statoilis taas hinnatõus.

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded

Kütusehinnad tõusevad, varsti:

müün ratta ja enam ei sõida.
4
5%
nutan nagu plika ja sõidan senisest vähem.
12
15%
kannatan ära ja ükski sõit sõitmata ei jää!
63
80%
 
Hääli kokku: 79
Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1277
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 45 korda

Lugemata postitus Postitas isakene »

Kameeleon kirjutas:
Maailmamajandusest ma midagi jagan, aga kollapsit kui sellist ei suuda ma ette kujutada...
Nõus, kollapsist rääkides pingutasin veidi üle... :oops: fantaasia läks liialt kiirelt lendama... samas, 15 aastat on ka tõesti ülimalt minimaalne aeg energeetika ümberkujundamiseks, kogu maailma inerts on liiga suur... samas, šokk saab vägev olema :shock: Kui eeldada näituseks, et uuem energeetika saab toimima suvalise sodi peal toimiva kütuseelemendi baasil... uppi lendab mitte ainult naftatööstus, vaid ka puurimisfirmad, torujuhtmed, meretransport, sadamad, mahutibaas, raudteetransport, autotransport, logistika, müügivõrk... auto-ja muu vedelkütusel baseeruv masinatööstus peab ennast hirmkiiresti ja totaalselt ümber seadma... kust võtab vara näiteks kolmas maailm ja muud vaesemad riigid, kes siiani elavad üleeilse tehnoloogiaga, oma tehnilise baasi täielikuks ümberehituseks...? jne...jne... siin ka vastus anti666 küsimusele :wink:

ja ic... :lol: :lol: kroomimehed peavad hakkama masinal kasutama mürageneraatorit ja võimsat valjuhääldit... vaevalt et kütuseelement töötades erilist soundi suudab tekitada... 8) :D
Kasutaja avatar

Kameeleon
Postitusi: 572
Liitunud: 06 Dets 2003, 14:30
Asukoht: Siin. Ratas- kah siin

Lugemata postitus Postitas Kameeleon »

loomulikult on igasuguseid ümberkorraldusi kõriauguni. Samas ei ole välistatud nafta kui tooraine kasutamise jätkamine, lihtsalt mahud vähenevad tunduvalt ja seega ka saaste. Kuivõrd vähenenud nõudlus ja mastaabiefekti kahanemine kergitavad tootmisühiku (barreli) omahinna suhet, siis tekkib küsimus kui rentaabel selline äri edaspidi on.

Aga kroomivennad hakkavad edaspidi kirjutama rolleri foorumis. Täpsemalt teemas "kuidas paigaldada saundi" Teine võimalus on mikrofon koos porilasega kolmeliitrisesse purki panna ja kõlar vana sumpa auku :D
Timex käekellad Bikeri raffale hea hinnaga
Kontakt: www.watches.ee
kari@jewelry.ee

Teema algataja
carlsson

Lugemata postitus Postitas carlsson »

kris. kirjutas:
Kameeleon kirjutas:
....
Juba 1965 aastal oli olemas alternatiiv sisepõlemis mootorile mis töötas puhtalt vee baasil. Mootori kasutegur oli küll tunduvalt madalam kui moodsatel sisepõlemismootoritel kuid ületas siiski 1940-ndatel kasutatud mootoreid. Seetõttu on alust arvata, et 40 aastase arendustegevuse käigus oleks 65 aastal kasutusele võetud mootor olnud tänaseks väga tugev konkurent diisel ja bensiini mootoritele. Seda ettenähes ostis patendi üles GM lubades projektiga aktiivselt tegeleda kuid jättes selle varjusurma. Alates sellest ajast on US Patent office saanud kümmekond tõsiselt võetavat patendi registreerimis taotlust mille õigused on omandanud lõpuks suured autotootjad. ......................
Selle loogika järgi peaks peaks automehed naftameestega kartellis olema. Miks peaks autotootjad huvitatud olema et nende kaup just fossiilseid kütuseid kasutab? Mida odavam kütus, seda parem ju neile - ostetakse rohkem, saastemaksud väiksemad, läbisõit suurem - äri edeneb?

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Nii lihtne see siiski pole. Uute mootorite ja muude seadmete välja töötamine võtab oioi kui palju raha. Autotootjatel on odavam ehitada samu mootoreid ja neid aeg-ajalt uuendada.
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2189
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

Mina arvan, et kõige selle taga on vabamüürlased! :)
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.

Teema algataja
-metsik-

Lugemata postitus Postitas -metsik- »

:wink:
Viimati muutis -metsik-, 20 Dets 2006, 20:40, muudetud 1 kord kokku.

eikeegi
Postitusi: 25
Liitunud: 17 Mär 2004, 16:49
Asukoht: Tartu
Tänatud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas eikeegi »

CB500 kirjutas:
Mina arvan, et kõige selle taga on vabamüürlased! :)
Illuminaadid hoopis :P
Kasutaja avatar

Rollerboy
Postitusi: 283
Liitunud: 12 Nov 2003, 14:57
Tsikkel: Unistus Gixser 1000ne

Lugemata postitus Postitas Rollerboy »

Huvitav mix nad suvel tõstavad just nii meeletult talv olex see aeg / siiis kama mis hind siis ei liigu 2 rattalisi ka palju , suvel võix odavam olla siis saaks aru weel (hooaeg jn )aga nagu see riik on meil nagu ta on siis muuta midagi ei saa pea :oops: iga kuu läheb ju 1 kr otsa 1ltr :shock:
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2189
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

Et sellele nutule ka eelolevast olukorrast tõest pilti saada lisasin hääletuse.

Minu arvamus on endine, olen nõus maksma bensiini eest vabalt 14 või 15eek liitrist, kui bensiin on kvaliteetne.
Olgem aus, kas maksta 13.80 või 14.00, siis selle hinnatõusule kuluva raha eest endale "midagi ilusat" kah ei osta.
Praegust solki hindaksin maks 10/L vääriliseks.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.

Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Raigo »

Rollerboy kirjutas:
Huvitav mix nad suvel tõstavad just nii meeletult talv olex see aeg / siiis kama mis hind siis ei liigu 2 rattalisi ka palju , suvel võix odavam olla siis saaks aru weel (hooaeg jn )aga nagu see riik on meil nagu ta on siis muuta midagi ei saa pea :oops: iga kuu läheb ju 1 kr otsa 1ltr :shock:
Ise ka said aru ,mis ila sa ajasid ?Üks auto tangib korraga rohkem kui su taburet kuus,maybe aastas,räägi mulle veel üks põhjus miks peaks suvel mitte tõstma ?Nad tõstavad hindu siis kui toornafta hindki tõuseb,loe eelnevaid poste etc.
Kasutaja avatar

Rollerboy
Postitusi: 283
Liitunud: 12 Nov 2003, 14:57
Tsikkel: Unistus Gixser 1000ne

Lugemata postitus Postitas Rollerboy »

Raigo kirjutas:
Rollerboy kirjutas:
Huvitav mix nad suvel tõstavad just nii meeletult talv olex see aeg / siiis kama mis hind siis ei liigu 2 rattalisi ka palju , suvel võix odavam olla siis saaks aru weel (hooaeg jn )aga nagu see riik on meil nagu ta on siis muuta midagi ei saa pea :oops: iga kuu läheb ju 1 kr otsa 1ltr :shock:
Ise ka said aru ,mis ila sa ajasid ?Üks auto tangib korraga rohkem kui su taburet kuus,maybe aastas,räägi mulle veel üks põhjus miks peaks suvel mitte tõstma ?Nad tõstavad hindu siis kui toornafta hindki tõuseb,loe eelnevaid poste etc.
Sorry kui enne aru ei saanud Raigo :oops: :oops:

Teema algataja
-metsik-

Lugemata postitus Postitas -metsik- »

:wink:
Viimati muutis -metsik-, 20 Dets 2006, 20:39, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

pacaan
Postitusi: 976
Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
Tsikkel: ZX12R turbo
Asukoht: Tallinn / Eesti
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas pacaan »

:evil: teatavasti tõusid hinnad eile jälle mingi 30 sendi võrra, kuid see ei ole veel kõik - minu andmetel tõusis täna Mazeikiu (Leedu) naftatehases hulgihind bensiinidele veel 1,00 EEK võrra liitrilt :evil:

Mis te arvate, kauaks tänane "kõrge" kütusehind püsima jääb?

/pacaan, tuginedes eelinfole, tankis eile odava hinnaga kõik oma sõiduvahendid k.a. muruniitja kuhjaga täis - hinnavõit vähemalt õlle nelipakk :) /
8,64 @ 1/4 - Kawasaki ZX12R turbo
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Kasutaja avatar

Kelleni
Postitusi: 25
Liitunud: 22 Aug 2005, 12:26

Lugemata postitus Postitas Kelleni »

Lihtsalt infoks selline leht:
http://www.iru.org/Services/FuelWel.E.html
Võimalik, et väga up-2-date just ei ole aga päris huvitav on sealt ajalugu jälgida ;).
Terv.
Kelleni

Teema algataja
QNN

Lugemata postitus Postitas QNN »

Veel pole mõtet muretseda...aasta lõpuks on hind ca 16 EEK/L ja see peaks jääma enam-vähem stabiilseks.

Kurb, aga tõsi, tõsi, aga kurb, Eesti kütusemüüja, su nimi on kürb :evil:
Pisut nagu vihale ajab, kartellikokkulepe meie pisikesel turul...a teha pole midagi.
Kasutaja avatar

pacaan
Postitusi: 976
Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
Tsikkel: ZX12R turbo
Asukoht: Tallinn / Eesti
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas pacaan »

QNN kirjutas:
Veel pole mõtet muretseda...aasta lõpuks on hind ca 16 EEK/L ja see peaks jääma enam-vähem stabiilseks.

Kurb, aga tõsi, tõsi, aga kurb, Eesti kütusemüüja, su nimi on kürb :evil:
Pisut nagu vihale ajab, kartellikokkulepe meie pisikesel turul...a teha pole midagi.
:? hmmm... kui hulgimüüja (välismaine, Eestis teatavasti naftatöötlemistehased bensiini valmistamiseks puuduvad...) müüb Eesti jaemüüjale tänasel päeval 98 kütuse sisse nt. hinnaga juba 14.35 / L (sis.18% KM) - kas müüja t*ra, m*nn või k*rb kui ta tahaks oma tanklates tabloole ette kerida numbrid 15.00 EEK / L? IMO on jaemüüja selles kõige vähem süüdi kui naftasheigil piltikult öeldes nohu on ja barreli hind sellest lähtuvalt jälle tõuseb, millest tõuseb tehase tooraine sisseostuhind, millest tõuseb väljamüügihind ja sellest lähtuvalt ka jaehind. Ka toote transpordi hind veoks siia, Eestisse ju tõuseb, samuti raha hind, kuna tooteühiku omastamiseks on vaja oluliselt suuremaid summasid "laenata". Täpsemad arvutused võite ise teha.

Ja kartellikokkuleppest selle tõsisemas tähenduses Eesti kütuse jaemüügiturul küll rääkida ei saa.
8,64 @ 1/4 - Kawasaki ZX12R turbo
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3832
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 162 korda
Tänatud: 88 korda

Lugemata postitus Postitas sepp »

pacaan kirjutas:
QNN kirjutas:
Veel pole mõtet muretseda...aasta lõpuks on hind ca 16 EEK/L ja see peaks jääma enam-vähem stabiilseks.

Kurb, aga tõsi, tõsi, aga kurb, Eesti kütusemüüja, su nimi on kürb :evil:
Pisut nagu vihale ajab, kartellikokkulepe meie pisikesel turul...a teha pole midagi.
:? hmmm... kui hulgimüüja (välismaine, Eestis teatavasti naftatöötlemistehased bensiini valmistamiseks puuduvad...) müüb Eesti jaemüüjale tänasel päeval 98 kütuse sisse nt. hinnaga juba 14.35 / L (sis.18% KM) - kas müüja t*ra, m*nn või k*rb kui ta tahaks oma tanklates tabloole ette kerida numbrid 15.00 EEK /

Ja kartellikokkuleppest selle tõsisemas tähenduses Eesti kütuse jaemüügiturul küll rääkida ei saa.
sellises solgis nagu eesti tanklatest saab pole ka Eesti kytusemyyjad syydi?? :twisted:
kyrb igati õige nimi neile!! :lol:

apsik
Postitusi: 213
Liitunud: 22 Sept 2004, 10:48
Asukoht: Jõhvi linn / Aprilia SXV / RXV 550

Lugemata postitus Postitas apsik »

hmzz.... ma võin küll hetkel "teemast" täiesti mööda panna AGA, minu puhul on loogika suht lihtne. Kui hakkad juba lugema kütuse-kroone, pole mõtet sul motikat pidada (see tähendeb seda, et Sa pole hingega "asja" juures). Minu puhul on iga kroon mida sa oma "relva" peale "raiskad" puhas sõidu rõõm mida Sulle vastu annab. Olgem tegelikult ausad ... kütuse-raha on motika omamise juures suht köömes - võrrledes kas või motika ostu, varustuse ostu ja hooldusega. Kui tahad olla "öko-mees" siis vura rolleriga. Ja kui keegi küsib, kui palju mu motikas rüüpab? Vastan - Kõik rüüpab - Mitte midagi paaki järele ei jää. :) Edu!
APSIK
Aprilia.SXV/RXV.550.07
Race Me APRILIA
------------------------
Aprilia.Tuono.1000.R.06
Cagiva.Raptor.1000
Honda.CBR.1100.XX
Kasutaja avatar

pacaan
Postitusi: 976
Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
Tsikkel: ZX12R turbo
Asukoht: Tallinn / Eesti
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas pacaan »

sepp kirjutas:

sellises solgis nagu eesti tanklatest saab pole ka Eesti kytusemyyjad syydi?? :twisted:
kyrb igati õige nimi neile!! :lol:
aga ka selles saab süüdistada teisi - riiki, kes ei ole kehtestanud veelgi karmimaid nõudeid kütusekvaliteedile (sest 99,99% Eesti tanklates olevast kütusest VASTAB kehtestatud "nõuetele") ning enamikku meie hulgast kes ei tahaks hea meelega veelgi mingi 20% kallimalt kütust osta (ise maksaks küll rohkem kui kvaliteet seda väärt oleks, paraku on minusugused vaid kuni 5% tarbijaskonnast).

Aga sepp - äri-idee - teeme kütusefirma kes hakkab maale tooma ja müüma AINULT ülimalt range kvaliteedivastavusega kütuseid, Euroopa läänepoolsematest tehastest. Sa sebi investeeringud, ma võin käima lükata aga majandustulemuste eest keeldun vastutamast :D

pacaan@hakkab kvaliteetnaftakunniks
8,64 @ 1/4 - Kawasaki ZX12R turbo
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Kasutaja avatar

agent007
Postitusi: 420
Liitunud: 17 Apr 2005, 20:28
Tsikkel: Honda CB400T ´80
Asukoht: -- Tartumaa -- Tel: 58454535

Lugemata postitus Postitas agent007 »

Selle hinnatõusu tõttu sõidan ehk natuke vähem, kuid ikkagi sõidan!!!
Kasutaja avatar

agent007
Postitusi: 420
Liitunud: 17 Apr 2005, 20:28
Tsikkel: Honda CB400T ´80
Asukoht: -- Tartumaa -- Tel: 58454535

Lugemata postitus Postitas agent007 »

apsik kirjutas:
hmzz.... ma võin küll hetkel "teemast" täiesti mööda panna AGA, minu puhul on loogika suht lihtne. Kui hakkad juba lugema kütuse-kroone, pole mõtet sul motikat pidada (see tähendeb seda, et Sa pole hingega "asja" juures). Minu puhul on iga kroon mida sa oma "relva" peale "raiskad" puhas sõidu rõõm mida Sulle vastu annab. Olgem tegelikult ausad ... kütuse-raha on motika omamise juures suht köömes - võrrledes kas või motika ostu, varustuse ostu ja hooldusega. Kui tahad olla "öko-mees" siis vura rolleriga. Ja kui keegi küsib, kui palju mu motikas rüüpab? Vastan - Kõik rüüpab - Mitte midagi paaki järele ei jää. :) Edu!
Väga hästi öeldud, toetan sellist suhtumist 100%!!!!

gs
Postitusi: 181
Liitunud: 21 Mär 2003, 13:27

Lugemata postitus Postitas gs »

Apsik kui suur su igapuine investeering tsiklisse on koos bensu jms kuludega?

Minul sel suvel ntx lihtsalt igapäevaste sõitude peale kuus ca 4000 km (kui mõni nädalavahetus eesti peal hulkumas siis 1,5 tuhat juurde)= 5500km.
tsikkel kulutab ca 6,5 liiytir 100 kilomeetrile. siis kuus kulub 357,5 liitrit x tänane statoili hind 14.10 eeku liiter = 5040 EEK :oops:
lisaks sellise sõiduhulga juures peaks ca iga kuu õli vahetama ca 500 eeku ja 3 kuu järel rehvikomplekt 4000 eeku.

elan vist liiga kallist elu!

võrdluseks paar aastat tagasi hind 8,5 eeku olnuks kulutus bensule 3039 eeku.

apsik
Postitusi: 213
Liitunud: 22 Sept 2004, 10:48
Asukoht: Jõhvi linn / Aprilia SXV / RXV 550

Lugemata postitus Postitas apsik »

Kui palju? :) Nu selle suve läbisõiduks tuleb umbes 6000 km. Aga kui palju annab motikas Sulle sõidurõõmu? Kas seda saab rahas hinnata? Ma ei ostnud motikat transa vahendiks, selleks peab lisaks veel neljarattaline sõber ka olema. Mul on motikas seepärast, et saaks FUN-i! ;) Ja ma ei põe kui palju läeb raha. See pole primaarne. Primaarne on FUN! Edu raharaiskamises. :)
APSIK
Aprilia.SXV/RXV.550.07
Race Me APRILIA
------------------------
Aprilia.Tuono.1000.R.06
Cagiva.Raptor.1000
Honda.CBR.1100.XX
Kasutaja avatar

efendi
Mode
Postitusi: 969
Liitunud: 23 Dets 2004, 17:12
Tsikkel: KTM
Asukoht: Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 24 korda

Lugemata postitus Postitas efendi »

mis te ikka seda raha loete.. muidugi on nõme kui on nii kallis - aga ega sellepärast siis sõitmata jää
i am not totally useless, i can be used as a bad example.

Kes mett teeb, see mett sööb!

stonefree
Postitusi: 542
Liitunud: 22 Mai 2004, 14:08
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas stonefree »

QNN kirjutas:
Veel pole mõtet muretseda...aasta lõpuks on hind ca 16 EEK/L ja see peaks jääma enam-vähem stabiilseks.
Ei taha suht elementaarseid asju korrata aga sellele stabiilsusele pole eriti lootust ja 16 pole mingi piir :(
Lood on sitad ja naftamajandus on pees. Ja ei lähe ka paremaks -- tarbimine kasvab, ressurssid mitte. Ja EL-i kommud mõtlevad muudkui uusi keskkonnamakse välja. Tundub, et parim variant on USA-sse kolida, seal maksud väiksed ja kütus odavam. Ning põletada siis seda gasoliini niikaua kui jätkub. Järgmised põlvkonnad juba lasevad jalgrattaga v yhistranspordis aga see ei koti :D
Sorry spämmi eest
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole :)
Kasutaja avatar

Raitz
Postitusi: 544
Liitunud: 13 Aug 2003, 23:59
Asukoht: Rakvere / MT10 dnepr

Lugemata postitus Postitas Raitz »

efendi kirjutas:
mis te ikka seda raha loete.. muidugi on nõme kui on nii kallis - aga ega sellepärast siis sõitmata jää
Hea kuulda, et me seas on inimesi, kellel läheb siin elus nii hästi, et raha lugema ei pea :D
Kulugu palju tahes, vahet pole ju.


Kahju ainult, et kõigil nii pole.

PS: mõned inimesed sõidavad rohkem kui 100km kuus. Mul ka vahet poleks, kui oleks olukord, kui kuus kuluks bensiinile kas 140 või 150 või 160 eeku.
Kui und ei tule loen lambaid ja nende 125cm3 postitusi
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

See see häda ongi, et kui nii edasi läheb, siis muutub ka kütus juba FUN-i piiravaks asjaoluks :(
Mulle igatahes tuleb juba aeg ajalt mõttesse, et Hiina oleks võinud oma primaatliku tootmis- ja tarbimismahuga kommunismiunne jäädagi. Lisaks nafta hinna lakke lendamisele lendas juba teras, lendu sooritamas on värvilised metallid jne.
Muidugi, mäletan päris hästi, kui peatusin kuskil 90-date alguses ühe oma OpelRekordiga bensukas ja avastasin, et 98 hind oli tõusnud üleöö kolmelt kroonilt juba nelja kroonini
:shock: :shock: :shock:
:lol:
Eks elu läheb edasi niikuinii.
Suzuki GSX 750 Inazuma

Teema algataja
QNN

Lugemata postitus Postitas QNN »

[quote="spinna"]See see häda ongi, et kui nii edasi läheb, siis muutub ka kütus juba FUN-i piiravaks asjaoluks :(


Muide, hakkasin mõtlema, et tegelt on kütus alati olnud pisut fun´i piiravaks asjaoluks. Kunagi sai 25 eegu eest 10 liitrit, aga ka siis polnud seda 25 krooni eriti kusagilt võtta...nii oligi auto alati täis seltsimegi, kellest igaüks vanemate tagant viieka varastas...

A muide, hetk tagasi kohkusin täitsa oimetuks. Endal kodus kaks korralikku kütusepõletajat(12+...L) ja lisaks veel tsikkel. Täitsa jube mõelda, millised hakkavad olema kütusearved, kui 16 EEK/L tõesti teoks saab...hea, et enam raha järgi ei jää...muidu ajaks jooma :wack:

Teema algataja
harps

Lugemata postitus Postitas harps »

väike võrdlus ... iraagis kütuseliiter eek-ides olex 17 senti... USA-s 7kr sentidega.
ja võrreldes eesti elatustaset bensiinihindadega, on eesti üks kallemaid riike maailmas.
edu kõikidele bensiinikulutajatele ;)
Kasutaja avatar

Mirko
Postitusi: 134
Liitunud: 09 Juun 2005, 11:58
Tsikkel: Suzuki SV1000S
Asukoht: Pärnumaa

Lugemata postitus Postitas Mirko »

Kas keegi osakab õelda kui suur on Eestis kütusele lisatav aktsiis? (%)

Teema algataja
antero

Lugemata postitus Postitas antero »

Kui ma ei eksi, siis pliivaba bensiini aktsiisimäär peaks hetkel seaduse järgi olema 4500 krooni 1000 liitri kohta, see peaks tähendama siis 4.50 liitri peale.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”