Diisel ja rikkis DPF
-
- Postitusi: 75
- Liitunud: 27 Apr 2004, 22:07
- Tsikkel: Honda Blackbird
- Asukoht: lõuna eesti
- Tänanud: 3 korda
Re: Diisel ja rikkis DPF
Citroeni puhul ei soovita isegi 2T õli. Ega ühtegi muud lisandit.
PSA Gruppi autodel on DPF lahendatud lisaainega. (DPX42, Eolys176, Inffineum ja Powerflex)
Lisaaine aitab kaasa tahmafiltri põletamisele madalamal temperatuuril ca 450 kraadi. Ilma lisaainet kasutamata põleb tahm kuskil 650 kraadi juures.
Tahmafiltri põletuse vajadust arvutab mootoriaju põletatud kütuse koguse põhjal. Filtri küljes olev rõhuandur on niiöelda tagavara süsteem.
Tahma põlemisel jääb järele tuhk. Filter täitub ajapikku tuhaga ja seetõttu vajab filter aegajalt vahetamist. 1.6HDi mootori puhul on see piir umbes 150 000-180 000km.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.