Dnepr MT-9 "Disla"
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: Dnepr MT-9 "Disla"
Piipz kirjutas: ↑15 Mai 2019, 22:49Spoiler
hirmsasti kadestan insenerimõistusega inimesi, kes sügavad kõrva tagant ja siis plahvatavad, et oo, teeks ühe diiselmootoriga motika.
või veel parem, koputad sõbrale õlale: "ma su vana fordi disla mootori võin pooleks saagida vä, motikale oleks vaja". ja mis kõige parem, kõik toimib nagu kuldaühel otepää üritusel nägin ühte külgkorviga ratast, millel oli mingi diisel külmutusagregaadi mootor peal hoopis. aga ei mäleta enam, et kes see oli ja mis ratas see täpsemalt oli. Kuid nägi väga äss välja ja toimis ideaalselt.
Võibolla nägid seda, millest siin artiklis pilt ja jutt.
https://dea.digar.ee/cgi-bin/dea?a=d&d= ... 100918.1.6
Seal on küll mainitud, et vibrotalla mootoriga.
Mootori poolekslõikamisega ma küll ei soovita jändama hakata, kui just kinnisideed pole. Ja mis puudutab ökonoomsust, siis reeglina saad kõige ökoma tulemuse ikkagi mõne vana diisel-golfiga, kui see korras juhtub olema. Tsikkel pole tänapäeval mingi ökomasin, kui üldistest pidamiskuludest rääkida, mitte ainult kütusekulu kalkuleerida.
Mul on omal mõte, et kui aega ja raha korraga käes juhtub olema (pensionipõlves tõenäoliselt), et siis ehitaks auto diiselmootoriga külgkorviga tsikli. Toruraamiga, tsikkel ja korv statsionaarselt kokku ehitatud, kasutaks mingi põikimootoriga esiveolise tehnikat ehk mootor ja käigukast korvi pagasnikus ning veovõllid tagarattasse ja korvi rattasse. Kui aus olla, siis tegelikult ma kahtlen, kas ma selleni reaalselt kunagi jõuan, aga unistada ju võib
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.