ABS tsiklivalikul: tähtis või siis mitte?

Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3139
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 487 korda
Tänatud: 591 korda

Re: ABS tsiklivalikul: tähtis või siis mitte?

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

urmas66 kirjutas: 15 Apr 2019, 10:19

Loomulikult tehnika areng jne on tore ning vajalik,kuid enne kui sõita nii,et ABS hommikusel töölesõidul rakendub,peaks ikka natuke rohkem sõitma õppima ja seda nii praktikas kui ka teoorias(sa pead aru saama mida sa seal tsikli seljas teed). Kuni pea ei võta,mida käed-jalad teevad, pole üldse kaherattalise selga vaja ronida. Lihtne juht ei saa olla loll ja oskamatu.Kui autos saad palju asju tänu elektroonilistele abilistele andeks,siis tsikliga pahatihti ei saa.

Kas sina tsikli selga istudes olid kohe Rossi? Oled sa täna? St ma ei saa aru, millest sa räägid. ABS jms on sital momendil viimane õlekõrs, mitte igapäevaskes kõristamiseks ja vilgutamiseks mõeldud vidin.

Täna on need vidinad tsiklil lisavarustus, homme aga sama loogiline nagu sissepritse vms, ilma millet sa ei saagi osta.

Peaks ikka rohkem ja rohkem sõitma õppima ja ... Kus kohas sa siis sõitma õpid? Kus kohast väljub kodanik, kes on valmis tänavale minema ja tema oskused on lihvitud piirini, mis välistavad mis tahes kolmetähelise elektroonikavidina vajaduse.

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”