CT 601, 2012a
-
Teema algataja - Postitusi: 729
- Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
- Tsikkel: Kawasaki GTR1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 6 korda
Re: CT 601, 2012a
Ma ei ole väga järjepidav foorumi teemaga olnud. Küll aga olen vahepeal ropult tunde töökojas tsiklit ehitades veetnud.
Tulemus on ikka lõputu nimekiri tegemist vajavaid asju.
Olen loobunud alumiinium sabaraamist ja enam ei mäletagi miks. Tean et olen teinud 3 erinevat lahendust ja nüüdseks olen peaaegu rahul. Ainuke miinus on saba kaal, ca 4kg koos tagatule ja sadula kinnitustega. Nüüd mõtlen et võiks olla sama lahendus aga alumiiniumist. Kahjuks olen alumiiniumi keevitamise kohapealt täiesti algaja ja ei hakka nii riskantset lahendust veel ette võtma. Sai hangitud uus Tig keevitus ja õlipaagi peal kätt harjutatud. Välimus on robustne aga survetest lekkeid ei tuvastanud.
Õlipaak kinnitub mootori ülemisele kronsteinile ja on ühtlasi ka aku hoidja. Kuna ma ei taha ühtegi üleliigset vidinat sadula alla paigutada pean saama hakkama vähese ruumiga paagi all. Lisaks akule tuleb sinna süütemoodul, süütepool, pingeregulaator, releed, kaitsmed jne. Aku kinnitusklambri lahendasin roostevabast terasest ja ühtlasi kinnitub sellele ka "aju".
Vahepeal on ka bensiinipaak saanud oma lõpliku kuju ja kogu tsikkli tervik disain hakkab päevavalgust nägema.
Väljalaske tegin roostevabast torust ja painutamise asemel keevitasin toru pöörded. Tööd on sellega tohutult aga väljanägemine sobib sellise käsitöö ratta juurde.
Viimistleda on veel kõvasti.
Õlipaagile leidsin hüdropaagi inspektsiooni akna, näitab lisaks tasemele ka temperatuuri kuni 80C ja sobib ideaalselt raami vahele.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.