Sidurikatte kinnikeevitamine
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Sidurikatte kinnikeevitamine
Tere!
Kas keegi oskab öelda, kus/kes oskab pildil olevat asja kinni keevitada ja üle värvida?
Jupi kood: 24320285AC. Hetkel lasin õli välja ja kate on tsiklilt eemaldatud.
Foorumist leidsin alloleva toote. Kas see oleks hea alternatiiv?
http://www.loctiteproducts.com/p/epxy_w ... mpound.htm
-
- Postitusi: 33
- Liitunud: 12 Apr 2015, 17:12
- Tsikkel: Kawasaki EN 500
- Asukoht: Laitse
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Sidurikatte kinnikeevitamine
Ilmselt selle liimi raha eest keevitatakse päriselt kinni
Mis materjaliga tegemist?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1962
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Riihimäki
- Tänanud: 149 korda
- Tänatud: 184 korda
Re: Sidurikatte kinnikeevitamine
Ma olen kunagi, vana Vito eelsüüteküünla saanud pidama, keemilise metalliga. Lendas sõiduajal välja.
Hiljem ei andnud rahu ja tegin korralikult. Oli küll üllatavalt kõvasti kinni jäänud. Hädapärase lahendusena soovitaks, pikema aja peale ei oska ütelda, kui palju need möksid võivad muutuda olemuselt.
( Temp. vahelduvus, õli, vesi jne. kõik võib mõjutada. )
Re: Sidurikatte kinnikeevitamine
Tänud vastuste eest! Eks homme helistan mõned kohad läbi ja annan teada.
-
- Postitusi: 1109
- Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
- Tsikkel: GSX-S 1000
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 26 korda
Re: Sidurikatte kinnikeevitamine
Hinna kohta ei oska öelda,aga sai kunagi ninjal vedel metalliga üks kaan liimitud. Kuumaga paisus piisavalt ja tuli mõra nähtavale, kuskilt õlilisamise punni kõrvalt. Sai vist vähe faasitud seda ja siis see plöga peale,jäi igastahes pidama
Re: Sidurikatte kinnikeevitamine
Nonii, käisin Kavor metallis, Hunditubaka 8.
Mu meelest jäi päris okei tulemus. Pahteldan ära ja läheb värvimisse. Kui soovitusi on, kuulan hea meelega.
Re: Sidurikatte kinnikeevitamine
ei tundu just kõige kenam,väga poorne , kas se üldse õli peab? alu keevitatakse nii , et pahteldama ei pea ,lihvid siledaks ja korras? mul on sedasikunagi üks jalaraud alu elektroodiga tehtud ja see läks uuesti puruks . hiljem tehti korralik keevitus ja asi sai ilus ja pidas korralikult vastu
Re: Sidurikatte kinnikeevitamine
peab nõustuma. kuigi jah sellise osa puhul ongi oluline vaid üks asi, et peaks õli...kui peab siis iseenesest pohh see välimus...samas keevitus just väga kaunis ei tundu.
aastad tagasi lasin keevitada ühte tagakiiget, mis oli sõna otseses mõttes pooleks läinud. tehti ka alu keevitusega ära, mis nägi palju parem välja ning on pidanud ka väga kenasti vastu. kusjuures töö ise maksis suhteliselt kommiraha, ma olin isegi üllatunud sest seal oli neid sentimeetreid ikka omajagu ning keevitatud oli väga väga korralikult. kahjuks see weldshop tänasel päeval enam ei eksisteeri, muidu oleks sinna vist palju muidki asju viinud teha hiljem.
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Sidurikatte kinnikeevitamine
Sellel poorsusel võib olla mitu põhjust.Ebapiisav puhastamine,tükk soojendati liiga üles enne keevitamist või on tegemist mitte alumiiniumi vaid mingi tiba eksootilisema sulamiga.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: Sidurikatte kinnikeevitamine
will111 kirjutas: ↑08 Mär 2019, 19:43peab nõustuma. kuigi jah sellise osa puhul ongi oluline vaid üks asi, et peaks õli...kui peab siis iseenesest pohh see välimus...samas keevitus just väga kaunis ei tundu.
aastad tagasi lasin keevitada ühte tagakiiget, mis oli sõna otseses mõttes pooleks läinud. tehti ka alu keevitusega ära, mis nägi palju parem välja ning on pidanud ka väga kenasti vastu. kusjuures töö ise maksis suhteliselt kommiraha, ma olin isegi üllatunud sest seal oli neid sentimeetreid ikka omajagu ning keevitatud oli väga väga korralikult. kahjuks see weldshop tänasel päeval enam ei eksisteeri, muidu oleks sinna vist palju muidki asju viinud teha hiljem.
Seepärast ei eksisteerigi, et küsiti korraliku töö eest kommiraha.
Re: Sidurikatte kinnikeevitamine
nojah, võimalik,...mõtlesin ka ise sellele. samas see ei pruugi olla põhjus. ega sellised tööd ei olnud neid selgelt mingi leiva lauale tooja, nad tegid peamiselt ikka suuremaid asju ja ju seal olid vastavad kokku lepitud hinnad
Re: Sidurikatte kinnikeevitamine
kolp kirjutas: ↑08 Mär 2019, 19:24ei tundu just kõige kenam,väga poorne , kas se üldse õli peab? alu keevitatakse nii , et pahteldama ei pea ,lihvid siledaks ja korras? mul on sedasikunagi üks jalaraud alu elektroodiga tehtud ja see läks uuesti puruks . hiljem tehti korralik keevitus ja asi sai ilus ja pidas korralikult vastu
Pahteldama ja lihvima peab ikka.
Re: Sidurikatte kinnikeevitamine
25 eur küsis, on see vähe või palju, ma ei tea.
Andsin praegu tüki värvija kätte, loodan sealt head tulemust. Õli pidamisega seoses, seda tükki keevitati mõlemalt poolt ja auk oli tegelt üsna minimaalne. Paari nädala pärast näeb, kui hästi õli peab
Re: Sidurikatte kinnikeevitamine
küll ta õli peab, aga nojah töö hind pole midagi müstilist, samas kvaliteet on kah selline poolenisti nagu üle t***:D umbes 25 euri läks minul ka näiteks see tagakiige keevitus. Mul oli küll asi enamvähem perfektselt ettevalmistatud, kuid töö suurem, täpsem ja tulemus parem.
muidugi mine tea, äkki see on tõesti mingi eriti loll sulam ja seepärast on keevitus selline kahtlase väljanägemisega.
-
- Postitusi: 436
- Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
- Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
- Asukoht: Kehra
- Tänanud: 49 korda
- Tänatud: 92 korda
Re: Sidurikatte kinnikeevitamine
Õlist läbiimbunud kartereid ja paari vahejahutit keevitanuna võin öelda, et see ei võrdu päris kiige või jalaraua remondiga. Alukas imeb oma pooridesse seda õli kuidagi sisse ja ajab keevitamisel boore isegi siis, kui mingi kiht täielikult maha lihvida. Sulamite erisusi juba mainiti, alati ei saagi nn ilusti, saab kuidagi ja kohati ei mitte kuidagi.
Re: Sidurikatte kinnikeevitamine
mulle miskipärast jäi mulje, et see tükk ei lasknud õli läbi, parandati kuna oli kukutud, hõõrutud ja kahtlus, et võib laskma hakata juba õrna põksu tõttu. aga ei tea jah, võibolla see oli vale mulje
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: Sidurikatte kinnikeevitamine
Sarnast tükki olen ise keemilise metalliga liiminud, jäi vist isegi ilusam kui siin pildil ning nüüd 10a hiljem ratas ikka sõidab ja see liimitud koht pole ikka veel kuidagi järele andnud. Ilmselt ei anna ka. Seal kaane all ei toimu miskit nii erilist ka, soe õli natuke paitab seda seespoolt ainult. Iseenesest pragunema või mignile survele järgi ta niikuinii andma ei hakka. Esimeses postituses olev Loctite oleks asja vabalt ära ajanud igatahes.
Aga vot jalarauda mina ei remondiks kunagi. Olen näinud, kuidas keevitatud jalaraud keharaskuse all küljest ära tuleb ja nüüd kardan sellist asja nagu tuld.
Re: Sidurikatte kinnikeevitamine
kutseline keevitaja on rääkinud, et keevitus on tavaliselt tugevam kui materjal ise. ma nüüd ei tea, kas täpselt sama kehtib ka alu kohta või mitte ja kuidas täpselt keevitamine selle materjali omadusi muudab/ei muuda. aga puht loogiliselt võttes muidugi on jalaraud selline päris kriitiline asi tõesti. teisalt ma arvan, et seal oli ikkagi tegu vist siis kehvapoolse keevitusega, või ebapiisava õmblusega.
remontitud jalarauda saaks ju iseenesest peale remonti testida ka, suurema raskusega kui sinna tavatingimustes langeb
-
- Postitusi: 22
- Liitunud: 21 Veebr 2018, 11:18
Re: Sidurikatte kinnikeevitamine
Keevisõmblus on jah üsna tugev aga probleem on selle ümber tekkiv haprusetsoon.
Seepärast toimuvadki murdumised just keevituskoha kõrvalt. Kui keevitus peaks ise murduma siis järelikult pole vanni korralikult läbi sulatatud või on sobimatu elektrood vms.
Re: Sidurikatte kinnikeevitamine
Nonii, värvitud.
Läks 50 eur, mingid pisivead sees. Esimest korda tellisin midagi analoogset.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.