Rumalad või segased küsimused jms
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 8433
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 432 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
urmas66 kirjutas: ↑21 Dets 2018, 12:48Spoiler
Ma räägin uuest 2,2 mootorist ja pole kuulnud,et ühelgi neist oleks mingeid probleeme. Vanadel Sprinteritel ja Vitodel kasutuses olev max 120kw on hoopis teine mootor.Tähendab uuematel(max paar-kolm aastat vanad) Sprinteril voibolla ka seda,aga vanematel mitte. Meil on firmas kaks sellist Vito ja Vklass 140kw. Minu oma juba käigus ligi 2a, ls 93000 ning pole mingeid probleeme. Need mootorid on peal autodel alates 2015 pigem,sest selle esmaesitlus oli Pariisi näitusel 2014 oktoobris. Seda mootorit on kolm versiooni 100kw,120kw ja 140kw. Piki asetusega on see mootor. 1,6 Vitol on Trafiku esisild ja ka sama mootor.
Kas sa mõtled OM654 mootorit? See on 2,0.
Ilmselt sa ikka mõtled OM651 mootorit mis on 2,2. Aga see mootor esitleti 2008, seega ikka suht vana mootor ja just selle probleemse pehme plokiga.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
mx77 kirjutas: ↑21 Dets 2018, 13:30Spoiler
urmas66 kirjutas: ↑21 Dets 2018, 12:48Ma räägin uuest 2,2 mootorist ja pole kuulnud,et ühelgi neist oleks mingeid probleeme. Vanadel Sprinteritel ja Vitodel kasutuses olev max 120kw on hoopis teine mootor.Tähendab uuematel(max paar-kolm aastat vanad) Sprinteril voibolla ka seda,aga vanematel mitte. Meil on firmas kaks sellist Vito ja Vklass 140kw. Minu oma juba käigus ligi 2a, ls 93000 ning pole mingeid probleeme. Need mootorid on peal autodel alates 2015 pigem,sest selle esmaesitlus oli Pariisi näitusel 2014 oktoobris. Seda mootorit on kolm versiooni 100kw,120kw ja 140kw. Piki asetusega on see mootor. 1,6 Vitol on Trafiku esisild ja ka sama mootor.
Kas sa mõtled OM654 mootorit? See on 2,0.
Ilmselt sa ikka mõtled OM651 mootorit mis on 2,2. Aga see mootor esitleti 2008, seega ikka suht vana mootor ja just selle probleemse pehme plokiga.
Uuemal on peal mootor 651.950 Mootorid on välimuselt ka erinevad.
see peaks uuem olema
ja see vanem
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Ei oska ploki kohapealt vaielda,aga väntvõll on erinev. Mersu inimese sõnul on mootor täiesti uus euro 6. See jutt siis 2016 sügisel tellitud auto kohta,mis laekus veebruar 2017. Lähen peale uut aastat garantii jätkumise jaoks autot näitama ja küsin üle.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Teatavad sulle kurbusega, et nad garantiid ei pikenda ja nädal pärast selle lõppu on koll-koll-koll...
-
- Postitusi: 8433
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 432 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
urmas66 kirjutas: ↑21 Dets 2018, 15:10Spoiler
Ei oska ploki kohapealt vaielda,aga väntvõll on erinev. Mersu inimese sõnul on mootor täiesti uus euro 6. See jutt siis 2016 sügisel tellitud auto kohta,mis laekus veebruar 2017. Lähen peale uut aastat garantii jätkumise jaoks autot näitama ja küsin üle.
Sama seeria mootor ei saa olla erineva plokiga, siis kaoks mootriseeria igasuguse mõtte
See kas ta on Euro6 või muu, määrab rohkem ära mootori aju ja lisavidinad mis tal küljes on (turbod, pihustid jne.)
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Kas oskate öelda, kus saaks motospordile panuseid teha? Vaatasin, et olybet ei paku mitte midagi, kuid ei taha uskuda, et tõesti polegi sellist kohta, kus saaks.
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Alles 2 nädalat tagasi käisid ju ise eelmise värskelt tehtud kasutajaga promomas: viewtopic.php?p=817492&view=single_post#p817492 Nüüd reklaamid juba mingit kasiinobossi?
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Black kirjutas: ↑06 Dets 2018, 21:55Üllarak kirjutas: ↑06 Dets 2018, 18:55Spoiler
Mul tekkis selline huvitav mõte/küsimus. Sirvisin Casinosenpai.com lehel ringi ning ei leidnud, et üldse oleks räägitud motospordist ja panustamisest selle peale. Kui kuulus selline asi üldse on Eestis ja kas keegi panustab ka motospordi aladele?
Täna reganu puhul tekib mul kohe natuke rumal ja segane küsimus, et mis kasu sina selle lingi siin levitamisest saada võiksid?
See näeb välja nii et kõigepealt postitab ta lingi ühe kasutajaga, seejärel, kui linki pole ära kustutatud alustab ta mõne järgmise kasutajaga sellel teemal vestlust. Kui me nüüd ära poleks rikkunud siis oleks varsti mõni kolmas (uus) kasutaja veel kampa löönud ja sellele postitusee viidanud.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1962
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Riihimäki
- Tänanud: 149 korda
- Tänatud: 184 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Vai mersudest...
Mootorite legendaarne laiali lendamine jääb esimeste W638 ja eriti just 110D aega.
Nimelt - 110D on sama blokiga kui 1987 200D valimstatud tavaauto. See omakorda puuritud suuremaks, pandud teine väntvõll ja voila 2,3l.
Asja teeb ilusamaks pisike turbo, valetpidi keeratud mootor, õlijahutusega kolvid ja teadmine et kogu jura tehti sellest mis parasjagu saada.
Niisiis on koosluseks suur kere mida vedada, suurem tuuletakistus ja kasutajast sõltuvalt ka koorem, mis tähendab et väljalaskes on enam-vähem pidevalt 2Bar'i surve taga. Mootori blok suurendamisega on nõrgenenud esimese silindri ja õlikanali vaheline tihendi pind ja nii need kotti lähevad.
108D on sama aga ilma turbota, ehk siis mootor pääseb natuke lihtsamalt.
Probleem lahenes CDI mootoritega, mis on jällegi võetud W210 pealt. ( alates 1999 ) Keeratud teistpidi, lisatud õlivalamise toru küljepeale jne.
Töökindlam, parema minekuga aga krdi Lucase kütusepumbaga. ( Mis tasub kohe välja vahetada, kui pole veel tehtud. )
Järgmine on juba W639 ja tagaveoline ning täiesti uuete mootoritega, mis omakorda vahetus koos 2010 molu uendusega. Nende kohta pole midagi halba kuulnud ja auto olek on absoluutselt omanikust kinni. Tean ühte mis alles nüüd hakkab rooste täppe ilmutama, ( üle 450 000 km. ) samas kui kuulutusi vaadates on ikka igast peldikuid nähtud.
( Ka paremaid. )
Kui nüüd neist edasi minna siis... ma olen liiga vaene. Pole jaksanud osta.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Nii karm vast asi pole ,aga mersu tarbesõidukitel 2+1 aastat ehk tehase oma saab läbi ja jätkub nö lisagarantii,mille alla ei käi kõik veermiku osad. Nüüd näitan neile ära ja teevad vajalikud tööd enne kui läbi saab.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Pole siiani asjasse eriti süvenenud ,aga lihtsalt googeldades on võimalik leida ,et see OM651 mootori seeria on ühe ühise nimetajaga ja see on 2143 cm3 töömahtu. Autosid millel selle modifikatsioone peal on nii kaubikuid kui sõiduautosid. Osadel on tähis 2,1 osadel 2,2.
W447 kerega Vitol(2014 ja edasi ) ja V klassil on OM651.950 teistel markidel on see teine numbri pool erinev. C klassil näiteks 650.911. Vanemal W639 VITOL-Vianol 651.940 kasutuses vist alates 2010. 2012 Sprinteril mootorid 651.957 või 651.955 ja tähiseks 2,1 mitte 2,2.
Ploki erinevuse või sarnasuse kohta ei leidnud midagi,aga ei leidnud ka midagi,mis viitaks selle mootori erilistele probleemidele. Mul mitu autot w447 VITO või Vklass tutvusringkonnas ja pole kellelgi mingeid probleeme kuulnud. Vanim on 2015 ja uusim meie firma 2018 august. Meil on mõlemad 4x4 140kw, mis liiguvad minu meelest reipamalt ,kui W639 põlvkonna V6 140kw. Samas W447 uus käigukast võib ka vahe sisse teha.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 8433
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 432 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Seda mootori tähist 2,1 või 2,2 ei tasu eriti vaadata, Mersu tähistab neid nagu jumal juhatab.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1962
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Riihimäki
- Tänanud: 149 korda
- Tänatud: 184 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Ei tähista suvaliselt. Muudatused tehti täiesti teadlikult.
Alguse juurde tagasi tulles. ( Ja siit saab lisaks lugeda, miks Mersu omanikud hakkavad koledal kombel kiruma, kuuldes Lucase nime. )
https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes- ... 604_engine
Ja muutumine 2.1 mootoriks.
https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes- ... 611_engine
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Algus siin
Küsimus: kuidas err.ee lehel ja Telia digiboksis ETV+ kanalil näha filme originaalaudios ilma venekeelse pealelugemiseta?
Proovisin, ja no ei oska.
-
- Postitusi: 8433
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 432 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Kanali andmetes peaks olema näha kas on multlanguage või mitte. Esimese korral saad valida pealelugemise keelt või siis see maha võtta.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Mul on see keele teema teleri seadetest pandud "EESTI KEEL" ja subtiitrid "eeliskeel". Ja kõik on ilma pealelugemiseta. Nad loevad ju veel ka eesti keeles ETV+ jutusaadetele peale,mis on veel häirivam,sest keel suus ja ei vaja tõlget. Teler Samsung.Mul ei ole samas digiboxi,mul kõik telekas.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 3241
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 371 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Kui palju on mitas e07 rehvi paksus uuena klotsi pealt?
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Postitusi: 508
- Liitunud: 13 Juul 2007, 22:49
- Tsikkel: 50cc MILD SEVEN, K 650, XV920
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
16m² garaaž, kunagi toodud maakütte agregaadist ühed vee otsad ka sinna seinale. Kes teab nendest riistapuudest midagi mida sinna ühendada annaks et seda ruumi soojemaks saada?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6743
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 442 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Riskides kõlada vanamoelisena, pakuks radiaatorit
-
- Postitusi: 508
- Liitunud: 13 Juul 2007, 22:49
- Tsikkel: 50cc MILD SEVEN, K 650, XV920
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Eks see pm peakski midagi sellist olema aga mitte enam päris selle nimega. Kalorifeer on vist pigem see aparaat mida ma mõtlen. Vaikselt viin siin ennast just terminoloogiaga kurssi.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Spoiler
Maaküttel on erineva temperatuuriga sooja vee väljundid.Eri tootjatel ka erinevad lahendused.Suvaline soojavee ots ei ole kõigeks sobilik. See ,mis läheb näiteks põrandaküttesse(tavaliselt 23-28C) ei anna seal kalorifeeris või radikas sulle piisavalt temperatuuri(peaks olema min55C),et ka ruum soojaks kütta.
Ise soovitaks ikka pigem korralikku alumiiniumradikat,sest sellega võiks saada nii väikese kinnise ruumi soojaks küll.Ja ka kulusid ei löö see suureks. Kindlasti peab veel olema tsirkulatsiooni pump seal vahel. Kütte süsteemid on üldjuhul kinnised ja selleks peaks see olema kas muu radiaatoritel põhinevaga koos või siis eraldi süsteem,kui muu küte on näiteks põrandaküttel põhinev.
Kalorifeerid on suuremate ruumide ,kus suured lao või garaaži uksed avavad terve seina jne,kiireks soojaks saamiseks. Üldjuhul veel automaatika lükkab kalorifeeri ukse avades välja ja sulgudes sisse.Väikses või kodugaraažis mõtetu asi.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 508
- Liitunud: 13 Juul 2007, 22:49
- Tsikkel: 50cc MILD SEVEN, K 650, XV920
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Spoiler
urmas66 kirjutas: ↑27 Dets 2018, 09:35Vapsik kirjutas: ↑26 Dets 2018, 20:47Eks see pm peakski midagi sellist olema aga mitte enam päris selle nimega. Kalorifeer on vist pigem see aparaat mida ma mõtlen. Vaikselt viin siin ennast just terminoloogiaga kurssi.
Maaküttel on erineva temperatuuriga sooja vee väljundid.Eri tootjatel ka erinevad lahendused.Suvaline soojavee ots ei ole kõigeks sobilik. See ,mis läheb näiteks põrandaküttesse(tavaliselt 23-28C) ei anna seal kalorifeeris või radikas sulle piisavalt temperatuuri(peaks olema min55C),et ka ruum soojaks kütta.
Ise soovitaks ikka pigem korralikku alumiiniumradikat,sest sellega võiks saada nii väikese kinnise ruumi soojaks küll.Ja ka kulusid ei löö see suureks. Kindlasti peab veel olema tsirkulatsiooni pump seal vahel. Kütte süsteemid on üldjuhul kinnised ja selleks peaks see olema kas muu radiaatoritel põhinevaga koos või siis eraldi süsteem,kui muu küte on näiteks põrandaküttel põhinev.
Kalorifeerid on suuremate ruumide ,kus suured lao või garaaži uksed avavad terve seina jne,kiireks soojaks saamiseks. Üldjuhul veel automaatika lükkab kalorifeeri ukse avades välja ja sulgudes sisse.Väikses või kodugaraažis mõtetu asi.
Kõik ülejäänu on jah põrandaküte. See väike ruum on kahjuks poolemeetriste soojustamata pae seinte vahel. Kütta tahaks ainult lühiajaliselt. Ja siis võiks temperatuuri suht kiirelt 5-10 kraadi kõrgemaks saada. Lihtsa radika pind peaks loogika järgi ikka suht suur olema et kiire tuntava vahe teeks. Mulle meeldiks muidu küll kui ühes seinas oleks suur radikas, saaks mõnusalt kiirgava pinna kogu ruumi ulatuses. Selline lahendus ei ole aga teostatav, seinapinda napib. Kalorifeeri tööpõhimõte iseenesest olekski see sobiv.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Spoiler
Vapsik kirjutas: ↑27 Dets 2018, 10:12Kõik ülejäänu on jah põrandaküte. See väike ruum on kahjuks poolemeetriste soojustamata pae seinte vahel. Kütta tahaks ainult lühiajaliselt. Ja siis võiks temperatuuri suht kiirelt 5-10 kraadi kõrgemaks saada. Lihtsa radika pind peaks loogika järgi ikka suht suur olema et kiire tuntava vahe teeks. Mulle meeldiks muidu küll kui ühes seinas oleks suur radikas, saaks mõnusalt kiirgava pinna kogu ruumi ulatuses. Selline lahendus ei ole aga teostatav, seinapinda napib. Kalorifeeri tööpõhimõte iseenesest olekski see sobiv.
Kui sa ühendad kalorifeeri sinna ja vee temperatuur ning kontuur jääb põrandaküttesse minevaga samaks,siis puhub see kalorifeer seal külma õhku ning jahutab ainult põrandakütte vett ,mis omakorda tingib maasoojuspumba täiega töötamise ehk kulu kasvab,aga ruum on ikka külm.
Maakütte pumpasid on ka erinevaid ja neil erinevad parameetrid vaja installeerida. Lihtsaim viis oleks kutsuda selle sama maakütte paigaldajad,et siis nemad leiaks sulle äkki mingi lahenduse sinna.Minu omal(integreeritud boileriga) on radiaatorite väljaviik kohe eraldi katlast,aga kui on boiler vahel,siis asi suts keerulisem,sest seal eraldi väljaviike tavaliselt pole.
Kui soov on kalorifeeriga kiirelt sooja saada,siis peaks vee temp seal süsteemis olema minimaalselt 55C,aga efektiivse töötamise jaoks pigem 70C.
Kui see keeruline saavutada,siis osta parem elektriline puhur,mis ei maksa palju ja on lühiajaliselt ilmselt kõige ökonoomsem.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 508
- Liitunud: 13 Juul 2007, 22:49
- Tsikkel: 50cc MILD SEVEN, K 650, XV920
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Selle temperatuuriga pole siis vist midagi peale hakata. Radiaator ei anna ka oma soetamise/paigaldamise kulu ja vaeva tagasi.
Aparaat on IVT Twin 495, vist ei olnud tal seal mingeid temperatuuride eraldamise võimalusi. Leian alternatiivse kütte võimaluse.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Mingi gaasi kamin? See eeldab muidugi head venti,sest muidu läheb ruum niiskeks.Ühel tuttaval oli selline lausa toas.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.