Mootorratturite reisikirjad
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 162
- Liitunud: 04 Jaan 2014, 02:38
- Tsikkel: Tenere700, wr450f,V-strom,Jawa
- Asukoht: Pildiküla
- Tänanud: 24 korda
- Tänatud: 48 korda
- Kontakt:
Re: Mootorratturite reisikirjad
Head uut alanud sea aastat!
Üks siga käis suvel Kaukaasias:
http://meelis.pri.ee/reisid/moto2018/kaukaasia/
-
- Postitusi: 3242
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 371 korda
Re: Mootorratturite reisikirjad
Teen ühe offtopicu. 4x4 reisisellid on praegu euraasia põhjapoolsemat punkti võtmas ja üks neist peab jooksvat blogi selle kohta. Pole mootorrattal, aga igati huvitav lugemine.
https://atwtravel10.wordpress.com/tseljuskini-reis/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Mootorratturite reisikirjad
See kvalifitseerub ka reisikirjaks:
Mart Mikk "Minu moto"
121 reisipäeva Baltikumist Balkanini ja Skandinaaviast Alpideni sõnas, pildil ja kaardil.
-
- Postitusi: 676
- Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
- Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Mootorratturite reisikirjad
Peale kahe aastast rattapausi taaskord mõnus tiir tehtud. Sellel korral siis motovedu.ee abiga läbi Milano ja sihtkohaks Alpid, Sloveenia, Horvaatia, Montenegro, Itaalia
Mõned päevad veel kirjutamata, aga ülevaade 3660km tripist: https://ragnarnakus.blogspot.com
Ehk millalgi lõigun videot ka.
TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye—> BMW 1300GS Trophy
-
- Postitusi: 3242
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 371 korda
Re: Mootorratturite reisikirjad
Raki kirjutas: ↑28 Juun 2019, 16:45Peale kahe aastast rattapausi taaskord mõnus tiir tehtud. Sellel korral siis motovedu.ee abiga läbi Milano ja sihtkohaks Alpid, Sloveenia, Horvaatia, Montenegro, Itaalia
Mõned päevad veel kirjutamata, aga ülevaade 3660km tripist: https://kahelrattal.wordpress.com/
Ehk millalgi lõigun videot ka.
Kui saladus pole, siis palju selline luksreis ka maksma läks?
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Postitusi: 676
- Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
- Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Mootorratturite reisikirjad
ranel kirjutas: ↑28 Juun 2019, 21:13Raki kirjutas: ↑28 Juun 2019, 16:45Peale kahe aastast rattapausi taaskord mõnus tiir tehtud. Sellel korral siis motovedu.ee abiga läbi Milano ja sihtkohaks Alpid, Sloveenia, Horvaatia, Montenegro, Itaalia
Mõned päevad veel kirjutamata, aga ülevaade 3660km tripist: https://kahelrattal.wordpress.com/
Ehk millalgi lõigun videot ka.
Kui saladus pole, siis palju selline luksreis ka maksma läks?
Heh, ma ei ütleks et see väga luksreis oli. Valisime ikka odavamapoolseid apartmente ja nii.
Aga jah söömise ja joomisega eriti kokku ei hoidnud ja õhtuks lubasime endale ikka korralike restorane.
Mulle üldjuhul ei meeldi neid kulusid hiljem kokku arvutada kuna seda raha enam tagasi ei saa, aga umbes nii oli:
Lennukad ja rataste transa 700
Kütust u 350
Ühiste kulude arvestamiseks kasutasime väga head lahendust: https://www.shortreckonings.com soovitan soojalt.
Seal on minu kuluks 1300. See sisaldab hotelle, ühiseid sööke jms. Veikol nt 800
Lisaks veel siis mingi raha.
3k ma pakun et kokku.
TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye—> BMW 1300GS Trophy
-
- Postitusi: 345
- Liitunud: 20 Mär 2013, 10:11
- Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 60 korda
Re: Mootorratturite reisikirjad
Käisin nädalavahetuseks Ahvenamaal. Täitsa mõnus lühireis, julgen soovitada. Proovin videot kokku lõigata.
SFV650>CBR600F3>VFR800>FZ1S>Crossrunner
-
- Postitusi: 463
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 121 korda
Re: Mootorratturite reisikirjad
Teeme ka pisikese sõidu.
Geoape igal päeval uus link, nii on selgem ja lihtsam.
2p. Sõidame veel päikse suunas ja siis läänemere ranniku kaudu tagasi.
https://www.facebook.com/groups/471167806998913/
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
-
- Postitusi: 3242
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 371 korda
Re: Mootorratturite reisikirjad
Ranel ja sinilind käisid ka sel suvel motomatkal. Seekord külastasime Valgevenet, Ukrainat, Moldovat ja Transnistria.
Tegemist 100% telgireisiga, palju erinevaid piirikontrolle ja üliagar narkokontroll Ukraina-Valgevene piiril.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Postitusi: 501
- Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
- Tsikkel: XLV 750R, CRF 300L
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 49 korda
Re: Mootorratturite reisikirjad
Tänud Ranel, muljeid jagamast.
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024
-
- Postitusi: 1455
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 291 korda
- Tänatud: 233 korda
Re: Mootorratturite reisikirjad
[mention]ranel[/mention] lahe lugu! Kas Sinilinnu karpajama ajendas sind justnimelt pritsega pillide poole vaatama (teine teema, mis segastest küsimustest ära splititi)? Ma mõtlen, et need rajad ja riigid, mida te võtate, on võibolla karpaga isegi lollikindlamad kui pritsega...
Pritsega on muidugi hea see, et on vähem asju, mis saavad katki minna - võtad varupumba koos filtriga kaasa ja sisuliselt kogu lugu - pole eriti kuulnud, et miskit muud väga tihti maha kooleks.
Miks need siibrid üldse kinni jäid? Ehk oli õhufiltriga mingi jama, et sai tolm sisse? Või lihtsalt nii kulunud?
Narkopesast läbi käinud pükste lugu on muidugi omaette tase
-
- Postitusi: 3242
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 371 korda
Re: Mootorratturite reisikirjad
Eks ta vaikselt kisub suunda, et karpapillid on muutumas nii vanaks, mistõttu aasta aastalt läheb varuosade saadavus kehvemaks/kulukamaks(huvitaks näiteks uus tagumine velg alpile laius 2,5-2,75). Kasutatud juppidega mulle asju remontida väga ei meeldi. Mul on kaks karburaatoriga ratast ja kõige problemaatilisem on ikka vanade karpade teema. Ka transalpi karpad on mul üle käidud. Olen ka mõelnud, et äkki osta teine xl600v omale juppideks kõrvale.
Seetõttu mõttes mõlgubki, et silma peal hoida, et pigem järgmine ratas uus võtta ja vältida eelmise omaniku üllatusi. Enda jaoks ehitaks nagunii ümber. Aga nagu näha, siis turul väga palju sobivaid rattaid just pole.
See aeg(teisendatud ümber teenitava rahaga tööd tehes) ja raha, mida ma vana remondi alla olen pannud, ei ole väga kaugel sellest, et minna salongi ja võtta täiesti uus masin. Lisaks veel natuke suurem kütusekulu ja õlikulu pärast muretsemine.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Postitusi: 1455
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 291 korda
- Tänatud: 233 korda
Re: Mootorratturite reisikirjad
ranel kirjutas: ↑23 Sept 2019, 13:36Eks ta vaikselt kisub suunda, et karpapillid on muutumas nii vanaks, mistõttu aasta aastalt läheb varuosade saadavus kehvemaks/kulukamaks(huvitaks näiteks uus tagumine velg alpile laius 2,5-2,75). Kasutatud juppidega mulle asju remontida väga ei meeldi. Mul on kaks karburaatoriga ratast ja kõige problemaatilisem on ikka vanade karpade teema. Ka transalpi karpad on mul üle käidud. Olen ka mõelnud, et äkki osta teine xl600v omale juppideks kõrvale.
Seetõttu mõttes mõlgubki, et silma peal hoida, et pigem järgmine ratas uus võtta ja vältida eelmise omaniku üllatusi. Enda jaoks ehitaks nagunii ümber. Aga nagu näha, siis turul väga palju sobivaid rattaid just pole.
See aeg(teisendatud ümber teenitava rahaga tööd tehes) ja raha, mida ma vana remondi alla olen pannud, ei ole väga kaugel sellest, et minna salongi ja võtta täiesti uus masin. Lisaks veel natuke suurem kütusekulu ja õlikulu pärast muretsemine.
Nii on. Ilmselgelt on uus ratas odavam pidada kui vana (isegi arvestades, et uus maksab palju rohkem). Aga mulle näiteks väga meeldib vanu rattaid putitada ja see on peamine põhjus, miks garaaž ronte täis on
Aga jah. Reisil on tore, kui ratas töötab (vahet pole, kas vana või uus).
-
- Postitusi: 1447
- Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
- Tsikkel: Päris mitu...
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 109 korda
Re: Mootorratturite reisikirjad
Väga hea lugemine Ranel. Lahe.
Igav teil polnud... nagu alati.
-
- Postitusi: 1043
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Mootorratturite reisikirjad
morse kirjutas: ↑23 Sept 2019, 11:53@ranel lahe lugu! Kas Sinilinnu karpajama ajendas sind justnimelt pritsega pillide poole vaatama (teine teema, mis segastest küsimustest ära splititi)? Ma mõtlen, et need rajad ja riigid, mida te võtate, on võibolla karpaga isegi lollikindlamad kui pritsega...
Pritsega on muidugi hea see, et on vähem asju, mis saavad katki minna - võtad varupumba koos filtriga kaasa ja sisuliselt kogu lugu - pole eriti kuulnud, et miskit muud väga tihti maha kooleks.Miks need siibrid üldse kinni jäid? Ehk oli õhufiltriga mingi jama, et sai tolm sisse? Või lihtsalt nii kulunud?
Narkopesast läbi käinud pükste lugu on muidugi omaette tase
Eks millaski kangutan lahti karpad. Täpselt ei tea veel, aga kaldun arvama, et aftermarket vaakummembraaniga mingi error, et ei kuku see siiber alla tagasi iga kord. Mootoriremont tuleb ka millaski ette võtta, paar hooaega on õlikulu olnud ja see mulle ei meeldi eriti.
-
- Postitusi: 162
- Liitunud: 04 Jaan 2014, 02:38
- Tsikkel: Tenere700, wr450f,V-strom,Jawa
- Asukoht: Pildiküla
- Tänanud: 24 korda
- Tänatud: 48 korda
- Kontakt:
Re: Mootorratturite reisikirjad
sinilind123 kirjutas: ↑23 Sept 2019, 18:12paar hooaega on õlikulu olnud ja see mulle ei meeldi eriti.
eh, saabusin just matkalt, kus rendiratta õlikulu oli 1L /300km-le
-
- Postitusi: 209
- Liitunud: 12 Juul 2010, 23:38
- Tsikkel: Yamaha T7
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Mootorratturite reisikirjad
Tegin sel suvel sõidu Rumeeniasse ja panin prooviks ka koos piltidega kirja, miks mitte siis juba jagada:
-
- Postitusi: 1447
- Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
- Tsikkel: Päris mitu...
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 109 korda
Re: Mootorratturite reisikirjad
Väga hea lugemine Stinger.
Tänud jagamast.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Mootorratturite reisikirjad
Spoiler
Stinger kirjutas: ↑25 Sept 2019, 23:41CB500X Rumeenia 2019.pdfTegin sel suvel sõidu Rumeeniasse ja panin prooviks ka koos piltidega kirja, miks mitte siis juba jagada:
https://www.dropbox.com/s/f1x4qdl1pr77a ... 9.pdf?dl=0
CB500X Rumeenia 2019.pdf
Väga lahe lugemine. Aitäh. Kenad pildid,mõned peaaegu samadest kohtadest tehtud.
P.S Kuna käisin eelmisel aastal ka osaliselt samades kohtades,siis nendele ,kes veel soovivad minna sinna kanti, soovitaks seda ringi teha teistpidi. Transfagarasani läheneda põhjast lõunasse ja pärast kuru ületust tagasi sama suunda ja sealt Sibiu kaudu Transalpinale.
Mulle meeldis mereäärsest Mamaia Beach(Constanta põhjapoolne külg,pääsem ilma ummikuteta),kus oli palju norm hinnaga häid hotelle ja ilus rand(ilma lainemurdjateta ) ning palju häid söögikohti.
Sibiu(vana roomlaste linn), Cluj-Napoca,Sighişoara, Bran ja Brasov ja on väga kenad linnad ja kõigis ägedad vanalinnad,mida külastada. Pealinna ma üldse ei läheks,ei midagi erilist peale gigantse Parlamendi palee,kuhu enam sisse ei saa, ilma ette regamiseta ja grupita.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 1186
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 77 korda
Re: Mootorratturite reisikirjad
Spoiler
Muidu tore lugemine, aga kohvri kärssamise probleemi lahendasid valest otsast... Kuumakindla kanga paigaldamine ei kaota ju kuumutamist - suuna parem heitgaasid alla/mujale nt torujupiga summuti otsas.
G
-
- Postitusi: 209
- Liitunud: 12 Juul 2010, 23:38
- Tsikkel: Yamaha T7
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Mootorratturite reisikirjad
Spoiler
Üle 5k km pidas vastu ühekordse silikoon kuumaalusega. Ilma koogivormi errorita ei oleks suurt probleemi tekkinud. Kangas mis panin on üle sendi paks ja kaitseb kuuma eest hästi. Need suunavad tilad ei meeldi ja sellele summutile pole ette nähtud ka. Mida saaks teha on vahetükiga summuti 5cm madalamale lasta - ehk teen selle veel lisaks.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Mootorratturite reisikirjad
Spoiler
Stinger kirjutas: ↑26 Sept 2019, 19:01Üle 5k km pidas vastu ühekordse silikoon kuumaalusega. Ilma koogivormi errorita ei oleks suurt probleemi tekkinud. Kangas mis panin on üle sendi paks ja kaitseb kuuma eest hästi. Need suunavad tilad ei meeldi ja sellele summutile pole ette nähtud ka. Mida saaks teha on vahetükiga summuti 5cm madalamale lasta - ehk teen selle veel lisaks.
Mingi ekraan kohvri raami külge,kohvri taha, oleks ilmselt ka vägagi abiks. Selline ,et jääks vahe kohvri ja ekraani vahele. Piisab võibolla isegi 1cm-st.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 3242
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 371 korda
Re: Mootorratturite reisikirjad
Stinger kirjutas: ↑25 Sept 2019, 23:41CB500X Rumeenia 2019.pdfTegin sel suvel sõidu Rumeeniasse ja panin prooviks ka koos piltidega kirja, miks mitte siis juba jagada:
https://www.dropbox.com/s/f1x4qdl1pr77a ... 9.pdf?dl=0
CB500X Rumeenia 2019.pdf
Palju see ratas sul matkalastis kaalub?
Vaatan, et oled ka vana alpimees. Kui võrrelda vana alpiga, siis kuidas uus tundub? Mis eelised, mis miinused?
Kogu oma nipukamajandus kaota küll ära. Päike ja kuumus tapab nipukad ära. Mul endal ei pidanud see aasta Ukrainas isegi nipukas keskharki paigal hoides vastu(keskhark nipukaga kinni, kuna aukudes käiks paugaga vast asfalti olenemata vedrust). Eriti kui plaan itta reisida.
Teine asi, käi võimalikult palju asju keermeliimiga üle. Näiteks seesama ketiratas on Transalpi manuaalis ette nähtud keermeliimiga. Rumeenias on head teed. Ida pool põhitrassist eemal leiab ikka päris koledaid teid ja ma pole isegi päris itta veel jõudnudki.
Mina ise loobusin samasugustest givi raamidest. Lihtsalt jääb slaavi maades lahjaks ja keevitasin endale ise. Mul omal on kohvri raamid põhimõttel, et toetab ka sabaraami.
Kuumade heitgaaside osas tehti juba õige märkus, et eemale suunata, mitte kuumakindlate materjalidega mängida.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Postitusi: 209
- Liitunud: 12 Juul 2010, 23:38
- Tsikkel: Yamaha T7
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Mootorratturite reisikirjad
Spoiler
ranel kirjutas: ↑26 Sept 2019, 19:12Palju see ratas sul matkalastis kaalub?
Vaatan, et oled ka vana alpimees. Kui võrrelda vana alpiga, siis kuidas uus tundub? Mis eelised, mis miinused?Kogu oma nipukamajandus kaota küll ära. Päike ja kuumus tapab nipukad ära. Mul endal ei pidanud see aasta Ukrainas isegi nipukas keskharki paigal hoides vastu(keskhark nipukaga kinni, kuna aukudes käiks paugaga vast asfalti olenemata vedrust). Eriti kui plaan itta reisida.
Teine asi, käi võimalikult palju asju keermeliimiga üle. Näiteks seesama ketiratas on Transalpi manuaalis ette nähtud keermeliimiga. Rumeenias on head teed. Ida pool põhitrassist eemal leiab ikka päris koledaid teid ja ma pole isegi päris itta veel jõudnudki.
Mina ise loobusin samasugustest givi raamidest. Lihtsalt jääb slaavi maades lahjaks ja keevitasin endale ise. Mul omal on kohvri raamid põhimõttel, et toetab ka sabaraami.
Kuumade heitgaaside osas tehti juba õige märkus, et eemale suunata, mitte kuumakindlate materjalidega mängida.
Matkalastis ei ole kaalunud, aga peale ümberehitust võttis algselt 197kg ratas kaalus juurde 10kg. Velgede ja amortide vahetus kaalu praktiliselt ei lisanud, summuti vahetus lahutas ka kilo maha, aga kaalu lisasid kukkumisrauad ja kohvriraamid, mis tuleb igale rattale panna nii või naa.
Vanal alpil oma V mootoriga oli jõumomenti rohkem ja pikematel möödasõitudel annab see tunda, kuna CB-ga pead möödasõidu tegemiseks rohkem õiges pööretevahemikus olema. Alpi vahetasin välja puhtalt sellepärast et igav hakkas, raibe ei lagunenud ka kusagilt otsast ja kahju oli müüa, aga eks ta juba vanaks jääma hakkas ja meelerahu see pikematele sõitudele otseselt ei anna. Alp oli ka väga universaalne aga kaalu oli natuke palju ja pehmel pinnasel andis see ruttu tunda, cb-ga ei põe sellistesse kohtadesse minnes kus alpiga oleks pika mõttepausi teinud. Alp võttis imelikult palju kütust oma töömahu kohta. CB peamised eelised lisaks sellele et ta uus on ongi parem maastikuvõimekus ja suht väike kütusekulu ilma oluliselt maanteeomadustes kaotamata. Kui osta cb 2019 mudel siis kuna sellel on juba ees 19" velg siis piisaks ainult veldede vahetusest et hea komplekt kokku saada. Alpi 21" esirattast ma puudust ei ole tundma hakanud.
Ah jaa üks imelik asi ka CB-ga mille ma unustasin, enne reisi läksid käivitused pikaks, käia 5s. kaupa ja käima ei lähe. Viisin esindusse ülevaatamiseks ja siis see loomulikult ei avaldunud, paar korda tuli reisi käigus seda ka ette. Siis meenus foorumi tarkus et vajutada starterit sidur all. Seda tehes käib iga jumala kord poolest sekundist ja sellest jäi harjumus sisse sidurit all hoida ja see läks juba meelest et selline probleem oli.
Ma ei tea mis nipukamajandust mõtled, koogivormid panin reisil viimases hädas nipukatega ja selle porno viskasin juba loetud tunnid hiljem välja kui põlema kippus minema. Uus kuumakate on esmalt kinnitatud kuumakindla silikooniga ja pärast servadest üle õmmeldud. Nipukatega ainult mõned kaablid raamikülge pandud et ei laperdaks ja kui katki läheb siis ilmub tööriistatorust sama kiiresti uus asemele.
Keermeliimi tuleb jah siia-sinna panna.
Arvan et need givi raamid peavad pehmete küljekottidega vastu, aga kõvade kohvritega jah raputab palju rohkem ja siis jah ei oleks mul nendesse usku. Ega nad mulle ka ei istu, näevad nõrgad välja ja ei ole kohvrite suhtes ka päris õiges kohas, lisaks saaks nad kitsamad teha kui täna on. Mul on kaalumise koht kas keevitan need ümber või teen uued, ilmselt pikaks ajaks nii ei jää.
-
- Postitusi: 58
- Liitunud: 15 Juun 2016, 17:11
- Tsikkel: Honda Varadero xl 1000
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Mootorratturite reisikirjad
akvanaut kirjutas: ↑24 Sept 2019, 13:20sinilind123 kirjutas: ↑23 Sept 2019, 18:12paar hooaega on õlikulu olnud ja see mulle ei meeldi eriti.
eh, saabusin just matkalt, kus rendiratta õlikulu oli 1L /300km-le
Ootaks väga reisikirja, see oli vist sul Aafrika reis.
-
- Postitusi: 501
- Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
- Tsikkel: XLV 750R, CRF 300L
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 49 korda
Re: Mootorratturite reisikirjad
Alpi vahetasin välja puhtalt sellepärast et igav hakkas, raibe ei lagunenud ka kusagilt otsast
Puhas kuld
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Mootorratturite reisikirjad
Nipukate teema kolis [mention]Hr.Nõel[/mention]a näpunäidete järgi uude kohta.
viewtopic.php?p=840571
Kõik kes reisikirju tahavad jagad või arutleda nende üle jätkavad allpool edasi.
-
- Postitusi: 3242
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 371 korda
Re: Mootorratturite reisikirjad
Kiidaks ka seda Minu Motot. Kui Euroopa tsiklisadulast jättis väga sellise referaadi stiilis viitamata materjalidega teose mulje ning tihtipeale jäi arusaamatuks, et kas autor üldse neid piirkondades mootorrattaga käinud on, siis Minu moto on oma praktilise kogemuse ja muljete jagamine.
Soovitan kindlasti osta/laenutada ja läbi lugeda. Täiesti ideaalne raamat sellele, kes käib palgatööl ja saab puhkust 1-2 nädala kaupa max võtta ning samas tahaks teha reisi kuhugi Euroopas ning otsib inspiratsiooni/mõtteid.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Postitusi: 235
- Liitunud: 20 Nov 2016, 19:11
- Tsikkel: Suzuki VZ 800, DL1000, DL650
- Asukoht: Saaremaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
- Kontakt:
Re: Mootorratturite reisikirjad
päris huvitav on algusaaja reisikirju lugeda ja tõdeda, et põhja-lõunasuunalise liikluse kiire areng kiirema liikumise poole on ilmselt 10 aasta pärast nii, et Eestist hüppad kiirteele ja kusagil Malagas keerad randa. kuna sagedamini tuli endal Poolat läbida, siis 15 a tagasi oli see tõsine extreem kui rekkadega rallit sõita sai ( oli aeg, kus lubati rekkadel karjakaupa kolonnis sõita ja ruumi oli vaid napilt 2 rajale). Varsavisse võisidki ära eksida ja nüüd nii läbi sõita, et näed vaid müraseinu.
reisikirjad on koolipoistele paras maateaduse lähiajaloo õppimiseks.
ehk kui veel kellelgi sahtlis ja pildigaleriis miskit vedeleb, siis lükake nüüd üles. suvel pole aega kirjutada ega lugeda.
-
- Postitusi: 676
- Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
- Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Mootorratturite reisikirjad
Spoiler
joha123 kirjutas: ↑06 Nov 2019, 19:47päris huvitav on algusaaja reisikirju lugeda ja tõdeda, et põhja-lõunasuunalise liikluse kiire areng kiirema liikumise poole on ilmselt 10 aasta pärast nii, et Eestist hüppad kiirteele ja kusagil Malagas keerad randa. kuna sagedamini tuli endal Poolat läbida, siis 15 a tagasi oli see tõsine extreem kui rekkadega rallit sõita sai ( oli aeg, kus lubati rekkadel karjakaupa kolonnis sõita ja ruumi oli vaid napilt 2 rajale). Varsavisse võisidki ära eksida ja nüüd nii läbi sõita, et näed vaid müraseinu.
reisikirjad on koolipoistele paras maateaduse lähiajaloo õppimiseks.
ehk kui veel kellelgi sahtlis ja pildigaleriis miskit vedeleb, siis lükake nüüd üles. suvel pole aega kirjutada ega lugeda.
Ma usun et suurem osa sellest endisest Poolat külasid läbivast "kiirteest" on alles. Kes tahab nostalgitseda saab sõita läbi poola ka nii, et iga 5km tagant on vaja kiirus 50ni pidurdada ja mingist väiksest külast läbi sõita.
TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye—> BMW 1300GS Trophy
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.