90` GSXR 750
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 81
- Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
- Tsikkel: Triumph Daytona 955i
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: 90` GSXR 750
Rõhuregulaatorilt võtsin rõhu reguleerimis vooliku otsast ja sama jama. Maanteel segu 9 kandis. Kuskilt ei paista lekkivat ka.
-
- Postitusi: 2034
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: 90` GSXR 750
FITBDD kirjutas:Eile sai nõelu tõstetud, et linnas sõites segu paigas oleks.
Kas linnas oli lahja enne? No aga lase nõelad madalamale tagasi ja proovi pisut suuremad tühikäigudüüsid panna.
-
Teema algataja - Postitusi: 81
- Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
- Tsikkel: Triumph Daytona 955i
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: 90` GSXR 750
Linnas oli grammike lahja jh. Kurat kas leiab suuremad tühikäigudüüsid homseks..
Hetkel sees 130 düüsid niiet tühikäiguks 41-41.5 otsima ehk.
Originaalis pea 117.5 ja tühikäigu oma 37.5 .
Hetkel segu linnas 15 midagi, kui nõelad all niiet ehk piisaks 40nesest düüsist ka. Saaks segu 1.5-2 ühikut lahjemaks
-
- Postitusi: 849
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: 90` GSXR 750
Segukruvi ei kannata koomale keerata?
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 81
- Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
- Tsikkel: Triumph Daytona 955i
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: 90` GSXR 750
Tühikäigudüüsid 40 peale puuritud, linnas segu paigas. Nõelad alla lastud jälle, maanteel segu 9-10 jälle. Mida p***** !?!
Rõhuregulaatorit rohkem maha ei saa keerata. Kiirendamisel ikka läheb segu 9-10 peale. Ülemine ots oli paigas, kuidas nüüd selline jama ikka?!
Mõni päev tagasi oli maanteel segu 13 midagi ja nüüd 10.
-
- Postitusi: 2034
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: 90` GSXR 750
Eks ta ongi selline lõputu timmimine kuni valmis saab. Tõsta nüüd ühe vahe võrra nõelu ja vaata mis teeb. Teine variant oleks pisut kütuserõhku proovida tõsta. Üleüldine põhimõte on, et 1 asi korraga, siis oskab järeldusi teha.
-
Teema algataja - Postitusi: 81
- Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
- Tsikkel: Triumph Daytona 955i
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: 90` GSXR 750
Õhufilter oli ka umbes. Ilma selleta maanteel segu 11.
Nõelu tõstma ei hakkaks veel, enne 125 peadüüsid tellima. Praegu linnas 13.8 segu. Leiab väiksemad peadüüsid ja segukruvidest segu paika.
Aitab vahepeal sellest nokkimisest, sõidab nagu on natuke aega.
Karpade timmimise asemel teeb ehk parema väljalaske kolle. Teine variant, et leiab ehk sobivama turbo või sellele upgrade. Timmiks segu rõhuga paika
-
- Postitusi: 849
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: 90` GSXR 750
Ma pole veel kuskilt välja lugenud millist regulaatorit sa kasutad. Siin on need mida kõige rohkem kasutatakse, Malpassi carb-turbo tüüpi.
Nendel on tavaline et lõigatakse vedru lühemaks, et rõhk piisavalt madalaks saada. Max rõhk oleks sul vaja ilma boostita 0,2 bar, Ideaalis 0,15bar. Ürita selline rõhk sealt paika keerata kui mootor veel ei tööta ja säti kütusetase karpades 2mm madalamaks kui tehas ette näeb. http://www.officinamalpassi.it/en/carbu ... turbo.html
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: 90` GSXR 750
EFI peale ümber teha ja asi mutt Laske karpa pillidel ära pensionile minna
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 81
- Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
- Tsikkel: Triumph Daytona 955i
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: 90` GSXR 750
Mul carshopi pealt leitud CN Racing regulaator. Järgmine nädal proovin leida bar kirjadega täpsema näidiku sellele. Praegu ei saa tõesti aru kas 0.2 või 0.4bar.
EFI liiga palju tööd. Mulle sobib düüside vahetamine rohkem kui mingi arvuti kamm Võiks ainult endal neid düüse lademetes olla.
-
- Postitusi: 849
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: 90` GSXR 750
RasmusL kirjutas:EFI peale ümber teha ja asi mutt
Laske karpa pillidel ära pensionile minna
Efi on liiga lihtne. Tore et ma pole / polnud ainuke (avalik) nikerdaja. Ma pigem määrin oma käsi kui klõbistan arvutit. Eestis on liiga palju pritsuturbosid juba A järgmiseks teen ka pritsega ratta, vb isegi kahetaktilise
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: 90` GSXR 750
cossie kirjutas:RasmusL kirjutas:EFI peale ümber teha ja asi mutt
Laske karpa pillidel ära pensionile minna
Efi on liiga lihtne. Tore et ma pole / polnud ainuke (avalik) nikerdaja. Ma pigem määrin oma käsi kui klõbistan arvutit. Eestis on liiga palju pritsuturbosid juba
A järgmiseks teen ka pritsega ratta, vb isegi kahetaktilise
Efi on lihtne siis, kui see juba rattal tehasest peal Karpa pilli ümber tegemine efiks on omamoodi ooper ning alati pritsung ei võtagi "omaks" mootorit. Samat asja on nähtud ka usa autode poole peal
Kuid jääme siis ootama Cossie uut projekti
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 849
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: 90` GSXR 750
No täna sain voshodi enam-vähem stabiilselt käima aga ma rohkem siin teemas võõrast möla ei aja
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 849
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: 90` GSXR 750
FITBDD kirjutas:Mul carshopi pealt leitud CN Racing regulaator. Järgmine nädal proovin leida bar kirjadega täpsema näidiku sellele. Praegu ei saa tõesti aru kas 0.2 või 0.4bar.
EFI liiga palju tööd. Mulle sobib düüside vahetamine rohkem kui mingi arvuti kammVõiks ainult endal neid düüse lademetes olla.
See regulaator pole üldse see mida sul vaja tegelt. Need malpassid on umbes 100 raha kandis, aga sellist projekti ei saagi päris ise põlve otsas ja odavate hiina juppidega tööle
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 81
- Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
- Tsikkel: Triumph Daytona 955i
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: 90` GSXR 750
On see junn nagu on. Hydroscanist sai täna uue näidiku ja rõhk 0.2bar peal. Vahetasin ka vedru pehmema vastu kuid see ei mõjutanud midagi. Polnud teiselgi vedrul mingit eelpinget.
Peadüüsid ikka väiksemad leidma ja vsjo.
-
- Postitusi: 114
- Liitunud: 03 Juun 2004, 21:51
- Tsikkel: GSXR-1100 & HD Dyna
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: 90` GSXR 750
FITBDD kirjutas:Mul carshopi pealt leitud CN Racing regulaator. Järgmine nädal proovin leida bar kirjadega täpsema näidiku sellele. Praegu ei saa tõesti aru kas 0.2 või 0.4bar.
EFI liiga palju tööd. Mulle sobib düüside vahetamine rohkem kui mingi arvuti kammVõiks ainult endal neid düüse lademetes olla.
Mul 122,5 düüsid olemas, kui huvi on.
-
Teema algataja - Postitusi: 81
- Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
- Tsikkel: Triumph Daytona 955i
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: 90` GSXR 750
Vitoldi käest saadud 122.5 düüsid rändasid täna sisse. Sõitnud pole peale seda veel niiet segu ei oska öelda.
Õli äravoolule on ka tagasivooluklappi ikka vaja. Seistes vajub sealt õli turbosse.
Külma koda sai lihvi ning by-pass saab ka kinni pandud. Kui aega on viin keevitajale.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.