öelge kuidas saab mini mopeedi tippkiiruse 60 km/h
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 218
- Liitunud: 02 Juul 2004, 00:12
- Asukoht: saue
- Kontakt:
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Tere.
See pole küll enam mingi tehniline foorum. See on läbu suure algus tähega.
Need, kes tõesti abi vajavad, seda siit enam ei leia, sest Jaan Tatikad on selle osa vallutanud. Püüdke ometi aru saada, et kortermaja koridoris või puukuuri ees pakul põlvede vahel ei saa mootorile lisavõimsust juurde, kui puuduvad isegi algteadmised mootori tööpõhimõttest. Seal pole tegelikult nõidusega tegu! Samuti puudub kahetaktilisel vene mootoril läbipuhumis süsteem, kurat küll.Läbipuhumine on kahetaktilisel gaasijaotuse üks osa ehk faas! Selle välgatuse autorile sai juba kunagi soovitatud õppida see lihtne asi selgeks, aga siis hüpati veel ninna, et mis mees köhid." Võid julgelt lasta tilga õli karterisse"- no loe ise ka seda ja mõtle selle mütsikandmis keraga veidi, mis kirjutad! Mida õpivad sellisest foorumist need, kes tõesti tahavad targemaks saada? Igasugused paaki valatavad lisa vedelikud jällegi pulli s...t. Milleks soovitada tõsta surveastet, kui mehikesed ei tea mis see on ja kus asub, liiati ,kui palju siis tõsta ja kuidas. Seda ei saa teha ilma teadmiste ja tööriistadeta. Soovitage siis vähemalt, kuhu töökotta millegi tegemiseks pöörduda.
Ja ma ei palu vabandust kõnepruugi ega millegi muu pärast.
See pole küll enam mingi tehniline foorum. See on läbu suure algus tähega.
Need, kes tõesti abi vajavad, seda siit enam ei leia, sest Jaan Tatikad on selle osa vallutanud. Püüdke ometi aru saada, et kortermaja koridoris või puukuuri ees pakul põlvede vahel ei saa mootorile lisavõimsust juurde, kui puuduvad isegi algteadmised mootori tööpõhimõttest. Seal pole tegelikult nõidusega tegu! Samuti puudub kahetaktilisel vene mootoril läbipuhumis süsteem, kurat küll.Läbipuhumine on kahetaktilisel gaasijaotuse üks osa ehk faas! Selle välgatuse autorile sai juba kunagi soovitatud õppida see lihtne asi selgeks, aga siis hüpati veel ninna, et mis mees köhid." Võid julgelt lasta tilga õli karterisse"- no loe ise ka seda ja mõtle selle mütsikandmis keraga veidi, mis kirjutad! Mida õpivad sellisest foorumist need, kes tõesti tahavad targemaks saada? Igasugused paaki valatavad lisa vedelikud jällegi pulli s...t. Milleks soovitada tõsta surveastet, kui mehikesed ei tea mis see on ja kus asub, liiati ,kui palju siis tõsta ja kuidas. Seda ei saa teha ilma teadmiste ja tööriistadeta. Soovitage siis vähemalt, kuhu töökotta millegi tegemiseks pöörduda.
Ja ma ei palu vabandust kõnepruugi ega millegi muu pärast.
Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
loomulikult võiks mitte persse saata vaid midagi soovitada.
Ma olen nõus igale deltatuunijale nõu andma. Usun et oskan isegi natuke aidata. Sest oma 50cc V-50 sai käima pandud. Tõsi ainuke originaaljupp oli pea mis oli ka muudetud.
Aga saab ka need originaalasjad jooksma.
Olen nõus seda tegema kui on täidetud alljärgnevad tingimused.
Inimene tahab seda tõesti teha mitte siin foorumis möla puhuda.
Paneb siia pildilingi kus on pilt tema töölauast, tööriistadest ja lahtivõetud mootorist.
Paneb siia pildi oma deltast või whatever mis "raketist".
Kuna mu üks sõber tegeles nendesamuste ostu müügiga siin aastaid ja teades mis töid vajasid "mittetöötatavad deltad" , "täiesti nässus deltad" ja "võimatu tööle saada kotermanniga nässus delta" on põhjust kahelda nende 60 km/h tuunimisvajaduses.
Normaalne delta pigistab selle 60 km/h nagu naksti välja.
Ilma tuunimata.
Veel. Kui palju läheb tänapäeval maksma tuunitud "delta" ei kujuta isegi ette.
Kui ma nüüd arvestan ümber selle palju minu omaaegne "superdelta" tänases vääringus maksta võiks arvestades keskmist palka jms.
siis summaks tuleks ainuüksi mootorile ( nagu mu kohvi ja suitsuga peastarvutus ütleb ) ca 30 000.-
Ok ehk saab need asjad kingituseks, ehk mõnel vedelevad viieavased silindrid kuskil kodus ja teisel karterid ja käigukastid (sest originaalkast ja sidur jne purunevad õieti käimapandud mootoriga juba kohaltminekul !) jne jne.
Aga teadmisi kuidas seda asja häälde saada ikka pole.
See ei ole mingi malossi juppide külgekeeramine rollerile ( mis nõuab ka teadmisi).
Kui keegi tahab tõesti kõvat viiekümnest "vene" oma, on olemas üks hea pakkumine lätis. Sellest kõvemat omal ajal polnud. "Võrrimootorist" ehitatud pill. Vesijahutus jne jne. Originaaljuppidest on seal vist mingi pool sidurikaant vms. Hind 18 000.-
Kui on huvi toon ära, tuunijatele.
Ma olen nõus igale deltatuunijale nõu andma. Usun et oskan isegi natuke aidata. Sest oma 50cc V-50 sai käima pandud. Tõsi ainuke originaaljupp oli pea mis oli ka muudetud.
Aga saab ka need originaalasjad jooksma.
Olen nõus seda tegema kui on täidetud alljärgnevad tingimused.
Inimene tahab seda tõesti teha mitte siin foorumis möla puhuda.
Paneb siia pildilingi kus on pilt tema töölauast, tööriistadest ja lahtivõetud mootorist.
Paneb siia pildi oma deltast või whatever mis "raketist".
Kuna mu üks sõber tegeles nendesamuste ostu müügiga siin aastaid ja teades mis töid vajasid "mittetöötatavad deltad" , "täiesti nässus deltad" ja "võimatu tööle saada kotermanniga nässus delta" on põhjust kahelda nende 60 km/h tuunimisvajaduses.
Normaalne delta pigistab selle 60 km/h nagu naksti välja.
Ilma tuunimata.
Veel. Kui palju läheb tänapäeval maksma tuunitud "delta" ei kujuta isegi ette.
Kui ma nüüd arvestan ümber selle palju minu omaaegne "superdelta" tänases vääringus maksta võiks arvestades keskmist palka jms.
siis summaks tuleks ainuüksi mootorile ( nagu mu kohvi ja suitsuga peastarvutus ütleb ) ca 30 000.-
Ok ehk saab need asjad kingituseks, ehk mõnel vedelevad viieavased silindrid kuskil kodus ja teisel karterid ja käigukastid (sest originaalkast ja sidur jne purunevad õieti käimapandud mootoriga juba kohaltminekul !) jne jne.
Aga teadmisi kuidas seda asja häälde saada ikka pole.
See ei ole mingi malossi juppide külgekeeramine rollerile ( mis nõuab ka teadmisi).
Kui keegi tahab tõesti kõvat viiekümnest "vene" oma, on olemas üks hea pakkumine lätis. Sellest kõvemat omal ajal polnud. "Võrrimootorist" ehitatud pill. Vesijahutus jne jne. Originaaljuppidest on seal vist mingi pool sidurikaant vms. Hind 18 000.-
Kui on huvi toon ära, tuunijatele.
-
- Postitusi: 114
- Liitunud: 02 Juul 2005, 22:57
- Asukoht: tallinn
Kõike saab teha kui ainult viitsimist ja seal mütsi alla kah midagi.
Eks asi peaks ikka korras olema.Mitte nii et nyyd mootor läbi asi koffiks sõidetud ja nyyd hakkan tuunima.
Mootris saab avasid suuremaks teha väljalase ja sisselase.
Kolbi pead madalamaks.Sellega kaasneb juba karpa näppimine mis kasu sl on siis kui rohkem segu peale eip tule.Kepsu mina auku eip puuriks sest orig keps siis suht nõrk.ISe olen teinud hoopis võtnud krossika kepsu ja seda õhemkas viilinud,sest ta tugevam .Kui hakkata tvalist kepsu viilima õhemaks siis varsti ta sl kotis.Sellga et keps sobib pead muutma kolvi alt kinnitust.Ml tegi yks hea sõber äää kes sõidab võrriliigad ja teab ja tunneb asja paremini.Muidugi tuleks siis teised väntvõlli laagrid panna.Ise kasutan jälle krossika omasid, sest kestavad kauem ja paremad.
Silindri läbi puurimiseks peab juba nutti rohkem olema ja tuleb keegi ostida kes selle töö ära teeks.Muidgi saab ise teha ag siis vaja ahendeid.
Siis ylekandega annab mängida kui sealt kaotad sest kui kiiremaks tahad siis kaob jõud ää ja võimsamaks siis kiirus kahaneb.Tagumise hammakaga saab mängida sest esimsega eriti eip mahu sinna mängima.
Ag kui sellised asjad tehtud siis hakkab see värgendus sl teisest otsast lagunema kuna osadel asjadel on suurem jõud taga.
Kõike annab teha ag selleks peab ikka kulutama mitu vaherikast kuud garaazis. Sest kõik lihvimised ja asajd tuleb tasakaalu saada.Tuleb neid tykk aega näppida.
Mina jamasin ise tykk aega karpaga.Kuna algul ei saanud peale nii palju kui vaja siis jälle sai gaasi peale pöörates nii palju peale et hakkas podisema.
Jõudu ja jaksu tegemisel.
Eks asi peaks ikka korras olema.Mitte nii et nyyd mootor läbi asi koffiks sõidetud ja nyyd hakkan tuunima.
Mootris saab avasid suuremaks teha väljalase ja sisselase.
Kolbi pead madalamaks.Sellega kaasneb juba karpa näppimine mis kasu sl on siis kui rohkem segu peale eip tule.Kepsu mina auku eip puuriks sest orig keps siis suht nõrk.ISe olen teinud hoopis võtnud krossika kepsu ja seda õhemkas viilinud,sest ta tugevam .Kui hakkata tvalist kepsu viilima õhemaks siis varsti ta sl kotis.Sellga et keps sobib pead muutma kolvi alt kinnitust.Ml tegi yks hea sõber äää kes sõidab võrriliigad ja teab ja tunneb asja paremini.Muidugi tuleks siis teised väntvõlli laagrid panna.Ise kasutan jälle krossika omasid, sest kestavad kauem ja paremad.
Silindri läbi puurimiseks peab juba nutti rohkem olema ja tuleb keegi ostida kes selle töö ära teeks.Muidgi saab ise teha ag siis vaja ahendeid.
Siis ylekandega annab mängida kui sealt kaotad sest kui kiiremaks tahad siis kaob jõud ää ja võimsamaks siis kiirus kahaneb.Tagumise hammakaga saab mängida sest esimsega eriti eip mahu sinna mängima.
Ag kui sellised asjad tehtud siis hakkab see värgendus sl teisest otsast lagunema kuna osadel asjadel on suurem jõud taga.
Kõike annab teha ag selleks peab ikka kulutama mitu vaherikast kuud garaazis. Sest kõik lihvimised ja asajd tuleb tasakaalu saada.Tuleb neid tykk aega näppida.
Mina jamasin ise tykk aega karpaga.Kuna algul ei saanud peale nii palju kui vaja siis jälle sai gaasi peale pöörates nii palju peale et hakkas podisema.
Jõudu ja jaksu tegemisel.
-
- Postitusi: 306
- Liitunud: 27 Juun 2004, 15:25
- Tsikkel: Mutt
- Asukoht: Põlvamaal põlvest põlve
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 7 korda
Tippkiirus 60 km/h
Mina soovitaksin tõsta mopeedi auto pagasiruumi või järelhaagisele ja siis sõita 60 km/h. Võib ka natuke kiiremini.
----
Voshod 3M "Freyja"~Jawa 638 "Punane Needus"~Iž Planeta 5 "Sarvik"~ Kawasaki EN500 Vulcan "Etna"~(Yamaha XTZ Super Ténéré "Rühkija")~Suzuki LS650 Savage "Putukas"~Mutt Mushman "Krants"
Voshod 3M "Freyja"~Jawa 638 "Punane Needus"~Iž Planeta 5 "Sarvik"~ Kawasaki EN500 Vulcan "Etna"~(Yamaha XTZ Super Ténéré "Rühkija")~Suzuki LS650 Savage "Putukas"~Mutt Mushman "Krants"
-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
Daah,Kurat ei leia üles!Auto 24 foorumis oli juttu Jawa tuunimisest ja forrseerimisest,Ilgelt koomiline tüüp oli seal
Aga leitsin ühe teise teema:
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php/ ... /tid=25839
Ja kui oled kõva mees siis osta omale see:
http://www.motokuur.ee/modules.php?name ... pic&t=2267

Aga leitsin ühe teise teema:
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php/ ... /tid=25839

Ja kui oled kõva mees siis osta omale see:
http://www.motokuur.ee/modules.php?name ... pic&t=2267
No_name kirjutas:Kõike saab teha kui ainult viitsimist ja seal mütsi alla kah midagi.
Eks asi peaks ikka korras olema.Mitte nii et nyyd mootor läbi asi koffiks sõidetud ja nyyd hakkan tuunima.
Mootris saab avasid suuremaks teha väljalase ja sisselase.
Kolbi pead madalamaks.Sellega kaasneb juba karpa näppimine mis kasu sl on siis kui rohkem segu peale eip tule.Kepsu mina auku eip puuriks sest orig keps siis suht nõrk.ISe olen teinud hoopis võtnud krossika kepsu ja seda õhemkas viilinud,sest ta tugevam .Kui hakkata tvalist kepsu viilima õhemaks siis varsti ta sl kotis.Sellga et keps sobib pead muutma kolvi alt kinnitust.Ml tegi yks hea sõber äää kes sõidab võrriliigad ja teab ja tunneb asja paremini.Muidugi tuleks siis teised väntvõlli laagrid panna.Ise kasutan jälle krossika omasid, sest kestavad kauem ja paremad.
Silindri läbi puurimiseks peab juba nutti rohkem olema ja tuleb keegi ostida kes selle töö ära teeks.Muidgi saab ise teha ag siis vaja ahendeid.
Siis ylekandega annab mängida kui sealt kaotad sest kui kiiremaks tahad siis kaob jõud ää ja võimsamaks siis kiirus kahaneb.Tagumise hammakaga saab mängida sest esimsega eriti eip mahu sinna mängima.
Ag kui sellised asjad tehtud siis hakkab see värgendus sl teisest otsast lagunema kuna osadel asjadel on suurem jõud taga.
Kõike annab teha ag selleks peab ikka kulutama mitu vaherikast kuud garaazis. Sest kõik lihvimised ja asajd tuleb tasakaalu saada.Tuleb neid tykk aega näppida.
Mina jamasin ise tykk aega karpaga.Kuna algul ei saanud peale nii palju kui vaja siis jälle sai gaasi peale pöörates nii palju peale et hakkas podisema.
Jõudu ja jaksu tegemisel.
Järgnev ei lähe teemaga kokku, aga natuke austust eesti keele vastu!!!
Inimestele, neile kellele ei meeldi, et teised ei läbustaks foorumist, teevad seda nüüd ise.
Poiss tahtsi lihtsalt nippe "mõistuse" piires. Mitte kaljult alla hüppamine ja lenukile nööri järgi panemine. Kui keegi hiljem enda rolleri/bike'i kohta mingit värki tahab küsida, siis hakatakse samamoodi, teil läheb hari punaseks, siis te saate aru, et miks nad vinguvad
Poiss tahtsi lihtsalt nippe "mõistuse" piires. Mitte kaljult alla hüppamine ja lenukile nööri järgi panemine. Kui keegi hiljem enda rolleri/bike'i kohta mingit värki tahab küsida, siis hakatakse samamoodi, teil läheb hari punaseks, siis te saate aru, et miks nad vinguvad

100% sinuga nõus. See et see teema natuke mööda pandi siia rollerite foorumi alla ei pea seda kohe mõttetute postidega ülekoormama.Zidist kirjutas:Inimestele, neile kellele ei meeldi, et teised ei läbustaks foorumist, teevad seda nüüd ise.
Poiss tahtsi lihtsalt nippe "mõistuse" piires. Mitte kaljult alla hüppamine ja lenukile nööri järgi panemine. Kui keegi hiljem enda rolleri/bike'i kohta mingit värki tahab küsida, siis hakatakse samamoodi, teil läheb hari punaseks, siis te saate aru, et miks nad vinguvad
Malaguti Firefox F15, Piaggio Zip