Diisel ja rikkis DPF
-
- Postitusi: 109
- Liitunud: 18 Juul 2015, 18:16
- Tsikkel: HD
- Asukoht: Nõmme
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Diisel ja rikkis DPF
DPF-iga ei ole probleeme kui on järgmised tingimused: pole solk kütus (üleliigne tahm), mootor on korras, hea kui kasutada 2T õli kütuses (näiteks 1:200, põlemistemp on kõrgem ja tahma on vähem, pump ja pihustid, egr jne. on rõõmsad), lisaks on enda mersul olnud kunagi probleemi seetõttu kuna tsüklit käivitav DPF-i küljes olev andur ei töödanud. Muidugi koormust on samuti aegajalt vaja ja linnas töristamist too seade ka eriti ei armasta.
Mõnedel markidel on veel lisaks see et kui filter on väga umbes (loe:sõidetud on avariireziimis pikalt) siis ei saa arvutiga automaatset kohapeal põletamist käivitada. Siis on maha võetud, leotatud ja läbipestud.
Vahetamise mõte on siis kui seest on kärg puruks, siis pole midagi pesta enam.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.