 10a) Leedust ja veame ka sinna hooldusse.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 45
- Liitunud: 19 Apr 2008, 09:44
- Tsikkel: BMW 1150GS Adventure
- Asukoht: Rapla/Tallinn
Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?
Spoiler
urmas66 kirjutas: ↑04 Sept 2019, 12:39Veiko kirjutas: ↑04 Sept 2019, 12:20randel kirjutas: ↑02 Sept 2019, 17:32Sellel suvel on olnud paraku pigem tagasiminekuid ehk et Eesti tootjate pakutud hinnad oleksid viinud kohvrite maksumuse liiga kõrgeks. Hetkel tegelen naaberriikidest sobivate tootjate otsingutega, püssi põõsasse pole visanud ja loodan ikka uueks hooajaks valmis olla.
Ma eeldan, et probleem on vaakumvormitud detailidega? Survevalu poole pealt on Eestis ikka küllaltki hästi, saab isegi sellega tegeletud. Aga vähemalt survevaluga on tihti probleemiks väikesed kogused. Tootmise poole pealt see meid üldiselt ei sega aga kui saadakse teada kui palju vajalik valuvorm maksab, siis on jutt lühike.
....ja ka vorme tellime me juba ammu(üle 10a) Leedust ja veame ka sinna hooldusse.
Einoh seda küll, et vormide hinnad on Eestis ikka kirved. Kuid eks väikeste tellimuste puhul on see Leedu hind samuti päris korralik investeering mida tagasi teenida.
BMW 1150GS Adventure
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?
Spoiler
Veiko kirjutas: ↑04 Sept 2019, 13:46Spoiler
urmas66 kirjutas: ↑04 Sept 2019, 12:39Veiko kirjutas: ↑04 Sept 2019, 12:20randel kirjutas: ↑02 Sept 2019, 17:32Sellel suvel on olnud paraku pigem tagasiminekuid ehk et Eesti tootjate pakutud hinnad oleksid viinud kohvrite maksumuse liiga kõrgeks. Hetkel tegelen naaberriikidest sobivate tootjate otsingutega, püssi põõsasse pole visanud ja loodan ikka uueks hooajaks valmis olla.
Ma eeldan, et probleem on vaakumvormitud detailidega? Survevalu poole pealt on Eestis ikka küllaltki hästi, saab isegi sellega tegeletud. Aga vähemalt survevaluga on tihti probleemiks väikesed kogused. Tootmise poole pealt see meid üldiselt ei sega aga kui saadakse teada kui palju vajalik valuvorm maksab, siis on jutt lühike.
....ja ka vorme tellime me juba ammu(üle 10a) Leedust ja veame ka sinna hooldusse.
Einoh seda küll, et vormide hinnad on Eestis ikka kirved. Kuid eks väikeste tellimuste puhul on see Leedu hind samuti päris korralik investeering mida tagasi teenida.
Loomulikult on ka seal kallis,aga 30-40% on suur hinnavahe. Paljusid asju siin isegi ei tehta.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 1010
- Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
- Tsikkel: Tomos Funsport/ Montesa NT700V
- Asukoht: Veelinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 27 korda
Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?
Vabandan, sõnakasutus ei olnud just kõrgklassist! Lohutuseks võin öelda, et konservikarpe vihutakse meil veel teha.
-
- Postitusi: 3242
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 371 korda
Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?
Õige väljend oleks pigem, et kogus pisike, mis lööb hinna üles. Pisikeste tellimustega on vaid peavalu, eriti kui disain järjest muutuv on. Masinad maksavad ikka ühtemoodi ja tööjõu hinna osakaal jääb suuremate partiide puhul päris pisikeseks.
Kuigi ma ise soovitaks, et olenemata kallimast hinnast asi ruttu turule saada, kui toimib. Hakkaksid mingitmoodi kulusid tagasi saama. Keegi ikka ostab ja kui rahul, siis ikka sõna levib, et head tooted ja siis saab hakata mahu pealt juba hinda alla saama.
Ideaalne näide on Touratech. Täiesti müstiliste hindadega müüakse ja ometi ostetakse.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Postitusi: 673
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 204 korda
- Kontakt:
Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?
Probleem on jah vaakumvormitud detailidega, väiksemal määral ka mõnede freesitud plastdetailidega. Või siis pigem eeldatavate kogustega vs vormide maksumus. Oleks oodatavad müügikogused nagu Touratechil ja Givil, ei oleks mingit porbleemi. Siis võiks isegi survevaluvormidele mõelda, mille maksumus pigem kuuekohaline summa on.
Eestis tootes tuleks ühe kohvri hind minimaalsete marginaalidega üle 300€/tk arvestades vähemalt 100 kohvrikomplekti müügiga, aga paari eest üle 600€ ei ole minu arvates konkurentsivõimeline hind. Eesmärk oleks jääda paariga igal juhul alla 500€.
Kellel on kontakte Läti-Leedu-Poola vormitootjatega, siis oleksin tänulik, kui neid minuga jagate. Kahjuks pole nende riikide tootjad just eriti aktiivselt end avalikes kanalites reklaamimas või siis ei oska mina neid leida.
Hiiumaa plastitootjatega pole kontaktis olnud, sest niipalju kui mina neid netist olen leidnud, tegelevad nad vaid survevalu või pehmete plasttoodetega. Vaakumvormimisega tegelevaid ettevõtteid ei ole märganud. Hetkel olen suhelnud Võru ja Rapla kandi firmadega.
-
- Postitusi: 45
- Liitunud: 19 Apr 2008, 09:44
- Tsikkel: BMW 1150GS Adventure
- Asukoht: Rapla/Tallinn
Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?
Spoiler
randel kirjutas: ↑05 Sept 2019, 11:19Probleem on jah vaakumvormitud detailidega, väiksemal määral ka mõnede freesitud plastdetailidega. Või siis pigem eeldatavate kogustega vs vormide maksumus. Oleks oodatavad müügikogused nagu Touratechil ja Givil, ei oleks mingit porbleemi. Siis võiks isegi survevaluvormidele mõelda, mille maksumus pigem kuuekohaline summa on.
Eestis tootes tuleks ühe kohvri hind minimaalsete marginaalidega üle 300€/tk arvestades vähemalt 100 kohvrikomplekti müügiga, aga paari eest üle 600€ ei ole minu arvates konkurentsivõimeline hind. Eesmärk oleks jääda paariga igal juhul alla 500€.
Kellel on kontakte Läti-Leedu-Poola vormitootjatega, siis oleksin tänulik, kui neid minuga jagate. Kahjuks pole nende riikide tootjad just eriti aktiivselt end avalikes kanalites reklaamimas või siis ei oska mina neid leida.
Hiiumaa plastitootjatega pole kontaktis olnud, sest niipalju kui mina neid netist olen leidnud, tegelevad nad vaid survevalu või pehmete plasttoodetega. Vaakumvormimisega tegelevaid ettevõtteid ei ole märganud. Hetkel olen suhelnud Võru ja Rapla kandi firmadega.
Kas äkki oleks hoops mõtekas suhelda mõne vannide tootjaga? Vähemalt osad neist kasutavad küll vaakumvormimist sisude tootmiseks. Iseasi, kas nad muidugi väga huvitatud on sellise teenuse pakkumisest.
BMW 1150GS Adventure
-
- Postitusi: 223
- Liitunud: 15 Veebr 2017, 13:43
- Tsikkel: Honda XR
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 83 korda
Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?
randel kirjutas: ↑05 Sept 2019, 11:19Probleem on jah vaakumvormitud detailidega, väiksemal määral ka mõnede freesitud plastdetailidega. Või siis pigem eeldatavate kogustega vs vormide maksumus. Oleks oodatavad müügikogused nagu Touratechil ja Givil, ei oleks mingit porbleemi. Siis võiks isegi survevaluvormidele mõelda, mille maksumus pigem kuuekohaline summa on.
Uudishimutseks ka veidi.
Kui suurest alarõhust (väiksest absoluutrõhust) ja mis temperatuuridest sellise kohvrite vaakumvormimise juures räägitakse, ning kui täpsete mõõtudega peaks olema toodang?
Kunagi ammu sai põlveotsas ehitatud vaakumvormimise masin, vormid ja käivitatud "tootmine" mille väljalase oli sadu tooteid aastas. No tegelikult pigem selline suurusjärk, kus kahe-kolmekesi tegime 50-100 toodet ühe õhtuga.
Tooted olid väiksed, materjal õhuke, temp ca 180 C ja täpsus tuli mingitel peenematel kohtadel 0,5 mm tuuri. Kumerad ja suurema raadiusega pinnad said väga täpsed.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.