CT 601, 2012a
-
Teema algataja - Postitusi: 729
- Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
- Tsikkel: Kawasaki GTR1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 6 korda
Re: CT 601, 2012a
Irual kirjutas:Äge värk!
Huvitaks lähemalt kõrgema surveastmega xt mootor ja Keihini karpa - oled koosluse korralikult kõigis pöörete vahemikes käima saanud?
Endal on porditud peaga (surveaste muutmata), muudetud airboxi ja isetehtud väljalaskega xt ja pika mängimise peale sain originaal ydis karpad perfektselt tööle - peadüüs 125 pealt 150, cv karpa düüsi sai 0,1 mm vahedega üle puuritud kuni segu paika sai. Üldiselt tuleb aga xt mootori järelaitamisel arvestada, et kusagil 8000 ja üles pööretel ei jõua tavalised klapivedrud enam järele (tehase lubatud max rpm ongi kusagil 8000 kandis) ja nii läheb üsna lihtsalt kotti.Edu, L
Ma ei olegi veel keihiniga mootorit korralikult tööle saanud. Ma enam täpselt ei mäleta aga millegipärast ma vahetasin kiirelt tagasi originaal karburaatoritele.
Niipalju mäletan et ülemine ots suri ära ja sama probleem oli ka originaal karburaatoritega. 4000-5000rpm hakkab puterdama nagu säde oleks nõrk. Kuna nüüd suurem ümberehitus käsil siis tuleb nagunii uus elektri süsteem teha ja plaanis on proovida cdi süüte peale ehitada ning kaasataka keihini TPS sensor ning kõik see kuidagi programmeeritavaks teha.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.