Uurin! 2004 suve tsiklimatk...
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 3558
- Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
- Asukoht: Tallinn 5056777
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Uurin! 2004 suve tsiklimatk...
Tere,
kuna siin juba teemaks tõusis siis tegin eraldi topicu selle teema arutamiseks. Minna tahetakse pikemale ringile ja oleks paar küsimust:
1) Kes tuleksid
2) Kuhu lähme
3) Millal lähme
4) Kui pikalt oleme
Praegu on välja pakutud nordicu sõit ja siis Pireti pakutud horvaatia-sloveenia-tshehhi. Selle mineku kuupäevad võiks ka kindalks määrata siis saab puhkuse ajaga arvestada. Mina isiklikult kuskile Venemaa avarustese ei tahaks minna ja ajaliselt sobiks kõige paremini nii, et Jõgeva Treffiks tagasi jõuaks. Kui on midagi täiendada siis palun... .
reisihuviline
Motopaks
kuna siin juba teemaks tõusis siis tegin eraldi topicu selle teema arutamiseks. Minna tahetakse pikemale ringile ja oleks paar küsimust:
1) Kes tuleksid
2) Kuhu lähme
3) Millal lähme
4) Kui pikalt oleme
Praegu on välja pakutud nordicu sõit ja siis Pireti pakutud horvaatia-sloveenia-tshehhi. Selle mineku kuupäevad võiks ka kindalks määrata siis saab puhkuse ajaga arvestada. Mina isiklikult kuskile Venemaa avarustese ei tahaks minna ja ajaliselt sobiks kõige paremini nii, et Jõgeva Treffiks tagasi jõuaks. Kui on midagi täiendada siis palun... .
reisihuviline
Motopaks

Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
jah, aeg tuleb varakult paika panna, sest siis saab puhkuse selleks ajaks ehk kaubelda.. ja max 2 ndlat (10 päeva oleks teg isegi piisav). aga kuhu? ma ei mõelnudki kõiki neid maid korraga läbi käia, vaid valida üks, millele keskenduda... juuli lõpp oleks sobilik vast küll.
Vahest sõidan ja teen asju.
annan nõu lihtsaltma
usun et 5) peax olema ka et mis kiirusega tahaxid reisida. sest mõni tahab sõita 150 teine aga 130
jne !!! ..ise saan vist kevadel bike ..aa ja üks asi veel et 6) mis mootorataga sõidad või midagi taolist ( viimane ple vist eriti thtis aa ikkagi
)
vabandust kui targutasin ...


vabandust kui targutasin ...

no mina plaanin kuskile minna kindlasti kui elu mingeid halbu keerdkäike sisse ei too..
Hetkel mina mingit kuupäeva, ega isegi kuud ei ütle, sest järgmise aasta puhkus veel paika panemata.
Norra on kindlasti väga ilus maa, aga soome kaudu üles (mitte rootsi&norra pidi üles kappi) sõitu pakkusin selle pärast et norra ka kallis on..
horvaatia-sloveenia-tshehhi on ka kindlasti väga fun, aga natsa kaugemal, s.t. kallim. Lihtsalt kardan et mitut nii pikka otsa mu rahakott ei kannata ja ega ühe puhkusega mõlemit jõua kah. Minuarust oleks reisi optimaalne pikkus 10-14 päeva.
Tuletan ka meelde, et rasketes tingimustes (kui tõesti nordkapp sihiks võtta) löövad inimeste iseloomud välja.. ja mida vähem inimesi seda vähem konflikte..
no offence.
to külaline: ma arvan et teistel on küll suva mis rattaga keegi sõidab. Optimaalne reisikiirus oleks vast 100 ja natuke peale? sest 120+ kiirustel hakkavad ju enamus rattaid tunduvalt rohkem rüüpama.. ja mujal maailmas pole vist bensukaid nii palju nagu sikupilli viadukti juures..
loodan et kogenumad (ntx:saarlane) võtavad kah sõna, sest ma ju olen roheline veel.
p.s. krdi kahju et suvi nii ruttu lõppes, muidu oleks võinud ju kasvõi Riia loomaaias käia, varavalges minema ja õhtu hilja tagasi.
Hetkel mina mingit kuupäeva, ega isegi kuud ei ütle, sest järgmise aasta puhkus veel paika panemata.
Norra on kindlasti väga ilus maa, aga soome kaudu üles (mitte rootsi&norra pidi üles kappi) sõitu pakkusin selle pärast et norra ka kallis on..
horvaatia-sloveenia-tshehhi on ka kindlasti väga fun, aga natsa kaugemal, s.t. kallim. Lihtsalt kardan et mitut nii pikka otsa mu rahakott ei kannata ja ega ühe puhkusega mõlemit jõua kah. Minuarust oleks reisi optimaalne pikkus 10-14 päeva.
Tuletan ka meelde, et rasketes tingimustes (kui tõesti nordkapp sihiks võtta) löövad inimeste iseloomud välja.. ja mida vähem inimesi seda vähem konflikte..

to külaline: ma arvan et teistel on küll suva mis rattaga keegi sõidab. Optimaalne reisikiirus oleks vast 100 ja natuke peale? sest 120+ kiirustel hakkavad ju enamus rattaid tunduvalt rohkem rüüpama.. ja mujal maailmas pole vist bensukaid nii palju nagu sikupilli viadukti juures..

loodan et kogenumad (ntx:saarlane) võtavad kah sõna, sest ma ju olen roheline veel.
p.s. krdi kahju et suvi nii ruttu lõppes, muidu oleks võinud ju kasvõi Riia loomaaias käia, varavalges minema ja õhtu hilja tagasi.
Nordkapp
Tallinn Nordkapp via Finland 24.06-04.07.04(max). ~2*1500+ km. Käisin aastal 94 seal jalgrattamatkal. ilus. jalgrattal läbisin ~120 km. läbi avaruste ei raatsinud rattaga rühkida. kartsin ära kulutada end. siis mõtlesin, et kord peaks tagasi tulema kas auto või tsikliga. uuel aastal lähen siis motaga. seal on polaarpäev üsna tipus sel ajal. temperatuur oli 94a-l öö-päeva keskmiselt ~16`C.
Meie kahjuks ühineda ei saa...me saame küll mingi km hulga sõita 100-120km/h kuid siis vajab peletis puhkust ja mahajahtumist..
Kuid me (need kes teavad et ei suuda seda reisi tsikli pärast ette võtta ja jäävad kiirematele jalgu) võime ju Eesti peal tiiru teha....Piusa koopaid kaardistama minna ning eesti järvede sügavusega tutvust tegema....
Ja siis võrdleme sõidukogemusi ning tehtud lollusi...ma arvan et ega Eestis tuuritanud seltskond palju alla ei jää:)
Kuid me (need kes teavad et ei suuda seda reisi tsikli pärast ette võtta ja jäävad kiirematele jalgu) võime ju Eesti peal tiiru teha....Piusa koopaid kaardistama minna ning eesti järvede sügavusega tutvust tegema....
Ja siis võrdleme sõidukogemusi ning tehtud lollusi...ma arvan et ega Eestis tuuritanud seltskond palju alla ei jää:)
Yamaha XJ600S aka Nublu
Uuel aastal on kindlasti plaan üks välisreis tsikliga ka teha aga täpsemalt millal ja kuhu on minu poolt lahtine. Paraku selgub see seoses tööde ja tegemistega vist mitte varem kui jaanuaris-veebruaris. Väikene isiklik plaan oli minna Inglismaa-Shotimaa sõidule. Juhul, kui sellest miskit ei tule ja puhkuseajad lubavad, siis ehk olen hilisem kampa lööja.
Küsimus tekkis veel nö. reisitüübi või eesmärgi kohta-kas minnakse rohkem asfalti mööda ja linnadesse-randadesse või on rattalisi ka selliseid, kes suurelt teelt maha keeravad ning rahulikult mööda küla- ja mägiteid suristavad? Ise olen igal-pool-kolaja ja ainult asfaldile ei taha pühenduda.
Eelnev jutt siis ka Katarina eest
Andyvana-kolaks kuis jõuaks
Küsimus tekkis veel nö. reisitüübi või eesmärgi kohta-kas minnakse rohkem asfalti mööda ja linnadesse-randadesse või on rattalisi ka selliseid, kes suurelt teelt maha keeravad ning rahulikult mööda küla- ja mägiteid suristavad? Ise olen igal-pool-kolaja ja ainult asfaldile ei taha pühenduda.
Eelnev jutt siis ka Katarina eest

Andyvana-kolaks kuis jõuaks
-
Teema algataja - Postitusi: 3558
- Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
- Asukoht: Tallinn 5056777
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
minuga selline mure, et ma kui chopperi mees mingisse suurde mülkasse ei tahaks keerata aga külavaheteed saab sõitetud küll. Päris mööda sirget asfalti ka ei tahaks lasta... jama natuke. Minu jaoks oleks sõidu eesmärk pigem selline "uuriv külastus" kui punktist A punkti B kimamine.
Motopaks
Motopaks

Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
[quote="Motopaks"]minuga selline mure, et ma kui chopperi mees mingisse suurde mülkasse ei tahaks keerata aga külavaheteed saab sõitetud küll. Päris mööda sirget asfalti ka ei tahaks lasta... jama natuke. Minu jaoks oleks sõidu eesmärk pigem selline "uuriv külastus" kui punktist A punkti B kimamine.
ega ma mülkasse kipugi. ikka sama mõte, et mitte ainult kiirteid ja suuri maanteid ei pea mõõtma, vaid ka külateed ning väiksemad kohad on huvitavad. samuti kui elu suurest teest eemal ja suurlinnade tagahoovides. nö tavaturist pole ma kunagi olnud ja grupiviisilist ringivedamist pole harrastanud.
ega ma mülkasse kipugi. ikka sama mõte, et mitte ainult kiirteid ja suuri maanteid ei pea mõõtma, vaid ka külateed ning väiksemad kohad on huvitavad. samuti kui elu suurest teest eemal ja suurlinnade tagahoovides. nö tavaturist pole ma kunagi olnud ja grupiviisilist ringivedamist pole harrastanud.
Ma võin sellel Horvaatia suunal teejuhiks olla
...
Kõik teed on puhas asfalt ja keerutamine kallutamine mägedes.
Samas ei soovitaks Horvaatiasse keset suve minna, sest siis on suur tõenäosus ummikutes kõrbeda
.
Ise lähen kindlasti Horvaatiasse rattaga.
34tundi sõitmist viiks sinna:


Enamus teed Horvaatias on sellise vaatega:

Pireti pakutud teekonnal sai suvel ise käidud ja teepeale jäävad sellised asjad veel kah:
Slovakkia-Horvaatia-Sloveenia-Austria(Viin) Lõunamaised reisid on emotsionaalselt tunduvalt rikkalikumad kui põhjamaine kargus ma pakun
...

Kõik teed on puhas asfalt ja keerutamine kallutamine mägedes.
Samas ei soovitaks Horvaatiasse keset suve minna, sest siis on suur tõenäosus ummikutes kõrbeda

Ise lähen kindlasti Horvaatiasse rattaga.
34tundi sõitmist viiks sinna:


Enamus teed Horvaatias on sellise vaatega:

Pireti pakutud teekonnal sai suvel ise käidud ja teepeale jäävad sellised asjad veel kah:


-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 22 Juul 2003, 22:24
- Tsikkel: Ural Solo '06
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Praeguse seisuga ütlen, et hirmsasti tahaks ise ka kaasa sõita, aga minu Jawa ainult naerab selle mõtte peale hüsteeriliselt. Rahakott irvitab idiootlikult teises nurgas.
Plaan on muidugi kevadel pikemate otste tegemiseks pisut mahukam riist hankida (selle aasta Jõgevatrefil veendusin, et Jawa634 + 2meest + telk/pambud rattal + soov kohale ka jõuda = max 80km/h + 7L/100km), aga sinna on veel aega ja eks näis, kuidas kujuneb.

Plaan on muidugi kevadel pikemate otste tegemiseks pisut mahukam riist hankida (selle aasta Jõgevatrefil veendusin, et Jawa634 + 2meest + telk/pambud rattal + soov kohale ka jõuda = max 80km/h + 7L/100km), aga sinna on veel aega ja eks näis, kuidas kujuneb.
Kindlasti soovitan ära käia Austrias-Grosslockner roadil (tsiklimeeste paradiis, kuhu autoga pole mõtet minna)-mägitee, mis on paras ekstreem-18% tõusud mitmeid kilomeetreid järjest ja ka laskumised (piduriklotsid peavad head olema, kohati võivad pidurikettad tulipunaseks minna). Kõige kõrgem koht kuhu tsikliga mööda teed pääseb on tsipa yle 2500m, üleval hakkab õhk juba hõredaks minema, takistab pisut mootori tööd.
Endal on plaan minna järgmine suvi ka Nordkappi kaema ja Norra fjordide vahele kimama!!!
Endal on plaan minna järgmine suvi ka Nordkappi kaema ja Norra fjordide vahele kimama!!!
ega norrasgi on sama sugune et piduri klotsid lägevad nagu soojad saiad ... ma eelmine suvi käisin... mis siis et autoga ... aga lahe oli ja fjordides on ullu ilusad vaated soovitan täiega...
Elu algab 50ccm
http://www.pilt.ee/photo/102150/1765425/
müün rollerit: http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?p=46871#46871

müün rollerit: http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?p=46871#46871
Kahjuks pole tsikliga teinud pikemat otsa korraga kui 120 km sinna ja samapalju teinepäev tagasi 125-se Yamaha TW-ga mööda kruusa (lube veel polnud). Sinna jõudes olin tolmuahv ja tagasi tulles porikäi (vihm), sooja ca 10 kraadi. Aga muidu mõnus.
Küll aga olen käinud pere ja paari kolleegiga (ka peredega) igal suvel alates 1996. autodega lõunas. Kaugem punkt Split Horvaatias. Pikim aeg 18 päeva, aga see oli juba selgelt liig - 10-14 päeva on paras. Käidud Poola, Slovakkia, Ungari, Austria, T
Küll aga olen käinud pere ja paari kolleegiga (ka peredega) igal suvel alates 1996. autodega lõunas. Kaugem punkt Split Horvaatias. Pikim aeg 18 päeva, aga see oli juba selgelt liig - 10-14 päeva on paras. Käidud Poola, Slovakkia, Ungari, Austria, T
Krt., vajutasin vale nuppu ja tekst sisestus ise poole pealt, niisiis jätkan...
Tšehhi, Sloveenia, Itaalia, Horvaatia. Muljeid ja kogemusi hunnikus, nii et kui kellelgi on huvi, võin jagada. Suurlinnadest ja vaatamisväärsustest pole eriti hoolinud. Muidugi Varssavist ei pääse üldiselt üle ega ümber, kui Poolat mööda suuremaid teid läbida, aga on ka muid võimalusi.
Koos reisimisest. Esimesel aastal proovisime, aga see oli igavene rist ja viletsus. Igal lapsel erineval ajal pissihäda (kokku 9 last kaasas). Igal ekipaažil erinevad huvid ja tülid niiviisi kerged tulema. Edaspidi oleme sõitnud kõik omaette ja ainult kohtumispunktid kokku leppinud. Motikatega ka vist üle 3-4 ühiku reas sõita pole eriti mõtet. Ja siiski on üksteise sabas raske püsida (traffic hästi tihe, linnad ja foorid jne., erinevad sõidukiirused- ja stiilid jne.). Küll aga on võimalik püsida wolkie-tolkie ulatuses ja ka moblad kindlasti sees hoida.
Tegelikult on Lõuna üsna kaugel ja tavaliselt oleme reisi algul teinud kaks pikka "hüpet". Arvestada tuleb sellega, et Poola piirile on ca 700 kilti ja poola ise ka 700 kilti. Ja ega seal Balti- ja poolamaades eriti aega viita ei tasu (vähemalt meie arvates). Seega on esimene hüpe tavaliselt ca 1000 km kodust Varssavi lähistele ja edasi järgmine hüpe kas siis Slovakkiasse või siis kohe Ungarisse, kui hirmsasti sooja tahaks saada. Täiesti võimalik on leida ennast teise päeva õhtul sooja Balatoni järve ääres kämpingus koos mõnusa Ungari veiniga...
Nojah, see oli autoga, aga motikaga on vist ka 700 kilti juba üsna suur pingutus. Nii et soojale maale saamiseks tuleb vist kaks ööd kuskil veeta. Kui aga juba Ungaris või ka Slovakkias-Tšehhis olla, siis on kõik kohad motika päevateekonna kaugusel...
Kämpinguid on igal pool, tuleks ainult osta hea kaart (Collins vms.), kus nad peal on. Igal pool võib leida ka suht odavaid külalistemaju, aga see eeldab veidi otsimist.
Oeh, ei viitsi enam kirjutada...
Tšehhi, Sloveenia, Itaalia, Horvaatia. Muljeid ja kogemusi hunnikus, nii et kui kellelgi on huvi, võin jagada. Suurlinnadest ja vaatamisväärsustest pole eriti hoolinud. Muidugi Varssavist ei pääse üldiselt üle ega ümber, kui Poolat mööda suuremaid teid läbida, aga on ka muid võimalusi.
Koos reisimisest. Esimesel aastal proovisime, aga see oli igavene rist ja viletsus. Igal lapsel erineval ajal pissihäda (kokku 9 last kaasas). Igal ekipaažil erinevad huvid ja tülid niiviisi kerged tulema. Edaspidi oleme sõitnud kõik omaette ja ainult kohtumispunktid kokku leppinud. Motikatega ka vist üle 3-4 ühiku reas sõita pole eriti mõtet. Ja siiski on üksteise sabas raske püsida (traffic hästi tihe, linnad ja foorid jne., erinevad sõidukiirused- ja stiilid jne.). Küll aga on võimalik püsida wolkie-tolkie ulatuses ja ka moblad kindlasti sees hoida.
Tegelikult on Lõuna üsna kaugel ja tavaliselt oleme reisi algul teinud kaks pikka "hüpet". Arvestada tuleb sellega, et Poola piirile on ca 700 kilti ja poola ise ka 700 kilti. Ja ega seal Balti- ja poolamaades eriti aega viita ei tasu (vähemalt meie arvates). Seega on esimene hüpe tavaliselt ca 1000 km kodust Varssavi lähistele ja edasi järgmine hüpe kas siis Slovakkiasse või siis kohe Ungarisse, kui hirmsasti sooja tahaks saada. Täiesti võimalik on leida ennast teise päeva õhtul sooja Balatoni järve ääres kämpingus koos mõnusa Ungari veiniga...
Nojah, see oli autoga, aga motikaga on vist ka 700 kilti juba üsna suur pingutus. Nii et soojale maale saamiseks tuleb vist kaks ööd kuskil veeta. Kui aga juba Ungaris või ka Slovakkias-Tšehhis olla, siis on kõik kohad motika päevateekonna kaugusel...
Kämpinguid on igal pool, tuleks ainult osta hea kaart (Collins vms.), kus nad peal on. Igal pool võib leida ka suht odavaid külalistemaju, aga see eeldab veidi otsimist.
Oeh, ei viitsi enam kirjutada...
-
- Postitusi: 438
- Liitunud: 20 Mär 2003, 16:13
- Tsikkel: Punane Roller
- Asukoht: Pealinna külje all
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 2 korda
üks päev Lätti?ja selle jooksul õiendamist mõtetute läti miilitsatega?ei aitähh...need ei ole seal ju inimesed!<omab ainult halbu ja väga halbu kogemusi läti politsega>
aga alati võib ju igaüks omal nahal katsetada...

aga alati võib ju igaüks omal nahal katsetada...

Ilusa ja punase rolleri omanik...sain kah lammaste seast huntide sekka 
Müüa 2006 V-strom, üks omanik, kallilt.

Müüa 2006 V-strom, üks omanik, kallilt.
-
- Postitusi: 438
- Liitunud: 20 Mär 2003, 16:13
- Tsikkel: Punane Roller
- Asukoht: Pealinna külje all
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 2 korda
see neil vist seal kombeks...läksin kah siguldas küsima, et kus teil siin see köistee on...selle peale võeti trahviraamat kätte, näidati näpuga oma masina kohal olevale parkimiskeelu märgile ja vaatamata minu seletustele, et minu auto seisab töötava mootoriga üle ristmiku kuhu märgiulatus ei tohiks mõjuda, kukuti omakeelseid vigureid sirgeldama!Viisaka inimesena lahkusin sealt püstipäi ja ootan tänaseni milla trahvikviitung koos viivistega minuni jõuab.Rein kirjutas:Kurat, läksin teed küsima, olin eksinud, ja siis tehti kõigepealt trahvi, ja siis juhatasid teed, õnneks lasid summa miinimumi peale kaubelda.
Ilusa ja punase rolleri omanik...sain kah lammaste seast huntide sekka 
Müüa 2006 V-strom, üks omanik, kallilt.

Müüa 2006 V-strom, üks omanik, kallilt.
-
- Postitusi: 1244
- Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
- Tsikkel: Valkyrie
- Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Ühesuunalisel teel oli kurat teab kust 50meetri pikkune lõik vastassuunas tuleva ühistranspordi jaoks, seda ka vahetult enne tagasipööramise kohta, nii, et kui sõitsid ühesuunalisel teel, vasakus reas, nägid tagasipöörde märki, hakkasid vaatama, et kus kuradi kohas seal lepavõsavahel see koht tuleb, ei näinud, et paremal serval on mingi märgike, vastu sõitva bussi pildiga. Ja nii kui nägin tagasipöörde kohta, sauatati mind kohe rajalt maha, kuna ma arvasin, et kõik on ok, siis andsin lollipeaga ka load nende kätte ja siis edasi läks viletsas vene keeles kauplemiseks, kuna see papretäitja oli juba pool talongi ära täitnud, siis ainuke mida nad teha said, oli miinimum.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.