K: kawasaki klr diisel
Moderaator: Moded
K: kawasaki klr diisel
Tere, kas kawasaki klr toodab tehasest ise diisel tsiklit? Või saab bensukat mingite tehasest müüdavate juppidega teha ise diisliks? Mõned pildid videost oleks nagu bensukate moodi:
Diiselmootord tavaiselt rohkem tsopperitele pandud. Selline mootor enduuroka peal oleks põnev. Kuskil kummalistes kohtades reisida, siis diisel mõnes kohas kättesaadavam kui bensiin. Ei tea muidugi tehnika kestmise kohta eriti, kuid ühtlaselt sõites võtab ast ikka vähem kütet. Sellise targa lause leidsin ka: One of the great advantages of the M103M1’s diesel engine is its efficiency. At a steady 55 m.p.h. it gets 96 miles a gallon, according to Hayes, about twice the mileage of the gasoline engine.
-
- Mode
- Postitusi: 969
- Liitunud: 23 Dets 2004, 17:12
- Tsikkel: KTM
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: K: kawasaki klr diisel
Googeldamine on lihtsam kui foorumist vastuste ootamine
Hayes Diversified Technologies M1030M1
M1030M1 - Diesel Military Motorcycle
After several years engine development at Cranfield University,[3][4] the HDT M1030M1 has entered service. It is produced by Hayes Diversified Technologies (HDT),[5] and it based around a modified Kawasaki KLR650. Top speed is approximately 90 mph (145 km/h) and fuel consumption is advertised to be 96 mpg-US (2.5 L/100 km; 115 mpg-imp) at 55 mph (89 km/h). M1030M1s have successfully taken part at the British National Rally and the Bonneville Speed Trials.
The U.S. Marine Corps bought 440 of the M1030M1 model, under the name M1030M1 JP8/Diesel. The M1030M1E AVTUR/Diesel Military motorcycle is sold to British and European NATO countries. A version made for the civilian market, the D650A1 "Bulldog" was originally slated for release in March 2006, but due to increased military demand for the M1030M1, production of the civilian Bulldog has been delayed indefinitely.
In the Summer of 2010 at Eurosatory, a French defence contractor exhibition, HDT presented the HDT 1030M2 a major upgrade of their present HDT1030M1. The 1030M2 chief change is an upgraded 670 cc engine which has a multifueled capability and produced 20% more power,[clarification needed] and through a patented technology called MAC-C1 enables the engine to use not only standard automobile gasoline and truck diesel fuel, but five major jet fuel types; and even the heavier vegetable oil based biodiesel. As of September 2010 no orders have been placed.[6]
Kes mett teeb, see mett sööb!
-
- Postitusi: 1280
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
Re: K: kawasaki klr diisel
drtarmo kirjutas:Diiselmootord tavaiselt rohkem tsopperitele pandud.
Juba teisest kohast loen seda avaldust.
Millistele chopperitele siis nüüd seeriatootmises diisleid peale pannaksegi?
Loomulikult, et iseehitatud diiselvärkstükk enamaks kui chopperiks ei kvalifitseeru, kuna saadaolevad diiselmootorid on... hm, noh pehmelt öeldes... ülemõõdulised. Kui lugupeetav ksf näitab mulle seeriatootmises diiselmootorit, mille baasil on võimalik kasvõi näiteks >=200kg enam-vähem välimusega klassik valmis meisterdada, siis võime toodud avaldust edasi arutada.

-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: K: kawasaki klr diisel
No Lupo diisel peaks üsnagi seeria mootor olema ja kui selle põhjal tehakse selliseid asju, mis võiks üsnagi väikeseeria pill olla..
..siis asi sellest klassik verso oleks teha. Teine tingumus ka nagu täidetud..THUNDER STAR 1200 TDI weighs just 205 kg, ready to ride.
Kk
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
-
- Postitusi: 1449
- Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
- Tsikkel: Päris mitu...
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 109 korda
Re: K: kawasaki klr diisel
See kawasaki KLR diisli värk ulatub kuskile 90-te esimesse poolde. Olen kunagi lugenud eestikeelsest paberväljaandest (polnud ju netit siis meil olemaski). Kui Jänkistani armee hakkas peale esimest lahesõda 1991a. "ühe kütuse printsiipi" arendama.
Siis valiti kõige töökindlam sõiduauto diisel / selleks valiti volkari 1,9 tavadiisel / ja põhimõtteliselt saeti pooleks. Ja sealt siis ilmselt need edasiarendused. Ma ei mäleta mis ajakiri see oli. Aga mis meil oli 92-95 aatatel tehnika ajakirjasid? Ilmselt võiks raamatukogudest leida.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1967
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Tavastia
- Tänanud: 149 korda
- Tänatud: 186 korda
Re: K: kawasaki klr diisel
isakene kirjutas:Kui lugupeetav ksf näitab mulle seeriatootmises diiselmootorit, mille baasil on võimalik kasvõi näiteks >=200kg enam-vähem välimusega klassik valmis meisterdada, siis võime toodud avaldust edasi arutada.
Näiteks Kubota valmistab samanimelisi mini-koppasid ja suurim osa väiksematest Bobcatidest on nende mootoritega.
Pöörded on küll nendes madalad, seega ülekannete muutmine on vist paratamatus.
Õnneks pole ma ainuke hull, kellel selline mõte on kunagi peast läbi käinud.
Toksi guugelisse kubota diesel engine motorcycle ja leiad kuhjaga vaatamist, lugemist.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.