Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1212
- Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
- Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
- Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
- Tänanud: 127 korda
- Tänatud: 50 korda
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Aga ilma naljata. Mul on tunne, et see on nüüd küll see koht, kus mõni poliitik võiks kapist välja hüpata ja seljakoti sõidutamise kõikvõimalike määruste ja direktiividega ära reguleerida. Scievil oleks kohe puhtam ja kuivem tunne magada.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
-
Teema algataja - Postitusi: 424
- Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
- Tsikkel: Voshod 3M
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Mind väga ei huvita kas ja kuidas see reguleeritud on kuna kahekesi sõitmine on piisavalt jura, et seda mitte teha (ja ma ei teegi, lihtsalt varasemalt on seda veidi juhtunud).
-
- Postitusi: 2036
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: Bikeri Date!
Sciev, küllap sa oled veloga poriloikude vahel slaalomit sõitnud elus - lased kehal minna otse üle (väikese) loigu aga velo lased lenksu keerates korraks kaldesse ja see teeb väikese, kiire kaare ümber loigu. Keha trajektoor oli sirge aga kuivaks jäämise huvides lasid velol teha väikese kaare. Sellest käibki jutt. Kehaga kallutamiseks pole aega, kiire lenksuliigutusega ajad velo (s.t. misiganes kaherattalise) kaldesse, näiteks paremale. Pakun, et üksi sõites tuleb see lihasmälust ja sai ei teadvusta seda.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1962
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Riihimäki
- Tänanud: 149 korda
- Tänatud: 184 korda
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Ja käetoed kohustuslikuks ning juhend kaasreisjale, kuidas ja kust kinni hoida, et juht ei tunneks ennast seksuaalselt ahistatuna.
-
Teema algataja - Postitusi: 424
- Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
- Tsikkel: Voshod 3M
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
bitter kirjutas: ↑21 Juul 2019, 14:51Sciev, küllap sa oled veloga poriloikude vahel slaalomit sõitnud elus - lased kehal minna otse üle (väikese) loigu aga velo lased lenksu keerates korraks kaldesse ja see teeb väikese, kiire kaare ümber loigu. Keha trajektoor oli sirge aga kuivaks jäämise huvides lasid velol teha väikese kaare. Sellest käibki jutt. Kehaga kallutamiseks pole aega, kiire lenksuliigutusega ajad velo (s.t. misiganes kaherattalise) kaldesse, näiteks paremale. Pakun, et üksi sõites tuleb see lihasmälust ja sai ei teadvusta seda.
Loomulikult, aga selliselt ju maanteel kurve ei keera ja ilmselt keegi ei taha siin väita, et tagaistuja "võimlemine" ei mõjuta keeramist (kasvõi antud slaalomi näite puhul)?
-
- Postitusi: 606
- Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
- Tsikkel: VN 750 custom
- Asukoht: Kuusalu
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 81 korda
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Just nii maanteel ja igalpool mujal sõidetaksegi. Ja kui sina teed selle vastukeeramise triki, siis tagaistuja ei suuda läbi tuhara signaali enne ajusse lastagi kui manööver tehtud.
Ühesõnaga seljakotid pole aega mõeldagi mingile vastukallutamisele kui Sina ei proovi tsikli peal oma tuharat lohistada vasakule ja paremale, vaid tegeled juhtrauaga.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3139
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 487 korda
- Tänatud: 590 korda
Re: Bikeri Date!
Seepärast sind haritaksegi, et sa aru ei saa.
Loe rahulikult mitu korda
1) Sina ei kalluta ratast oma keha raskusega
2) Sina kallutad ratast keerates lenksu vastas suunas kurvile
3) Kui sina koos mimmiga viite keha raskuse väliskurvi (mõlemad kardate ja töötate vastu) siis tuleb rohkem keerata lenksuv vastassuunas ja nii läbib tsikkle ikka kurvi.
Repeat after me: "mina ei kalluta tsiklit" "mina keeran lenksu vastassuunas ja tsikkel kaldub tänud sellele" "mina ei jõua lenksu keeramisele vastu töötada ei üksi ega ka koos mimmiga, tsikkel keerab ikka"
Mitte ühetgi muud moodi ei ole võimalik tsikliga (normaalselt) sõita.
Käed lahti kui järsu kurvi läbid mudu? St jah kehaga õieti jõnks tehes keerab ka lenks korra vastu ja on võimalik mingi pööre sooritada (mitte kurvi kallutada)
Kui sa nüüd mõne meistri käe all õieti kurve hakkad läbima, siis tuled ja punastad oma jutu peale siin "mina oskan sõitan"
Kui sulle juba kõik ütlevad, et ajad jama no usko pois sa ajad tõesti jama. Ja meie mure on igati põhjendatud.
-
Teema algataja - Postitusi: 424
- Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
- Tsikkel: Voshod 3M
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Ega eriti ei viitsi sellesse teooriasse siin süvenedagi, kõik tuleb nö. automaatselt kehast. Ja ikkagi fakt on see, et kaassõitja ootamatu ja ettearvamatu võimlemine suudab tsikli teelt välja viia. Või soovib keegi väita vastupidist?
Ise sõidan hästi.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3139
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 487 korda
- Tänatud: 590 korda
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Ära siis süvene (arusaamatu ja tobe juhmus, millega siin esineda ), lihtsalt loodan, et ma ei ole välis kurvis, kui sa järjekordse "hästi sõiduga" oma võrri mulle kapotile pargid (või mu sadulast pühid) '
Ja väidan surmkindlalt, et võtan mis tahes mimmi teeäärest peale ja ta ei suuda mu keeramist ära rikkuda.
Äkki saaks sinu juurest tiba lisa õppida? sest mina küll ei julge väita, et sõidan hästi
-
Teema algataja - Postitusi: 424
- Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
- Tsikkel: Voshod 3M
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Ei pargi ega pühi ma midagi, sest sõiduoskus on piisav.
Ma väidan, et mõni kaassõitja suudab su sõidu ära rikkuda. See ei peagi tähendama, et trajektoor kohe nii mööda läheb, et kurvist otsejoones võssa paned, aga võib soovitud trajektoori nii palju muuta, et mingis olukorras lõppeb see õnnetusega.
-
- Postitusi: 8434
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 432 korda
- Kontakt:
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Nahh, sa siis tekitad siia üldse selle teema?
Mine pese oma Voshodi.
-
Teema algataja - Postitusi: 424
- Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
- Tsikkel: Voshod 3M
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Kas kui ei ole aktiivne kahekesi sõitja, välistab sel teemal rääkimise?
Tänan Voshodi puhtuse pärast muret tundmast, on pestud ja puhas nagu Savisaar (nagu prillikivi). Kas tsikli pesemine on su jaoks kuidagi isiklikult raske teema ja puudutab sind valusalt?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6745
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 443 korda
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Oled Sa põhjakaitsmetega ATV'd proovinud peale rabas sõitu pesta? Või tsiklit?
Siis teaksid
-
Teema algataja - Postitusi: 424
- Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
- Tsikkel: Voshod 3M
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Tsiklit olen. Täheldasin seda, et see mustus lõppkiirust ei mõjutanud ja peale voolikuga suurema sodi maha pesemist rohkem vaeva ei näinud- sai umbes sama puhtaks nagu ideaalselt puhas ratas oleks olnud peale 5 minutlist sõitu märjal kruusa- või metsateel.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Tõenäoliselt tuleb sul lihasmälus-kehast automaatselt vale sõiduvõte. Ma olen elus alates jalgrattast ja punnvõrrist ning lõpetades kaasaegsete tsiklitega ikka kedagi suvalist taga vedanud,aga kui see tagaistuja sul seal just rinka stiilis vastu ei hakka kallutama(nii et põlv veel ainult istmele jääb ),siis saab see olla kergelt ebameeldiv , aga ei enamat. Kui sa ise ei oska vastu keeramisega kaldesse minna,siis ongi just see tulemus,mida sa oma kolmandas postis kirjeldad.
Muideks isegi kogu kehaga vastaspoolele ronides saab lenksuga vastu pöörates kaldesse minna ning kurv-pööre ära võta ja see pole üldse keeruline kui seda oskad.
Ma ei tea kas on keegi veel väikse tatikana meestekaga raamivahelt läbi olles sõitnud. Põhjuseks ,et jalad ei ulatanud üle pulga pedaalidele. Ma olen seda 5-6 aastasena isa rattaga sitaks teinud ja siis oled ju kogu kehaga ratta ühel poolel,aga keerata saab ka nii mõlemale poole
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 230
- Liitunud: 28 Apr 2017, 16:05
- Tsikkel: Eff Zett Quus
- Tänanud: 166 korda
- Tänatud: 33 korda
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Reostaks seda teemat ja üritaks ka flamewari käima tõmmata... Kas endast peaaegu kaks korda raskema "seljakotiga" saab sõita? Sarnaselt siin juba leierdatud teemale leiab ka selle kohta interneedusest igasuguseid arvamusi.
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Kaalun sõiduriietes sadakond kilo. Isegi Baruto oma praeguses väidetavas kaalus ei täidaks kriteeriume, nii, et ei saa. Pole lihtsalt sihukest seljakotti kuskilt võtta.
60-kiloste meeste teema mind ei huvita, kuna see ei puuduta mind isiklikult mitte kuidagi. Ma murduksin sellises kaalus pooleks, kui mind enne juba pole anoreksia sundravile tassitud.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
- Postitusi: 756
- Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
- Tsikkel: Neegrikaksik
- Asukoht: Faeht / Reval / Waldeck
- Tänanud: 124 korda
- Tänatud: 76 korda
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Vaatasin praegu oma tsikli tehnilisse passi - kandevõime 196kg - järelikult juriidiiselt korrektne vastu minu puhul on: ei saa

Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Kui su küsimuse mõte pole ainult , siis küsi seda näiteks Hanno Velt või Marko Rohtlaan käest. Nende kontaktid lihtsalt kättesaadavad ja kindlasti nõus sulle ka vastama, tõenäoliselt mingi koolituse raames ka demonstreerima.
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
60 kilone juht ja 120 kilone kott. no aga teeme ühe hästi väikse pöörde, ilma, et absoluutväärtused muutuksid. kas 120 kilone juht 60 kilost kotti saab sõidutada?
mass, mis peab kuskile kalduma või mida peab kallutama on sama
namaste madafakers
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Tahtsin just seda sama õppevideot postitada,aga will jõudis ette
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 333
- Liitunud: 17 Dets 2003, 01:38
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 36 korda
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Kuule Sciev,
Kui sa ikka nii kuradima hästi sõita oskad, siis ole hea ja tule tee meile siin Lõuna-Eestis ka üks sõidukoolitus. Vastutasuks õpetame sulle seljakoti ja külgvankriga sõitmist ilma igasuguse teooriajurata, ausõna. Aga seniks, kui sa päriselt sõita oskaksid siis ei suuda sind 2x raskem seljakott ka trajektoorilt välja viia ( aga seda on sulle juba siin liialt palju korrutatud, seega sõitma sõitma sõbrad!).
-
Teema algataja - Postitusi: 424
- Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
- Tsikkel: Voshod 3M
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
henri kirjutas: ↑21 Juul 2019, 23:37Kuule Sciev,
Kui sa ikka nii kuradima hästi sõita oskad, siis ole hea ja tule tee meile siin Lõuna-Eestis ka üks sõidukoolitus. Vastutasuks õpetame sulle seljakoti ja külgvankriga sõitmist ilma igasuguse teooriajurata, ausõna. Aga seniks, kui sa päriselt sõita oskaksid siis ei suuda sind 2x raskem seljakott ka trajektoorilt välja viia ( aga seda on sulle juba siin liialt palju korrutatud, seega sõitma sõitma sõbrad!).
Saa nüüd üle, et keegi oskab hästi sõita ja sina mitte?
Väga ei huvita seljakoti ja külgvankriga sõitmine ja sõidukoolitusi omalt poolt ei paku. Aga tõesti, sõitmisega pole mul probleemi, koolitust võtta pole plaanis ja sellise alaväärsuskompleksi all ei äga ega nii räige pedant/perfektsionist ei ole, et enda sõiduoskust heaks ei võiks hinnata.
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Kuule, Sciev, sa nimetasid oma oskusi siin vahepeal lausa väga heaks...??
Võiksid juba lõpetada, oled siin ennast juba korralikult alla lasknud. Või oledki selline,millise mulje oled siin jätnud? Sa kohe vägisi üritad jätta muljet jalalt jalale keksivast ennastäis pubekast.
Mine palun ÕPI SÕITMA! Mitte ära kire siin.
-
- Postitusi: 117
- Liitunud: 26 Juun 2018, 10:15
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 22 korda
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Olen mitmesuguste algajate kaasreisijatega sõitnud ja julgen öelda, et vastupööramisega on võimalik igasugusest reisija "valesti kallutamisest" võitu saada. See on tõesti tunda kui reisija mingit isetegevust üritab teha, aga oskajat juhti see kuhugi kraavi küll ei aja. Isegi kui see kaasreisija kogu oma keharaskusega väliskurvi poolse jalatapi peale seisaks, ikkagi saab kurvi võetud. Loomulikult tuleb selle võrra rohkem kallutada ja kallutamise ruum võib otsa saada kui liiga kiiresti liiga järsku kurvi minna, aga see on juba natukene teine teema ja väide, et vastupööramisega saab kallet juhtida, jääb ikkagi kehtima.
Kui Sciev nimetab oma oskuseid väga heaks, siis ta võiks öelda mis on teinud tema oskused väga heaks. Suurepärased oskused ei tule rinnapiimaga, neid saab vaid aastaid harjutades. Ja see harjutamine ei saa olla mitte aastaid niisama sõitmine, vaid peab olema reaalne oskuste arendamine, sest on suur vahe kas kellegi kogemus on 10 aastat või 10x1 aastat. Need ei tähenda sama.
Keskmisest paremate oskustega sõitjaks võib enda pidada aastate pikkuse kogemusega motomatkaja, kes on sõitnud erinevates oludes ja lisaks sellele igaaastaselt platsil oma reflekse treeninud ning ka rajapäevadel käinud.
Ka kogenud võidusõitja on tõenäoliselt keskmisest paremate oskustega, eriti ekstreemolukordades, aga samas ta ei pruugi olla üle keskmise pädev tavaliikluses, kus eelkõige tuleb osata ohte ette näha ja püüda neid vältida.
Millisesse eelpoolnimetaud kategooriasse (või mõnda teise) Scviev kuulub?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3139
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 487 korda
- Tänatud: 590 korda
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Ei kuulu ta mingisse kategooriasse.
Kõigepealt üllitas oma lolluse, siis mõnda aega kaitses seda koolist meelde jäänud tsentrifugaaljõudu appi võttes, lõpuks sai aru, et ajab totaalset iba.
Nüüd lihtsalt trollib edasi, et jätta mulje, et ta teadis seda kõike algusest peale aga vaid trollis ja meie lollid läksime liimile.
Aga tegelikult on ta pärisele ka Liivima parim tsiklisõitja.
-
Teema algataja - Postitusi: 424
- Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
- Tsikkel: Voshod 3M
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Mul ei ole kellegile vaja midagi tõestama hakata, sõiduoskused on piisavalt head. Endiselt väidan ja jäängi väitma, et kaassõitja võib mingitel tingimustel oma võimlemisega ka väga hea juhi teelt välja viia.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Minu jaoks, selle teema puhul, oli kõik selge kui tuli väide,et üks kallutas ühele poole ja teine teisele poole ning tulemuseks oli peaaegu kurvist otse panek.
Kunagi kui ise veel sõitma õppisin,siis oli ka samalaadne olukord,kus ma ühes lauges 75kraadises kurvis(kiirusega 80 umbes) juba peaaegu rippusin tsikli paremal küljel(seda küll üksi) ja üritasin lenksu paremale keerates rattaga paremat kurvi võtta. No läks ka mul siis see kurv pikaks,sest olin loll ja rumal ega osanud veel piisavalt sõita. Peale seda sain aru,et ma teen midagi totaalselt valesti võtsin kätte mingi tolleaegse sõiduõpiku ja sain teoorias teada kuidas asjad käivad. Praktilised kogemused tulid järgi,kui hakkasin teadlikult asju õiges järjekorras tegema.
Sciev ära sa jumala eest sellise kõrge kvalifikatsiooniga kuskile mägedesse kiirelt sõitma mine,sealsed serpad ja tagasipöörded on nii väikese raadiusega ,et vastu keeramiseta paned kindlat kuristikku. Siin meil sõida kuidas tahad,piisavalt aeglaselt kurve võttes, saad hakkama.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 8434
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 432 korda
- Kontakt:
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Lihtsalt tekitasid siia teema, et lõpuks tõdeda, et sa kedagi niikuinii ei kuula ja jääd oma uskumuse juurde? Moron.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.