Uurin! 2004 suve tsiklimatk...
Tervitus!
Tegelikult kestis meie reis siis kaheksa päeva, neljapäeva öhtal minek ja reede öhtal nädala pärast olime kodus, pöhiline miks tagasi tulime oli jah minu ratta piduriprobleem , mis krt töesti oma lollusest oli pöhjustatud, aga ei saa ka märkimata jätta et ega ilma toimiva sideta kuigi löbus söita ei olnud enam, siin peab küll süüdistama teatud firma toodet mille juhtmed meid nöökisid terve reisu vältel peaaegu, ja ärge kindlasti minge reisule kulunud tagarehviga, minu ratta oma oli juba enne ammu ületanud kulumismärgid, pluss siis 4000km kulunud rehviga Norras kallutada
.
Köiki asju vana rattaga ei saa nagunii elu sees ette näha, a köik mis vöimalik, hoolega enne üle käia, mingi tööriistakomplekt peaks kah ikke kaasas olema ja mingeid remondivahendeid, igasugu asju vöib juhtuda, alates kohvriluku lagunemisest kuni kohvriraamide lappimiseni välja.....
Iga riigi raha tasub kindlasti käe pärast hoida, meie vahetasime oma raha kahjuks alati viimasel hetkel, kaasa tasub vötta vaiud tegelikult hädavajaliku ja töesti tarviliku, mida vähem kompse seda lihtsam pakkida ja toimetada, musta leiba ärge unustage, see oli minul küll esimene asi millest puudust sai tundma hakatud, kaua sa seda sepikut seal ikke närid;).
Rahast rääkida ei ole hea, a minul kulus seda umbes 7000eegu ligi, kusjuures bensiiniraha vist umbes pool sellest, eks seda summat saab vähendada kui köik ööd telgis veeta ja söögiga väga täpselt arvestada et kohapealt midagi ei peaks suurt ostma, meie veetsime pooled ööd kämpingutes.
Kahekesi ratta peal saab see reis igaljuhul raskem olema, sest siis väsid kiiremini ära, a seltskond teeb ilmselt asja tasa, kaua sa ikke kahekesi tött vahid;). ilmselt ongi parima suurusega seltskond kolm ratast, sest siis jöuab jälgida kus keegi on jne.
Reisu ettevalmistamise puhul peab kindlasti jälgima kohapealseid ilmastikuolusid, veeteede ületamisel laevade söiduaegu ja kohalikke seadusi kah ntx, ülejäänud vöib suht juhuse hoolde jätta , sest iga päev on erinev ja mingit konkreetset marsruuti ja päevast läbisöitu on minu arust mötetu planeerida, iga öhtu järgmise päeva teekond paiak, nii vist lihtsam. Aga igasugu vaatamisväärsused tuleks juba kodus selgeks teha, kus asuvad ja mida vaadata, kohapeal ei pruugi piisavalt infot olla, vöi siis ei saa lihtsalt kohalikust keelest aru....
praeguseks köik, Teie saarlane
Tegelikult kestis meie reis siis kaheksa päeva, neljapäeva öhtal minek ja reede öhtal nädala pärast olime kodus, pöhiline miks tagasi tulime oli jah minu ratta piduriprobleem , mis krt töesti oma lollusest oli pöhjustatud, aga ei saa ka märkimata jätta et ega ilma toimiva sideta kuigi löbus söita ei olnud enam, siin peab küll süüdistama teatud firma toodet mille juhtmed meid nöökisid terve reisu vältel peaaegu, ja ärge kindlasti minge reisule kulunud tagarehviga, minu ratta oma oli juba enne ammu ületanud kulumismärgid, pluss siis 4000km kulunud rehviga Norras kallutada

Köiki asju vana rattaga ei saa nagunii elu sees ette näha, a köik mis vöimalik, hoolega enne üle käia, mingi tööriistakomplekt peaks kah ikke kaasas olema ja mingeid remondivahendeid, igasugu asju vöib juhtuda, alates kohvriluku lagunemisest kuni kohvriraamide lappimiseni välja.....
Iga riigi raha tasub kindlasti käe pärast hoida, meie vahetasime oma raha kahjuks alati viimasel hetkel, kaasa tasub vötta vaiud tegelikult hädavajaliku ja töesti tarviliku, mida vähem kompse seda lihtsam pakkida ja toimetada, musta leiba ärge unustage, see oli minul küll esimene asi millest puudust sai tundma hakatud, kaua sa seda sepikut seal ikke närid;).
Rahast rääkida ei ole hea, a minul kulus seda umbes 7000eegu ligi, kusjuures bensiiniraha vist umbes pool sellest, eks seda summat saab vähendada kui köik ööd telgis veeta ja söögiga väga täpselt arvestada et kohapealt midagi ei peaks suurt ostma, meie veetsime pooled ööd kämpingutes.
Kahekesi ratta peal saab see reis igaljuhul raskem olema, sest siis väsid kiiremini ära, a seltskond teeb ilmselt asja tasa, kaua sa ikke kahekesi tött vahid;). ilmselt ongi parima suurusega seltskond kolm ratast, sest siis jöuab jälgida kus keegi on jne.
Reisu ettevalmistamise puhul peab kindlasti jälgima kohapealseid ilmastikuolusid, veeteede ületamisel laevade söiduaegu ja kohalikke seadusi kah ntx, ülejäänud vöib suht juhuse hoolde jätta , sest iga päev on erinev ja mingit konkreetset marsruuti ja päevast läbisöitu on minu arust mötetu planeerida, iga öhtu järgmise päeva teekond paiak, nii vist lihtsam. Aga igasugu vaatamisväärsused tuleks juba kodus selgeks teha, kus asuvad ja mida vaadata, kohapeal ei pruugi piisavalt infot olla, vöi siis ei saa lihtsalt kohalikust keelest aru....
praeguseks köik, Teie saarlane
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.