Diisel ja rikkis DPF
-
- Postitusi: 75
- Liitunud: 27 Apr 2004, 22:07
- Tsikkel: Honda Blackbird
- Asukoht: lõuna eesti
- Tänanud: 3 korda
Re: Diisel ja rikkis DPF
1.6HDi Tahmafiltri vahetus maksab ca 500€ Citroeni DPF ei ole mitte rikkis vaid lihtsalt põlemisjääke täis. Asja nimigi on ju filter ja filtreid tuleb aegajalt vahetada. Õhufiltrit ju ei viska minema kui see umbe läheb
Igasugused pesud mida reklaamitakse on citroeni puhul kasutud. Kui kellelgi on raha üle siis parem annetage mõnele lastekodule. Kogu see pesu värk töötab autodel kus on DPF niiöelda kuiva versioonina. Citroeni ja Peugeoti DPF süsteemis aga kasutatakse lisaainet mis ongi enamvähem see sama keemia mida pesemisel kasutatkse. Nii et kui tahmafilter on täis siis on ta täis.
Eemaldamise hinnad aga algavad alates 300€ (Saab ka odavamalt kuid siis on probleemid ka tavaliselt)
Citroeni puhul moditakse lihtsalt veakoodi registrit. Põletusprotsess kui selline aga jääb alles. Tean umbes 3 autot mis on tühja filtri tõttu põlema läinud kuna põletusprotsessi ajal on kuumus summutis kriitilise piiri ületanud.
Täna kehtiv seadusandlus lubab ülevaatuspunktil autosid tahmatestist läbi vedada kõrgema normiga kui tehas ette näeb. Aga vastavad muudatused on juba väidetavalt töös, kui seadusandlus muutub võib need tahmafiltrita autod enamus prügikasti panna kuna süsteemi taastamine maksab 4x nii palju kui eemaldus.
NoX-id ja tahm on täiesti erinevad asjad. NoX ühendid lagundatakse katalüsaatorites veeks/lämmastikuks ja tahm korjatakse tahmafiltrisse.
Mina soovitan igaljuhul auto korda teha on kõigil lihtsam elu.
Nüüd peaks saag käima minema küll.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.