statoilis taas hinnatõus.
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1277
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
Nõus, kollapsist rääkides pingutasin veidi üle...Kameeleon kirjutas:Maailmamajandusest ma midagi jagan, aga kollapsit kui sellist ei suuda ma ette kujutada...



ja ic...




loomulikult on igasuguseid ümberkorraldusi kõriauguni. Samas ei ole välistatud nafta kui tooraine kasutamise jätkamine, lihtsalt mahud vähenevad tunduvalt ja seega ka saaste. Kuivõrd vähenenud nõudlus ja mastaabiefekti kahanemine kergitavad tootmisühiku (barreli) omahinna suhet, siis tekkib küsimus kui rentaabel selline äri edaspidi on.
Aga kroomivennad hakkavad edaspidi kirjutama rolleri foorumis. Täpsemalt teemas "kuidas paigaldada saundi" Teine võimalus on mikrofon koos porilasega kolmeliitrisesse purki panna ja kõlar vana sumpa auku
Aga kroomivennad hakkavad edaspidi kirjutama rolleri foorumis. Täpsemalt teemas "kuidas paigaldada saundi" Teine võimalus on mikrofon koos porilasega kolmeliitrisesse purki panna ja kõlar vana sumpa auku

-
Teema algataja
Nii lihtne see siiski pole. Uute mootorite ja muude seadmete välja töötamine võtab oioi kui palju raha. Autotootjatel on odavam ehitada samu mootoreid ja neid aeg-ajalt uuendada.kris. kirjutas:Selle loogika järgi peaks peaks automehed naftameestega kartellis olema. Miks peaks autotootjad huvitatud olema et nende kaup just fossiilseid kütuseid kasutab? Mida odavam kütus, seda parem ju neile - ostetakse rohkem, saastemaksud väiksemad, läbisõit suurem - äri edeneb?Kameeleon kirjutas:....
Juba 1965 aastal oli olemas alternatiiv sisepõlemis mootorile mis töötas puhtalt vee baasil. Mootori kasutegur oli küll tunduvalt madalam kui moodsatel sisepõlemismootoritel kuid ületas siiski 1940-ndatel kasutatud mootoreid. Seetõttu on alust arvata, et 40 aastase arendustegevuse käigus oleks 65 aastal kasutusele võetud mootor olnud tänaseks väga tugev konkurent diisel ja bensiini mootoritele. Seda ettenähes ostis patendi üles GM lubades projektiga aktiivselt tegeleda kuid jättes selle varjusurma. Alates sellest ajast on US Patent office saanud kümmekond tõsiselt võetavat patendi registreerimis taotlust mille õigused on omandanud lõpuks suured autotootjad. ......................
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Huvitav mix nad suvel tõstavad just nii meeletult talv olex see aeg / siiis kama mis hind siis ei liigu 2 rattalisi ka palju , suvel võix odavam olla siis saaks aru weel (hooaeg jn )aga nagu see riik on meil nagu ta on siis muuta midagi ei saa pea
iga kuu läheb ju 1 kr otsa 1ltr 


Oman ka uunikumi 1957 a http://www.u-pop.ee/autoline/car/1972/
Et sellele nutule ka eelolevast olukorrast tõest pilti saada lisasin hääletuse.
Minu arvamus on endine, olen nõus maksma bensiini eest vabalt 14 või 15eek liitrist, kui bensiin on kvaliteetne.
Olgem aus, kas maksta 13.80 või 14.00, siis selle hinnatõusule kuluva raha eest endale "midagi ilusat" kah ei osta.
Praegust solki hindaksin maks 10/L vääriliseks.
Minu arvamus on endine, olen nõus maksma bensiini eest vabalt 14 või 15eek liitrist, kui bensiin on kvaliteetne.
Olgem aus, kas maksta 13.80 või 14.00, siis selle hinnatõusule kuluva raha eest endale "midagi ilusat" kah ei osta.
Praegust solki hindaksin maks 10/L vääriliseks.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
-
- Postitusi: 1844
- Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
- Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
- Asukoht: Rakvere
Ise ka said aru ,mis ila sa ajasid ?Üks auto tangib korraga rohkem kui su taburet kuus,maybe aastas,räägi mulle veel üks põhjus miks peaks suvel mitte tõstma ?Nad tõstavad hindu siis kui toornafta hindki tõuseb,loe eelnevaid poste etc.Rollerboy kirjutas:Huvitav mix nad suvel tõstavad just nii meeletult talv olex see aeg / siiis kama mis hind siis ei liigu 2 rattalisi ka palju , suvel võix odavam olla siis saaks aru weel (hooaeg jn )aga nagu see riik on meil nagu ta on siis muuta midagi ei saa peaiga kuu läheb ju 1 kr otsa 1ltr
Sorry kui enne aru ei saanud RaigoRaigo kirjutas:Ise ka said aru ,mis ila sa ajasid ?Üks auto tangib korraga rohkem kui su taburet kuus,maybe aastas,räägi mulle veel üks põhjus miks peaks suvel mitte tõstma ?Nad tõstavad hindu siis kui toornafta hindki tõuseb,loe eelnevaid poste etc.Rollerboy kirjutas:Huvitav mix nad suvel tõstavad just nii meeletult talv olex see aeg / siiis kama mis hind siis ei liigu 2 rattalisi ka palju , suvel võix odavam olla siis saaks aru weel (hooaeg jn )aga nagu see riik on meil nagu ta on siis muuta midagi ei saa peaiga kuu läheb ju 1 kr otsa 1ltr


Oman ka uunikumi 1957 a http://www.u-pop.ee/autoline/car/1972/
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:


Mis te arvate, kauaks tänane "kõrge" kütusehind püsima jääb?
/pacaan, tuginedes eelinfole, tankis eile odava hinnaga kõik oma sõiduvahendid k.a. muruniitja kuhjaga täis - hinnavõit vähemalt õlle nelipakk

8,64 @ 1/4 - Kawasaki ZX12R turbo
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Lihtsalt infoks selline leht:
http://www.iru.org/Services/FuelWel.E.html
Võimalik, et väga up-2-date just ei ole aga päris huvitav on sealt ajalugu jälgida
.
http://www.iru.org/Services/FuelWel.E.html
Võimalik, et väga up-2-date just ei ole aga päris huvitav on sealt ajalugu jälgida

Terv.
Kelleni
Kelleni
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
QNN kirjutas:Veel pole mõtet muretseda...aasta lõpuks on hind ca 16 EEK/L ja see peaks jääma enam-vähem stabiilseks.
Kurb, aga tõsi, tõsi, aga kurb, Eesti kütusemüüja, su nimi on kürb![]()
Pisut nagu vihale ajab, kartellikokkulepe meie pisikesel turul...a teha pole midagi.

Ja kartellikokkuleppest selle tõsisemas tähenduses Eesti kütuse jaemüügiturul küll rääkida ei saa.
8,64 @ 1/4 - Kawasaki ZX12R turbo
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
-
- Postitusi: 3832
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 162 korda
- Tänatud: 88 korda
sellises solgis nagu eesti tanklatest saab pole ka Eesti kytusemyyjad syydi??pacaan kirjutas:QNN kirjutas:Veel pole mõtet muretseda...aasta lõpuks on hind ca 16 EEK/L ja see peaks jääma enam-vähem stabiilseks.
Kurb, aga tõsi, tõsi, aga kurb, Eesti kütusemüüja, su nimi on kürb![]()
Pisut nagu vihale ajab, kartellikokkulepe meie pisikesel turul...a teha pole midagi.hmmm... kui hulgimüüja (välismaine, Eestis teatavasti naftatöötlemistehased bensiini valmistamiseks puuduvad...) müüb Eesti jaemüüjale tänasel päeval 98 kütuse sisse nt. hinnaga juba 14.35 / L (sis.18% KM) - kas müüja t*ra, m*nn või k*rb kui ta tahaks oma tanklates tabloole ette kerida numbrid 15.00 EEK /
Ja kartellikokkuleppest selle tõsisemas tähenduses Eesti kütuse jaemüügiturul küll rääkida ei saa.

kyrb igati õige nimi neile!!

hmzz.... ma võin küll hetkel "teemast" täiesti mööda panna AGA, minu puhul on loogika suht lihtne. Kui hakkad juba lugema kütuse-kroone, pole mõtet sul motikat pidada (see tähendeb seda, et Sa pole hingega "asja" juures). Minu puhul on iga kroon mida sa oma "relva" peale "raiskad" puhas sõidu rõõm mida Sulle vastu annab. Olgem tegelikult ausad ... kütuse-raha on motika omamise juures suht köömes - võrrledes kas või motika ostu, varustuse ostu ja hooldusega. Kui tahad olla "öko-mees" siis vura rolleriga. Ja kui keegi küsib, kui palju mu motikas rüüpab? Vastan - Kõik rüüpab - Mitte midagi paaki järele ei jää.
Edu!

APSIK
Aprilia.SXV/RXV.550.07
Race Me APRILIA
------------------------
Aprilia.Tuono.1000.R.06
Cagiva.Raptor.1000
Honda.CBR.1100.XX
Aprilia.SXV/RXV.550.07
Race Me APRILIA
------------------------
Aprilia.Tuono.1000.R.06
Cagiva.Raptor.1000
Honda.CBR.1100.XX
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
aga ka selles saab süüdistada teisi - riiki, kes ei ole kehtestanud veelgi karmimaid nõudeid kütusekvaliteedile (sest 99,99% Eesti tanklates olevast kütusest VASTAB kehtestatud "nõuetele") ning enamikku meie hulgast kes ei tahaks hea meelega veelgi mingi 20% kallimalt kütust osta (ise maksaks küll rohkem kui kvaliteet seda väärt oleks, paraku on minusugused vaid kuni 5% tarbijaskonnast).sepp kirjutas:
sellises solgis nagu eesti tanklatest saab pole ka Eesti kytusemyyjad syydi??![]()
kyrb igati õige nimi neile!!
Aga sepp - äri-idee - teeme kütusefirma kes hakkab maale tooma ja müüma AINULT ülimalt range kvaliteedivastavusega kütuseid, Euroopa läänepoolsematest tehastest. Sa sebi investeeringud, ma võin käima lükata aga majandustulemuste eest keeldun vastutamast

pacaan@hakkab kvaliteetnaftakunniks
8,64 @ 1/4 - Kawasaki ZX12R turbo
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
-
- Postitusi: 420
- Liitunud: 17 Apr 2005, 20:28
- Tsikkel: Honda CB400T ´80
- Asukoht: -- Tartumaa -- Tel: 58454535
Väga hästi öeldud, toetan sellist suhtumist 100%!!!!apsik kirjutas:hmzz.... ma võin küll hetkel "teemast" täiesti mööda panna AGA, minu puhul on loogika suht lihtne. Kui hakkad juba lugema kütuse-kroone, pole mõtet sul motikat pidada (see tähendeb seda, et Sa pole hingega "asja" juures). Minu puhul on iga kroon mida sa oma "relva" peale "raiskad" puhas sõidu rõõm mida Sulle vastu annab. Olgem tegelikult ausad ... kütuse-raha on motika omamise juures suht köömes - võrrledes kas või motika ostu, varustuse ostu ja hooldusega. Kui tahad olla "öko-mees" siis vura rolleriga. Ja kui keegi küsib, kui palju mu motikas rüüpab? Vastan - Kõik rüüpab - Mitte midagi paaki järele ei jää.Edu!
Apsik kui suur su igapuine investeering tsiklisse on koos bensu jms kuludega?
Minul sel suvel ntx lihtsalt igapäevaste sõitude peale kuus ca 4000 km (kui mõni nädalavahetus eesti peal hulkumas siis 1,5 tuhat juurde)= 5500km.
tsikkel kulutab ca 6,5 liiytir 100 kilomeetrile. siis kuus kulub 357,5 liitrit x tänane statoili hind 14.10 eeku liiter = 5040 EEK
lisaks sellise sõiduhulga juures peaks ca iga kuu õli vahetama ca 500 eeku ja 3 kuu järel rehvikomplekt 4000 eeku.
elan vist liiga kallist elu!
võrdluseks paar aastat tagasi hind 8,5 eeku olnuks kulutus bensule 3039 eeku.
Minul sel suvel ntx lihtsalt igapäevaste sõitude peale kuus ca 4000 km (kui mõni nädalavahetus eesti peal hulkumas siis 1,5 tuhat juurde)= 5500km.
tsikkel kulutab ca 6,5 liiytir 100 kilomeetrile. siis kuus kulub 357,5 liitrit x tänane statoili hind 14.10 eeku liiter = 5040 EEK

lisaks sellise sõiduhulga juures peaks ca iga kuu õli vahetama ca 500 eeku ja 3 kuu järel rehvikomplekt 4000 eeku.
elan vist liiga kallist elu!
võrdluseks paar aastat tagasi hind 8,5 eeku olnuks kulutus bensule 3039 eeku.
Kui palju?
Nu selle suve läbisõiduks tuleb umbes 6000 km. Aga kui palju annab motikas Sulle sõidurõõmu? Kas seda saab rahas hinnata? Ma ei ostnud motikat transa vahendiks, selleks peab lisaks veel neljarattaline sõber ka olema. Mul on motikas seepärast, et saaks FUN-i!
Ja ma ei põe kui palju läeb raha. See pole primaarne. Primaarne on FUN! Edu raharaiskamises. 



APSIK
Aprilia.SXV/RXV.550.07
Race Me APRILIA
------------------------
Aprilia.Tuono.1000.R.06
Cagiva.Raptor.1000
Honda.CBR.1100.XX
Aprilia.SXV/RXV.550.07
Race Me APRILIA
------------------------
Aprilia.Tuono.1000.R.06
Cagiva.Raptor.1000
Honda.CBR.1100.XX
Ei taha suht elementaarseid asju korrata aga sellele stabiilsusele pole eriti lootust ja 16 pole mingi piirQNN kirjutas:Veel pole mõtet muretseda...aasta lõpuks on hind ca 16 EEK/L ja see peaks jääma enam-vähem stabiilseks.

Lood on sitad ja naftamajandus on pees. Ja ei lähe ka paremaks -- tarbimine kasvab, ressurssid mitte. Ja EL-i kommud mõtlevad muudkui uusi keskkonnamakse välja. Tundub, et parim variant on USA-sse kolida, seal maksud väiksed ja kütus odavam. Ning põletada siis seda gasoliini niikaua kui jätkub. Järgmised põlvkonnad juba lasevad jalgrattaga v yhistranspordis aga see ei koti

Sorry spämmi eest
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole 

Hea kuulda, et me seas on inimesi, kellel läheb siin elus nii hästi, et raha lugema ei peaefendi kirjutas:mis te ikka seda raha loete.. muidugi on nõme kui on nii kallis - aga ega sellepärast siis sõitmata jää

Kulugu palju tahes, vahet pole ju.
Kahju ainult, et kõigil nii pole.
PS: mõned inimesed sõidavad rohkem kui 100km kuus. Mul ka vahet poleks, kui oleks olukord, kui kuus kuluks bensiinile kas 140 või 150 või 160 eeku.
Kui und ei tule loen lambaid ja nende 125cm3 postitusi
See see häda ongi, et kui nii edasi läheb, siis muutub ka kütus juba FUN-i piiravaks asjaoluks
Mulle igatahes tuleb juba aeg ajalt mõttesse, et Hiina oleks võinud oma primaatliku tootmis- ja tarbimismahuga kommunismiunne jäädagi. Lisaks nafta hinna lakke lendamisele lendas juba teras, lendu sooritamas on värvilised metallid jne.
Muidugi, mäletan päris hästi, kui peatusin kuskil 90-date alguses ühe oma OpelRekordiga bensukas ja avastasin, et 98 hind oli tõusnud üleöö kolmelt kroonilt juba nelja kroonini
Eks elu läheb edasi niikuinii.

Mulle igatahes tuleb juba aeg ajalt mõttesse, et Hiina oleks võinud oma primaatliku tootmis- ja tarbimismahuga kommunismiunne jäädagi. Lisaks nafta hinna lakke lendamisele lendas juba teras, lendu sooritamas on värvilised metallid jne.
Muidugi, mäletan päris hästi, kui peatusin kuskil 90-date alguses ühe oma OpelRekordiga bensukas ja avastasin, et 98 hind oli tõusnud üleöö kolmelt kroonilt juba nelja kroonini




Eks elu läheb edasi niikuinii.
Suzuki GSX 750 Inazuma
-
Teema algataja
[quote="spinna"]See see häda ongi, et kui nii edasi läheb, siis muutub ka kütus juba FUN-i piiravaks asjaoluks
Muide, hakkasin mõtlema, et tegelt on kütus alati olnud pisut fun´i piiravaks asjaoluks. Kunagi sai 25 eegu eest 10 liitrit, aga ka siis polnud seda 25 krooni eriti kusagilt võtta...nii oligi auto alati täis seltsimegi, kellest igaüks vanemate tagant viieka varastas...
A muide, hetk tagasi kohkusin täitsa oimetuks. Endal kodus kaks korralikku kütusepõletajat(12+...L) ja lisaks veel tsikkel. Täitsa jube mõelda, millised hakkavad olema kütusearved, kui 16 EEK/L tõesti teoks saab...hea, et enam raha järgi ei jää...muidu ajaks jooma

Muide, hakkasin mõtlema, et tegelt on kütus alati olnud pisut fun´i piiravaks asjaoluks. Kunagi sai 25 eegu eest 10 liitrit, aga ka siis polnud seda 25 krooni eriti kusagilt võtta...nii oligi auto alati täis seltsimegi, kellest igaüks vanemate tagant viieka varastas...
A muide, hetk tagasi kohkusin täitsa oimetuks. Endal kodus kaks korralikku kütusepõletajat(12+...L) ja lisaks veel tsikkel. Täitsa jube mõelda, millised hakkavad olema kütusearved, kui 16 EEK/L tõesti teoks saab...hea, et enam raha järgi ei jää...muidu ajaks jooma

-
Teema algataja
-
Teema algataja
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.