ABS tsiklivalikul: tähtis või siis mitte?

Kasutaja avatar

Tuuletallaja
Postitusi: 756
Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
Tsikkel: Neegrikaksik
Asukoht: Faeht / Reval / Waldeck
Tänanud: 124 korda
Tänatud: 76 korda

Re: ABS tsiklivalikul: tähtis või siis mitte?

Lugemata postitus Postitas Tuuletallaja »

No see ABS on jälle selline "kellele ema, kellele tütar" teema. Ei hakka kellelegi midagi peale suruma ega sügavamatesse vaidlustesse laskuma, kuid ise personaalselt eelistan võimalikult vähe igasugu kellasid ja vilesid ning seda tihti ka turvalisuse teemadel (ok, autos võiks mõni turvapadi ikka olla aga see selleks).
Olen üsna kindel, et enam, kui ABS, päästavad kukkumisest pigem õiged sõiduvõtted; korralik rehv; teadmine, et oled nähtamatu; loud pipes save lives ning veel paras hulk tsiklimehe talupojatarkust. Üsna tõenäoliselt on see ka statistiliselt nii aga noh, kuna statistika näol on jällegi tegemist vaimse onanismi vormiga, siis sellele mängima ei hakka.
"disclaimer": mul ei ole midagi isiklikku statistikaga tegelevate inimeste vastu.
Kogemust tuleb tagasihoidlikud 60-70k aastatega kokku ning seda vaid kohalikel teedel, on olnud paar ohtlikku olukorda, millest on külm närv välja toonud. Korra on lahtisema killustiku peal mõistusest puudu ka jäänud aga selle saan kirjutada nii sõiduvõtete kui gondlite lappimise kogemuste pagasisse. Ise pole ABSiga tsiklit omanud aga proovides tundus ikka jube imelik.

Minu jaoks on see kõik siin üks sotsiaalne eksperiment :bsmile:
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”