Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?
-
- Postitusi: 1742
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 186 korda
Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?
will111 kirjutas: ↑18 Aug 2019, 14:13Otseselt nii isegi ei ütleks. Arvasin ka siiani, et naked ongi selline, millega lihtsalt pole eriti "mugav" sõita kiiremini kui kuskil nii 110-120. Aga olles just hankinud uue nakedi siis olen sunnitud oma arvamust muutma. Nii juhitavuse (tegelikult rohkem stabiilsuse) kui ka selle tuule efekti poole pealt. Ju siis ikka oleneb kui õnnestunud üks produkt parasjagu on, igatahes pole minu omal ei klaasi ega ka mingeid mainimisväärseid gondleid [Motobot: "Keel korda!"] ja sellega saab maanteel rahulikult sõita näiteks 140ga, ilma igasuguse ebastabiilsuse tundeta ja isegi suurema tuulevihinata. Mitme varasema nakediga (klaasidega ja ilma) on selline kiirus olnud tõesti ebamugav pikemalt kulgemiseks.
Ei tea mis rattast nüüd jutt, aga kui kehaga püütud tuule hulk on ikka see sama, mis teistel ilma esiklaasita ratastel, siis ei kujuta hästi ette, mida seal parandada annab, et sõit mugavamaks on muutunud.
Mingit ratta ebastabiilsust või vänderdamist ei ole ka ise ühegi rattaga tundnud kuni nende tarbitud nakedite tippkiiruseni(220-240), aga just see et ise keha ja kiivriga tuult püüad, on see, mis suuremal kiirusel seda mugavust tapab.
Võimalik, et olen ka ise lihtsalt liiga emane, et sellest numbrit teen.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.