125cc karburaatori teema

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Tauno22
Postitusi: 20
Liitunud: 25 Dets 2015, 20:47
Tänanud: 2 korda

125cc karburaatori teema

Lugemata postitus Postitas Tauno22 »

Tervitus. Nimelt sooviks saada nõu, mida teha karburaatori jamaga.
Üritan võimalikult hästi probleemi ära seletada.

Nimelt asi selles, et oman 125cc Pitpro mootoriga Piti ja jama selles et veidi pikemalt põhja gaasiga sõites ja seejärel gaas maha lasta, jääb gaas ikkagi peale. Samamoodi kohapeal tühikäigul käies gaasi vajutades poob korraks ja siis läheb pöördesse.
Hetkel on peal Molkti 26mm karburaator ja mõned on öelnud, et see 26mm karburaator 125cc-le liiga suur ja annab liiga palju bensiini peale. Et paras karburaator oleks 125cc-le Mikuni 22mm karburaator.

Karbussi võtsin lahti ja nõela küljes olev splindi moodi asi on täpselt kesk soones. Sooni kokku viis. Kui on keskmisel soonel, siis tühikäigul gaasi andes kinni ei poo absoluutselt mitte. Selles asendis on aga see jama, et õrnalt gaasi vajutades ja lahti lastes seejärel, jääb gaas ikkagi peale ja lõugama. Gaas tuleb vaid siis maha, kui ise rutskat jõulisemalt peale maha keerata. Sama ka sõidu ajal. Eile tõstsin nõks ülesse nõelal seda ja siis enam gaas peale ei jäänud üldse, aga see eest poos hullusti tühikäigul.

Mis variandid on selle vea kõrvaldamiseks? Kas sellele suuremale karpale panna väiksemad düüsid? Nõela regull seda jama aitab küll leevendada, kuid 100% korda ei saa.
Õhulekkeid pole kuskilt tuvastatud, kõik järgi proovitud/vaadatud. Muidugi pole mul hetkel karpa ja kollektorivahelist flantsi vahel, äkki tõmbab kuidagi sealt õhku vahele?

Aitähh.


tarmoel
Postitusi: 308
Liitunud: 25 Aug 2008, 22:48
Tänatud: 9 korda

Re: 125cc karburaatori teema

Lugemata postitus Postitas tarmoel »

Ära karpat esialgu puutu - tross jääb kinni. Kontrolli tross ja rutska üle. Trossil võib olla kiud puruks või murdekoht sees või on tross kuhugi vahele kinni surutud. Ja kusagil peab olema ka vedru (karpa küljes), mis gaasi maha tõmbab/keerab, kui rutska lahti lased. See vaata ka üle.
Päikest!


Teema algataja
Tauno22
Postitusi: 20
Liitunud: 25 Dets 2015, 20:47
Tänanud: 2 korda

Re: 125cc karburaatori teema

Lugemata postitus Postitas Tauno22 »

Tere, need asjad olid esimesed, mille üle vaatasin, Rutska ja gaasitross tutikad ja vedru ka täitsa toimiv :) Nii, et selle viga paraku pole. Kui masin ei käi, siis gaasi vajutades ja lahti lastes käib karpas klõps, s.t, et siiber kinni kuhugi ei jää ja asi toimib.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”