125cc karburaatori teema
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
125cc karburaatori teema
Tervitus. Nimelt sooviks saada nõu, mida teha karburaatori jamaga.
Üritan võimalikult hästi probleemi ära seletada.
Nimelt asi selles, et oman 125cc Pitpro mootoriga Piti ja jama selles et veidi pikemalt põhja gaasiga sõites ja seejärel gaas maha lasta, jääb gaas ikkagi peale. Samamoodi kohapeal tühikäigul käies gaasi vajutades poob korraks ja siis läheb pöördesse.
Hetkel on peal Molkti 26mm karburaator ja mõned on öelnud, et see 26mm karburaator 125cc-le liiga suur ja annab liiga palju bensiini peale. Et paras karburaator oleks 125cc-le Mikuni 22mm karburaator.
Karbussi võtsin lahti ja nõela küljes olev splindi moodi asi on täpselt kesk soones. Sooni kokku viis. Kui on keskmisel soonel, siis tühikäigul gaasi andes kinni ei poo absoluutselt mitte. Selles asendis on aga see jama, et õrnalt gaasi vajutades ja lahti lastes seejärel, jääb gaas ikkagi peale ja lõugama. Gaas tuleb vaid siis maha, kui ise rutskat jõulisemalt peale maha keerata. Sama ka sõidu ajal. Eile tõstsin nõks ülesse nõelal seda ja siis enam gaas peale ei jäänud üldse, aga see eest poos hullusti tühikäigul.
Mis variandid on selle vea kõrvaldamiseks? Kas sellele suuremale karpale panna väiksemad düüsid? Nõela regull seda jama aitab küll leevendada, kuid 100% korda ei saa.
Õhulekkeid pole kuskilt tuvastatud, kõik järgi proovitud/vaadatud. Muidugi pole mul hetkel karpa ja kollektorivahelist flantsi vahel, äkki tõmbab kuidagi sealt õhku vahele?
Aitähh.
Re: 125cc karburaatori teema
Ära karpat esialgu puutu - tross jääb kinni. Kontrolli tross ja rutska üle. Trossil võib olla kiud puruks või murdekoht sees või on tross kuhugi vahele kinni surutud. Ja kusagil peab olema ka vedru (karpa küljes), mis gaasi maha tõmbab/keerab, kui rutska lahti lased. See vaata ka üle.
Päikest!
Re: 125cc karburaatori teema
Tere, need asjad olid esimesed, mille üle vaatasin, Rutska ja gaasitross tutikad ja vedru ka täitsa toimiv Nii, et selle viga paraku pole. Kui masin ei käi, siis gaasi vajutades ja lahti lastes käib karpas klõps, s.t, et siiber kinni kuhugi ei jää ja asi toimib.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.