~1.5 tonnise kandevõimega haagis
Re: ~1.5 tonnise kandevõimega haagis
rannamees kirjutas:oil kirjutas:Sry et OT, aga telgede arvul ja kandevõimel pole otsest seost. Tavaline kaheteljeline Tikitreiler (kerghaagis, st. lubatud täismass 750 kg) kannab tonni hädaga pooleks ära, rattad lääpas ja vedrud põhjas. 1500 kg täismassiga Brentexi üheteljeline veab aga 1500 kg kildu täitsa lõbusalt.
Teeme nüüd nii, et lausa eksitavat juttu ei kirjuta.
Telgede arvul ja kandevõimel on nimelt otsene seos.
Kui 1 telg kannatab näiteks 500kg, siis 2 samasugust(!) kannatab alati 1000kg
Kui täismass 750kg ja kaks telge, siis need ongi vastavalt projekteeritud ja koostatud teljed, nõrgemad vedrud.
Üheteljeline selline oleks kandevõime 400kg max.
Kui täismass 1500kg ja üks telg, siis on vastavad kangemad teljed ja tugevamad vedrud, pidurid ja tugevam konks.
Kahe sellise teljega oleks kandevõime 3000kg.
Seda nimetatakse tänapäevaseks tootmise optimeerimiseks ja klient saab just seda, mida küsib, ei mingit märkimisväärset tugevusvaru.
Ehk siis, võrdled võrreldamatuid asju.
See targutamine on ni rumal, et põhjustab lausa vähki.
Otsene seos... 1 telg kannatab 500 kg, panen neid telgi kohe 3 tk, siis saab ju raudselt panna 1500 kg kärule. Mis sest et see käru ise on tehtud õhukesest plekist, veopea kannatab mitte midagi ning rehvid on mingid 13-tollised kerghaagise omad...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.