Tsikli veohaagis → Re: RE: Re: Tsikli veohaagis
Re: RE: Re: Tsikli veohaagis
Kalapea kirjutas:kasper kirjutas:Kui sa saad rihmad prillide või raami külge, siis üks ratas läheb kahe koorma rihmaga ilusti tavalisse kärusse. Lükka esiratas välja keeratud lenksuga käru esimesse nurka. Jalg alla, rihm samale poole. Kinnita käru esimesse haasa. Teine vastaspoole ja pinguta ära. Oluline ainult jälgida, kui on konksudega rihmad, et need ratta vetrumisega lahti ei tuleks. Lahti ka hea mugav lasta, vajub jalale tagasi.
Ja siis pärast seda tassid puuklotsi taskus, et kõverat seisujalga kompenseerida.
Vist oleneb jalast. Olen rattaid küll ja veel vedanud ja vist kôik jalad sirgeks jäänud. Olen Olerexist vôtnud käru. Nii palju teen lisaks, et esiratta seon kanduri kûlge, mis nirgas asub ja tagaratta surun vastu vastas portet. Olerexi 3m lahtisele kärule läheb 2 ratast ilusti, saaks ka kolmanda. Endal peavad pealesôidu teed olema aga need maksavad ca 60euri. Nii palju on, et vôiks furgoon olla kuhu muu kola ka vajadusel peale laadida ja rakised vôiks ka olla
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.